Naisiin ei tutustu.

Anonyymi

Nykyään ei naisii tutustu missään. Kaikilla omat kaverit. Eivät suostu ees juttelee ja lähtee treffeille. Kauan halunnut säpinää naista. Eivät vain kiinnostunu kaverittomasta työttömästä mt tapauksesta.

405

599

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite en omista kavereita. Masentunut. Työtön. Pätkätöissä vain elämäni. En tiedä naisiin ei vain tutustu. Paskaa olla yksin ku ei pääse ees koskeen naista. En kovin ruma mies ole enkä kovin lihava. Tuntuu naisille kelpaavan varakkaat julkkikset tai ulkomaalaiset miehet.

      • Anonyymi

        Ja pari miljoonaa suomalaista miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pari miljoonaa suomalaista miestä.

        Kyllä mä ennen pääsin treffeille en tiedä miks naiset on nii vitun vaikeita nykyää. eiks niit kiinnsota miehet, vai haluuks ne olla yksin, ihan ennen koronaaki lähtivät treffeille, en oo mikää alkoholisti ja käytä aineita, en ymmärrä pitäs varmaa käyttää ja olla joku vitun afrikkalainen jännämies että saa ees naista joskus.


    • Anonyymi

      Vituttaa tilanne ku ei tavis lihavalle työttömällekkään kelpaa. Saa jatkuvasti olla yksin.

    • Anonyymi

      Naisiin tutustuu kun juo viinaa ja lähtee yökerhoon.
      Kun juo viinaa pääsee mukaan porukoihin ja naiset huomaavat ettei mies ole mikään yksinäinen surkimus vaan porukassa mukana. Kun bailaustaidot ovat kunnossa hurmaa mies naisen yökerhossa. Nainen näkee että mies on hauskaa seuraa ja osaa bailata. Sitten pääsee tutustumaan naisiin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Joo tuo sun levy on jääny päälle ikuisesti, oot kyl niin vajaa tapaus ettei toista, en halua juoda joka vloppu, pilata omaa terveyttäni alkoholilla, juo ittes vaikka hautaan mun puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo sun levy on jääny päälle ikuisesti, oot kyl niin vajaa tapaus ettei toista, en halua juoda joka vloppu, pilata omaa terveyttäni alkoholilla, juo ittes vaikka hautaan mun puolesta.

        Elämässä joutuu tekemään uhrauksia jos haluaa naisseuraa löytää.
        Kun käy säännöllisesti baarissa juomassa, hiljalleen paikan vakiporukka tulee tutuksi ja pääsee mukaan jengiin. Sitten naiset huomaavat ettei mies olekaan mikään yksinäinen surkimus vaan mukana paikan vakiporukassa.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo sun levy on jääny päälle ikuisesti, oot kyl niin vajaa tapaus ettei toista, en halua juoda joka vloppu, pilata omaa terveyttäni alkoholilla, juo ittes vaikka hautaan mun puolesta.

        Viinamiehen klassikkoralleja kuuntelee paljon mieluummin, kuin sun saman jankutusta. Viinamiehellä sentään on pointti. Sulla vuodesta toiseen vaan samat itsesäälissä vellomiset ja muiden syyttely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamiehen klassikkoralleja kuuntelee paljon mieluummin, kuin sun saman jankutusta. Viinamiehellä sentään on pointti. Sulla vuodesta toiseen vaan samat itsesäälissä vellomiset ja muiden syyttely.

        Viinamies on sentää täys alkoholisti ja varmaa pilannu elämänsä ja luottotiedot ja kaikki, mä en sentää ole alkoholisti ja luottotiedot on kunnos ja omistan autonkin, ei tuommosta samaa levyä jaksa jatkuvasti kuunnella kun toiset ei halua juoda että saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies on sentää täys alkoholisti ja varmaa pilannu elämänsä ja luottotiedot ja kaikki, mä en sentää ole alkoholisti ja luottotiedot on kunnos ja omistan autonkin, ei tuommosta samaa levyä jaksa jatkuvasti kuunnella kun toiset ei halua juoda että saa naista.

        Sun elämä on muuten vaan pilalla :D Ainakin näistä ainaisista vinkumisista päätellen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies on sentää täys alkoholisti ja varmaa pilannu elämänsä ja luottotiedot ja kaikki, mä en sentää ole alkoholisti ja luottotiedot on kunnos ja omistan autonkin, ei tuommosta samaa levyä jaksa jatkuvasti kuunnella kun toiset ei halua juoda että saa naista.

        Miten et tajua, että sun samaa levyä ei jaksa kukaan kuunnella?
        Kun kuitenkin itse olet kyllästynyt Viinamiehen levyyn. Uskomatonta ettet käsitä olevasi itse Viinamiestä pahempi saman jaskan jankuttaja :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämä on muuten vaan pilalla :D Ainakin näistä ainaisista vinkumisista päätellen :D

        Niinhän se onkin, oon heikkolahjainen, saan potkuja töistä ja lukuisia haastatteluja raivoon, haukun ihmisiä ja heitä ntavaroita seinään, kaikki mut tuntee, ei oo kavereita, oon sairas hullu painukaa vittuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamiehen klassikkoralleja kuuntelee paljon mieluummin, kuin sun saman jankutusta. Viinamiehellä sentään on pointti. Sulla vuodesta toiseen vaan samat itsesäälissä vellomiset ja muiden syyttely.

        No mä liikuin ennen tommosten känniporukankaa huonot kaverit, pääsin niistä eroon, en jaksa semmosia kehareita vaikka itse olen, mieluite yksin, juominen on sit vähentynyt, hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä liikuin ennen tommosten känniporukankaa huonot kaverit, pääsin niistä eroon, en jaksa semmosia kehareita vaikka itse olen, mieluite yksin, juominen on sit vähentynyt, hyvä.

        Noh voihan sitä "eroon pääsemiseksi" sanoa vaikka oletkin moneen otteeseen kertonut, että kaverisi vaan katosivat ympäriltäsi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämä on muuten vaan pilalla :D Ainakin näistä ainaisista vinkumisista päätellen :D

        Niinhän se onnkin, mutta en ole alkoholisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä joutuu tekemään uhrauksia jos haluaa naisseuraa löytää.
        Kun käy säännöllisesti baarissa juomassa, hiljalleen paikan vakiporukka tulee tutuksi ja pääsee mukaan jengiin. Sitten naiset huomaavat ettei mies olekaan mikään yksinäinen surkimus vaan mukana paikan vakiporukassa.

        t. viinamies

        En mä halua joka vloppu juoda baarissa rahanu ja tulla alkoholistiksi.


    • Anonyymi

      Joka päivä melkeen joutuu runkkaamaan ku näkee hyvän näkösiä tyttöjä, mutku ei ikinä pääse treffeille vaikka käy ulkona joskus baarissa tai jossain, aina on yksin, naiset ei halua ees jutella, vittu että se ärsyttää, kun mä en oo mikää vitun susiruma, mutta en oikee tajua naisten käytöstä ja suhtautumista ja kai ne haluu olla sinkkuina, vittu mun puolesta saa olla aina.

      • Anonyymi

        usko jumalaan ja hän näyttää sinulle tien, naiset näyttävät vain turmion tien. =)


    • Anonyymi

      Matkustellaan vaan ja eletään ku olisivat rikkaita. Syödään ravintolas. Ja helvetti ottaa päähän saatana tää elämä. Ite ei saa ees rumaa läskiä.

    • Anonyymi

      Helvetti mitä paskaa, ei se auta ku runkata loppuelämä, naiseen ei voi enää koskaa koskea, ei saa seksiä, eikä voi seurustella, eikä töitäkää näytä saavan, veloissa ollaan ja katellaa leffoja ja kuntoillaa aina kun jaksaa,, hautaan asti samaa paskaa, kavereita ja töitä ei tule koskaa olemaan.

    • Anonyymi

      Pakko se ees joskus lenkillä käydä ja esim kaupassa että saa ruokaa, muuten ei oikee ihmiset kiinnosta, ku ei saa töitä ja on elämäs vitun pohjalla yksinäinen ja pelkkiä ongelmia elämä täynnä, velkaantuu vain lisää.

    • Anonyymi

      SIihen päälle oon hullu mt potilas ja kaikkee muuta, paskaako tää elämä hautaan vaan.

    • Anonyymi

      Jahas, Allu is back ja sama levy päällä kuin ennenkin. Teillä on siis viinamiehen kanssa jotain yhteistä ..

      • Anonyymi

        No helvetti sentää.. sama levy pyörii aina näillä ihmisillä aina nää samat, et ole komea top 10 miest et ole rikas, harva meistä on rikas, et omista uutta mersua, harva meistä omistaa, sentää en ole juoppo, mulla on hieno koti ja en oo rumimmasta päästä, samahan se mitä teille sanoo kun ette tajua.


    • Anonyymi

      Ei koska et ole komea top 10 mies. Niin se vaan on että naisille miehen ulkonäkö on tärkeintä. Ne näkee naamastasi jo että olet luuseri surkea tapaus.

      • Anonyymi

        EI tarvitse olla komea top 10 mies, oletko katsonut liikaa elokuvia vai mistä moinen, oletko jäänyt kehitysvammaiseksi hulluksi vai, ehkä olet, katse peiliin siis ja mars.


      • Anonyymi

        Minä olen ihan komea mies, lukuisat naiset sanonu olet perus komea, ja söpö ja pitkä mies, ihmettelen vain miksen kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ihan komea mies, lukuisat naiset sanonu olet perus komea, ja söpö ja pitkä mies, ihmettelen vain miksen kelpaa.

        No kysy sitä niiltä naisilta jotka sua mukamas kehuu. Mitä sä täältä palstalta kyselet, tiedät ihan hyvin mitä vastauksia täältä saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysy sitä niiltä naisilta jotka sua mukamas kehuu. Mitä sä täältä palstalta kyselet, tiedät ihan hyvin mitä vastauksia täältä saat.

        No en tiedä miksei ne sit kiinnostu itse, jotain mussa on pahasti vikaa.


      • Anonyymi

        No emmä kuiutenkaa ruma ole, painoa jotain 110 kg lihonuT JA KALJUUNTUNUT VAIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ihan komea mies, lukuisat naiset sanonu olet perus komea, ja söpö ja pitkä mies, ihmettelen vain miksen kelpaa.

        jumalan seura kelpaa, haluatko liittyä seuraan henkevään, ja tulla uskoon?


      • Anonyymi

        Tulehan sitteb katsomaan mun naamaa jos ajattelet että olen Ruma?


    • Anonyymi

      Tavis lihava työtön nainen haluaa komean urheilija miehen. Muutenhan kaikki rumat miehet seurustelisi jos niille kelpais samantasoinen mies.

      • Anonyymi

        No onnea etsintään, vittuku naiset on paskoja ja vihaan niitä. joutuu menee sit huoriin joskus ku olis rahaa, vittuku ennen oli ja en mennyt, nyt ei ole rahaa mennä, vittu ottakoot komeen urheilijan ja vielä rikkaan saatana.


      • Anonyymi

        Ei ihan asia mene niin, aika paljo näkee taviksia miehiä. Kyl neki seukkaa, mut ei ne naiset nyt kovin nättejä ole ja mulle ei kelpaa ruma, koska en oo ruma ja läski, vähän ylipainoo ja pitkä mies, ja kaljuuntunut olen jolle ei nyt voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onnea etsintään, vittuku naiset on paskoja ja vihaan niitä. joutuu menee sit huoriin joskus ku olis rahaa, vittuku ennen oli ja en mennyt, nyt ei ole rahaa mennä, vittu ottakoot komeen urheilijan ja vielä rikkaan saatana.

        "Vihaan naisia"
        "Haluan naista"

        Tuossapa pähkinänkuoressa syy miksi et saa ikinä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vihaan naisia"
        "Haluan naista"

        Tuossapa pähkinänkuoressa syy miksi et saa ikinä naista.

        Asia selvä. sitten en saa, olin kuitenki 3 kertaa seurustellut ja naiset jättäneet, vitun sama käyn lopun elämäni huorissa jos joskus on se 80 €ees rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä. sitten en saa, olin kuitenki 3 kertaa seurustellut ja naiset jättäneet, vitun sama käyn lopun elämäni huorissa jos joskus on se 80 €ees rahaa.

        Ei mikään ihme että naiset on sut jättäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ihme että naiset on sut jättäneet.

        Jättu vaan koska multa loppu työt ja kaikkee kerroin olevani heikkolahjainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättu vaan koska multa loppu työt ja kaikkee kerroin olevani heikkolahjainen

        Nainen oli aina tehnyt töitä vakituinen työ. Oltii super erilaisia. Ja hän ei halunnut ees kovin usein nhä. En saanu pillua aina


    • Anonyymi

      Eihän täälä palstalla kun osata haukkua ihan maan rakoon, joopa joo kun ei edes tunneta toista, siispä riittipä taas nää hullut idiootit suomalaiset juntit ja iso mahaiset rumat läskit. No te ny ette ainaskaa naista saa, itse kuntoilen päivittäin vaikka ongelmia onkin enkä juo kun välillä. ja en käytä mitää aineita, nytki ajattelin syödä puuroa ja mansikoita.

    • Anonyymi

      EI voi ku nauraa näille idiooteille, ne on luusereita jotka juo rahansa ja käyttää aineita, mä en käytä aineita, ja kuntoilen ja yritän päästä elämäs eteenpäin, ei näytä siltä kun ei saa töitä ja rahaa ja naista, mutta joo jaksa näitä idiootteja haukkujia, menää vaikka vittu juomaa ittenne hautaan.

      • Anonyymi

        Viimeks kun olit pätkätöissä, haukuit kaikki työttömät...Kannattiko, koska nyt pilkka osuu omaa nilkkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeks kun olit pätkätöissä, haukuit kaikki työttömät...Kannattiko, koska nyt pilkka osuu omaa nilkkaan?

        Ainahan tällä hahmolla on kaikki huonosti.

        Jos on töitä, haukkuu työttömiä ja ihmettelee miksei naiset roiku lahkeessa kii "kun mulla on kuitenkin työ ja kaikki!1"

        Jos on työtön, niin vinkuu että kyllä pitäisi työttömienki saada naista "on se kumma ku ei työtön kelpaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan tällä hahmolla on kaikki huonosti.

        Jos on töitä, haukkuu työttömiä ja ihmettelee miksei naiset roiku lahkeessa kii "kun mulla on kuitenkin työ ja kaikki!1"

        Jos on työtön, niin vinkuu että kyllä pitäisi työttömienki saada naista "on se kumma ku ei työtön kelpaa"

        Hohhoijaa,, no on se kumma vaikka oon työtön, välil ihmettelen, miksen kelpaa vaikka vähis rahois on, aina ei oo työtä ja välttis mieluista työtä, ei sitä helvetti pakosta olla töissä jos ei tykkää ja halua saatana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeks kun olit pätkätöissä, haukuit kaikki työttömät...Kannattiko, koska nyt pilkka osuu omaa nilkkaan?

        No se homma kesti 6 päivää ja en tykännyt, etin muuta työtä, se oli ihan paskaa hommaa, no nyt oon työtön ,mutta on niitäki työttömiä joilla on naiset, ihme touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeks kun olit pätkätöissä, haukuit kaikki työttömät...Kannattiko, koska nyt pilkka osuu omaa nilkkaan?

        No nyt en hauku enää, olen itse työtön, se työ oli paskaa en pystyny siihen mitenkää joten lopetin ja iski raha ongelmat, nyt tarvin töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt en hauku enää, olen itse työtön, se työ oli paskaa en pystyny siihen mitenkää joten lopetin ja iski raha ongelmat, nyt tarvin töitä.

        Sulla on aina toi sama kuvio. Kun olet töissä, haukut työttömiä. Kun olet työtön, vingut myötätuntoa työttömyydellesi.

        Sitä saa mitä tilaa. Itsepä olet moneen kertaan haukkunut työttömiä, joten et ansaitse sympatiaa menettäessäsi itse työsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se homma kesti 6 päivää ja en tykännyt, etin muuta työtä, se oli ihan paskaa hommaa, no nyt oon työtön ,mutta on niitäki työttömiä joilla on naiset, ihme touhua.

        Hahahaha kun olit töissä jankutit, että työttömillä ei ole naisia eikä työttömät ikinä saa naista.

        Nyt sitten oletkin sitä mieltä että työttömilläkin on naisia?

        Johan se ääni muuttuu kellossa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa,, no on se kumma vaikka oon työtön, välil ihmettelen, miksen kelpaa vaikka vähis rahois on, aina ei oo työtä ja välttis mieluista työtä, ei sitä helvetti pakosta olla töissä jos ei tykkää ja halua saatana!

        Jos haluaa rahaa, tekee sellaista työtä mitä saa. Harva saa valita itselleen mieluista työtä, sillä useimmat ymmärtävät että rahaa on saatava ja työ ei ole aina kivaa.

        Ihan siis oma valintasi olla työttömänä, kun ei hommat maistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaha kun olit töissä jankutit, että työttömillä ei ole naisia eikä työttömät ikinä saa naista.

        Nyt sitten oletkin sitä mieltä että työttömilläkin on naisia?

        Johan se ääni muuttuu kellossa :D

        Saatana sentää. parempi elä ätyöttömänä aina, kyllä tuolla kelan tuilla ostaa ruoat ja maksaa vuokra ja laskut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa rahaa, tekee sellaista työtä mitä saa. Harva saa valita itselleen mieluista työtä, sillä useimmat ymmärtävät että rahaa on saatava ja työ ei ole aina kivaa.

        Ihan siis oma valintasi olla työttömänä, kun ei hommat maistu.

        No sais varmaa muuttotöitä tai pääsis niemelle töihin muuttotöihin tai jotain rakennusapumies hommia, eipä oikee kiinnosta virolaisten paskanamoojen kans olla töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sais varmaa muuttotöitä tai pääsis niemelle töihin muuttotöihin tai jotain rakennusapumies hommia, eipä oikee kiinnosta virolaisten paskanamoojen kans olla töissä

        Jos ei työnteko kiinnosta niin sitten ei pidä valittaa ettei saa töitä. Ei tuommoisella asenteella tule koskaan mitään hyviä töitä saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei työnteko kiinnosta niin sitten ei pidä valittaa ettei saa töitä. Ei tuommoisella asenteella tule koskaan mitään hyviä töitä saamaan.

        nO EI NE TYÖT KYLLÄ ONNISTU HELPOMPI YRITTÄÄ ELÄKETTÄ KUN ON SAIRAUS JA MT ONGELMIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nO EI NE TYÖT KYLLÄ ONNISTU HELPOMPI YRITTÄÄ ELÄKETTÄ KUN ON SAIRAUS JA MT ONGELMIA

        Eläkeläiset ne vasta kärttysiä onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa rahaa, tekee sellaista työtä mitä saa. Harva saa valita itselleen mieluista työtä, sillä useimmat ymmärtävät että rahaa on saatava ja työ ei ole aina kivaa.

        Ihan siis oma valintasi olla työttömänä, kun ei hommat maistu.

        En pysty heräämään aamu 06 töihin tekeen raskasta työtä


    • Anonyymi

      Ei nyt perskele taas tätä samaa jaskaa. Allu kukaan ei jaksa enää.

    • Anonyymi

      No ei se auta ku olla yksin, ei sitä naista saa oli töissä tai ei, en tiedä ei ole semmoisia ominaisuuksia, ne ovat suurin osa nirppanokkia ainaski täälä Etelässä tarkotan Helsinkiä, ovat koulutettuja ja tottumaan elämään hienostoelämää, kultalusikka suussa saaneet kaiken, on tissit ja botoksi huulet ja kaikki, helvetti lainaa otetaa niin paljo että voidaa sit elää leveesti, siinähän makselee sit nirppanokat pissis paskat, itellä ei rahaa ole ja töitäkään.

    • Anonyymi

      Tottakai semmoset naiset haluu jotain vastaavanlaisia ura miehiä koulutettuja hyvä palkkasia ei kelpaa ne työttömät luuserit, voi helvetti ottaa päähän, ihan tavallisen naisen haluaisin enkä mitää nirppanokkaa joka näyttää mallilta, hyi niistä pysyn kaukana, tavallisia ei hirveästi ole, nekin suurin osa koulutettuja ja haluaa elää hienosti ,mitä muuta naiset haluakaa, rahaa ja hienoja autoja.

      • Anonyymi

        Jos olet sitä mieltä että etelässä kaikki naiset ovat nirppanokkia, niin mikset muuta muualle? Jos kerran uskot että muilla paikkakunnilla olisi erilaisia naisia? Eihän sua mikään Helsingissä pitele, kun ei ole työtä, omistusasuntoa, lapsia tai mitään muuta mikä vaatisi Helsingissä/ Vantaalla asumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet sitä mieltä että etelässä kaikki naiset ovat nirppanokkia, niin mikset muuta muualle? Jos kerran uskot että muilla paikkakunnilla olisi erilaisia naisia? Eihän sua mikään Helsingissä pitele, kun ei ole työtä, omistusasuntoa, lapsia tai mitään muuta mikä vaatisi Helsingissä/ Vantaalla asumista.

        Ihmettelen vain kuinka pystyvät tuommoseen elämään, että on hienot uudet autoit omat talot mitä vittua, itellä vain velkaa ja paska romu auto,, vituttaahan se.. nirppanokat koulutetut varmaa tienaa 4000 €kk paskat, niin saa mitä vaa, toiset saa kelan tuet kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen vain kuinka pystyvät tuommoseen elämään, että on hienot uudet autoit omat talot mitä vittua, itellä vain velkaa ja paska romu auto,, vituttaahan se.. nirppanokat koulutetut varmaa tienaa 4000 €kk paskat, niin saa mitä vaa, toiset saa kelan tuet kk.

        Luuletko et kehtaan mun paska koulutuksilla papereilla jotka on roskiskamaa ees mennä haastatteluun, kun jo ajatellaan et toi on vitun tyhmä ja ei halua tehdä töitä tai miks on ollut lukuisissa työpaikoissa ja vaihtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen vain kuinka pystyvät tuommoseen elämään, että on hienot uudet autoit omat talot mitä vittua, itellä vain velkaa ja paska romu auto,, vituttaahan se.. nirppanokat koulutetut varmaa tienaa 4000 €kk paskat, niin saa mitä vaa, toiset saa kelan tuet kk.

        Fiksut ovat kouluttautuneet jotta saavat töitä mistä tienaa.

        Itsekin voit kouluttautua jos haluat. Mutta on selvää ettet koskaan niin tee, olet patalaiska uhriutuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet sitä mieltä että etelässä kaikki naiset ovat nirppanokkia, niin mikset muuta muualle? Jos kerran uskot että muilla paikkakunnilla olisi erilaisia naisia? Eihän sua mikään Helsingissä pitele, kun ei ole työtä, omistusasuntoa, lapsia tai mitään muuta mikä vaatisi Helsingissä/ Vantaalla asumista.

        MINÄ EN HALUA MUUTTAA MULLA ON HIENO VUOKRA KÄMPPÄ EDES JOTAIN ELÄMÄSSÄ, ja muualta en saisi koskaa töitä, loppuelämäni työtön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksut ovat kouluttautuneet jotta saavat töitä mistä tienaa.

        Itsekin voit kouluttautua jos haluat. Mutta on selvää ettet koskaan niin tee, olet patalaiska uhriutuja.

        No sitten olen vittuako se mua kiinnostaa, en pysty kouluttautumaan ku olen heikkolahjainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ EN HALUA MUUTTAA MULLA ON HIENO VUOKRA KÄMPPÄ EDES JOTAIN ELÄMÄSSÄ, ja muualta en saisi koskaa töitä, loppuelämäni työtön

        Itsehän sinä valitset olla työtön kun ei mikään työ maistu.

        Ihan oma valinta pysyä paikoillaan ja ruikuttaa. Jos olet sitä mieltä että muualla naiset kiinnostuisi susta, niin muuta. Muussa tapauksessa lopeta valitus. Itse olet kaikki valinnat tehnyt jotka ovat nykyiseen tilanteeseesi johtaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sinä valitset olla työtön kun ei mikään työ maistu.

        Ihan oma valinta pysyä paikoillaan ja ruikuttaa. Jos olet sitä mieltä että muualla naiset kiinnostuisi susta, niin muuta. Muussa tapauksessa lopeta valitus. Itse olet kaikki valinnat tehnyt jotka ovat nykyiseen tilanteeseesi johtaneet.

        Ehkä parempi kuolla pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä parempi kuolla pois.

        Yksinäinen elämä hulluna veloissa tyättömänä ilman naista on hirveetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäinen elämä hulluna veloissa tyättömänä ilman naista on hirveetä.

        Yhtä tuskaa helvettiä kun ei saa ees pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet sitä mieltä että etelässä kaikki naiset ovat nirppanokkia, niin mikset muuta muualle? Jos kerran uskot että muilla paikkakunnilla olisi erilaisia naisia? Eihän sua mikään Helsingissä pitele, kun ei ole työtä, omistusasuntoa, lapsia tai mitään muuta mikä vaatisi Helsingissä/ Vantaalla asumista.

        Naisey ovat helvetin nirsoja. Suurin osa koulutettuja töissä. Ei kelpaa rahaton työtön. Paskaa. Ylimielisen näkösiä ovat tottuneet mstkustelee. Kallis chanelin laukku kädes


    • Anonyymi

      Ite en ole koulutettu, ja kouluun en mene. En ole pitänyt koskaa mitää kesälomia ja lomia, aina joko kesätyöntekijä tai pätkätyöläinen 1-2 kk, sitte taas mennää monia monia kk työttömänä ja sama paska jatkuu, eihän tällästä paskaa jaksa enää, huonosti pystyy velkojaki maksamaan.

      • Anonyymi

        Et ole pitänyt lomia, mutta olet kuitenkin enimmän osan vuodesta työttömänä eli vapaalla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole pitänyt lomia, mutta olet kuitenkin enimmän osan vuodesta työttömänä eli vapaalla :D

        Jep teen joko 1-2 päivää töitä tai 1-2 kk sitten noin 10 kk vapaalla työttämänä, raskas työ ei maistu ja heräämiset, unirytmi sekasin, ja en pysty olee ihmistenkaa tekemisis kun puhun mitä sattuu ja olen tyhmä yksinkertanen, ja teen huonosti työt olen hidas, saan potkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep teen joko 1-2 päivää töitä tai 1-2 kk sitten noin 10 kk vapaalla työttämänä, raskas työ ei maistu ja heräämiset, unirytmi sekasin, ja en pysty olee ihmistenkaa tekemisis kun puhun mitä sattuu ja olen tyhmä yksinkertanen, ja teen huonosti työt olen hidas, saan potkuja.

        Monesti kyselevät kun menen haastatteluun miksi noin motna työpaikkaa ja kestot noin vähä aikaa, tekis mieli sanoo, saatana ku ei oo kiinnostanu, enkä jaksa herätä silmät ristis töihin ja ei huvita tehdä raskasta työtä pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti kyselevät kun menen haastatteluun miksi noin motna työpaikkaa ja kestot noin vähä aikaa, tekis mieli sanoo, saatana ku ei oo kiinnostanu, enkä jaksa herätä silmät ristis töihin ja ei huvita tehdä raskasta työtä pitkään.

        Kyllä ne näkee siitä sun surkeasta cv:stä ettei sulle työt maistu, ei sun tarvitse sitä erikseen kertoa.

        Valintojen maailma. Kun ei työ maistu niin sitten ei pidä valittaa ettei saa töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne näkee siitä sun surkeasta cv:stä ettei sulle työt maistu, ei sun tarvitse sitä erikseen kertoa.

        Valintojen maailma. Kun ei työ maistu niin sitten ei pidä valittaa ettei saa töitä.

        No se onkin surkea ja ei ole mitää koulutusta, en kehtaa edes mennä haastatteluihin, pisin työsuhde ollut joku 4 kk, ei kiinnosta, odottelen eläkepapereita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se onkin surkea ja ei ole mitää koulutusta, en kehtaa edes mennä haastatteluihin, pisin työsuhde ollut joku 4 kk, ei kiinnosta, odottelen eläkepapereita

        ajoneuvoasentaja ja levyseppähitsaaja päivääkää en ole niitä tehnyt, sain hitsauksesta tyydyttävän olin surkea kaikki muut oli parempia,, autohommia en ole koskaa tehnyt sain varmaa potkut ku en osaa ku vaihtaa polttimon korkeintaa osaan vaihtaa renkaat autoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne näkee siitä sun surkeasta cv:stä ettei sulle työt maistu, ei sun tarvitse sitä erikseen kertoa.

        Valintojen maailma. Kun ei työ maistu niin sitten ei pidä valittaa ettei saa töitä.

        Ei se ole surkea. ammattikoulun lopputodistus on keskiarvo 7 pojoa ja päättötyö 8 pojoa.

        mutta elämänviisaus se kaikkein suurinta viisautta, etkö ole sitä jo tajunnut, kyky asettua toisen asemaan ja kannustaa toisia ihmisiä se vasta viisautta onkin. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole surkea. ammattikoulun lopputodistus on keskiarvo 7 pojoa ja päättötyö 8 pojoa.

        mutta elämänviisaus se kaikkein suurinta viisautta, etkö ole sitä jo tajunnut, kyky asettua toisen asemaan ja kannustaa toisia ihmisiä se vasta viisautta onkin. =)

        Tätä palstatrollia on moni vuosien aikana yrittänyt tsempata. Hän vaan haistattelee pitkät ja jatkaa rutinaansa. Ihan turha tuhlata kannustuslauseita tähän trolliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne näkee siitä sun surkeasta cv:stä ettei sulle työt maistu, ei sun tarvitse sitä erikseen kertoa.

        Valintojen maailma. Kun ei työ maistu niin sitten ei pidä valittaa ettei saa töitä.

        Miks mun pitäs paska hommia tehdä ja pilata terveys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks mun pitäs paska hommia tehdä ja pilata terveys?

        Harvassa työssä jossa ei vaadita koulutusta, normaalilla miehellä terveys menee. Pitää olla sitten harvinaisen surkea fyysinen kunto jos jostain postin lajittelusta terveys pilaantuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvassa työssä jossa ei vaadita koulutusta, normaalilla miehellä terveys menee. Pitää olla sitten harvinaisen surkea fyysinen kunto jos jostain postin lajittelusta terveys pilaantuu.

        Mulla on huono kunto. En jaksa tehdä töitä ja herään todella silmät ristissä töihin. Kun tuun töistä nukun iltaan ja oon aivan loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huono kunto. En jaksa tehdä töitä ja herään todella silmät ristissä töihin. Kun tuun töistä nukun iltaan ja oon aivan loppu.

        Luuletko todella että mä jaksan herätä todella raskaisiin töihin joka pvä 5 kertaa viikossa ja herään aamu 06 silmät ristissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko todella että mä jaksan herätä todella raskaisiin töihin joka pvä 5 kertaa viikossa ja herään aamu 06 silmät ristissä.

        Mun kunto ei riitä. Olen hyvin laiska ja vaikea herätä. Oon tottunu nukkumaan aamu 12. Herään pirteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko todella että mä jaksan herätä todella raskaisiin töihin joka pvä 5 kertaa viikossa ja herään aamu 06 silmät ristissä.

        Se että olet elämäntavoiltasi laiska ja pilallehemmoteltu on kyllä tullut jo selväksi.

        Miksi Juuri SINÄ et muka jaksaisi herätä töihin? On niitä 3vuorotöitä, joissa voi mennä hommiin vaikka yölläkin. Ja niitä hommia on paljon, joissa ei juuri koulutusta tarvita.

        Mutta sä olet vain laiska ja saamaton. Itsensä voi opettaa erilaiseen päivärytmiin. Kunto kohenee kuntoilemalla.

        Nosta itteäs niskasta ja aikuistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne näkee siitä sun surkeasta cv:stä ettei sulle työt maistu, ei sun tarvitse sitä erikseen kertoa.

        Valintojen maailma. Kun ei työ maistu niin sitten ei pidä valittaa ettei saa töitä.

        No cv on paskaa. 25 työpaikkaa kestoltaan 1 kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvassa työssä jossa ei vaadita koulutusta, normaalilla miehellä terveys menee. Pitää olla sitten harvinaisen surkea fyysinen kunto jos jostain postin lajittelusta terveys pilaantuu.

        Joo muttakun saan aina potkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että olet elämäntavoiltasi laiska ja pilallehemmoteltu on kyllä tullut jo selväksi.

        Miksi Juuri SINÄ et muka jaksaisi herätä töihin? On niitä 3vuorotöitä, joissa voi mennä hommiin vaikka yölläkin. Ja niitä hommia on paljon, joissa ei juuri koulutusta tarvita.

        Mutta sä olet vain laiska ja saamaton. Itsensä voi opettaa erilaiseen päivärytmiin. Kunto kohenee kuntoilemalla.

        Nosta itteäs niskasta ja aikuistu.

        Koska unirytmi on vitun sekaisin. En saa unta ku yällä 02 aikaa. En pysyy aamulla töihin. Suurin osa on 2 vuorotyötä ja semmosta


    • Anonyymi

      Ei huvita ees hakee töitä ku paperit ja cv on täyttä paskaa, ei kehtaa ees mennä haastatteluun ku on kussu asiansa ja paperit on paskaa ja maine menny, vittu tätä paska elämää, naistakaa ei saa.

    • Anonyymi

      Tulot ovat vaa nii helvetin pienet, että haluaaki jotain työtä että saisi rahaa, muttakun ei mitää saa niin voi saatana hajoo pää, sit naiset päälle kun ei kelpaa.

      • Anonyymi

        ei se pillu, vaan jumalan sana, siinä on voimaa!! =)


    • Anonyymi

      varmaa ihmiset ajattelee et olen hullu lukuisia työpaikkoja epäonnistumisia taas hakee töitä. karensseja, ja taas samaa paskaa, oon mä miettiny ettei tätä elämää enää jaksa, mutta ei asiat niin huonosti ole, ollaan sit työtön lopun elämä.

    • Anonyymi

      En oo kuitenkaa enää 20 v ja saa jatkuvasti kokoajan, saatana hypätä haastatteluissa, sitten ei töistä tule mitää joko paska hommaa huono palkka, liia raskasta, tai lopetan heti melkee 1-2 pvä korkeintaa jaksaa. vittu sielä on joku kaunis mimmi haastattelemas, en halua näyttää omia papereita hänelle ja hän pitää varmaa mua hulluna ja tyhmänä.

    • Anonyymi

      Allu se jaksaa, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.
      Mitäpä olisikaan Suomi24 ilman Allu-oopperaa. Palstan vakiulisija. Ihanhan tässä jäisi kaipaamaan jos häipyisi!

      • Anonyymi

        No mua vituttaa niin jatkan, mä halun huomiota koska mulla ei ole töitä ei elämää ei kavereita ei mitää. vittuako tässä, on muitaki joilla on ongelmia elämässä, mä vaa kuulun nyt siihen kastiin, ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mua vituttaa niin jatkan, mä halun huomiota koska mulla ei ole töitä ei elämää ei kavereita ei mitää. vittuako tässä, on muitaki joilla on ongelmia elämässä, mä vaa kuulun nyt siihen kastiin, ei voi mitään.

        "Mä halun huomiota"

        No siinäpä tulikin esiin se ainoa syy miksi vuodesta toiseen ruikutat palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä halun huomiota"

        No siinäpä tulikin esiin se ainoa syy miksi vuodesta toiseen ruikutat palstoilla.

        Koska ei mulla ole muutakun äiti ja isänkaa en hirveesti ole tekemisis ja veljenkaa koska oon ongelmatapaus ja pilannu elämäni, ehkä suuntana juoppous tästä, sain ainaski asunnon ja auton ja luottotiedot kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei mulla ole muutakun äiti ja isänkaa en hirveesti ole tekemisis ja veljenkaa koska oon ongelmatapaus ja pilannu elämäni, ehkä suuntana juoppous tästä, sain ainaski asunnon ja auton ja luottotiedot kuntoon.

        Naista näköjään en koskaan saa, ja seksikkä olen kokematon, ku ei naiset kiinnostu ja halua ikinä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista näköjään en koskaan saa, ja seksikkä olen kokematon, ku ei naiset kiinnostu ja halua ikinä mitään.

        Ja seksissä olen kokematon kun en hirveesti ole pannut ja nykyää ei naisia paskaakaa kiinnosta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä halun huomiota"

        No siinäpä tulikin esiin se ainoa syy miksi vuodesta toiseen ruikutat palstoilla.

        Olen yksinäinen ja elämäs ei tapahdu mitää.. pelkkää paskaa vaan.


      • Anonyymi

        ei saa puhua pahaa toisista ihmisistä, vaikka he olisivatkin vaikka minkälaisia!

        muista se viisaus aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksinäinen ja elämäs ei tapahdu mitää.. pelkkää paskaa vaan.

        ei sinun elämäsi ole paskaa, vaan seikkailu suurenmoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä halun huomiota"

        No siinäpä tulikin esiin se ainoa syy miksi vuodesta toiseen ruikutat palstoilla.

        Jep mä olen yksinäinen. Siks kaipaan naista ja kaikkee. Ei ketää kiinnostam mul on hieno asunto ja ok auto ja luottotiedot kunnos. Muuten menee päi vittua.


    • Anonyymi

      On se kumma kun ei kelpaa, vittu ihan sama vaikka ois 0 € tilillä ja työtön, miksei saa naista ja kelpaa, ihme juttuja naisilla ja olettamuksia ja kriteerit on pilvissä saatana, ihan tavis 100 kg nainen mulle kelpaa, voi olla tukeva, kunhan on ihan perus nätti.

    • Anonyymi

      Ennen joskus pääsin treffeille olin työtön, sama tilanne kun nyt! Mutta nyt naiset ei halua enää ees jutella ja tavata saatana,

    • Anonyymi

      naisista tullut jotenki helvetin vaikeita ja nirsoja, ei halua ees netis jutella eikä tavata, ennen sentää sai seksiäki, nyt varmaa pitäs maksaa että saa, en tod maksa.

      • Anonyymi

        "V.ttu kun ei ole rahaa, haluisin huoriin, ennen oli rahaa mutta en menny huoriin, nyt kaduttaa"

        "En tod maksa että saa"

        ...mites ne sun lääkkeet, oliko otettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "V.ttu kun ei ole rahaa, haluisin huoriin, ennen oli rahaa mutta en menny huoriin, nyt kaduttaa"

        "En tod maksa että saa"

        ...mites ne sun lääkkeet, oliko otettu?

        En syö mitään lääkkeitä en saa mitään apuja, en terapiaa en mitään, hulluksi jo tullut, mieleilat heittelee ja hermostun jatkuvasti, en saa ees pillua ja pääse naistenkaa treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö mitään lääkkeitä en saa mitään apuja, en terapiaa en mitään, hulluksi jo tullut, mieleilat heittelee ja hermostun jatkuvasti, en saa ees pillua ja pääse naistenkaa treffeille.

        Jahas terapiatäti kyllästyi suhun sitten? Ei mikään ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas terapiatäti kyllästyi suhun sitten? Ei mikään ihme.

        En saa mitään apuja, laitoin tänää 20 viestiä sairaanhoitajalle että tarvin apua ja häntä ei kiinnosta eikä lääkäriä, pitäisi lääkärin tehdä lähete että saan apua, mutta en saa mitään apua, työttömät keharit jää yksinäiseks,, kai pitää hommata kissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas terapiatäti kyllästyi suhun sitten? Ei mikään ihme.

        En käy enää terapiassa hän ei enää kirjota mulle mitää se maksaa 75 € ja mulla ei ole työttömänä rahaa, kohta alkaa psykologi mutta ei sen apu riitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa mitään apuja, laitoin tänää 20 viestiä sairaanhoitajalle että tarvin apua ja häntä ei kiinnosta eikä lääkäriä, pitäisi lääkärin tehdä lähete että saan apua, mutta en saa mitään apua, työttömät keharit jää yksinäiseks,, kai pitää hommata kissa

        Tuohon elämäntilanteeseen ei pidä lemmikkiä hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy enää terapiassa hän ei enää kirjota mulle mitää se maksaa 75 € ja mulla ei ole työttömänä rahaa, kohta alkaa psykologi mutta ei sen apu riitä

        Sitten sinun täytyy vihdoinkin kirjautua sisään johonkin laitokseen, ellei avohoito ota onnistuakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sinun täytyy vihdoinkin kirjautua sisään johonkin laitokseen, ellei avohoito ota onnistuakseen.

        En ole menossa laitokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole menossa laitokseen.

        Kitiset että et saa apua, mutta kieltäydyt menemästä paikkaan josta saisit parasta mahdollista apua.

        Logiikkasi ontuu pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitiset että et saa apua, mutta kieltäydyt menemästä paikkaan josta saisit parasta mahdollista apua.

        Logiikkasi ontuu pahasti.

        Et ymmärrä. Kohta saankin apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas terapiatäti kyllästyi suhun sitten? Ei mikään ihme.

        Ei kyllästyny. Mulla ei ole varaa maksaa 75 e per käynti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sinun täytyy vihdoinkin kirjautua sisään johonkin laitokseen, ellei avohoito ota onnistuakseen.

        En tiedä mitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tehdä.

        Laitoshoitoon. Ainoa vaihtoehto mikäli avohoito ei toimi.


    • Anonyymi

      Kertaakaa vittu ei ole naiset sanonu oot ruma, et saa ketään, tod en ole ruma ja oon ihan söpö tai komea mies, jotkut sanonu, mutta eivät he vaan ole kiinnostuneita, luulisi pitkä mies saavan.

    • Anonyymi

      No ihan sama. Vittuako tää elämä kun ei saa naista ja töitä ja rahaa.. velkaaki vitusti.

    • Anonyymi

      Miksi ylläpito antaa tän basket casen vuodesta toiseen sekoilla palstalla... Näkeehän tuon jo sokeakin että tää palstailu ei tee hyvää tän mt-potilaan mielenterveydelle.

    • Anonyymi

      Viinamiehen luottotiedot on ihan kunnossa. On töitä ja naisia ja kavereita. Kavereita oon saanut kun oon mennyt porukoitten kanssa baariin juomaan viinaa ja naisiin tutustumaan. Elät harhoissa että naiset haluisi tutustua jossain netissä, eivät ne halua vaan pitää mennä baareihin juomaan viinaa sillä siellä olet heti samassa tilassa naisten kanssa ja tutustuminen on helpompaa.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Onnea sulle. Silti en halua olla mikään juoppo.


    • Anonyymi

      Koko saatanan elämä on niin helvetin pohjalla ettei mitää jakoo, onneks en juo ja on vielä kämppä ja kaikki, niitä en pilaa, mut töistä ei tule mitää ja kuntoutukseen en mene, apuaki tarvin ja ei oo mitää kavereita ja mitää. vittu tätä paskaa. velkaaki on vitusti vielä pankkiin.

    • Anonyymi

      Vittuako mennä ees töihin ku kuitenki lopetan oon 1 päivän tai 2 viikkoa tai jopa 1-2 kk. tai sitte saan potkut ku oon idari, hidas en osaa mitää ja muut tekee paremmin työt, parempi elää tuilla.

      • Anonyymi

        Kuin nolata itseni kun ei osaa mitää ja näyttäytyä paska papereilla, ei voi mitää jos on erilainen kun muut, koko elämä paskaa ja epäonnistumista, äitini on elättäny mua kun ei mulla ole rahaa aina ruokaan jne. Se auttanu paljon, ku tuet on niin pieniä ettei aina riitä laskuihin.


    • Anonyymi

      Vaikeus olla ihmistenkaa töissä, pelkään ihmisiä. olen ujo, pelkään työntekoa, en osaa, olen todella laiska ja hidas, en pysty heräämään aamu 05 töihin joka pvä, mä tarvin työn missä istun ja saan tehdä hitaasti ja en myöskää saa potkuja.

      • Anonyymi

        Patjatehtaalle koenukkujaksi, siitä se ura urkenee. Jatkuva yötyö tosin, onnistuisko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patjatehtaalle koenukkujaksi, siitä se ura urkenee. Jatkuva yötyö tosin, onnistuisko?

        Mulle kävis myös työ että saan olla koneella ja juoda kahvia ja palkka juoksee, en jaksa mitää aamu paska heräämisiä kun mitää järkee täs elämäs ku ei oo naista, ja joka pvä raskasta työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävis myös työ että saan olla koneella ja juoda kahvia ja palkka juoksee, en jaksa mitää aamu paska heräämisiä kun mitää järkee täs elämäs ku ei oo naista, ja joka pvä raskasta työtä.

        Moisiin töihin otetaan vain koulutettuja. Kun ei ole koulut maistunut, ei saa kivoja helppoja töitä. Eikä tolla asenteella kukaan palkkaa paskahommiinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moisiin töihin otetaan vain koulutettuja. Kun ei ole koulut maistunut, ei saa kivoja helppoja töitä. Eikä tolla asenteella kukaan palkkaa paskahommiinkaan.

        Siinähän ei palkkaa ei kiinnosta, ei saa mitään töitä nykyään, kun sut tunnetaan, oon joka paikkaan hakenut ja mistään ei irtoo töitä saatana ku on hullu ja maine menny, ei pääse naistenkaa treffeille ja vihaan koko hki kaikkia ura ihmisiä kun itellä asiat päi helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän ei palkkaa ei kiinnosta, ei saa mitään töitä nykyään, kun sut tunnetaan, oon joka paikkaan hakenut ja mistään ei irtoo töitä saatana ku on hullu ja maine menny, ei pääse naistenkaa treffeille ja vihaan koko hki kaikkia ura ihmisiä kun itellä asiat päi helvettiä

        Muuta muualle. Suotta sitä asuu paikassa jossa ei viihdy ja missä on jo ehtinyt pilata maineensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta muualle. Suotta sitä asuu paikassa jossa ei viihdy ja missä on jo ehtinyt pilata maineensa.

        En mä halua muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä halua muuttaa.

        No sä et kyllä halua tehdä mitään mikään parantaisi elämänlaatuasi. Haluat vaan ruikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä et kyllä halua tehdä mitään mikään parantaisi elämänlaatuasi. Haluat vaan ruikuttaa.

        Olen hakenut moneen paikkaan töihin en pääse saatana. Yrittäny hankkia apua. Tarvitaan lähete hoitoon. Yrittäny naisia. Ei niitä kiinnosta ees jutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä et kyllä halua tehdä mitään mikään parantaisi elämänlaatuasi. Haluat vaan ruikuttaa.

        No se on mun perus luonne ruikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on mun perus luonne ruikuttaa.

        Siksipä sulla ei ole kavereita, ei töitä, ei naista eikä äitiskään jaksa enää sua.

        Luonteenpiirteitä voi kehittää ja muuttaa. Sinä olet päättänyt olla muuttumatta. Oma valintasi siis olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä sulla ei ole kavereita, ei töitä, ei naista eikä äitiskään jaksa enää sua.

        Luonteenpiirteitä voi kehittää ja muuttaa. Sinä olet päättänyt olla muuttumatta. Oma valintasi siis olla yksin.

        En osaa muuttua. ekana tarvisin pillua.


    • Anonyymi

      Oon saanu 6-7 potkut jo ja lopettanu lukuisia töitä suurimmat osat. ja joitaki määräaikasia paikkoja olen loppuun asti tehnyt enkä ole saanut jatkaa, sitten takas kelan tuille velat kasvaa laskuja tulee maksuongelmia ja kaikkee, kyllä riittää tää paska työelämä.

      • Anonyymi

        Mitäs öyhötät töis, ite en ole koskaan potkuja saanut. Oon myös velaton. Itse menen juttelee naisille jossain terassille siitä se lähtee. Netissä juttelen naisille ja kyselen mitä ne harrastaa ja kiinnostaisko lähtee kävelylle metsään tai rannalle ja saari retki kans tai sitten terassille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs öyhötät töis, ite en ole koskaan potkuja saanut. Oon myös velaton. Itse menen juttelee naisille jossain terassille siitä se lähtee. Netissä juttelen naisille ja kyselen mitä ne harrastaa ja kiinnostaisko lähtee kävelylle metsään tai rannalle ja saari retki kans tai sitten terassille.

        Oon minäki kysellyt naisilta, ja kehunut kauniiksi, sitten eivät halua nähdä, on tää helvetin raskasta kyllä.


    • Anonyymi

      Mun mielestä toiminta on tärkeintä työssä. rakennusalla olen ollut jo 30 vuotta. Saa mennä ja tulla, tehdä näkyvää. Mutta noista naista. Ihmettelen vähän samaa, kun ei naisia oikein missään enää näy. Voitais mennä vaikka kahville ja kerrot oman versiosi tästä maailmasta. Ei voi oikein arvailla vaan mitä nainen haluaa jos ei kerro. Kun en oikein tiedä naisista yhtään mitään. Kai teillä muutakin on elämässä kun kuukautiset. Se on nyt ainoo mitä naisista tiedän. Ja sen että naisten palkat on pienempiä. Mutta palkkauksessakin se on vähän sama juttu. Ei korotusta saa jos ei pyydä.

    • Anonyymi

      AInoat asiat äiti on auttanu mun selviämään aikoinaa pikavipeistä, ja sain luottotiedot takas, niitä en enää menetä, mulla on hieno asunto ja nyt on ihan siisti autoki, mut muuten menee sit päin persettä, oon tullut jo hulluksi, ei töitä vielkää ja ikää 35, naisia ei kiinnosta, oon yksinäinen, nyt on velkaaki kertynyt, laskut hoidan kyllä mutta pitkä matka on maksaa noita ja kaikkee, auton saa aina seisontaa jos tarvii, mulla koko elämä ollut romu autoja, vihdoin nyt on hyvä auto joka pelaa, sitä en riko, koska en sit saa koskaa autoa, muuten oonki sit vaa yksinertanen työtön jolla asiat tosi huonosti, enkä saa apua.

    • Anonyymi

      Vähä asioita parantunut mut muuten menee tosi huonosti, ei mikää onnistu mun elämäs pyörin ympyrää, ei oo ees kavereita, ei pääse naistenkaa treffeille, ketää ei halua olla missää tekemisis, kaikki vihaa sua, vittu tätä paskaa, yksin mä oon ja tän asunnon ja auton varassa ja äitin, ei mulla ole enää mitää, ongelmia on niin paljo etten jaksa enää, en saa apua enkä terapiaa, vuoden käyny psykologilla ja 2 kertaa terapias, mut ei se auta, en syö lääkkeitäkää kun mirtsapiinia uneen ja unirytmi on jatkuvasti sekaisin, väsyttää ja ei pysty herää aikasin.

    • Anonyymi

      En tiedä enää mitä tehdä. tekis mieli luovuttaa koko työpaska, elää tuilla ja olla miten huvittaa, niin vitun raskasta etsiä töitä ja kaikki sut tuntee jo jaa toi hullu joka sai potkut, ei oteta sitä enää koskaa töihin, tai joka on ollut 1 päivän töissä ja lopettanut sanomatta mitää, kävellyt työpaikasta kotiin ja sulkenut puhelimen. Psykologi on auttanu mua heikkolahjaisuus asioissa, mulla on todettu myös kielellinen erityishäiriö ja masennus.

      • Anonyymi

        Välillä on vaikee kirjoittaa oikein ja osata laittaa pilkut ja pisteet kohdillaan kun on sairaus mille ei voi mitää. alkoholin kans ei ole ongelmia ja muita juttuja en tod käytä, mutta pahasti on ongelmia.


      • Anonyymi

        olet sinä sitten höpsöliini. =)


    • Anonyymi

      Miten täs kiinnostaa mitää töitä yrittää tehdä hakea ku on masentunut ja ongelmia täynnä elämä ja unirytmit sekasin jne, kun ei saa naista joka vois olla rinnalla ja olis paljo kivempaa, ei saa seksiä, ei pääse ees koskee naisee, tää on helvettiä tää elämä

    • Anonyymi

      osittain jo tullut hulluksi kun ei oo saanut naista ja mitää seksiä pitkiin aikoihin, ei mitää säpinää ei mitää, on masentunut ja elämä on pohjalla ei kiinnosta vittu mikää. kaipais naista.

      • Anonyymi

        Mua panettaaki usein niin vitusti, että hulluksi tulee ku naiset ei kiinnostu ja anna mitään.


    • Anonyymi

      Jos olet naisen näköinen niin eivät ne sinua halua.

      • Anonyymi

        EN näytä naiselta, ihan kuulemma kivan näköseltä mieheltä, en sit ymmärrä miksei naiset kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN näytä naiselta, ihan kuulemma kivan näköseltä mieheltä, en sit ymmärrä miksei naiset kiinnostu.

        Koska pelkkä ulkonäkö ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pelkkä ulkonäkö ei riitä.

        NO EI NAISILLE SAATANA RIITÄ MITÄÄ PITÄS OLLA TILILLÄ 10 TUHATTA JA UUS 40 TONNIN MERSU HIENO ISOILLA ALUVANTEILLA HYVÄ URA JOHTAJA SALKKU JA KAIKKEE TODELLA KOMEE URHEILIJAN KROPPA JA JÄNNÄMIES


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO EI NAISILLE SAATANA RIITÄ MITÄÄ PITÄS OLLA TILILLÄ 10 TUHATTA JA UUS 40 TONNIN MERSU HIENO ISOILLA ALUVANTEILLA HYVÄ URA JOHTAJA SALKKU JA KAIKKEE TODELLA KOMEE URHEILIJAN KROPPA JA JÄNNÄMIES

        EI SAISI OLLA MITÄÄ ONGELMIA ELÄMÄSSÄ TODELLA KOMEE NAAMA LOTTOVOITTAJA JA VITUN RIKAS JA KAIKKEE EN YMMÄRRÄ EI SAISI OLLA MASENNUSTA TYÖTÖN ELÄMÄNTAPATYÖTÖN JOKA KUSSU ASIANSA PAINUKOOT NAISET VITTUUN MÄ MEEN HUORIIN JOSKUS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI SAISI OLLA MITÄÄ ONGELMIA ELÄMÄSSÄ TODELLA KOMEE NAAMA LOTTOVOITTAJA JA VITUN RIKAS JA KAIKKEE EN YMMÄRRÄ EI SAISI OLLA MASENNUSTA TYÖTÖN ELÄMÄNTAPATYÖTÖN JOKA KUSSU ASIANSA PAINUKOOT NAISET VITTUUN MÄ MEEN HUORIIN JOSKUS

        saatana ei KELPAA JOS ON MASENNUSTA OLLU KOKO ELÄMÄN MT ONGELMIA TYÖTTÖMYYTTÄ KOKO ELÄMÄ MELKEIN PÄTKÄTÖITÄ RAHA ONGELMIA VITUSTI VELKAA PASKA ROMU AUTO, EI OO RAHAA EI OO HIENOJA VAATTEITA EI KELPAA NAISELLE EI OLE KOMEE, ON ISO KALJAMAHA EI KELPAA

        .T ALLU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI SAISI OLLA MITÄÄ ONGELMIA ELÄMÄSSÄ TODELLA KOMEE NAAMA LOTTOVOITTAJA JA VITUN RIKAS JA KAIKKEE EN YMMÄRRÄ EI SAISI OLLA MASENNUSTA TYÖTÖN ELÄMÄNTAPATYÖTÖN JOKA KUSSU ASIANSA PAINUKOOT NAISET VITTUUN MÄ MEEN HUORIIN JOSKUS

        Ja siltikin lähes kaikilla rumilla, köyhillä, masentuneilla, työttömillä ja asiansa kusseilla on naisia.

        Se on asenteesta kiinni. Sun kohdalla ei ole ihme ettei naisia löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siltikin lähes kaikilla rumilla, köyhillä, masentuneilla, työttömillä ja asiansa kusseilla on naisia.

        Se on asenteesta kiinni. Sun kohdalla ei ole ihme ettei naisia löydy.

        VITTUA SÄ TIEDÄ MITÄÄ VEDÄ PATAAS JÄTKÄ NO EN TIEDÄ EI VARMASTI OLE NAISIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siltikin lähes kaikilla rumilla, köyhillä, masentuneilla, työttömillä ja asiansa kusseilla on naisia.

        Se on asenteesta kiinni. Sun kohdalla ei ole ihme ettei naisia löydy.

        ei missää NIMES OLE NE OVAT IKISINKKUJA LUUSEREITA NIINKU MINÄKI JOKA KUSSU ELÄMÄNSÄ EI HELVETTI OLE NAISIA, KUN EI PILLUAKAA SAA KOSKAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei missää NIMES OLE NE OVAT IKISINKKUJA LUUSEREITA NIINKU MINÄKI JOKA KUSSU ELÄMÄNSÄ EI HELVETTI OLE NAISIA, KUN EI PILLUAKAA SAA KOSKAA

        Kylläpä vaan on valtaosa Suomen väestöstä parisuhteissa, ihan elämäntilanteista riippumatta.

        Se on asennekysymys. Mukavat ihmiset löytävät kyllä parin.

        Siksipä sinä olet yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vaan on valtaosa Suomen väestöstä parisuhteissa, ihan elämäntilanteista riippumatta.

        Se on asennekysymys. Mukavat ihmiset löytävät kyllä parin.

        Siksipä sinä olet yksin.

        En tiedä miksi en kelpaa. Naiset eivät halua nähä. Olen pitkä mies. Kuntoilen en polta. Vaikka ongelmia on en kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pelkkä ulkonäkö ei riitä.

        Joo ei vissiin. Parempi aina yksin. En jaksa juoda en jaksa mitään ku ei naista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi en kelpaa. Naiset eivät halua nähä. Olen pitkä mies. Kuntoilen en polta. Vaikka ongelmia on en kelpaa naisille.

        Sun ongelmat on sellaisia että kukaan halua kumppania, jolla moisia vakavia, hoitamattomia mt-ongelmia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ongelmat on sellaisia että kukaan halua kumppania, jolla moisia vakavia, hoitamattomia mt-ongelmia on.

        Mä oon mikä.oon. en jaksa hak3e enää apua. Oon himas ja nukun ja katon leffoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ongelmat on sellaisia että kukaan halua kumppania, jolla moisia vakavia, hoitamattomia mt-ongelmia on.

        Mulla on niin paljo ongelmia et psykiatri sanoi että laaja alaisia oppimisvaikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on niin paljo ongelmia et psykiatri sanoi että laaja alaisia oppimisvaikeuksia.

        Ongelmia on monia 10 ja oon todella toivoton tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon mikä.oon. en jaksa hak3e enää apua. Oon himas ja nukun ja katon leffoja.

        "Mä oon mikä oon"

        Vaadit siis maailmaa hyväksymään sut tuollaisena, eikä sulla ole aikomustakaan muuttua.

        Ymmärrä siis sitten, että maailmalla ei ole mitään velvollisuutta hyväksyä sua. Jos valitset olla tuollainen, niin samalla hyväksyt sen että olet ikuisesti yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä oon mikä oon"

        Vaadit siis maailmaa hyväksymään sut tuollaisena, eikä sulla ole aikomustakaan muuttua.

        Ymmärrä siis sitten, että maailmalla ei ole mitään velvollisuutta hyväksyä sua. Jos valitset olla tuollainen, niin samalla hyväksyt sen että olet ikuisesti yksin.

        Asia on selvä. Haluan mennä kopeloimaa naisten pyllyjä


    • Anonyymi

      En mä vain pysty tekemään raskaita töitä. toki pystyn seisomaan joo, mutta en todella raskaita töitä ei siitä vain tule mitään.

      • Anonyymi

        Pystyisit mutta sua ei vaan huvita työnteko.

        Olisit kouluttautunut sellaiselle alalle mikä kiinnostaa. Ihan oma vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisit mutta sua ei vaan huvita työnteko.

        Olisit kouluttautunut sellaiselle alalle mikä kiinnostaa. Ihan oma vika.

        ei kiinnosta herätä aikasin en pysty tekee raskasta työtä ja ei kiinnosta, ei pysty ku oon heikkolahjainen oon väliinputoja eläke onnistuu vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisit mutta sua ei vaan huvita työnteko.

        Olisit kouluttautunut sellaiselle alalle mikä kiinnostaa. Ihan oma vika.

        En tee enää koskaa mitää päätetty, halun eläkkeelle ja toiv kuolen pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kiinnosta herätä aikasin en pysty tekee raskasta työtä ja ei kiinnosta, ei pysty ku oon heikkolahjainen oon väliinputoja eläke onnistuu vain

        Tuo "ei kiinnosta" onkin se pointti. Ei kukaan palkkaa tyyppiä josta oikein huokuu että työt ei kiinnosta pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "ei kiinnosta" onkin se pointti. Ei kukaan palkkaa tyyppiä josta oikein huokuu että työt ei kiinnosta pätkääkään.

        Vois kiinnostaa mut on nii paskat paperit ja maine menny,etten pääse mihkää. Koko elämä.pätkätöitä. oon selvästi kehari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisit mutta sua ei vaan huvita työnteko.

        Olisit kouluttautunut sellaiselle alalle mikä kiinnostaa. Ihan oma vika.

        En vain pysty. Nyt ei saa töitä mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain pysty. Nyt ei saa töitä mistään.

        Myönnä nyt vaan ettei hommat maistu. Ei sulla ole mitään muuta syytä laiskotella ku surkea asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnä nyt vaan ettei hommat maistu. Ei sulla ole mitään muuta syytä laiskotella ku surkea asenne.

        Kiitos. Ei kiinnosta työt ja unirytmi vituillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "ei kiinnosta" onkin se pointti. Ei kukaan palkkaa tyyppiä josta oikein huokuu että työt ei kiinnosta pätkääkään.

        Asia selvä. Takas nukkumaan silmät ristis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ei kiinnosta työt ja unirytmi vituillaan.

        Ole hyvä. Vaikka et sä ikinä rekisteröi järkipuhetta. Kovasti sulle sitä kaikki yrittää syöttää, että ihan oma valintasi kun et usko järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisit mutta sua ei vaan huvita työnteko.

        Olisit kouluttautunut sellaiselle alalle mikä kiinnostaa. Ihan oma vika.

        En jaksa herätä aamulla töihin en saa yöllä unta. Koska on mt ongelmia ja raskaita töitä en jaksa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnä nyt vaan ettei hommat maistu. Ei sulla ole mitään muuta syytä laiskotella ku surkea asenne.

        En jaksa tehdä töitä jaherätä aalu 06 etkä tajua saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa herätä aamulla töihin en saa yöllä unta. Koska on mt ongelmia ja raskaita töitä en jaksa tehdä.

        Päivärytmi korjaantuu nopeasti, kun niin haluaa. Kroppa on helppo kouluttaa erilaiseen unirytmiin.

        Sun ainoa ongelma on laiskuus ja saamattomuus. Olet pilalle hemmoteltu.

        On vaikka mitä kolmivuorotöitä joissa töihin mennään iltapäivästä tai illasta. Sellaisia hommia joissa ei tarvitse olla fiksu tai koulutettu.
        Mutta tosiasiahan on että sua ei huvita mikään työ, kun haluat vaan maata himassa ja tuijottaa seinää. Se on sun valinta ja sun on ihan turha itkeä sitä, millaisia efektejä sun omilla valinnoilla on sun elämään. Sä olet itse jokaisen päätöksen tehnyt, jotka on sut nykyiseen surkeaan tilaasi ajanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivärytmi korjaantuu nopeasti, kun niin haluaa. Kroppa on helppo kouluttaa erilaiseen unirytmiin.

        Sun ainoa ongelma on laiskuus ja saamattomuus. Olet pilalle hemmoteltu.

        On vaikka mitä kolmivuorotöitä joissa töihin mennään iltapäivästä tai illasta. Sellaisia hommia joissa ei tarvitse olla fiksu tai koulutettu.
        Mutta tosiasiahan on että sua ei huvita mikään työ, kun haluat vaan maata himassa ja tuijottaa seinää. Se on sun valinta ja sun on ihan turha itkeä sitä, millaisia efektejä sun omilla valinnoilla on sun elämään. Sä olet itse jokaisen päätöksen tehnyt, jotka on sut nykyiseen surkeaan tilaasi ajanut.

        Asia on selvä. Sitten istutaan kotona runkkaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Vaikka et sä ikinä rekisteröi järkipuhetta. Kovasti sulle sitä kaikki yrittää syöttää, että ihan oma valintasi kun et usko järkeä.

        Jep heräsin tänää 15.30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep heräsin tänää 15.30

        Nukahdan 5 yöllä. Luuletko että pystyn töihin en ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukahdan 5 yöllä. Luuletko että pystyn töihin en ikinä.

        Ihan on oma valintasi tuo unirytmi. Se on helppo korjata fiksummaksi. Mutta ethän sä pilallehemmoteltu laiskimus jaksa vaivautua elämääsi fiksaamaan.


    • Anonyymi

      Ennen sentää pääsi naistenkaa treffeille ja oli säpinää, nykyää ei heitä kiinnosta mikään.

    • Anonyymi

      Painukaa sitte kaikki vittuun. Kukaan ei kirjota mitään ja vastaa

    • Anonyymi

      Vittu saa yksin kirjottaa tääläki saatana.

    • Anonyymi

      Vittu mä tuun jo hulluksi täälä kotona tätä menoa. Oon iha yksin en saa töitä ja kaikki on paskaa.

    • Anonyymi

      Mene sinne missä naisia on eli baarit ja tapahtumat, jollet mene niin turha valittaa ettei naiset kiinnostu. Netissä naiset pinnallisia eikä sieltä pääse koskaan treffeille.

      • Anonyymi

        No olen mennytki helvetti, kyl välillä käyn niissä, mutta naisia ei ollenkaa kiinnosta, eivät ota yhteyttä ei mitään. No ei ne halua jutella mitää ja kiinnostu, mä valitan ku ei ne vittu kiinnostu. en oo kai sitte vittu semmonen mitä etsitään. aivan sama


    • Anonyymi

      Allulla gramofonineula taas juuttunut.

      Kumma kun ei kelpaa, mielenterveysongelmainen ja vihanhallinnan kanssa ongelmia.
      Eikös sillä hienolla autolla ja asunnolla ja muotivaatteilla ja rahakasalla pankissa ja "ihan komeella ulkonäöllä" sitä naista saatukaan? Ai niin ja pitkäkin vielä kaiken lisäksi!
      Jo on maailmankirjat sekaisin että Allu näillä avuilla ilman jää!

      Ja mitenkäs asiasi olet sössinyt kun työtäkään ei enää ole? Keväällä vielä se suojatyöpaikka, senkin menettänyt?

      • Anonyymi

        SIksi hoidan itselleni apua, psykologi ei riitä. Ei ollut vitun idari mikää suojatyöpaikka vaan kunnon palkkatyö mutta paska ja hyvin raskas työ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIksi hoidan itselleni apua, psykologi ei riitä. Ei ollut vitun idari mikää suojatyöpaikka vaan kunnon palkkatyö mutta paska ja hyvin raskas työ.

        Palkkatöitä ne suojatyöpaikatkin on.


    • Anonyymi

      Ennen mä kyl sain naista ja seksiä ja pillua ja pääsin treffeille, kai sitte oon jo liia vanha tai tullut hulluksi kun en saa naista ja mitää. outoo osa asioista menee hyvin, mut osa ei, ja ennen meni huonommin asiat, ja jotenki pääsi treffeille, naiset sika nirsoja ja vaikeita ja ylimielisiä ja kaikkee.

    • Anonyymi

      Vituttaa ja masentaa ja vie elämän ilot ja halut ja kaikkee ku ei saa naista kun sitä vitusti on tässä kaivannu, ei riitä kai naama, ja kroppa ja pitäs olla laiha, vitusti rahaa uus bemari, no ei vittu ole, saatana ole ees töitä ja velkaa vain saatana.

    • Anonyymi

      Vittu tässä tulee jo hulluksi kun ei saa apua ja töitä ja kaikki on päin vittua, pitää elää luottokortilla kun ei sossu maksa ens kuus rahaa ja kaikki on päin vittua, hajoo niin pää naiset kaikki ihmiset kaikki elämä

    • Anonyymi

      HULLUN LEIMAN JO SAANU KAUAN SITTE SAATANA ELÄMÄ MENEE PÄI HELVETTIÄ. 15 TUHATTA JO VELKAA SAAATANA SAA OLLENKAA APUA JA TÖITÄ JA EN PYSTY MAKSAMAAN VELKAANI SAATANA TÄTÄ PASKAA MULLE RIITTI, TAPAN ITTENI

    • Anonyymi

      HELVETTI EI KIINNOSTA MITÄ MUSTA AJATELLAAN OON TÄYS HULLU.

    • Anonyymi

      VITTUAKO KETÄÄ KIINNOSTAA VAIKKA OON ELOSSA EI VITTUAKAA SAMA OLISKO KUOLLU VANHEMMAT VIHAA KAIKKI VIHAA,, KUKAA EI ANNA TÖITÄ VELAT KASVAA, vittu saatana KOHTA ALAN DOKAA ELÄMÄNI JA KUOLEN POIS

    • Anonyymi

      vittu tää ELÄM,Ä ON JO PILALLA JA KAIKKI VITTU SAATANA IHAN SAMA EI KIINNOSTA VITTUAKAA MITÄ MUSTA AJATELLAAN KIITOS JA HEI

    • Anonyymi

      ihmisillä on kavereita koska nuorena lähtivät porukoitten mukaan juomaan viinaa ja siellä sitten tutustui uusiin tyyppeihin joista tuli kavereita. Viinaa juomalla se kumppani löytyy.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Minä en juo itteeni hautaan ja pilaa sisuksia, muutenki jo tarpeeksi ongelmia, mee itte vittu juomaa ja juo oikee viinaa et henki lähtee vituni idri, naiset ei missää nimes halua alkoholist miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en juo itteeni hautaan ja pilaa sisuksia, muutenki jo tarpeeksi ongelmia, mee itte vittu juomaa ja juo oikee viinaa et henki lähtee vituni idri, naiset ei missää nimes halua alkoholist miestä

        Tossa muutama viesti ylöspäin kylläkin kirjoitat, että alat kohta dokaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa muutama viesti ylöspäin kylläkin kirjoitat, että alat kohta dokaa....

        Vittu niin vois juoda ittensä hautaa ja hypätä junan alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu niin vois juoda ittensä hautaa ja hypätä junan alle

        Sen verran pahasti on pohjalla elämässä ja ongelmia, on lisäksi toi heikkolahjaisuus kehitysvamma lähinnä en voi sille mitää ja vaikee kirjottaa ku on kielellinen erityishäiriö, ja pahasti ongelmia monella laajasti ei tätä paskaa jaksa kohta ilman alkoa


    • Anonyymi

      istutaan elämä kotona, sossu maksaa vuokrat, ja toiv kohta lääkäri kirjottaa eläkepaperit niin ei tarvi hävetä töissä että saa potkut ja muutenkaa ei jaksa tehdä työntekoa ku missään ei pärjää. kaikki muut kyl pärjää saa parisuhteita ja lapsia ja tyttöystäviä vakitöitä mutta ei heikkolahjainen, ja lisäks mt ongelmia agressiivuus persoona ja siihenkää ei saa apua ei mitää

      • Anonyymi

        Kyllä' mä aina laskuni ja velkani yritän hoitaa, mutta toiv en ala juomaa ja pilaa kaikkia asioita, mutta hulluhan ja sekopää olen pyörin ympyrää en saa apua en saa töitä velat kasvaa, voi saatana mä oon hullu


    • Anonyymi

      Mä en saa mitää apua ja istunu jo 2 V ILMAN KAVEREITA PÄTKÄTÖISSÄ JA SAANU POTKUT JOSTAIN EN TIEDÄ KOEAJALLA POTKUT VAA. äiti sanoi että haluaa unohtaa mut ku oon hullu ja en pääse elämäs eteenpäin, roikun kiinni äitissä ku en osaa hankkia apua.

      • Anonyymi

        Onpa joo kumma ettei ees oma äitis jaksa sua enää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa joo kumma ettei ees oma äitis jaksa sua enää...

        Ei olla enää väleissä. Hän ei tykkää ku makoilen kotona. Oon hakenut mihin vaan mut en pääse mihkään töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla enää väleissä. Hän ei tykkää ku makoilen kotona. Oon hakenut mihin vaan mut en pääse mihkään töihin.

        Fiksu äiti. Onhan se jo liian pitkään elättänyt sua. Hyvä kun joudut vihdoin aikuistumaan kun ei mammalta irtoa enää lohtua ja rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu äiti. Onhan se jo liian pitkään elättänyt sua. Hyvä kun joudut vihdoin aikuistumaan kun ei mammalta irtoa enää lohtua ja rahaa.

        Mä jumitan himas ja tuun hulluksi. En opiskele en saa töitä oon aika pahasti velkaantunut. en saa apua ja ei jaksa tätä paskaa.


    • Anonyymi

      Ylläpito haloo nyt. Allulle bannit, sillä katkee kohta joku suoni päästä täällä sekoillessa.

      • Anonyymi

        MÄ EN OLEN JO SEKASIN KU HULLU OLLUT JO 30 V EI MUA KIINNSOTA PAHENEE VAIN JA KOHTA ELÄKKEELLE PÄIVÄÄKÄÄ EN TULE ENÄÄ KOSKAA TÖITÄ TEKEMÄÄN ELÄN TUILLA KUN EI TARVI TÖIHIN MENNÄ


    • Anonyymi

      Ei tätä paskaa jaksa,, kohta salille tai lenkille muuten tulee aivan hulluksi, ja oon vielä läski iso mahanen en kelpaa naisille lisäksi kaljuuntunut ja sille en voi mitää.

    • Anonyymi

      Mä oon vain pahentunut vuosien mittaan musta on aivan hullu tullut, työ ongelmia ollut jo 15 vuotta ylikin,, ei mikää kiinnosta ja aina saan potkut, en tiedä saisinko eläkettä, ja mulla on asunto mutta mä oon yksin

    • Anonyymi

      velkoja on pakko lyhentää ja syödä makaroonia kun ei ole rahaa, ja on autoki vielä, kohta seki kai menee seisontaa, ja kaikki jo tuntee mut en voi ees kaupas käydä saatikaa nähä ihmisiä kun oon hullu

    • Anonyymi

      Välil mietin miks oon ees olemas ku on vaa ongelmia elämässä. nukun päivät ja unirytmit sekasin pidän vielä puhelinta kii ihmiset ei saa yhteyttä ja olen hullu

    • Anonyymi

      En tuu koskaa saamaa varmaa töitä ja naista ja mitää elämäs-. ei seksiä ei mitää. elän sossutuella ja kelan päivärahalla et saan vuokrani ja laskut ja lainaa lyhennettyä

    • Anonyymi

      Vittuako tänne ees kirjottaa ei ketää kiinnosta, painukaa kaikki niin helvettiin ettei mitää jakoo koko ihmis sonta täälä suomessa

    • Anonyymi

      Mä lapsena olin puheterapiassa kun oli ongelmia jo 3 vuotiaan, kehityshäiriö mä oon kehari ja semmoset ei koskaa naisia saa, ikävä kyllä ei voi mitää elettävä elämä näin työttömänä ja rahattomana ja yksinäisenä ilman naista

      • Anonyymi

        Kehitysvammaiset tapaavat pariutua kaltaistensa kanssa.

        Sinä olet kuitenkin tehnyt selväksi, ettei sinulle oman tasoisesi, kehitysvammainen nainen kelpaa. Vaadit siis naiselta enemmän kuin mitä itse toisit pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvammaiset tapaavat pariutua kaltaistensa kanssa.

        Sinä olet kuitenkin tehnyt selväksi, ettei sinulle oman tasoisesi, kehitysvammainen nainen kelpaa. Vaadit siis naiselta enemmän kuin mitä itse toisit pöytään.

        Ei kelpaa. Koska kyl mä suht normisti puhun ja näytän. En näytä vammaiselta. Olet todella törkeä paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa. Koska kyl mä suht normisti puhun ja näytän. En näytä vammaiselta. Olet todella törkeä paska.

        Jos olisin keskivaikeista kehitysvammainen eriasia. Mutta olen heikkolahjainen jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa. Koska kyl mä suht normisti puhun ja näytän. En näytä vammaiselta. Olet todella törkeä paska.

        Valtaosa kehitysvammoista ei näy ihmisestä päällepäin. Sä olet törkeä kun haukut kehitysvammaisia vaikka olet itsekin samaa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa kehitysvammoista ei näy ihmisestä päällepäin. Sä olet törkeä kun haukut kehitysvammaisia vaikka olet itsekin samaa porukkaa.

        Joo mutta mä en kelpaa naisille koska eivät kiinnostu musta. Vaikka en ole kovin ruma ja olen pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta mä en kelpaa naisille koska eivät kiinnostu musta. Vaikka en ole kovin ruma ja olen pitkä.

        Ja jälleen kerran vältät vastaamasta aiheeseen, ja jatkat vaan vanhan jankuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälleen kerran vältät vastaamasta aiheeseen, ja jatkat vaan vanhan jankuttamista.

        Jälleen kerran katselen ihan normaalia naista. Muttakun hekin ovat koulutettuja nirppanokkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran katselen ihan normaalia naista. Muttakun hekin ovat koulutettuja nirppanokkia.

        Sinä olet kertonut olevasi kehitysvammainen. Ei-kehitysvammaiset eivät pariudu eivätkä parittele kehitysvammaisten kanssa.

        Sinun kannattaisi netissä hakeutua kehitysvammaisten kanssa samoille sivuille, sieltä voisit löytää kaltaistasi seuraa. He ymmärtäisivät oikkujasi paremmin, koska heillä itsellään on samanlaisia ongelmia.

        Normaalit naiset tuntuvat sinusta nirppanokilta, koska et itse ole normaali. Vika ei ole normaaleissa naisissa, vaan sinussa itsessäsi.


      • Anonyymi

        Osittainen yksinkertainen olen. Mutta haluaisin normi naisen. Ei vammaista. Samanlainen ku minä. Ja haluaa naida minua ja olla minun lähellä.


    • Anonyymi

      Mulla on myös toiminnan ohjauksen puutteita, eli en pysty työelämään juuri koskaan ja kirpputorille ja kuntoutukseen en hullujen kanssa mene piste

    • Anonyymi

      Ja myös on prosessoinnin hitautta kielitaito 0 en osaa puhua ees englantia, ymmärrän enempi, mut kielitaito välttävä

    • Anonyymi

      JA EN OSAA KOVIN HYVIN KIRJOTTAA KU MULLA ON KIELLEINEN VAIKEUS, mutta vittuako tässä kohta vois kuntoilee ja sit tulla kotiin kattoon leffoja ja nukkua taas huomisen päivän sama rata jatkuu hautaan asti, siispä runkatessa ja pornoa kattoassa kun ei naista saa

    • Anonyymi

      oon jo runkannu lukuisia kuukausia kun ei naista saa ja koskea ja seksiä ja pääse pussailee, ku ei niitä paskoja kiinnosta, mä olen hullu ja en saa apua, en mitään apuja saa nyt, psykologi on lomalla ja terapiaa en saa en syö kun mirtsapiinia mutta moikkeli moi

      • Anonyymi

        se auttaa onneksi uneen mirtsapiini mutta mitää masennuslääkkeitä en muuten syö ja nukun päivät johki 14 ja sitte valvon 05 yällä kun ei oo kavereita ei elämää ei naisia ei mitää


      • Anonyymi

        "Ei niitä paskoja kiinnosta"

        Onpa jännä ettei naisia tuolla lailla ajatteleva tyyppi kiinnosta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei niitä paskoja kiinnosta"

        Onpa jännä ettei naisia tuolla lailla ajatteleva tyyppi kiinnosta :D

        Eu niitä kiinnosta. Ollenkaa ei saa pillua enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eu niitä kiinnosta. Ollenkaa ei saa pillua enää.

        No ei tietenkään tuollainen sunlainen tyyppi kiinnosta naisia


    • Anonyymi

      Vittuku ei påäse ees huoriin ku ei oo rahaa. saatana ihan sama vittuako tää elämä enää

      • Anonyymi

        Huoriin pääsee aina. Kai sä nyt kelasta rahaa saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoriin pääsee aina. Kai sä nyt kelasta rahaa saat.

        Saan mut jossain vaihees meen huoriin. Ei mua kiinnosta baarit enää eikä juominen ku ei saa naista. Töistä tuskin tulee mitää. saan taas potkut tai lopetan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan mut jossain vaihees meen huoriin. Ei mua kiinnosta baarit enää eikä juominen ku ei saa naista. Töistä tuskin tulee mitää. saan taas potkut tai lopetan.

        Ennen vielä joskus sain naista baarista. En enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoriin pääsee aina. Kai sä nyt kelasta rahaa saat.

        Saan kelasta mutta ei nyt ole rahaa huoriin.


    • Anonyymi

      No tää on mun elämä, nukun päivisin, kohta eläke tulee toivotaan, en mee enää koskaa töihin mulle riitti, halun polttaa mun cv ja kaikki paperit voisin poltta atodistukset ja koulupaperit ja semmosta, alkaan kattelee vaa leffoja elämäs syön ja ehkä kuntoilen ku on diabetes että pysyn kunnos

    • Anonyymi

      Miks mä saatana ees tänne kirjotan ku ei ketää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ollaan saatana sitte aina ilman naista ja runkataan. vähissä rahoissa yksinäinen ei elämää ei töitä piste.

    • Anonyymi

      Allu se näköjään ryyppää nyt kellon ympäri ja oksentaa palstalle. Millonkohan ylläpito herää antamaan bannit.

      • Anonyymi

        Vittuako mua kiinnostaa.


    • Anonyymi

      On niin pahasti monia ongelmia. En tiedä miten lähden näitä purkamaan. Nyt elän velallaki.

    • Anonyymi

      Mulla alkais jatkuis kohta psykologi mutta en tiedä haluanko kohta jatkaa. Hän pitää mua ihan hulluna.

    • Anonyymi

      Kerran viikos neuropskyloginen kuntoutus. Ei auta mitää edelleen työongelmia en saa naista rahaton yksinäinen.

    • Anonyymi

      Naiset oon jo unohtanu ku komea pitkä mies ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Niille keloaa joku rikas komea mies. Tai ulkomaalainen pelle saatana afrikkalainen jännämies.

    • Anonyymi

      Enkä jaksa juoda enää enkä mennä baareihin. En saanu laivaltakaa naista ja pillua.

    • Anonyymi

      Ei kehtaa enää mennä naisten ilmoilla niitä koskaa kiinnosta. Emmäkää kovin ruma oo. Mut oon tullu hulluksi ku en saa naista enään. Mitä sielä työtön rahaton mies luuseri tekee ja tyhmä.

    • Anonyymi

      Eipä sil oo mitä väliä vaikka pitkä mies. Naista ei saa.

    • Anonyymi

      Pitäisi kai olla vitun afrikkalainen jännämies ja kallis bemari alla että saisi pillua.

    • Anonyymi

      Halunnu jo naista 1.5 v mut ei ketää kiinnostu. Yrittäny mitä vaa treffeille kukaa ei lähe. Vaikka oon pitkä enkä ruma ole. Mulle kelpais lukuisat naiset. Lihavatkin. Mutta olen tullut hyvin hulluksi ku en naista saa enää.

    • Anonyymi

      Siksi oon hyvin agressiivinen vihainen. Pelasin huora rahat nii nyt ei pääse pillua hankkimaan mut joo. Ikuisesti yksin ku en kelpaa. Luovutan. En jaksa tänne enää kirjottaa mitää. Kiitos hei.

    • Anonyymi

      Oon laittanu varmaan 50 viestiä ei ketää kiinnosta.

      • Anonyymi

        oot laitannu itellesi konta 200 viestiä samaan ketjuun,viestejä enempi kuin katsomiskertoja
        Varmaaan ennätys,kukaa ennen ei ole semmosta arvannut tehhä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot laitannu itellesi konta 200 viestiä samaan ketjuun,viestejä enempi kuin katsomiskertoja
        Varmaaan ennätys,kukaa ennen ei ole semmosta arvannut tehhä

        Vitun sam En laita enää. Ollaan sit yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot laitannu itellesi konta 200 viestiä samaan ketjuun,viestejä enempi kuin katsomiskertoja
        Varmaaan ennätys,kukaa ennen ei ole semmosta arvannut tehhä

        Kyllä allu on tehnyt tätä ennenkin. Enkka taisi olla jotain lähemmäs 700 raivoamisviestiä itsensä kanssa, ennen kuin ylläpito vihdoin heräsi sulkemaan ketjun. Taisi saada silloin bannitkin hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä allu on tehnyt tätä ennenkin. Enkka taisi olla jotain lähemmäs 700 raivoamisviestiä itsensä kanssa, ennen kuin ylläpito vihdoin heräsi sulkemaan ketjun. Taisi saada silloin bannitkin hetkeksi.

        Joo sain bannit. Mä olen hullu ja ei oikeestaa kiinnosta mitä musta ajatelllaan. Mulla on asunto ja oon terve. Kyl mä pärjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sain bannit. Mä olen hullu ja ei oikeestaa kiinnosta mitä musta ajatelllaan. Mulla on asunto ja oon terve. Kyl mä pärjään.

        Naista tod näkösesti en tule koskaan saamaan. Ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista tod näkösesti en tule koskaan saamaan. Ei voi mitään.

        Kai sitä joskus maksullisiin pääsee panolle.


    • Anonyymi

      Ihan turha mitään kirjottaa tänne. Yhtä turhankaa.

    • Anonyymi

      Ei tule enää. Joudun elää luottokortilla ku tilanne on toistaseks paska.

    • Anonyymi

      Sain jopa päiväksi töitä ja vähä velkaa pois. Mutta ei ole kuin 1 pvä. Paskaa tässä on.

    • Anonyymi

      Mut on kaikki jo hylänny. Pahasti veloissa. En saa seksiseuraa naisia ja mitää töitä. Huomenna 1 päivä töitä. Mutta ei se riitä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Ei tässä elämässä oo mitää järkee enää. Yksin hautaan. Kaikilla on omat kaverit. Komeat miehet saa naisia. Monella joku bemari tai audi. Helvetti mä tapan itseni.

    • Anonyymi

      Kyllä mä ennen kelpasin treffeille en tajua mikä naisia vaivaa...

      • Anonyymi

        Jos tuote on niin viallinen ettei kelpaa kuluttajille, ei vika ole kuluttajissa vaan tuotteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuote on niin viallinen ettei kelpaa kuluttajille, ei vika ole kuluttajissa vaan tuotteessa.

        Aaaaaaamen.

        Vielä kun Allukin tajuaisi....


    • Anonyymi

      Pitäs tienata paljo rahaa töistä. Olla säästöjä. Tottakai vakituinen työ. Lääkäri. Ja hieno uus bmw ja pitkä ja ei mitää ongelmia. Voisi saada n.


      T. Allu

    • Anonyymi

      Naiset ovat suurin osa nirppanokkia paskoja. Ovat tottunuut matkustelemaan ja korkeakoulutus toki. Ja miehellä pitää olla rahaa ja hieno bmw uusi.

      • Anonyymi

        Se että tuote (sinä) ei kelpaa kuluttajille (naiset), ei ole kuluttajien vika, vaan tuotteen.


    • Anonyymi

      Naiset kehuu mun ulkonäköä ja sanovat olen pitkä mies. Muuta ei sitten. Lukuisia naisia kesällä ja ennen kesää pyytänyt treffeille eivät lähde ku olen työtön mt vikainen. Ja kusettavat tinderissä. En jaksa enää. Katselen naisi j runkkaan kotona päivittäin.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Olen niin naisen puutteesaa että tuun hulluksi kun en saa naista ja pilluakaan enää..baarit ja juominen ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Olen hyvin agressiivinen ku en kelpaa. Kehun jopa välillä naisia kauniiksi. Mutta ei teho. Silti en saa seuraa. Naiset eivät halua nähä ja kiinnostua musta ku olen kai kehitysvammainen kaljuutunut työtön mies.

    • Anonyymi

      Kyllä jännämiehet kelPa naisille komeat. Ura miehet. Tai sitte ulkomaalaiset miehet. Mustat tai rikolliset juopot.

      • Anonyymi

        Ainoa joka ei kelpaa naisille olet SINÄ. Kaikki muut kyllä löytää naisen kainaloon niin halutessaan. Vika ei siis ole kuluttajissa (naiset) vaan tuotteessa (sinä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa joka ei kelpaa naisille olet SINÄ. Kaikki muut kyllä löytää naisen kainaloon niin halutessaan. Vika ei siis ole kuluttajissa (naiset) vaan tuotteessa (sinä).

        Asia selvä. Mä en tuu löytään koskaan. En jaksa enää juodam ei huvita työnteko ei mikään. Asun yksin.


    • Anonyymi

      Mutta pitkä kaljuuntunut työtön mies ei kelpaa. Olen ollut koko elämäni työtön.

    • Anonyymi

      En saa töitä enää mistään. 25 työpaikkaa on ollut. Pätkätöitä 1 päivästä 3 kk.

    • Anonyymi

      Oon toki miettiny itsemurhaa tilanne on niin toivoton. Mutta en tiedä mitä tehdä?

    • Anonyymi

      Ei tätä elämää jaksa ku on kehari ja veloissa J työtön eikä saa naista ja kavereita. Nytki elän vellalla ja en saa ikinä pillua.

    • Anonyymi

      Lähen kotiin runkkaamaan yksinäisenä
      Mitä muutakaa tässä paska elämässä.

      En jaks enää kirjottaa ehkä meen ajamaan itseni rekan alle ja kuolen.

    • Anonyymi

      Kaikilla on kavereita töitä. Omat kaverit ja naiset. Hienot autot rahaa
      Bmw tai 30 tonnin audi. Iha hullua miten toisilla on varaa.

      • Anonyymi

        Niin, sen siitä saa kun on normaali ihminen. Normaaliin elämään kuuluu kaverit ja työt. Hyvällä koulutuksella ja ahkeralla työllä ansaitsee kovaa palkkaa. Ei siinä ole mitään hullua.

        Sinä olet valinnut vaan uhriutua, laiskotella ja ruikuttaa läpi elämäsi. Muut ovat tehneet fiksumpia valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sen siitä saa kun on normaali ihminen. Normaaliin elämään kuuluu kaverit ja työt. Hyvällä koulutuksella ja ahkeralla työllä ansaitsee kovaa palkkaa. Ei siinä ole mitään hullua.

        Sinä olet valinnut vaan uhriutua, laiskotella ja ruikuttaa läpi elämäsi. Muut ovat tehneet fiksumpia valintoja.

        Mä en ole normaali. Olin apukoulussa pienenä monta vuotta ja puheterapiassa ja mua on kiusattu. Sain diagnoosin heikkolahjainen. En pärjää töissä saan aina potkut. Ja työsuhtert kestää 1-2 kk tai itse lopetan oon sairaa hullu. Ei mulla koskaa ollut kavereira ja oon tullu hulluksi en saa naistakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole normaali. Olin apukoulussa pienenä monta vuotta ja puheterapiassa ja mua on kiusattu. Sain diagnoosin heikkolahjainen. En pärjää töissä saan aina potkut. Ja työsuhtert kestää 1-2 kk tai itse lopetan oon sairaa hullu. Ei mulla koskaa ollut kavereira ja oon tullu hulluksi en saa naistakaan

        Oon jo 35 v aivan pohjalla ja jumissa elämässä. Kaikilla on kauniit naiset hienot autot töitä rahaa koulutettuja. Mulla on 17 tuhatta velkaa ja paska romi auto eikä naista ja kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon jo 35 v aivan pohjalla ja jumissa elämässä. Kaikilla on kauniit naiset hienot autot töitä rahaa koulutettuja. Mulla on 17 tuhatta velkaa ja paska romi auto eikä naista ja kavereita.

        Kaikilla on vain työpaikat ja hienot 20 tonnin uusia autoja. Mulla ei oo mitää. Mä ajan romulla ja velkaa saatanasti. Lisäksi en saa töitä. Kaikki vihaa mua. Oon niin pahasti tullut hulluksi. Kaikki muut saa naisia ja mä oon yksin kotona. Mä nukun päivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on vain työpaikat ja hienot 20 tonnin uusia autoja. Mulla ei oo mitää. Mä ajan romulla ja velkaa saatanasti. Lisäksi en saa töitä. Kaikki vihaa mua. Oon niin pahasti tullut hulluksi. Kaikki muut saa naisia ja mä oon yksin kotona. Mä nukun päivät.

        Se on tuo sun surkea asenne ja ikävä luonne mikä ajaa ihmiset pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo sun surkea asenne ja ikävä luonne mikä ajaa ihmiset pois.

        Ilmeisesti. En mä kai tällänen ollut 10 v sitte. Mut nykyää en pääse eteenpäin. Oon jumissa elämässä ja ei oo ketään.


    • Anonyymi

      Mulla ei ole töitä ollut koskaan. Saanu joka paikasta potkut tai lopettanut. En tiedä mitä haluan tehdä. Tehny elämämi pätkätöitä 1.2 kk ja mua ei kiinnosta mikään. Mulla ei ole elämää. Välil mietin et tappaisin itseni. Oon tosi yksin. Ihnis suhteet 0 en saa mitään apua. Psykologi kerran viikos lääkkeitä en syö. Mirtsapiiniauneen vain ja nyt oon pahasti velkaantunut.

      • Anonyymi

        Tai siis tarkotan pitkäaikasta työtä.


      • Anonyymi

        Nykyää oon aivan hullu. Haukun ihmisiä en saa töitä mistään. Olen 35 v ja elän helvettiä elämää. En saa naista en mitään. 17 tuhatta velkaa ja romu auto. En saa apua. Psykologi ei auta mitään


        T allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyää oon aivan hullu. Haukun ihmisiä en saa töitä mistään. Olen 35 v ja elän helvettiä elämää. En saa naista en mitään. 17 tuhatta velkaa ja romu auto. En saa apua. Psykologi ei auta mitään


        T allu

        Hermostun ku oon pilannu elämäni. Juon välillä. Lyön nyrkin seinää ku voin tosi huonosti..


    • Anonyymi

      Mä oon aivan sairas. Näänki kauniita naisia mua nii alkaa vituttaa ku en kelpaa naisille. Huudan niille ja haukun tai mulla menee hermot

    • Anonyymi

      Jälleen kerran tälle tyypille pitäisi antaa bannit, ihan oman mielenterveytensä vuoksi. Ei tälle tee hyvää tämä palstailu.

      Tyyppi kertoo itsestään niin paljon yksityiskohtia, että ylläpidon olisi hyvä puuttua ja bannata kaveri. Ihan hänen itsensä suojelemiseksi.

    • Anonyymi

      Mitä sitte ei kininosta, mä olen hullu ja sairas, ehkä saatanan sairas, ei mua kiinnosta, oon jo pilannu elämäni, kohta vois alkaa alkoholistiksi tai rikolliseksi, menee elämä sen verran päin vittua jatkuvasti ja pahenee vaa

    • Anonyymi

      Musta on tullut aiiivan hullu. En saa töitå mistään
      Kusessa velkojenk elän velalla. Kaveriton. En saa naista. 10 lukuisia ongelmia. Laiska. Nukun kello 16 ja katon elokuvia.

    • Anonyymi

      En saa yöllä unta. Valvon... oon vitun laiska. Haukun ihmisiä.ja naisia. Koska en saa naista... kaipaan seksiä.. oon yksinäinen... ei oo elämää... vihaan itseäni.

    • Anonyymi

      Tänään heräsin kello 16 ku en saanu unta,, ja sitten meni keskustaan pyörimään näin kauniita naisia ja hermot, löin nyrkillä puuta kun meni hermot ku en saa naista, ja tällänen mä oon vihainen jatkuvasti kun elämä on niin pohjalla ja paskaa..

    • Anonyymi

      Kaikilla on omat kaverit ja mä oon aina yksin, oon jo ollut niin kauan yksin etten jaksa ku en saa naista ja pääse treffeille juttelee naistenkaa, oon niin yksin ja pohjalla, en saa töitä, velat kasvaa, ja en saa apua, ja kavereita en saa, munkaa ei kukaa tuu toimee, vanhemmat pisti välit poikki ja oon sairas hullu, en vielä haluais tappaa itteensä.

      • Anonyymi

        Usein sitä mietin miks oon olemassa miksen olis haudassa kun ei ketää välitä. Asun pk seudulla en saa ees paskatöitä ku oon kussu asiat, en oo saapunu haastatteluihin ja en oo mennyt töihin kun sovittu laittanu puhelimen kiinni ja jääny nukkumaan kotia, no sitten mä oon vanhentunut, mulla ei ole edes vakipanoa, oon todella surkee sängyssä kun en pane naisia, ja oon aina yksin, vaikka pitkä mies olen ja pukeudun siististi, silti en saa naista.


    • Anonyymi

      Ihmettelen miksi en saa ketään, ei naiset tule edes kadulla juttelee ja kiinnostu, ihmettelen, kaipaan läheisyyttä en saa,, kai mä hulluksi tulen kun ei saa naisesta ees nukkumaseuraa, sitten musta on tullut hyvin laiska, en jaksa herätä aamulla töihin ku rytmi sekasin, ja en jaksa tehdä raskaita töitä joka pvä. kotia kun tulen menen suoraa nukkumaan enkä sitten saa enää unta kun pitäs ens aamuna takas töihin, sitten luovutan ja lopetan työt.

      • Anonyymi

        Et voi tosissasi ihmetellä miksi et saa ketään. Et vaan voi. Onhan tuo nyt päivänselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tosissasi ihmetellä miksi et saa ketään. Et vaan voi. Onhan tuo nyt päivänselvää.

        Joo ei voi mitää. Harmi että muut saa naisia. Rumemmat osa kuin minä. Ja lyhemmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei voi mitää. Harmi että muut saa naisia. Rumemmat osa kuin minä. Ja lyhemmät.

        Luonne ratkaisee. Sulla on huono luonne.


    • Anonyymi

      äitini mielestä olen täys luuseri 0, enkä saa naista, enkä halua tehdä töitä.nukun päivät ja laiskottelen ja haukottelen oon todella laiska ja hidas töissäni, ja hän jatkuvasti haukkuu ja en jaksa tätä paskaa..

      • Anonyymi

        lisäksi hän haukkuu että olen aivan hullu, ja yksin.. ja mulla ei ole mitään. istun kotona ja nukun päivät. ja laiskottelen juon monta kuppia kahvia ja mietin mitähän nyt, kukaan ei ota yhteyttä ei halua olla missää tekemisis sukulaiset on unohtanu jo mut


    • Anonyymi

      valitan jatkuvasti, haukun naisia ihmisiä ja miehiä.. oon itsesäälissä. vihaan itseeni oon tyhmä yksinkertainen en tajua mistää mitää. mulla on kaljamahaa ja olen laiska ja kaljuuntunut myös

      • Anonyymi

        vihaan naisia oon naisvihaaja mulla ei ole penniäkään rahaa, pelasin monta tonnia ja nyt oon velkaantunut, en juo rahojani ja pelaa enää, mutta elän luottokortilla, oon aivan tyhjätasku ei ole säästöjä, ei ole lähellekkään mitää elämää. olen lisäksi kuin teini en kasva aikuseksi, äitini mielestä olen kuin lapsellinen teini poika joka ei oo kasvanu aikuseksi koska on heikkolahjainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vihaan naisia oon naisvihaaja mulla ei ole penniäkään rahaa, pelasin monta tonnia ja nyt oon velkaantunut, en juo rahojani ja pelaa enää, mutta elän luottokortilla, oon aivan tyhjätasku ei ole säästöjä, ei ole lähellekkään mitää elämää. olen lisäksi kuin teini en kasva aikuseksi, äitini mielestä olen kuin lapsellinen teini poika joka ei oo kasvanu aikuseksi koska on heikkolahjainen.

        nuorena löin ihmisiä ja varastin rahaa, ja otin pikavippejä monen tuhannen euron edestä. oon hullu, ja oon tehny kaikenlaista pahaa, kerran otin taksin ja en maksanu sitä.. lähdin juoksemaan karkuun taksikuskilla meni hermot ja hyvä etten joutunu oikeuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuorena löin ihmisiä ja varastin rahaa, ja otin pikavippejä monen tuhannen euron edestä. oon hullu, ja oon tehny kaikenlaista pahaa, kerran otin taksin ja en maksanu sitä.. lähdin juoksemaan karkuun taksikuskilla meni hermot ja hyvä etten joutunu oikeuteen.

        Varastin äitin pankkitunnukset ja rahaa ja varastin kortin ja vein rahaa tililtä ja kerran otin mummoni nimellä pikavipin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastin äitin pankkitunnukset ja rahaa ja varastin kortin ja vein rahaa tililtä ja kerran otin mummoni nimellä pikavipin.

        Sitten mut vietiin lapsena tutkimuksiin ku en pärjännyt koulussa ja olin ongelmatapaus, syyksi tuli laaja alaiset oppimisvaikeudet heikkolahjaisuus.


    • Anonyymi

      Nyt mä oon aivan pohjalla, lapsena oli jotain kavereita koulua ja elämää, nyt ei ole mitään. ei kiinnosta mikään, unirytmi jo vuosia sekasin, nukun ja en jaksa tehdä töitä oon lihonut kaljuuntunut ja näytän rumalta, mua ei enää kiinnosta mikää ja oon hyvin vitun laiska.

    • Anonyymi

      En tiedä miksi kerron itsestäni kaiken, mutta tällänen mä olen, ja nykyään olen ehkä narsisti tai ollut aina ja agressiivinen epävakaa persoona, en tiedä onko tutkittu mutta pahasti on ongelmia, puhun mitä sattuu , en tajua mitää koska olen heikkolahjainen, näytän normaalilta mutta mun pää on iso koska oon lihonut noin 20 kg

      • Anonyymi

        Saan niin pienistä asioista raivarit ja lyön nyrkillä seinää ku oon kussu asiani ja vituttaa nii vitusti tää elämä ku asiat on päin vittua, ja en saa naista, normi ihmiset saa naisia ja pärjää elämässä, ostaa uusia hienoja autoja rahaa on ja vakituinen työpaikka mä poljen ympyrää vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan niin pienistä asioista raivarit ja lyön nyrkillä seinää ku oon kussu asiani ja vituttaa nii vitusti tää elämä ku asiat on päin vittua, ja en saa naista, normi ihmiset saa naisia ja pärjää elämässä, ostaa uusia hienoja autoja rahaa on ja vakituinen työpaikka mä poljen ympyrää vuosia.

        Mulla on ollut aina paska autoja oon sössiny raha asiani,, 500 € romu autoja ja kaikki ollut paskaa elämässä. nyt oon pahasti velkaantunut en pysty hankkimaan mitään ku ei ole työpaikkaa, en saa ees kovin hienoa autoa, nyt omistan 3 tonnin auton joka on ihan ok .


    • Anonyymi

      Oon tullut jo siihen pisteeseen etten jaksa enää nousta tästä suosta. ongelmia on niin niin vitusti että oon toivotan tapaus jo ammattilaisten silmissä. en tiedä mitä tehdä.. ehkä vain nukun ja lihon ja tuun alkoholistiksi ja ryyppään rahani ja en tule naista saamaan ja runkkaan kotona.

    • Anonyymi

      Ylläpito hoi!
      Nyt oikeesti bannit allulle, johan täällä on ilmiannon syynä henkilökohtaisten tietojen jakaminen. Tätä tyyppiä täytyy suojella itseltään antamalla bannit!

      • Anonyymi

        Kaikkihan täällä asioitaan kertoo. Ei se ole syy banniin. Kestäkööt jokainen omat avautumisensa. Myös Valtakunta.

        Eikä Allu kai omalla nimellään tai tarkoilla osoitetiedoilla täällä esiinny? Eikä kai kukaan ulkopuolinen ole sen nimeä tai muita tunnistettavia tietoja täällä levitellyt?

        Jos ei kestä omia kirjoituksiaan ja niistä keskustelua, pitää laittaa sivut kiinni.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan täällä asioitaan kertoo. Ei se ole syy banniin. Kestäkööt jokainen omat avautumisensa. Myös Valtakunta.

        Eikä Allu kai omalla nimellään tai tarkoilla osoitetiedoilla täällä esiinny? Eikä kai kukaan ulkopuolinen ole sen nimeä tai muita tunnistettavia tietoja täällä levitellyt?

        Jos ei kestä omia kirjoituksiaan ja niistä keskustelua, pitää laittaa sivut kiinni.

        xLiner

        On selvää ettei allu kykene tekemään moista päätöstä itse, hän ei ole niin tasapainoinen ja terve että osaisi suojella itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On selvää ettei allu kykene tekemään moista päätöstä itse, hän ei ole niin tasapainoinen ja terve että osaisi suojella itseään.

        En osaa tehdä mitään päätöksiä haluan luovuttaa,, kun on niin pahasti ongelmia elämässä.


    • Anonyymi

      Tiedoksi: laitoin palautetta ylläpidolle. Toivottavasti ottavat nyt asiakseen estää Allun.
      En tehnyt tätä ilkeyttäni vaan ihan huolestuneena lähimmäisenä. Allun mielenterveys on nyt sillä mallilla että tämä jatkuva jankkaaminen ja raivo palstoilla ei ainakaan hyvää tee.
      Toivon että Allun ympäristö herää ja hommaa hänet kunnolliseen hoitoon. Kauhea katsella ihmistä tuossa kunnossa eikä kukaan puutu!

      • Anonyymi

        Voihan tuosta olla Allulle apuakin, että pääsee jossain purkamaan pahaa oloaan.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuosta olla Allulle apuakin, että pääsee jossain purkamaan pahaa oloaan.

        xLiner

        Siitä avautumisesta olisi hyötyä jossain turvallisessa ympäristössä. Täällä vain trollit ja muut päästään sairaat sekoittavat jo valmiiksi epätasapainoisen ihmisen mielen. Avoimet keskustelupalstat eivät ole mieleltään järkkyneelle hyviä paikkoja.

        Jos allu osaisi etsiä vaikka vertaistukea sellaisilta sivuilta, joissa mt-ongelmaiset jakavat keskenään ongelmiaan. Mutta tämä sivusto ei selvästi tee allulle hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä avautumisesta olisi hyötyä jossain turvallisessa ympäristössä. Täällä vain trollit ja muut päästään sairaat sekoittavat jo valmiiksi epätasapainoisen ihmisen mielen. Avoimet keskustelupalstat eivät ole mieleltään järkkyneelle hyviä paikkoja.

        Jos allu osaisi etsiä vaikka vertaistukea sellaisilta sivuilta, joissa mt-ongelmaiset jakavat keskenään ongelmiaan. Mutta tämä sivusto ei selvästi tee allulle hyvää.

        Luulen ymmärtäväsi sun huolen. Mä olen miettinyt samaa Valtakunnasta, että onko sille hyväksi kirjoitella täällä. Mutta minkä me sille voidaan.. musta on aika rajua kuitenkin sulkea ketään pois yleiseltä anonyymipalstalta. Vaikka olis ongelmia itsensä kanssa ...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä avautumisesta olisi hyötyä jossain turvallisessa ympäristössä. Täällä vain trollit ja muut päästään sairaat sekoittavat jo valmiiksi epätasapainoisen ihmisen mielen. Avoimet keskustelupalstat eivät ole mieleltään järkkyneelle hyviä paikkoja.

        Jos allu osaisi etsiä vaikka vertaistukea sellaisilta sivuilta, joissa mt-ongelmaiset jakavat keskenään ongelmiaan. Mutta tämä sivusto ei selvästi tee allulle hyvää.

        Ei teekkään. No ei kukaa halua olla missään tekemisissä hullun elämäntapatyöttömän kanssa.


      • Anonyymi

        Niinpä sanos muuta. En saa apua. Kävin aikoinaa psykiatrilla hän teki lähetteen. Mä idiootti en vaan ottanut apuja vastaan. Nyt lähete menny vanhaksi. Joudun taas hakemaan lähetteen. Vanhemmat ei jaksa mua enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen ymmärtäväsi sun huolen. Mä olen miettinyt samaa Valtakunnasta, että onko sille hyväksi kirjoitella täällä. Mutta minkä me sille voidaan.. musta on aika rajua kuitenkin sulkea ketään pois yleiseltä anonyymipalstalta. Vaikka olis ongelmia itsensä kanssa ...

        xLiner

        Pelkään että ei mene kauaa kun allu avautuu liikaa, ja joku ilkeä ihminen käyttää lipsautettuja tietoja hyväkseen. Vaikuttaa että hän on vaaraksi itselleen.


    • Anonyymi

      Kun ihminen on tuossa jamassa ettei tajua olevansa sairas, on kyllä ihan moraalisesti oikein että joku puuttuu asiaan.
      Allu kuuluisi kyllä nyt kipeästi kunnollisen avun piiriin. Ihmistä ei saisi jättää tuolla tavalla heitteille kun jokainen näkee että mieli sekoaa koko ajan enemmän.
      Allu kärsii tuosta itse, mutta ei osaa eikä tajua hakea apua. Ihmettelen ettei lähiympäristö tee mitään, eikös hänellä ole kuitenkin ainakin äiti ja onko isäkin joihin paljonkin yhteydessä?
      Ja jos on totta että jossain terapiassa käy, eikö siellä jo reagoida? Tiedän että psyk. hoito Suomessa on todella retuperällä mutta mielestäni mennään jo eettisesti kyseenalaisen puolelle hoitotaholla jos eivät reagoi.

      • Anonyymi

        En saa apua. Mut suljettiin jo hoidoista pois. Kai lääkäri luulee että saan oikeeta apua ja meen ylöspäin ja paskat jumissaoon paikalla. Käyn oppimisvaikeuksien takia vain kertan viikossa neuropsykologilla.


      • Anonyymi

        Vaikeeta hakea apua. Kun sanottii sut on suljettu jo tutkimuksesta pois akuuttipsykiatrian poliklinikalta. Lääkäri sulki mut pois.


      • Anonyymi

        Hän on kertonut moneen kertaan, että perhe ja lääkärit ovat yrittäneet jo vuosia häntä auttaa. Hän ei vaan halua ottaa vastaan apuja, ja ampuu alas kaikki jeesaamisyritykset.

        Siksipä varmaan äiti ja isä eivät jaksa olla hänen kanssaan paljoa tekemisissä. Kyllä ne voimat loppuu lähipiiriltäkin, kun apua tarvitseva ei suostu sitä vastaanottamaan.

        Eikä se terapeuttikaan voinut häntä hoitoon pakottaa. Hän ei suostunut kuuntelemaan ohjeita, että ole juomatta ja älä käy netin keskustelupalstoilla. Hän vaan jatkoi ryyppäilyä ja netissä mielensä pahoittamista.
        Ei lääkärikään voi kaikkea potilaan puolesta tehdä. Potilaalla täytyy olla vähän intoa auttaa itse itseään, ja se tältä palstahahmolta puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kertonut moneen kertaan, että perhe ja lääkärit ovat yrittäneet jo vuosia häntä auttaa. Hän ei vaan halua ottaa vastaan apuja, ja ampuu alas kaikki jeesaamisyritykset.

        Siksipä varmaan äiti ja isä eivät jaksa olla hänen kanssaan paljoa tekemisissä. Kyllä ne voimat loppuu lähipiiriltäkin, kun apua tarvitseva ei suostu sitä vastaanottamaan.

        Eikä se terapeuttikaan voinut häntä hoitoon pakottaa. Hän ei suostunut kuuntelemaan ohjeita, että ole juomatta ja älä käy netin keskustelupalstoilla. Hän vaan jatkoi ryyppäilyä ja netissä mielensä pahoittamista.
        Ei lääkärikään voi kaikkea potilaan puolesta tehdä. Potilaalla täytyy olla vähän intoa auttaa itse itseään, ja se tältä palstahahmolta puuttuu.

        Itseasias hän oli lyhyt terapeutti ja maksaa mulle 75 e
        Ei mua auta mitkää ammattilaiset. Oon hullu ja yksinkertanen tapaus. Joskus ajoin humalassaki ja meni kortti. Hyvä etten tappanut ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasias hän oli lyhyt terapeutti ja maksaa mulle 75 e
        Ei mua auta mitkää ammattilaiset. Oon hullu ja yksinkertanen tapaus. Joskus ajoin humalassaki ja meni kortti. Hyvä etten tappanut ihmistä.

        En juo enää niin paljon ku ennen. Kuntoilen. Mutta yhtä hullu mä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kertonut moneen kertaan, että perhe ja lääkärit ovat yrittäneet jo vuosia häntä auttaa. Hän ei vaan halua ottaa vastaan apuja, ja ampuu alas kaikki jeesaamisyritykset.

        Siksipä varmaan äiti ja isä eivät jaksa olla hänen kanssaan paljoa tekemisissä. Kyllä ne voimat loppuu lähipiiriltäkin, kun apua tarvitseva ei suostu sitä vastaanottamaan.

        Eikä se terapeuttikaan voinut häntä hoitoon pakottaa. Hän ei suostunut kuuntelemaan ohjeita, että ole juomatta ja älä käy netin keskustelupalstoilla. Hän vaan jatkoi ryyppäilyä ja netissä mielensä pahoittamista.
        Ei lääkärikään voi kaikkea potilaan puolesta tehdä. Potilaalla täytyy olla vähän intoa auttaa itse itseään, ja se tältä palstahahmolta puuttuu.

        Minä.kävin 2019 laajissa psykologisissa testeissä. Tulos kehityshäiriö ja kielellinen häiriö. En pysty työelämään ja ihmis suhteet 0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä.kävin 2019 laajissa psykologisissa testeissä. Tulos kehityshäiriö ja kielellinen häiriö. En pysty työelämään ja ihmis suhteet 0

        Lisäksi toiminnan ohjauksen ongelmia. Nyt haukun ihmisiä ja mened hermot todella nopeesti.


    • Anonyymi

      Ei niitä kiinnostam haluavat vain uuden lähetteen että jos pääsen takas hoitoon.

    • Anonyymi

      Vanhemmst ei jaksa enää mua. He ajattelevat etten tee asioille mitää ja nukun päivät pitkät ja tottakai työttömänä.

      • Anonyymi

        No, hehän ovat ihan oikeassa. Itse koko ajan jankutat että sua ei huvita mikään, nukut ja laiskottelet vaan. Ei mikään ihme ettei vanhemmat jaksa enää 35v poikaansa joka on päättänyt ettei elämä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hehän ovat ihan oikeassa. Itse koko ajan jankutat että sua ei huvita mikään, nukut ja laiskottelet vaan. Ei mikään ihme ettei vanhemmat jaksa enää 35v poikaansa joka on päättänyt ettei elämä kiinnosta.

        Ei niin. Olen jo luovuttanut. tää paska elämä on tässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Olen jo luovuttanut. tää paska elämä on tässä

        Töihin en mene. Saan jokapaikasta potkut. Mut tunnetaan jo. Istun koton yksin loppuelämän ja runkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hehän ovat ihan oikeassa. Itse koko ajan jankutat että sua ei huvita mikään, nukut ja laiskottelet vaan. Ei mikään ihme ettei vanhemmat jaksa enää 35v poikaansa joka on päättänyt ettei elämä kiinnosta.

        Emmä pysty nouseen. Mulla on kehityshäiriö ja kuntouttava ja keharitoiminta ei nappaa. Halun olla normaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä pysty nouseen. Mulla on kehityshäiriö ja kuntouttava ja keharitoiminta ei nappaa. Halun olla normaali

        Sua ei "nappaa" kuntouttava- ja kehitysvammaisille suunnattu toiminta, mutta haluaisit olla normaali?

        Ymmärrätkö että ainoat keinot normaaliutta kohti on ottaa vastaan noita tarjottuja kuntoutusapuja?

        Vai odotatko että löydät lampunhengen joka toteuttaa sun toivomukset, ilman että sun täytyy itse nähdä yhtään vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei "nappaa" kuntouttava- ja kehitysvammaisille suunnattu toiminta, mutta haluaisit olla normaali?

        Ymmärrätkö että ainoat keinot normaaliutta kohti on ottaa vastaan noita tarjottuja kuntoutusapuja?

        Vai odotatko että löydät lampunhengen joka toteuttaa sun toivomukset, ilman että sun täytyy itse nähdä yhtään vaivaa?

        Oon hakenut normi töitä mutta en tiedä pääsenkö. Oon niin hullu. Korkeintaa 2 kk pitää ja heittää ulos saan potkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon hakenut normi töitä mutta en tiedä pääsenkö. Oon niin hullu. Korkeintaa 2 kk pitää ja heittää ulos saan potkut

        En mene töihin nolaamaan itseni ku saan aina potkut ja en osaa mitään


    • Anonyymi

      Vittu tätä paska elämää. Laiskotuttaa vain. Ei töitä. Elän velalla. Istun kotona yksin vailla mitään elämää en saa naista. Ihan samsa vois vaa nukkua ja odottaa kuolemaa

    • Anonyymi

      Tää kaikki on niin paskaa ettei mitää jakoo. On iso maha ja kaljuuntunut ei saa naista mitenkää saa naista ku ei oo afrikkalainen jännämies ja komee.

      • Anonyymi

        Vittuku masentaa ku ei saa naista. Kaikki muut kyl saa naisia. Ite masentunut kehari joka ei tee mitään ja kukaa ei koskaa ota yhteyttä. Kyl jollain juopoilla ja rikollisilla on naisia. Mut ei mulla ole.. runkkaan vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuku masentaa ku ei saa naista. Kaikki muut kyl saa naisia. Ite masentunut kehari joka ei tee mitään ja kukaa ei koskaa ota yhteyttä. Kyl jollain juopoilla ja rikollisilla on naisia. Mut ei mulla ole.. runkkaan vaan

        Juuri heräsin. Kai se pakko alkaa tekee kahvit ja rynnätä salille tänää.. onneks en ryypänny eilen. Näkee sielä hottei naisia taas ja niitä ei koskaan tule saamaan ku ei ole komea jännämies tumma tukka.


    • Anonyymi

      Ei tästä enää nousta, oon niin pohjalla, seuraava askel on koditon alkoholisti, siihen pisteeseen en asioita laita.

      • Anonyymi

        Enkä menetä myöskään luottotietoja kun vanhemmat jo mut pelasti, en tod kuse enää asioita, ja kuntoilen ja juon vähempi, seki on vaikeeta kun jos ei juo ei pääse nais kontakteihin ja saa pillua sit ollenkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä menetä myöskään luottotietoja kun vanhemmat jo mut pelasti, en tod kuse enää asioita, ja kuntoilen ja juon vähempi, seki on vaikeeta kun jos ei juo ei pääse nais kontakteihin ja saa pillua sit ollenkaa

        Kyllä 2-3 vuotta sitten kun lähdin yksin baariin jopa sain naista ja pillua, enää eivät halua nähdä ja lähteä. en tiedä onko maine menny vai tunnetaanko, en ymmärrä, miks sillon sain naisia, ja nyt en saa mitään. yksinäisenä hulluna kotona vaan.


    • Anonyymi

      No en saa naista enää. Tykkään istua kotona juoda kahvia. Ei kiinnosta mikään. Taidan lopettaa neuropsykologin ku ei se auta mitään. Yhtä hullu mä olen. Tarvisin paremmin terapiaa kun psykologia. Lisäksi se maksaa ja mull ei ole rahaa. Tosin sossu maksaa sen ku en käy töissä.

    • Anonyymi

      Olen niin sairas hullu ettei mitään jakoa. En tiedä mitä haluan tehdä työkseni. Aina teen väärin työt ja myöhästelen töistä ja oon laiska halun nukkua. Saan heti heti potkut. En jaksa enään.

    • Anonyymi

      Läpi elämän potkuja. Ja lopettanu noin 10 työtä. Tää on saatanasta tää elämä. En saa apua ja oon aivan yksin. Pitkä mies komea. En saa ikinä naista enään.

      • Anonyymi

        Soitellaan et oon hakenut töihin ja ihmetellään miksi 25 työpaikkaa ja en pysy niissä ja lyhkäsiä kestoltaan. Yekis mieli sanoo miettikää saatana sitä


    • Anonyymi

      Mä en saa mitää aikaseksi elämässä. Istun vaan kotona ja nukun ja käyn salilla ja lenkillä..

      Mut tekis ihan vitusti mieli naista. Näkee vaa kauniita naisia. Tuun jo hulluksi ku en saa naista.

    • Anonyymi

      Mä pommitan ihmisiä jopa vloppuna en välitä. Koska oon hullu ja kaikkee. Vloppusin jatkuvasti åommitan viesteillä saatana..

    • Anonyymi

      Mä.en halua elää kukaa saatana ei tajua sitä. Mulla on 30 ongelmaa
      Ja tod näkösesti hulkummaksi tulen. Ajoin nuorena rattijuopomuksen. Hyvä etten tsppanut itseeni ja ihmistä

      • Anonyymi

        Mä käyn salilla joo kuntoilen ku oon.läsli enkä saa naista.. halun vitusti vitusti naista


    • Anonyymi

      Mä oon lihonut ja kaljuuntunut. Näytän vanhemmalta. Juon 2 kertaa kk. Mutta kai sekin liikaa. En tajua miks musta on tullut hullu. Saan raivareita. Haukun ihmisiä naisia ku eivät halua mua. Ja olen ollut kauan puutteesaa en saa mitään läheisyyytä naisista olen läheisyysriippuvainen. Ja kukaa en anna pillua

      • Anonyymi

        Haukun ihmisiä ku en saa töitä ja en kasva aikuseksi. Tottakai mietin itsemurhaa mutta en ainaskaa vielä ole valmis tappamaan itseeni.


    • Anonyymi

      Mietin vaa naisia joka päivä mua ei kiinnosta mikään muu. Ja kaipaan seksiä.

    • Anonyymi

      Vituttaa nii vitusti kun ei tuu kelpaavan naisille jatkuva runkkaus vetää voimat. Rahaa ei ole huoriin työttömänä saatana ku ei kelpaa rumallr läskillekkään.

      • Anonyymi

        Vaikka käyn salilla ja kuntoilen ja olen tosi pitä mies. Silti aina kuukaudet kuluu olen ilman naista ja pillua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka käyn salilla ja kuntoilen ja olen tosi pitä mies. Silti aina kuukaudet kuluu olen ilman naista ja pillua

        Se on tehnyt musta aivan hullun.


    • Anonyymi

      Tässä elämässä ei ole enää mitään järkee. Laiskotella kotona. Juoda palhmjo kahvia katella telkkua ja nukkua taas. Töitä ei saa ja niissä ei pysy. Velkoja vain. Lopetan myös psykologin yhtä hullu mä oon enkä saa apua.

    • Anonyymi

      Jään ihan yksin ja mietin mitä tekisin elämälle. Kun ei mihkään pääse. Kaikki normaalit ihmiset. Opiskelee käy töissä tai on kaverisuhteita. Mä oon aina yksin. Kukaa ei soita. Ja käyn salilla tai kaupas ja nukun 14- 16 päivällä ja valvon yöt. Mähän oon aivan hullu

      • Anonyymi

        Ehkä osittain johtuu siitä ku on kehityshäiriö elämä tuottaa vaikeuksia ja epäonnistumista vuodesta toiseen ku ei osaa mitää ja aina saa potkuja tai lopettaa. Tykkää vain nukkua kotona ja juoda kahvia...


    • Anonyymi

      Ei täälä kukaan kirjota mitään. Kohta voisi keittää kahvia ja sitten ihmetellään tätä surkeeta paska elämää. Laskutki ja vuokra pitäs maksaa.

      • Anonyymi

        Haluatko taas kuulla muilta sen, että itse olet syyllinen kaikkiin ongelmiisi?

        OK.

        Olet keski-ikäinen äijä etkä "jaksa" nousta sängystä eikä työt "huvita". Valtio maksaa ylläpitosi ja vanhemmat kuittaa pois sun velat.

        Sitten ihmettelet yötä päivää palstalla kun ei naiset juokse sun perässä?

        Itse valitset skipata kuntouttavat toiminnat, jotka auttaisi sua kohti normaaliutta.
        Sä itse valitset pysyä tossa nykyisessä tilanteessasi.
        Ei sua voi kukaan enää enempää auttaa, sun täytyy itsekin alkaa nähdä vähän vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko taas kuulla muilta sen, että itse olet syyllinen kaikkiin ongelmiisi?

        OK.

        Olet keski-ikäinen äijä etkä "jaksa" nousta sängystä eikä työt "huvita". Valtio maksaa ylläpitosi ja vanhemmat kuittaa pois sun velat.

        Sitten ihmettelet yötä päivää palstalla kun ei naiset juokse sun perässä?

        Itse valitset skipata kuntouttavat toiminnat, jotka auttaisi sua kohti normaaliutta.
        Sä itse valitset pysyä tossa nykyisessä tilanteessasi.
        Ei sua voi kukaan enää enempää auttaa, sun täytyy itsekin alkaa nähdä vähän vaivaa.

        Ei mikään auta mitään. tekis mieli hakata ihmisiä. ei mikään auta, etkö tajua. no mä olen tyhmä en pysty tekee normaalitöitä eikö se mee jakeluun olen saanut lukuisia potkuja joka paikkaan mihin menen, en tiedä mitä teen väärin sain kerran koeajallaki potkut ja mut heitettiin ulos, sen jällkee haukuin sen miehen niin pahasti sanoin että mätäne hullu helvetissä aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään auta mitään. tekis mieli hakata ihmisiä. ei mikään auta, etkö tajua. no mä olen tyhmä en pysty tekee normaalitöitä eikö se mee jakeluun olen saanut lukuisia potkuja joka paikkaan mihin menen, en tiedä mitä teen väärin sain kerran koeajallaki potkut ja mut heitettiin ulos, sen jällkee haukuin sen miehen niin pahasti sanoin että mätäne hullu helvetissä aina.

        En todellakaan tajua, eikä mene jakeluun että syytät ongelmistasi kaikkia muita. Vaikka et itse suostu laittamaan rikkaa ristiin asioiden parantamiseksi.

        Tiedät mitä teet väärin. Nukut pommiin huviksesi, jätät menemättä töihin, et mene sovittuihin työhaastatteluihin, haistattelet kolleegoille, et tee hommia kunnolla...

        Itse olet kertonut noin. Joten tiedät kyllä mitä teet väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan tajua, eikä mene jakeluun että syytät ongelmistasi kaikkia muita. Vaikka et itse suostu laittamaan rikkaa ristiin asioiden parantamiseksi.

        Tiedät mitä teet väärin. Nukut pommiin huviksesi, jätät menemättä töihin, et mene sovittuihin työhaastatteluihin, haistattelet kolleegoille, et tee hommia kunnolla...

        Itse olet kertonut noin. Joten tiedät kyllä mitä teet väärin.

        Jeo sellainen olen ollut vuosia. Hullu ja sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeo sellainen olen ollut vuosia. Hullu ja sekasin.

        Nyt mennyt pahempaa suuntaa ku en saa pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko taas kuulla muilta sen, että itse olet syyllinen kaikkiin ongelmiisi?

        OK.

        Olet keski-ikäinen äijä etkä "jaksa" nousta sängystä eikä työt "huvita". Valtio maksaa ylläpitosi ja vanhemmat kuittaa pois sun velat.

        Sitten ihmettelet yötä päivää palstalla kun ei naiset juokse sun perässä?

        Itse valitset skipata kuntouttavat toiminnat, jotka auttaisi sua kohti normaaliutta.
        Sä itse valitset pysyä tossa nykyisessä tilanteessasi.
        Ei sua voi kukaan enää enempää auttaa, sun täytyy itsekin alkaa nähdä vähän vaivaa.

        Kuntouttava ei auta. Edelleen en tiedä mitä haluan tehdä. Sielä on hulluja vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko taas kuulla muilta sen, että itse olet syyllinen kaikkiin ongelmiisi?

        OK.

        Olet keski-ikäinen äijä etkä "jaksa" nousta sängystä eikä työt "huvita". Valtio maksaa ylläpitosi ja vanhemmat kuittaa pois sun velat.

        Sitten ihmettelet yötä päivää palstalla kun ei naiset juokse sun perässä?

        Itse valitset skipata kuntouttavat toiminnat, jotka auttaisi sua kohti normaaliutta.
        Sä itse valitset pysyä tossa nykyisessä tilanteessasi.
        Ei sua voi kukaan enää enempää auttaa, sun täytyy itsekin alkaa nähdä vähän vaivaa.

        Niinpä. En tiedä mitä teen. Oon jumissa ja ollut jo koko elämäni. En osaa mitää koska olen väliinputooja heikkolahjainen ja mt ongelmia pahasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko taas kuulla muilta sen, että itse olet syyllinen kaikkiin ongelmiisi?

        OK.

        Olet keski-ikäinen äijä etkä "jaksa" nousta sängystä eikä työt "huvita". Valtio maksaa ylläpitosi ja vanhemmat kuittaa pois sun velat.

        Sitten ihmettelet yötä päivää palstalla kun ei naiset juokse sun perässä?

        Itse valitset skipata kuntouttavat toiminnat, jotka auttaisi sua kohti normaaliutta.
        Sä itse valitset pysyä tossa nykyisessä tilanteessasi.
        Ei sua voi kukaan enää enempää auttaa, sun täytyy itsekin alkaa nähdä vähän vaivaa.

        Sitten jos menen töihin saan taas potkut ku en tajua mitää ja oon kehari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten jos menen töihin saan taas potkut ku en tajua mitää ja oon kehari.

        Koulussa jo sain hylättyjä papereita ja todistukset ripoen läpi ja amikset tyydyttävillä olen hullu ja vajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa jo sain hylättyjä papereita ja todistukset ripoen läpi ja amikset tyydyttävillä olen hullu ja vajaa

        En pysty tekeen töitä jokapaikasta saany potkut ja heitetty koeajalla ulos tai oon lopettanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty tekeen töitä jokapaikasta saany potkut ja heitetty koeajalla ulos tai oon lopettanut.

        Hävettää tilanne oon 35. En kehtaa mennä enää töihin haastatteluihin ku ihmiset pitää mua tyhmänä ja hulluna.25 työpaikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää tilanne oon 35. En kehtaa mennä enää töihin haastatteluihin ku ihmiset pitää mua tyhmänä ja hulluna.25 työpaikkaa.

        Mulla pitäs olla jo täs iäs vakityö rahaa ja elämä kunnossa. Ei poljen ympyrää en osaa mitää ku oon vajari. Lisäksi kielellinen erityisvaikeus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää tilanne oon 35. En kehtaa mennä enää töihin haastatteluihin ku ihmiset pitää mua tyhmänä ja hulluna.25 työpaikkaa.

        Kaikki näkee jo haastattelussa et oon vajaa. En osaa puhua ja vastata kysymyksiin. Ne näkee mun työdiatukset jotka on roskis kamaa ja 2 paska koulutusta minkä alan hommia en oo koskaa tehny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki näkee jo haastattelussa et oon vajaa. En osaa puhua ja vastata kysymyksiin. Ne näkee mun työdiatukset jotka on roskis kamaa ja 2 paska koulutusta minkä alan hommia en oo koskaa tehny

        Mulla ei ole mistään kokemusta. Pyörin ympyrää elämässä. Oon aivan pohjalla kuin 18 v


    • Anonyymi

      Voisi vaikka lyödä nyrkillä seinään useita toistoja kun tätä paska elämää ei jaksa.

    • Anonyymi

      Ei tätä paskaa jaksa enää yhtään, lukuisia ongelmia jatkuu ja jatkuu,, kierre jatkuu, mihkään ei pääse töihin, tulee aivan hulluksi kun istuu kotona ja juo kahvia, en tiedä mitä tehdä enään, ei kiinnosta kuntouttava ja kirpputorin 9 e pvä työ koska sielä on vain hulluja, itse olen kans mutta en halua semmoistenkaa olla missää tekemisis, ja mun on parempi sulkee puhelin kiinni ja makoilla kotona ja nukkua ja piereskellä.

    • Anonyymi

      Oon hakenut joka vitun paikkaan töitä, varastohommia jne, mutta mihkään ei pääse, kuka tätä helvettiä jaksaa enää. istun nyt kotona, tuilla pärjään elämänsä kyllä.

    • Anonyymi

      vITTU TÄÄ PASKA ON HELVETTIÄ, naistenkaa sama juttu eivät halua tutustua, eivät halua ees jutella, painukaa ihmiset helvettiin.

    • Anonyymi

      Vittuako en hae enää koskaa töitä mulle tuli tunnit täyteen, mihkää ei pääse laittanu 200 hakemusta jo, mut jo tunnetaan jaa toi hullu joka ei osaa mitää kehari, saa aina potkut ja sitä ei huvita työnteko, no joo paskaako tässä. en tiedä mikä mua kiinnostaa, ei ole mitään aloja oon ihan nollilla. se riittää että nukun ja juon kahvia ja käyn kaupas ja lenkkeilen vähän. ja mulla on läppäri ja netti

      • Anonyymi

        Kiva että sulla on niin paljon tuloja, että voit miettiä mitä työtä huvittaa ja kiinnostaa tehdä.

        Useimmilla muilla kouluttamattomilla ei ole tuota luksusta, että voisi valita juuri sellaisen työn mikä aidosti kiinnostaa. Mutta koska syödä pitää ja olla katto pään päällä, niin jotain hommia se vaan on paiskittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että sulla on niin paljon tuloja, että voit miettiä mitä työtä huvittaa ja kiinnostaa tehdä.

        Useimmilla muilla kouluttamattomilla ei ole tuota luksusta, että voisi valita juuri sellaisen työn mikä aidosti kiinnostaa. Mutta koska syödä pitää ja olla katto pään päällä, niin jotain hommia se vaan on paiskittava.

        Pärjään ihan hyvin 538 e pwruspäivärahalla ja sossu maksaa vuokran ja saan asumistuet


    • Anonyymi

      Siis nyt mulle niin riitti tää paska, lisää kahvia ja on tässä vielä aikaa elää monia monia vuosia ja juoda kahvia ja nukkua, vois alkaa pelaamaankin jotain peliä.

    • Anonyymi

      Turha tänne on mitää kirjottaa paskaakaa ei ketää kiinnosta.

    • Anonyymi

      En tiedä. Ei tästä mun elämästä vaan tuu paskan mitään...

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe