Mun ihannemies

Anonyymi

pitkä, tumma, hiukset päässä, snki leuassa, pukeutuu pukuun, omistaa talon ja auton, kohtelias, lapsirakas, siisti, ei juo ei polta, käy töissä, siivoaa, pyykkää, käy kaupassa, tuokukkia kotiin, tuo kuohuviiniä kerran kuussa kotiin, sivoo anopin asunnon ja ulkoiluttaa hänen koiransa, on kohtelias, auttaa aina kun tarvii ja on aina kotona, sellainen nallekarhu grrrrr... on aina tavoitettavsissa tissäkin jos vaimo jotian tarvii, vaimo ei töissä vaan on kotona ja sisustaa ja shoppailee.

46

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jääkös se eläkkeelle ajoissa?

    • Anonyymi

      Joku paha vika päässä kuitenkin, jos tuommosta akkaa kattelis.

      • Anonyymi

        Niinpä.


    • Anonyymi

      Aikamoinene yhtälö... Etkö yhtään ola valmis tinkimään?
      Ps. Täytän useimmat ehdoistasi...

      • Anonyymi

        oon, no kaupassa ei tarvi käydä kun käyn mieluiten ite.


    • Nuori Robert Plant. Siinä on rima jota on vaikea ylittää. Voiko mies enää paremman näköiseksi tulla? Ei voi. Tosin Rob Halford, kun oli jotain noin 30-40-vuotias ja nuori Paul Rodgers pääsevät lähelle, mutta Robert Plantin nuoruudenaikainen ulkonäkö on kuitenkin jotain ihan muuta. Hän oli suorastaan tyrmäävä.

      • Anonyymi

        Katsoin nuoruuden kuvat. En kyllä tyrmääväksi kutsuisi häntä. Minun silmissäni aivan tavallinen.


    • Anonyymi

      Tuollainen mies erottuaan keski-ikäisenä hakee ja saa n. 20 vuotta nuoremman naisen.

      • Tarkoitatko tuota aloittajan kuvailemaa miestä vai sen tyylistä kuin Robert Plant nuorena?


    • Anonyymi

      Sallikaa nauraa...kyllä oli hauska aloitus ja nuo jotkut vastaukset myös.Ihan totta, huvittaa vielä pitkän aikaa.

      • Mikä naurattaa? Kyllä aivan varmasti esim. nuoren Robert Plantin tyylinen mies sais kenet naisen tahansa ja ehkäpä myös tuon aloittajan kuvailema mies. Joskus voi tehä jo vaikutuksen, jos siivoaa myös anopinkin asunnon tai ylipäätään siivoaa =)


    • Anonyymi

      Miksi aina tumma?

      • Anonyymi

        Tätä minäkin ihmettelen. Itse en mustahiuksisena naisena ole koskaan pitänyt miesten tummahiuksisuutta mitenkään niin kovin ihmeellisenä ja ihailtavana ominaisuutena. Tummahiuksisia miehiä on maailma täynnä. Toki ihastun mieheen hiusten väristä riippumatta, kokonaisuus ratkaisee, mutta en mitenkään erityisesti ihaile tummia hiuksia miehillä. Itsellä kun on jo mustat hiukset luonnostaan, niin minun silmissäni esim. ruskeat, tai edes tummanruskeatkaan, eivät edes ole enää mitkään tummat - tai ainakaan niin tummat kuin minulla. Joten en ajattele siten että onpa tuossa komea TUMMA mies, kun itse olen paljon tummempi. Vaikea muutenkin ihannoida tummia hiuksia, kun omassa päässä jo kasvaa sellaiset. Ennemmin ihailen vaaleita, tumma ja vaalea ovat muutenki tosi kauniit yhdessä ja se on sellainen klassinen yhdistelmä.


    • Anonyymi

      Mua jaksaa aina vaan ihmetyttää, että miksi niin monet täällä eivät tunnu oikein ymmärtävän suomea. Lähes jokainen jättää kokonaan huomiotta etuliitteet ihanne-, unelma-, haave-, jne. Ne näyttävät tarkoittavan "sitä ainoaa, jonka koskaan huolisin".

      Onko teistä vaikkapa unelmatyö, ihanteellinen asunto ja haaveauto samanlaisia asioita? Jokainen, jolla on jokin unelmien työpaikka, huolii vain ja ainoastaan sen työn ja pysyy työttömänä, ellei saa sitä?

      Entä jos kertoisin millainen olisi painajaismieheni? Miten se tulkitaan, jos unelma on se ainoa, jonka huolin? Onko tulkinta se, että kuka vaan, joka ei ole se täydellinen painajainen, kelpaa? Jos yksikin asia painajaislistalta puuttuu, niin pitäisi kelvata?

      • Anonyymi

        Miten niin jättää huomiotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin jättää huomiotta?

        Koska suurin osa porukasta ottaa toiveet vaatimuslistana. Voihan sitä haaveilla vaikka ilmasesta kattohuonestosta New Yorkissa (jos tykkää) ja asua silti suht onnellisena siinä Hakunilan kerrostalo yksiössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska suurin osa porukasta ottaa toiveet vaatimuslistana. Voihan sitä haaveilla vaikka ilmasesta kattohuonestosta New Yorkissa (jos tykkää) ja asua silti suht onnellisena siinä Hakunilan kerrostalo yksiössä.

        Niin


      • Anonyymi

        Painajaismies olisikin paljon parempi puheenaihe 😂


    • Anonyymi

      Maisa Torppako se siellä kirjoittelee?

    • Anonyymi

      Oma ihannemieheni on:
      tummat hiukset, pitkä, urheilullinen, hieno auto sekä talo, hyvä koulutus ja työpaikka, tyylikäs, kohtelias, hyvä sängyssä, ostaa minulle lahjoja usein. Ei käytä päihteitä.
      Kukapa ei haluaisi laatumiestä.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta unelmamieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta unelmamieheltä.

        Mun unelmamies kuitenkin on. Ja onpa pari tuollaista ollutkin, viina vain vei miehiä, sääli.


      • Anonyymi

        Ostaa lahjoja???? Ei oo todellista. Mikset vaan mene itse kauppaan ja osta mitä haluat? Niin mä teen, ei tarvitse mennä kauppaan vaihtamaan.


    • Anonyymi

      No minun ihanne mies on sellane että mahtuu ovesta sisälle, ei kuorsaa pahasti, pysyy vasara kädessä, sanoo joskus perk.. Le, murisee vastaukseksi, pyytää anteeksi ja rakastaa minua ja lapsia.

    • Anonyymi

      Voi, voi teitä tavallisine toiveinenne, olette varmaan 10-naisia. Minun ihannemiehelläni, suuri sydän, lämpimästi sykkivä, kuvaannollisesti.

      • Anonyymi

        Parhaimmillaankin tulevia yh:ta.


    • Anonyymi

      Toivoa saa aina

    • Anonyymi

      Minun unelma mies: pitkä tai lyhyt, vaalea tai tumma, kaljusta pitkätukkaan kaikki käy ei väliä. Mutta kunhan on harteikas, roteva, tukeva/lihava, ihana luotettava, rehellinen, suojeleva nallekarhu mies. Ja edes vähän saisi olla voimaakin. Karvainen ehdottomasti. Ei tarvitse olla koulutettu eikä edes työssä, elättäjää en etsi, mutta en itsekään elättäjäksi ala. Viikset iso . Ikä noin 33-45. Mutta no niin tämä tosiaan on vain unelma. Näitä ei löydy. Ei ainakaan sinkkuja. Etsitty on.

      • Anonyymi

        En ole koskaan ollut kiinnostunut lyhyistä miehistä mutta keskipitkä-pitkä, lihaksikas ja harteikas ja ulkoisesti maskuliininen kyllä vetoaa. Vaikka ei olisi erityisen lihaksikas, jäntevä ja isokehikkoinen mies voi olla viehättävä, jos muuten näkee kokonaisuuden viehättävänä. Tietysti se lihaksikkuus on plussaa ja kertoo siitä, että jaksaa tehdä ulkonäkönsä eteen töitä. En pidä kuitenkaan mistään salihousumiehistä enkä hormoonihemmoista, kyllä ne lihakset pitää olla luonnollisesti hankittu.

        Koska olen itse ylipainoinen, en voi pyytää miestä olemaan normaalipainoinen ellen itse ole sitä ensin. Sen vuoksi itse kelpuutaan ylipainoisen, kunhan ei ole sairaalloisen lihava, koska se on jo vastenmielistä.

        En itse pidä karvaisista miehistä, koska liika karvaisuus näyttää epäsiistiltä. Karvainen mieskin voi käyttää sitä höylää, jos oikeasti haluaa, ja saada siihen jopa apua. En myöskään ole partaveijareiden tai viiksivallujen perään. Karvaton iho on aina kauniimpi ja vaatii myös enemmän työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ollut kiinnostunut lyhyistä miehistä mutta keskipitkä-pitkä, lihaksikas ja harteikas ja ulkoisesti maskuliininen kyllä vetoaa. Vaikka ei olisi erityisen lihaksikas, jäntevä ja isokehikkoinen mies voi olla viehättävä, jos muuten näkee kokonaisuuden viehättävänä. Tietysti se lihaksikkuus on plussaa ja kertoo siitä, että jaksaa tehdä ulkonäkönsä eteen töitä. En pidä kuitenkaan mistään salihousumiehistä enkä hormoonihemmoista, kyllä ne lihakset pitää olla luonnollisesti hankittu.

        Koska olen itse ylipainoinen, en voi pyytää miestä olemaan normaalipainoinen ellen itse ole sitä ensin. Sen vuoksi itse kelpuutaan ylipainoisen, kunhan ei ole sairaalloisen lihava, koska se on jo vastenmielistä.

        En itse pidä karvaisista miehistä, koska liika karvaisuus näyttää epäsiistiltä. Karvainen mieskin voi käyttää sitä höylää, jos oikeasti haluaa, ja saada siihen jopa apua. En myöskään ole partaveijareiden tai viiksivallujen perään. Karvaton iho on aina kauniimpi ja vaatii myös enemmän työtä.

        No se on juuri se hyvä puoli että meillä kaikilla on oma erilainen miesmaku. Riittää sitten kysyntää monenlaisille miehille. Kyllä sitä ylipainoa vähän itsellänikin löytyy. Joten siksi on hyvä että mies on painavampi. Tai ei ainakaan huomattavasti kevyemmän näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on juuri se hyvä puoli että meillä kaikilla on oma erilainen miesmaku. Riittää sitten kysyntää monenlaisille miehille. Kyllä sitä ylipainoa vähän itsellänikin löytyy. Joten siksi on hyvä että mies on painavampi. Tai ei ainakaan huomattavasti kevyemmän näköinen.

        Minun miesihanne ulkoisesti on aika samanlainen kuin muillakin naisilla. Moni nainen pitää ja tavoittelee perinteisesti maskuliinisilla ulkoisilla ominaisuuksilla varustettua miestä. Siinä on varmasti jotain biologista, jota ei voi selittää ja valita itse.

        En itse tunne viehätystä alipainoisiin tai tikkujalkaisiin miehiin. Jotkut on tietysti luonnostaan kapeita, pienihartiaisia ja tikkuraajaisia eikä sille voi mitään. Siinä sitä ruumiinrakennetta muuttaakseen joutuu syömään monipuolisesti ja oikeasti hankkimaan ne lihakset. Tiedän ihmisiä, jotka ovat muuttuneet alipainoisista ja tikkujalkaisista normaalipainoisiksi kovalla työllä.

        Minunkin mielestä on luonnollista ja toivottavaa, että mies on kookkaampi kuin nainen.


    • Anonyymi

      Mun kriteerit on, että mies ei ole juoppo eikä käytä väkivaltaa.
      Statuksen ja muut vastaavat saa unohtaa. Kunhan hoitaa asiansa.
      Ihmisen sisin ratkaisee, vaikka pitäähän toki ulkonäkökin miellyttää.
      Ihmisten ajatusmaailma säälittävän suppeakatseista nykyään.
      Elämä ei tosiaan ole mitään kiiltokuvaa, mutta jotkut elää melkoisessa kuplassa.

      • Anonyymi

        Usein se perusta tulee olla kunnossa. Itsekin pidän ehdottomana, sitä miehen tulee olla lainkuuliainen, raitis ja päihteetön (absolutisti tai vain alkoholin vähäinen tai kohtuukäyttö), väkivallaton ja uskollinen. Tuo on perusta, jonka tulee olla kunnossa, että ylipäätään ihminen itse voi hyvin ja että on kykenevä tasapainoiseen suhteeseen.


    • Anonyymi

      Ymmärsinkö oikein että sun ihanne miehellä on jo vaimokin valmiina. Kaikkea sitä näkeekin.

    • Anonyymi

      Aika pinnallinen on unelma miehesi kuvaus. Entä luonne? Huomaako hän kun sinuun sattuu? Lohduttaako hän kun sinä itket. Onko hän henkisesti läsnä kun kaipaat tukea vai jääkö yksin ? Saako hän olisi turvalliseksi ja hyväksi hyväksytyksi? Yrittääkö hän murheen ja surun keskellä saada edes pienen hymyn kasvoillesi ja iloitsee siitä. Oletko onnellinen kun hän tulee töistä kotiin luoksesi? Rakastaako hän sinua? Vai joudutko jatkuvasti miettimään sitä. Eiköhän kaikki tämmöiset asiat ole tärkeimpiä.

      • Anonyymi

        En tiedä kenelle tämä kommentti oli. Mutta vastaan silti.
        Henkisesti läsnä ja lohduttaa. Onko tuollaisiakin miehiä olemassa? Oletko tavannut? Oliko varmasti mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle tämä kommentti oli. Mutta vastaan silti.
        Henkisesti läsnä ja lohduttaa. Onko tuollaisiakin miehiä olemassa? Oletko tavannut? Oliko varmasti mies?

        Niinpä siksipä se onkin se unelmamies! Ei tunnu olevan.


    • Anonyymi

      Minun ihannemies on keskipitkä-pitkä, komea ja lihaksikas jössikkä, joka lähtee spontaanisti pierukilpailuun kotisohvalla. :O ;D

      Ei nyt sentään, tuossa ei ollut koko ihannemiehen kuva! Olen mieltynyt tummahiuksisiin mutta keskiruskeat hiuksetkin on kivat. Ei ne hiukset miestä ulkoisesti tee vaan vaan kyllä se ulkoinen viehätys tulee siitä ulkoisesta kokonaisuudesta ja hyvistä sisäisistä ominaisuuksista. Tuonkin jälkeen pitää olla toimiva kommunikaatio, yhteinen (ainakin osittainen) huumorintaju ja keskinäinen vetovoima. Aika paljon siis tarvitaan. Valmista kaikenkattavaa listaa ei voi tehdä eikä ihminen vastaa koskaan mitään valmiiksi tehtyä listaa. Jollakin voi olla jotain ihannepuolisolta odotettuja ominaisuuksia, jotain "toivelistasta" voi puuttua mutta sen tilalla voi olla jotain, mitä ei olisi osannut hyvässä mielessä odottaakaan.

    • Anonyymi

      Käy töissä heh,, ,,,

    • Anonyymi

      Pukeutuu pukuun,,,,
      Sam?

    • Anonyymi

      Omistaa talon,,,, tekeekö siellä mitään? Maata röhnöttää.... ei se riitä

    • Anonyymi

      Puku päällä tekee töitä jo on...

    • Anonyymi

      En voi sille mitään, että olen heikkona isoihin miehiin ja tällä tarkoitan sellaisia 190-senttisiä satakiloisia miehiä. Se ei kuitenkaan tietenkään riitä kuin alkukarsintoihin. Pakollinen vaatimus on myös on älykkyys, ja tällä en nyt tarkoita minkäänlaista koulutusta tai titteliä. Miehen kanssa pitää vaan voida keskustella kaikista maailman ihmeistä. Ihannemies on kiinnostunut ja utelias elämästä itsestään. Huumorintajuton tosikko ei mahdu ihannemiehen muottiin.

      Jäätävä pihiys on jäätävää, vaikka elämän ihan itseni vallan mainiosti, enkä tarvitse tai halua miehen rahoja mihinkään. Ihannemies ei narkkaa mitään, ei pelejä, ei roinaa, ei naisia. Ihannemies ei kuitenkaan ole raivoraitis naputtaja, vaan lähtee kanssani kesälomalla terassille. Ihannemies voi laittaa terassille päälleen mitä sitä huvittaa, pukeutuminen ei ole ihannemiehen määritelmä.

      Se mitä mies tekee työkseen, on jokseenkin samantekevää, kunhan ei joudu siitä lusimaan. Kokonaan duunia vieroksuva laiskalate ei kuulu top-kymppiin, eikä edes lähelle.

      Ihannemies puhuu, pussaa ja panee. Ihannemies ei vonkaa eikä pane muita kuin minua. Ihannemies ei kuitenkaan halua kyhnyttää kyljessäni päivän jokaista tuntia, vaan sillä on ihan omatkin jutut. Se ei myöskään vahdi minun menojani mustissa sukissa sekunttikellon kanssa.

      Minun ihannemieheni haluaa ulkoilla ja liikkua luonnossa. Jos sillä jotain omaisuutta pitäisi olla, niin mopo tai vene olis kiva. Ne ei kuitenkaan yksinään tee urposta ihannemiestä.

    • Anonyymi

      Mun ihannemies: varakas ja antelias, komea, hyväkäytöksinen, sivistynyt, laatutietoinen.

      Huumorintaju samankaltainen omani kanssa. Jos ei kykene/ole halukas uskollisuuteen, korvaa sen ostamalla timanttikoruja/loma-osakkeen.

      Deitti-ilta pitkän kaavan mukaan väh.3xkk, hemmottelee ihan luonnostaan päivittäin ja pitää minusta huolen kaikin mahdollisin tavoin.

      • Anonyymi

        Etsit sokeripappaa, et aviomiestä.


      • Anonyymi

        Minulle uskollisuutta eivät kyllä mitkään timantit korvaa. Jos ei pysty olla uskollinen, niin ei ole minulle oikea mies. Menköön timanttiensa kanssa minne haluaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe