vuoksi tekemään?
Muutto toiseen maahan / toiselle puolelle Suomea? Työpaikan jättö? Ammatin vaihto? Ystäväpiirin vaihtuminen? Perintötila myyntiin? Muutto kauas lapsista tai vanhoista vanhemmista? Jatkuvaa matkustelua kahden eri paikkakunnan välillä, kun puhutaan pidemmistä matkoista?
Noista listatuista ainoastaan työpaikka ja ystäväpiiri ovat sellaisia joiden vaihtamista olisin valmis harkitsemaan naisen vuoksi. Mihinkään sen raskaampiin enää nykyään ala.
Mitä olet valmis naisen tai miehen
41
52
Vastaukset
No jaa. Minä olen tietty eri asia, mutta minulle on ihan sama missä asun. Kunhan tuleva koti on suhteellisen siisti, että vammainenkin voi kävellä siellä.
- Anonyymi
Mitä nyt rakkaan puolesta on valmis tekemään. Melkein mitä vaan, melkein.
Muutto toiseen maahan / toiselle puolelle Suomea? - En niin kauan, kun lapset on pieniä ja tarvitsee molempiin vanhempiin järjellisen liikkumis etäisyyden.
Työpaikan jättö? - Jos uusia töitä on tarjolla, niin juu.
Ammatin vaihto? - No jos pakko, miksei.
Ystäväpiirin vaihtuminen? - Ei ole sellaisia jonka vuoksi en voisi muuttaa muualle.
Perintötila myyntiin? - Joo.
Muutto kauas lapsista tai vanhoista vanhemmista? - Tämä olis ehdottomasti vaiken paikka. Läheiset, kuten omat lapset ja vanhemmat on tärkeät mulle. Lapset ihan erityisesti. Aikuiset lapset on eri juttu, jotka asuu ja elää omillaan, kun alaikäiset. Aikuisten kohdalla voisi muuttaa muuallekin.
Lapsiani en kuitenkaan hylkäisi kenenkään ihmisen takia, vaikka se tarkottaisi etten ikinä saisi enää osakseni parisuhderakkautta. Jos mun lapset tarvitsee mua, ne on aina ennen ketään muuta ihmistä tai työpaikkaa.
Omat vanhemmat on aika riippuvaisia minusta vielä, olen ainoa lapsi joka heistä voi huolta kantaa.
Jatkuvaa matkustelua kahden eri paikkakunnan välillä, kun puhutaan pidemmistä matkoista? - Ei sekään ole ongelma, jos asenne on kohdillaan ja toista rakastaa aidosti. Into loppuu, jos tunteet on hetken huumaa.Hienosti kommentoitu. Isä ja äiti aikoinaan kertoi, että "ennenvanhaan" lähdettiin ihan mihin vaan, mutta se oli töiden perässä. Muut asiat kyllä järjestyi. Nykyisin toki on hieman eri asia, kun on yksinhuoltajuutta ja pätkätyötä.
Mutta periaatteessa ei mikään ole pohjimmiltaan muuttunut. Yhteiskunta on vain tullut raaemmaksi. Näillä mennään. Itse olen "onnellisessa" asemassa siten, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka olen alle 50. Hyväpalkkaistakin työtä sen verran takana, että pärjään.
Mutta tosiaan ruuhkavuosia elävän ihmisen kannalta ei ole mielekästä muuta kuin odotella parempia aikoja.- Anonyymi
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Hienosti kommentoitu. Isä ja äiti aikoinaan kertoi, että "ennenvanhaan" lähdettiin ihan mihin vaan, mutta se oli töiden perässä. Muut asiat kyllä järjestyi. Nykyisin toki on hieman eri asia, kun on yksinhuoltajuutta ja pätkätyötä.
Mutta periaatteessa ei mikään ole pohjimmiltaan muuttunut. Yhteiskunta on vain tullut raaemmaksi. Näillä mennään. Itse olen "onnellisessa" asemassa siten, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka olen alle 50. Hyväpalkkaistakin työtä sen verran takana, että pärjään.
Mutta tosiaan ruuhkavuosia elävän ihmisen kannalta ei ole mielekästä muuta kuin odotella parempia aikoja.Huomenta, niinhän se on. Ruuhkavuosia elävän kanssa parisuhteet on silleen ongelmallisempia, ettei ole välttämättä ihan helppoa tuosta vaan muuttaa rakkauden perässä maailmalle tai toiselle laidalle kotimaatakaan. Realismia.
Mutta aina jää vaihtoehdoksi muuttaa silti hiukan lähemmäs tai asennoitua kulkemaan välimatkoja. Työnkuvan muutokset yms. Tietysti ihan hätäpäissään ei suinpäin kannata isoja siirtojakaan tehdä, vaikka tuossa edellisessä kommentissa sukutilankin myisin.
Mulle ei henkilökohtaisesti omaisuus, työ, koti tms. maallinen ole niin tärkeää, kun rakkaus oikean ihmisen rinnalla. Kaiken maallisen voi korvata, mikä rahalla on korvattavissa, mutta oikeaa ihmistä ja rakkaita ihmisiä ei korvata millään korvikkeilla.
Mutta monelle muulle se voi olla liian paljosta luopumista tuollanen ja kaikki tekee tuntonsa ja tarmonsa mukaan. Ainahan ne rakkaat ei löydy kotinurkalta ja joutuu pohtimaan mikä vaakakupissa lopulta painaa enemmän ja mikä vähemmän.
Jos jo alkuun tuntuu, että matkasta, lapsista tms. tulee mahdollisesti este ei kannata ryhtyä iso eleisesti riiaamaankaan. Silleen pitää olla rehellinen jo alusta saakka, että myöntää mihin ei nahka vaan veny.
Täällä sataa taas kun esterin persiistä, kai se on syksy taas.
Ja itikan lykkään nyt vielä perään.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, niinhän se on. Ruuhkavuosia elävän kanssa parisuhteet on silleen ongelmallisempia, ettei ole välttämättä ihan helppoa tuosta vaan muuttaa rakkauden perässä maailmalle tai toiselle laidalle kotimaatakaan. Realismia.
Mutta aina jää vaihtoehdoksi muuttaa silti hiukan lähemmäs tai asennoitua kulkemaan välimatkoja. Työnkuvan muutokset yms. Tietysti ihan hätäpäissään ei suinpäin kannata isoja siirtojakaan tehdä, vaikka tuossa edellisessä kommentissa sukutilankin myisin.
Mulle ei henkilökohtaisesti omaisuus, työ, koti tms. maallinen ole niin tärkeää, kun rakkaus oikean ihmisen rinnalla. Kaiken maallisen voi korvata, mikä rahalla on korvattavissa, mutta oikeaa ihmistä ja rakkaita ihmisiä ei korvata millään korvikkeilla.
Mutta monelle muulle se voi olla liian paljosta luopumista tuollanen ja kaikki tekee tuntonsa ja tarmonsa mukaan. Ainahan ne rakkaat ei löydy kotinurkalta ja joutuu pohtimaan mikä vaakakupissa lopulta painaa enemmän ja mikä vähemmän.
Jos jo alkuun tuntuu, että matkasta, lapsista tms. tulee mahdollisesti este ei kannata ryhtyä iso eleisesti riiaamaankaan. Silleen pitää olla rehellinen jo alusta saakka, että myöntää mihin ei nahka vaan veny.
Täällä sataa taas kun esterin persiistä, kai se on syksy taas.
Ja itikan lykkään nyt vielä perään.
🧞♂️Aloituksessa kysytään mitä olisit valmis tekemään ihastuksen vuoksi. Harva ihminen tekee toisen vuoksi mitään, se halu kumpuaa omasta tunnetilasta jonka vuoksi teemme joskus päättömiäkin asioita. Never say never again, voihan sitä vielä hyvinkin hulluksi tulla ja tehdä vaikka mitä päättömyyksiä. Lapset sitovat, on siis parasta olla vaarantamatta heidän hyvinvointiaan ja pitää naisiin vähintään koronan turvaetäisyys. Rakkauteen ei kannata altistua, se on vakava mielentilahäiriö. Onneksi siihen on hyvät lääkkeet, lääketrippi on nimeltään parisuhde. Aika monesti parantaa oireista jo seitsemässä vuodessa.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa kysytään mitä olisit valmis tekemään ihastuksen vuoksi. Harva ihminen tekee toisen vuoksi mitään, se halu kumpuaa omasta tunnetilasta jonka vuoksi teemme joskus päättömiäkin asioita. Never say never again, voihan sitä vielä hyvinkin hulluksi tulla ja tehdä vaikka mitä päättömyyksiä. Lapset sitovat, on siis parasta olla vaarantamatta heidän hyvinvointiaan ja pitää naisiin vähintään koronan turvaetäisyys. Rakkauteen ei kannata altistua, se on vakava mielentilahäiriö. Onneksi siihen on hyvät lääkkeet, lääketrippi on nimeltään parisuhde. Aika monesti parantaa oireista jo seitsemässä vuodessa.
AsianVierestäHeh, minua ei varmaan paranna mikään, ikuinen romantikko. Kohteet vaan vaihtuu, mutta rakkaus pysyy. Ei vainekaan, onhan tuota iän myötä tullut järkiinsä sen verran, ettei kaikkea liirum laarumia enää uskota.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, minua ei varmaan paranna mikään, ikuinen romantikko. Kohteet vaan vaihtuu, mutta rakkaus pysyy. Ei vainekaan, onhan tuota iän myötä tullut järkiinsä sen verran, ettei kaikkea liirum laarumia enää uskota.
🧞♂️"Harva ihminen tekee toisen vuoksi mitään"
No se ei silloin ole edes rakkautta, edes ihastumista. Se on mitähän se olis, no ei yhtään mitään mihin kannattaisi sotkeentua. Kyllähän ihmiset on kovia puhumaan vaikka mitä, mutta kun tulee tekojen aika kappas sinne katos.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, minua ei varmaan paranna mikään, ikuinen romantikko. Kohteet vaan vaihtuu, mutta rakkaus pysyy. Ei vainekaan, onhan tuota iän myötä tullut järkiinsä sen verran, ettei kaikkea liirum laarumia enää uskota.
🧞♂️Voimme kaivata samanlaisia tunteita mitä silloin kun "rakastuimme", se on huumetta.
Olisiko luoja ollut niin fiksu et olisi laittanut ihmiset käyttäytymään hassusti varmistaakseen ihmisten yhteenmenemisen ja lisääntymisen? Sitten kun on touhuttu, kokeiltu ja yritetty niin sitä tunnetta ei sitten enää niin tarvita? Toinen muuttuu ja itse sen mukana, huomaakin olevansa eri suhteessa mihin olisi mennyt. Moni syyttää kumppania mutta kyllä molemmat ovat muuttuneet, ehkä kasvaneet ja tulleet sokeiksi sitä kohtaan mitä heillä voisi olla.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimme kaivata samanlaisia tunteita mitä silloin kun "rakastuimme", se on huumetta.
Olisiko luoja ollut niin fiksu et olisi laittanut ihmiset käyttäytymään hassusti varmistaakseen ihmisten yhteenmenemisen ja lisääntymisen? Sitten kun on touhuttu, kokeiltu ja yritetty niin sitä tunnetta ei sitten enää niin tarvita? Toinen muuttuu ja itse sen mukana, huomaakin olevansa eri suhteessa mihin olisi mennyt. Moni syyttää kumppania mutta kyllä molemmat ovat muuttuneet, ehkä kasvaneet ja tulleet sokeiksi sitä kohtaan mitä heillä voisi olla.
AsianVierestäMjaa, en allekirjoita. Koska mulla on tunnetta vaikeinakin aikoina, jos ihan oikeasti toista rakastan. Eri tilanne, jos vaikeuksissa ei sitä tunnetta ole mukana, silloin on helppoa toinen jättää pienemmästäkin syystä. Sattui vaan olemaan nenä väärässä asennossa aamulla herätessä tms. älykästä. Kyllähän niistä suhteista on ollut helppoa lähteä, missä ei ole koskaan rakastanutkaan. Siis on oltu ihastuneena yhdessä ja kun se ihastus haihtuu, haihtuu suhdekin.
Rakkaus sen sijaan on sitkeempi perkele.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa, en allekirjoita. Koska mulla on tunnetta vaikeinakin aikoina, jos ihan oikeasti toista rakastan. Eri tilanne, jos vaikeuksissa ei sitä tunnetta ole mukana, silloin on helppoa toinen jättää pienemmästäkin syystä. Sattui vaan olemaan nenä väärässä asennossa aamulla herätessä tms. älykästä. Kyllähän niistä suhteista on ollut helppoa lähteä, missä ei ole koskaan rakastanutkaan. Siis on oltu ihastuneena yhdessä ja kun se ihastus haihtuu, haihtuu suhdekin.
Rakkaus sen sijaan on sitkeempi perkele.
🧞♂️Siis muuttumisen kyllä allekirjoitan, mutten tuota etteikö tunneta tarvita. Kun sitä nimenomaan tarvitaan, että pitkiä liittoja ikinä ylipäänsä syntyy. Tunne ei suinkaan ole yhtä tulikuumaa, kun alussa saattoi olla, mutta tunne on välttämätön siitä, että haluan olla ja jatkaa kanssasi. Rakastan sinua ja haluan pitää meidät yhdessä. Vaikeuksia ei voiteta luovuttamalla. Ja luovuttaneet on ne, jotka ei usko enää meihin.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis muuttumisen kyllä allekirjoitan, mutten tuota etteikö tunneta tarvita. Kun sitä nimenomaan tarvitaan, että pitkiä liittoja ikinä ylipäänsä syntyy. Tunne ei suinkaan ole yhtä tulikuumaa, kun alussa saattoi olla, mutta tunne on välttämätön siitä, että haluan olla ja jatkaa kanssasi. Rakastan sinua ja haluan pitää meidät yhdessä. Vaikeuksia ei voiteta luovuttamalla. Ja luovuttaneet on ne, jotka ei usko enää meihin.
🧞♂️Ja mä en usko järkiliittoihin enkä niiden onnellisuuteen. Johtunee siitä, että olen tunneihminen, jolle on tärkeää tuntea luissa ja ytimissä elämä, rakkaus, ilot ja surut. Olla yhdessä ihmisen kanssa, jota kohtaan ei tunne rakkautta? Päääh, elämän tuhlaamista.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä en usko järkiliittoihin enkä niiden onnellisuuteen. Johtunee siitä, että olen tunneihminen, jolle on tärkeää tuntea luissa ja ytimissä elämä, rakkaus, ilot ja surut. Olla yhdessä ihmisen kanssa, jota kohtaan ei tunne rakkautta? Päääh, elämän tuhlaamista.
🧞♂️Muista kuitenkin että olet mennyt useammin mitä kerran yhteen jonkun kanssa ja aina olet rakastanut? Et kai muuten olisi yhteen muuttanut? Ongelma onkin siinä ettei rakkaus kuole vaan muuttuu. Se voi muuttua myös järkiliitoiksi. Tuohon riittää yksi tapahtuma elämässä joka rikkoisi tunnepuolta. Me ihmiset olemme herkkiä emmekä tunne aina edes itse itseämme.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista kuitenkin että olet mennyt useammin mitä kerran yhteen jonkun kanssa ja aina olet rakastanut? Et kai muuten olisi yhteen muuttanut? Ongelma onkin siinä ettei rakkaus kuole vaan muuttuu. Se voi muuttua myös järkiliitoiksi. Tuohon riittää yksi tapahtuma elämässä joka rikkoisi tunnepuolta. Me ihmiset olemme herkkiä emmekä tunne aina edes itse itseämme.
AsianVierestäEn ole rakastanut eläissäni, kun 3 kertaa.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista kuitenkin että olet mennyt useammin mitä kerran yhteen jonkun kanssa ja aina olet rakastanut? Et kai muuten olisi yhteen muuttanut? Ongelma onkin siinä ettei rakkaus kuole vaan muuttuu. Se voi muuttua myös järkiliitoiksi. Tuohon riittää yksi tapahtuma elämässä joka rikkoisi tunnepuolta. Me ihmiset olemme herkkiä emmekä tunne aina edes itse itseämme.
AsianVierestäJään miettimään tuota järkiliittoa. Joku siinä tökkää. En epäile etteikö voikin muuttua, voihan suhdekin muuttua kaverisuhteeksi ja sitähän tuollainen järkiliitto on.
Vanhana tuon ehkä ymmärrän, mutta tässä iässä saati nuorempana en oikein näe syytä, miksi pitäisi roikkua yhdessä kiinni, kaivata rakkautta mitä ei järkiliitossa ole?
Nyt lähden kylille.
🧞♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jään miettimään tuota järkiliittoa. Joku siinä tökkää. En epäile etteikö voikin muuttua, voihan suhdekin muuttua kaverisuhteeksi ja sitähän tuollainen järkiliitto on.
Vanhana tuon ehkä ymmärrän, mutta tässä iässä saati nuorempana en oikein näe syytä, miksi pitäisi roikkua yhdessä kiinni, kaivata rakkautta mitä ei järkiliitossa ole?
Nyt lähden kylille.
🧞♂️Olet palannut takasin.
- Anonyymi
Naisen eteen mies joutuu terveytensä uhraten juomaan viinaa yökerhossa. Vapaapäivät on uhrattava krapulasta selviämiseen.
Mutta mitään ei ilmaiseksi saa. Raitis mies elää haavemaailmassa jossa kumppanin saa muka tekemättä mitään sen eteen. Viinamies ymmärtää elämän raakuuden ja sen että naisen tapaaminen vaatii rankkaa työtä.
t. viinamies Itseasiassa silloin kun mikään ei tunnu tekemiseltä tai luopumiselta, niin mitä vaan. 😊
Olen muuttanut joitain kertoja ja kotini on enemmänkin tietty maantieteellinen alue, jonka tunnen omakseni kuin tietty paikka tai jopa rakennus. Hurjassa nuoruudessa muuttaminen johonkin naisen perässä olisi ehkä tullut kysymykseen, jos vain joku olisi kertonut että pitää muuttaa ja mihin tulisi muuttaa. Mutta tuollainen joustavuus menee ohi. Ihminen jäykistyy. Sitten ei enää taivu muutoksiin eikä sitä tietenkään voi olettaa toiseltakaan. Silloin vain pitää löytää ihmissuhde, jotka taipuu omaan elämään eikä toisinpäin.
- Anonyymi
ehkä en peri naiselta vuokraa kun saa asua kanssani tai voin joskus keittää kahvit sillä aikaa kun nainen pesee ulkoa ja sisältä autoni tai ajaa nurmen tai tekee lumitöitä niin ja vin ottaa lumikolan tai lapion valmiiksi esille tai annostella saippuan ämpäriin autonpesua varten yms
- Anonyymi
ja jos grillaan niin grillaan se verran enemmän että sekin saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja jos grillaan niin grillaan se verran enemmän että sekin saa
enkä pyydä maksua suukoista mahtavistani tai arvokkaasta lemmen siemenistäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enkä pyydä maksua suukoista mahtavistani tai arvokkaasta lemmen siemenistäni
ja jos nainen on super kiva ja mukava niin ei hänen tarvitse maksaa ruokaansa vaan saa syödä samaa mitä minä syön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja jos nainen on super kiva ja mukava niin ei hänen tarvitse maksaa ruokaansa vaan saa syödä samaa mitä minä syön
No nyt sulla lähti taas kokonaisuudessaan lapasesta 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt sulla lähti taas kokonaisuudessaan lapasesta 😂
No juu, eipä noilla periaatteilla onnistu olemaan kuin sinkku hautaan asti....
"Muutto toiseen maahan / toiselle puolelle Suomea? Työpaikan jättö? Ammatin vaihto? Ystäväpiirin vaihtuminen? Perintötila myyntiin? Muutto kauas lapsista tai vanhoista vanhemmista? Jatkuvaa matkustelua kahden eri paikkakunnan välillä, kun puhutaan pidemmistä matkoista?"
En mitään noista ole joutunut tekemään, paitsi viimeistä, ja se oli ihan mukavaa, se matkustelu. Tykkään istua bussissa/junassa. Sekään suhde ei olisi muuten edes toiminut, ilman sitä välimatkaa. Että sai viikot hengähtää ja asua yksin. Ja vain viikonloppuisin tavattiin.
Taidan olla surkea parisuhdeihminen. Ainoa, mihin olen "suostunut" on se, että nykyinen mies on saanut muuttaa minun kotiini. Kukaan muu ei ole saanutkaan. Itse en ole koskaan halunnut muuttaa toisen kotiin. Sekin vasta kun oltiin seurustelu muistaakseni vuosi. En ole valmis uhraamaan omaa elämääni, että voisin olla parisuhteessa. Kun yksin eläminenkin on tosi mukavaa ja antoisaa. Useimmiten parempaa, kuin parisuhteessa oleminen.- Anonyymi
En minäkään tekisi enkä ole koskaan joutunut tekemään mitään noista parisuhteen vuoksi, mutta toisaalta olen aina asunut isommassa kaupungissa. Voisin muuttaa ehkä paikkakuntaa, jos aidosti itse haluaisin sitä, mutten kenenkään vaatimuksesta.
Miksi yleensä ystäväpiiri pitäisi vaihtaa???? Ai että vanhat ystävät ei enään kelpaa jos nai paremmista piireistä? Hohhoijaa, en ikinä tekisi sitä ystävilleni, jos eivät ole tervetulleita, en siirry minäkään enkä ole kiinnostunut sellaisista ihmisistä jotka tuollaista vaatisivat. Parisuhteessa kaupanpäälle tulevat ystävät ovat aina tervetullut lisä😊 Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tekisi enkä ole koskaan joutunut tekemään mitään noista parisuhteen vuoksi, mutta toisaalta olen aina asunut isommassa kaupungissa. Voisin muuttaa ehkä paikkakuntaa, jos aidosti itse haluaisin sitä, mutten kenenkään vaatimuksesta.
Miksi yleensä ystäväpiiri pitäisi vaihtaa???? Ai että vanhat ystävät ei enään kelpaa jos nai paremmista piireistä? Hohhoijaa, en ikinä tekisi sitä ystävilleni, jos eivät ole tervetulleita, en siirry minäkään enkä ole kiinnostunut sellaisista ihmisistä jotka tuollaista vaatisivat. Parisuhteessa kaupanpäälle tulevat ystävät ovat aina tervetullut lisä😊Tuo ystäväpiirin vaihtaminen tuossa oli tosiaan oudoin pyyntö. Pitäisi vaihtaa identiteettiä, en olisikaan se, kuka oikeasti olen.
- Anonyymi
En muuttaisi. Toki tiedän että naiset ovat niin nirsoja että voi käydä niin että isostakaan kaupungista ei löydy seuraa mutta en lähde muuttamalla korjaamaan sitä minkä naiset voisivat korjata nirsoutta hieman vähentämällä.
Kylläpä se niin on, että minkä enemmän ikää tulee, niin sen kankeammaksi tässä käy. Nimimerkki scrg esitti asian aika osuvasti.
En ole nuorempanakaan kauheasti naisten perässä repeilly, niin miten tässä enää tällä ikää alkaisi.Wwuwuw kirjoitti:
Tulisit kuitenkin, jos kutsuisin..😯
No jos ja jos, jospa ne lehmätkin lentäis.
Päiväkahvit vai mitä oli mielessä? Jos leivot hyvät pullat, jos.
Ymmärsin että aloituksessa kyseessä olisi pidempiaikainen kuvio. Sumpilla voi piipahtaa ohikulkumatkalla. Ei ole muuten kauheasti ollut Helsinkiin asiaa :)- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tulisit kuitenkin, jos kutsuisin..😯
Wanhoja juttuja ei kannata lämmitellä. Elämä on mennyt eteenpäin.
Thymallus kirjoitti:
No jos ja jos, jospa ne lehmätkin lentäis.
Päiväkahvit vai mitä oli mielessä? Jos leivot hyvät pullat, jos.
Ymmärsin että aloituksessa kyseessä olisi pidempiaikainen kuvio. Sumpilla voi piipahtaa ohikulkumatkalla. Ei ole muuten kauheasti ollut Helsinkiin asiaa :)No pointti olikin, että äkkiäkös se kankeus saisi kyytiä, kun tulisi vähän öljyä rattaisiin.. niin.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Noinko vajukki tulkitsi.. 😲
Tieto, ei tulkinta.
Wwuwuw kirjoitti:
No pointti olikin, että äkkiäkös se kankeus saisi kyytiä, kun tulisi vähän öljyä rattaisiin.. niin.
Ai jaa. Ja minä kun ajattelin että koko juttu oli huuli, kuten vastauksenikin. :)
Ei löydy kuule semmosta rasvaa näihin rattaisiin, että vankkuri kauhean pitkälle nytkähtäisi.
Minkä vanhemmaksi tulee, sen helpompaa vaan tahtoisi.
Mutta nyt täytyy mennä. Moro.Thymallus kirjoitti:
Ai jaa. Ja minä kun ajattelin että koko juttu oli huuli, kuten vastauksenikin. :)
Ei löydy kuule semmosta rasvaa näihin rattaisiin, että vankkuri kauhean pitkälle nytkähtäisi.
Minkä vanhemmaksi tulee, sen helpompaa vaan tahtoisi.
Mutta nyt täytyy mennä. Moro.No niinhän se olikin..
Moroporo.
- Anonyymi
Eipä ole omaisuutta, töitä, eikä liiemmin ystäviä tai sukulaisiakaan, että nuo eivät ole este asioille, paitsi tietty sille naisen saamiselle.
- Anonyymi
Muutto toiseen maahan: Kyllä
Työpaikan jättö: Kyllä
Ammatin vaihto: Kyllä
Ystäväpiirin vaihtuminen: Kyllä
Perintötila myyntiin: Ilman muuta
Muutto kauas lapsista: Eivät käy nytkään.
tai vanhoista vanhemmista: Kyllä
Jatkuvaa matkustelua kahden eri maan välillä: Kyllä
kun puhutaan pidemmistä matkoista. Mielestäni 9 000km on pidempi matka.
2 vuoden kuluttua muutto ajankohtaista.
Kolatkoon toiset sen jälkeen lumia, ja tarpokoon räntäsateessa. - Anonyymi
Työpaikan ja ammatin vaihtaisin ihan mielelläni. Toiselle puolelle maata en muuttaisi, kun siellä ei ole töitä, ikävämpi ilmasto ja erilailla käyttäytyvät ihmiset. Toiseen maahan voisin muuttaa, Mutta ei mihinkään itä blokkiin enkä brexitin jälkeen britteihin. Lapsia ei ole, eikä pahemmin ystäväpiiriä ja sukulaisetkin aika etäisiä, ettei sen puolesta mitään estettä.
Kaikki muut, mutta paikkakunta osin voisi olla tiukka paikka. Ja nyt jos ylipäätään ajatellaan, niin aika varmoilla pohjilla sen pitäisi olla ennen kuin mitään älyttömyyksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594