Sinkuksi syntynyt?

Anonyymi

Latasin erään deittisovelluksen, sieltä tulikin melko heti mätsi erään miehen kanssa. Juteltiin siinä ja sitten mies kysyi, että saako soittaa minulle. No joo, juteltiin sitten noin pari tuntia niitä näitä. Ihan kivan oloinen tyyppi, hitusen jästi kyllä, mutta ei varsinaisesti säikähtänyt mun harrasteita ja mielenkiinnon kohteita. Totesi, että jälleen kerran ne kiltin näköiset on niitä tuhmimpia :D

Soiteltiin vielä yksi tunti illalla ennen nukkumaanmenoa, mies sanoi et vaikutan sen verta mukavalta, että hän haluaisi nähdä minut. Noh, ei lyöty vielä mitään lukkoon. Hän sanoi, että heittää pallon mulle ja odottaa multa yhteydenottoa seuraavana päivänä.

No tais se kello ennättää seuraavana päivänä kahteen kun tuli viestiä. Minulla oli touhukas päivä ja vastasin nopeasti takaisin. Illalla kuudelta tuli sitten viesti et oonko mää kadonnu kun ei mitään kuulu. Tosiaan koko päivä meni touhutessa ettei puhelinta juurikaan ennättänyt vilkuilla. Kirjoitin sitten, että en ole kadonnut, ei vaan aina jaksa ja kerkeä olla puhelimen ääressä. Sen jälkeen alkoikin töks töks-viestittely, hitusen jäi viba, että kommentistani loukkaantui. Seuraavana päivänä toivotin huomenet, taas pari lyhyttä vastausta, ei koko päivänä enää mitään.

Olinko mä nyt liian töykeä? En mä vaan jaksa tuntitolkulla joka päivä puhua puhelimessa tai tekstailla, on mulla muutakin tekemistä. Vai eikö pitäs olla? Jotenkin iski muutenkin epävarmuus koko jutusta kun mies tuntui olevan vähän parisuhteen perässä ja pohdin, että onko mulla edes oikeasti aikaa ja motivaatiota sellaseen. Aloin liikaa pohtia asioita mitkä saattaisin menettää parisuhteessa ollessa, ja totesin, että parisuhde jää kyllä kakkoseksi.

Ehkä mää oikeesti oon syntynyt sinkuksi, sinkkuus on mun juttu. Vapaus mennä ja tulla miten mielii ilman, et pitäs vielä mahduttaa "ylimääräistä" kalenteriin. En oikein tiedä onko mitään mieltä nähdä tuota ihmistä jos kuitenkin lopputulos on mitä on. Kumpi sitten olisi hänelle suotuisampi vaihtoehto, en osaa sanoa.

43

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sanoisin, ettet kovin hanakka ole, tai sitten ihminen ei kiinnosta. Eihän sitä alituiseen puhelimella tarvitsekaan toisen kanssa näpytellä, mutta tulee mieleen, että jos ois sellainen kaveri toisessa päässä mikä sytyttää, hälle sanois, että viestititään illalla tms.

Harrastuksista tai muusta elämisestä ei pitäisikään joutua luopumaan. Mutta oikean kohdalla haluaisi tehdä jotain myönnytyksiä tai muutoksia niihin.

Kuullosteppas itseäsi, että mitä se kaveri sussa herättää, meinaako pumppu hakata pelkästä kuvasta, ajatuksesta tai kosketuksen muistosta?

• Anonyymi

???? Pari kertaa puhuneet puhelimessa ja sinä kyselet kosketuksen muistosta?

Olenkohan minä aloittajan kanssa poikkeava, kun en ole koskaan ollut hanakka ja tuntikausien puhelut olen aina onnistunut ohittamaan?

• Anonyymi kirjoitti:

???? Pari kertaa puhuneet puhelimessa ja sinä kyselet kosketuksen muistosta?

Olenkohan minä aloittajan kanssa poikkeava, kun en ole koskaan ollut hanakka ja tuntikausien puhelut olen aina onnistunut ohittamaan?

No se nyt oli siellä vaan noin yleisesti...

Voihsn sen ajatella, että haluaisiko hänen kosketustaan? 🤔

Kokonaisuutena pitäisi kysellä siis itseltään, mitä se toinen ihminen herättää, ei mitä mahdollinen parisuhde herättää??? Eikö? 🤔 Ihmisen vuoksihan sitä yhdessä halutaan olla, eikä parisuhteen...

• Anonyymi

Unohtakaa kaikenmaailman deittisovellukset. Todellisessa elämässä mies ja nainen tapaavat silloin kun ollaan yökerhossa juomassa viinaa.

Ihmiset haluaisivat päästä helpolla eivätkä kärsiä krapuloista ja sitten kuvittelevat että kumpani löytyy jostain sovelluksesta. Lopulta ihmiset pettyvät kun oikea elämä ei toimikaan näin.

t. viinamies

• Anonyymi kirjoitti:

Unohtakaa kaikenmaailman deittisovellukset. Todellisessa elämässä mies ja nainen tapaavat silloin kun ollaan yökerhossa juomassa viinaa.

Ihmiset haluaisivat päästä helpolla eivätkä kärsiä krapuloista ja sitten kuvittelevat että kumpani löytyy jostain sovelluksesta. Lopulta ihmiset pettyvät kun oikea elämä ei toimikaan näin.

t. viinamies

Menehän ottamaan pitkä olut siitä jo... hushus...😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Menehän ottamaan pitkä olut siitä jo... hushus...😁

Dissen kanssa samaa mieltä
        mitä viinamies kekkuloi palstalla, heti siitä juomaan vaan....

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No se nyt oli siellä vaan noin yleisesti...

Voihsn sen ajatella, että haluaisiko hänen kosketustaan? 🤔

Kokonaisuutena pitäisi kysellä siis itseltään, mitä se toinen ihminen herättää, ei mitä mahdollinen parisuhde herättää??? Eikö? 🤔 Ihmisen vuoksihan sitä yhdessä halutaan olla, eikä parisuhteen...

Kokeilisit joskus vastata vaan siihen ydinasiaan. Pysyisit asiassa, siinä ihmisessä. Älä aina käännä asiat niin, että kuvailet mitä Sinä teet. Jos toinen on kertonut puhuneensa pari kertaa puhelimessa, niin se on silloin se kehys, minkä sisällä laaditaan vastaus. Älä rönsyile niin hel.vetisti koko ajan! Teet itsestäsi pellen, kun alat lässyttämään jostain kosketuksen muistosta. Kuvottavaa. Pysytään annetussa kehyksessä. Lyhyesti ja ytimekkäästi!

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeilisit joskus vastata vaan siihen ydinasiaan. Pysyisit asiassa, siinä ihmisessä. Älä aina käännä asiat niin, että kuvailet mitä Sinä teet. Jos toinen on kertonut puhuneensa pari kertaa puhelimessa, niin se on silloin se kehys, minkä sisällä laaditaan vastaus. Älä rönsyile niin hel.vetisti koko ajan! Teet itsestäsi pellen, kun alat lässyttämään jostain kosketuksen muistosta. Kuvottavaa. Pysytään annetussa kehyksessä. Lyhyesti ja ytimekkäästi!

Mitäs sä siinä jankutat? Pysy itse lestissäs, eläkä neuvo. Minä voin kertoa vain itseni kokemuksia, en minä voi olla kukaan muu.

• Anonyymi kirjoitti:

Dissen kanssa samaa mieltä
        mitä viinamies kekkuloi palstalla, heti siitä juomaan vaan....

Niin, mikäs viinamies se sellainen on joka jankuttaa juomisesta? Amatööri! ☝️

Eikun kaljaa koneeseen ja terävää jo tähän aikaan, eikä lässytellä palstalla. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tuolla sanoo, että lohduttaessa ei pidä kääntää juttua itseensä, mutta sitähän herra itse tekee kaikissa muissa teksteissä täällä! Omat kokemukset...

• Anonyymi kirjoitti:

Joo tuolla sanoo, että lohduttaessa ei pidä kääntää juttua itseensä, mutta sitähän herra itse tekee kaikissa muissa teksteissä täällä! Omat kokemukset...

Kyllä. Puhun omista kokemuksistani jonkun asian tiimoilta, mutta lähinnä siitä, että miten selvisin jostain. En siitä miltä joku tuntui... se on sivuosassa. Sitä yleensä toinen kysyy...

Mutta en minä kaikkia osaa lohduttaakaan. Joskus tulee kuokkaan ja sekin on hyväksyttävä. Joku kaipaa sitä voivottelua, joku taas vaan omaa tilaa... täällä sitä on vaikea määritellä... mulla on mun tapa...

En tajua vieläkään sitä, että jos mä täällä jotain tuumaan, niin porukka kokee sen niin, että minä väitän, että se on ainoa oikea tapa? Minusta elää voi ihan miten hyväksi näkee... mä vaan tuon tätä omaa juttua, kun ei oo muutakaan... helekatti! 😤

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mitäs sä siinä jankutat? Pysy itse lestissäs, eläkä neuvo. Minä voin kertoa vain itseni kokemuksia, en minä voi olla kukaan muu.

Sanoin nekin, jotka yrittävät lohduttaa! VAIN OMiA kokemiaan kokemuksia!! Älä hurskastele.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin, mikäs viinamies se sellainen on joka jankuttaa juomisesta? Amatööri! ☝️

Eikun kaljaa koneeseen ja terävää jo tähän aikaan, eikä lässytellä palstalla. 😂

Wuppis linjalla.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ai, ai... osui kritiikki taas arkaan paikkaan. :D
        En minä mitään neuvo, idiootti. Kritisoin sinua. Lähdit mukamas vastaamaan aloittajalle, mutta kun sinua kiinnostaa aina vaan itsestäsi lässyttämiset niin kaikista kommenteistasi lähtee pohja alta! Kunnioita sitä aloittajaa ja pysy aiheessa!

Niin, ja seuraavaksi lässytät taas lisää itsestäsi, miten et ole niin hyvä sanoittamaan ja kaikki on lukijan vastuulla ja ehkä vielä toistat sen, mitä jo sanoit ekana puolustukseksi, "voin kertoa vain itseni kokemuksia..." läpä, läpä... selitys ja perse. Lue aloitus ja lue vastauksesi. Lue eilinen sekoilusi wuppikselle. Sama homma.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kyllä. Puhun omista kokemuksistani jonkun asian tiimoilta, mutta lähinnä siitä, että miten selvisin jostain. En siitä miltä joku tuntui... se on sivuosassa. Sitä yleensä toinen kysyy...

Mutta en minä kaikkia osaa lohduttaakaan. Joskus tulee kuokkaan ja sekin on hyväksyttävä. Joku kaipaa sitä voivottelua, joku taas vaan omaa tilaa... täällä sitä on vaikea määritellä... mulla on mun tapa...

En tajua vieläkään sitä, että jos mä täällä jotain tuumaan, niin porukka kokee sen niin, että minä väitän, että se on ainoa oikea tapa? Minusta elää voi ihan miten hyväksi näkee... mä vaan tuon tätä omaa juttua, kun ei oo muutakaan... helekatti! 😤

No eipä se ole siinä vaan mitäs sitten dissaat niitä muitakaan, jotka vittu tuo ”omaa juttuaan”. Aikalailla leijuu kaksinaismoralismi sulla!!! Ei stana niilläkään ole muuta!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ai, ai... osui kritiikki taas arkaan paikkaan. :D
        En minä mitään neuvo, idiootti. Kritisoin sinua. Lähdit mukamas vastaamaan aloittajalle, mutta kun sinua kiinnostaa aina vaan itsestäsi lässyttämiset niin kaikista kommenteistasi lähtee pohja alta! Kunnioita sitä aloittajaa ja pysy aiheessa!

Niin, ja seuraavaksi lässytät taas lisää itsestäsi, miten et ole niin hyvä sanoittamaan ja kaikki on lukijan vastuulla ja ehkä vielä toistat sen, mitä jo sanoit ekana puolustukseksi, "voin kertoa vain itseni kokemuksia..." läpä, läpä... selitys ja perse. Lue aloitus ja lue vastauksesi. Lue eilinen sekoilusi wuppikselle. Sama homma.

On se kiva kun olet minun palstakäyttäytymisestä huolissaan. 😬👌

Mutta kritiikkisi ei tee mitään vaikutusta.... en koe vihlasuja yhtään missään. 😀

En ole täällä etsimässä mitään, mutta jotenkin vaan saan jotain silti. Eikä tälläiset kritiikit tunnu pahalta, päinvastoin tuntuu niin hyvältä olla se mitä on, vsikka jotkut ei tykkää. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä se ole siinä vaan mitäs sitten dissaat niitä muitakaan, jotka vittu tuo ”omaa juttuaan”. Aikalailla leijuu kaksinaismoralismi sulla!!! Ei stana niilläkään ole muuta!!

Aijai... älä nyt henkseleistäs irtoa? 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Wuppis linjalla.

Haloo? 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoin nekin, jotka yrittävät lohduttaa! VAIN OMiA kokemiaan kokemuksia!! Älä hurskastele.

Meinaako nousta äkä? 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Meinaako nousta äkä? 😃

Et huijaa ketään noilla hymiöilläsi.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Aijai... älä nyt henkseleistäs irtoa? 😬

Kukaan ei irtoa mistään, mutta etkö yhtään huomaa sitä ristiriitaa mikä jutuissasi on?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Meinaako nousta äkä? 😃

Ei niitä sun argumentteja hymiöillä yks kaks paikata. Nämä mun vastaukset on sulle siks, että oppisit huomaamaan ettet poikkea tässä toisista yhtään sen kummemmin. Noudatat samaa kaavaa kuin me kaikki
        toisetkin; lähestymme asioita oma elämä edellä.

• Anonyymi

Harrasteiden parista löytää helpoiten saman mielisen ihmisen? Terveet elämän tavat omaavan löytää parhaiten luonnon parista, liikunnallisen liikunnan parista jne.

• Anonyymi

Ihmiset kuvittelevat että kumppani löytyy jostain harrastuksista. Vuosia voidaan elää haavemaailmoissa joissa se kumppani löytyy jostain luonnon parista, mutta edelleen ollaan yksin.

Viinamies ymmärtää elämän raa'at tosiasiat ja sen että kumppanin voi löytää vain yökerhosta kun juodaan viinaa.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset kuvittelevat että kumppani löytyy jostain harrastuksista. Vuosia voidaan elää haavemaailmoissa joissa se kumppani löytyy jostain luonnon parista, mutta edelleen ollaan yksin.

Viinamies ymmärtää elämän raa'at tosiasiat ja sen että kumppanin voi löytää vain yökerhosta kun juodaan viinaa.

t. viinamies

Monet ovat löytäneet, ihan vain vinkkinä, jos näet asiat kovin kapeasti, viinan turruttamana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. viinamies

Juuri näin

• Oisko se vaan niin, että kaikki ihmiset ei ole viestittelijätyyppiä, tänä aikanakaan, jolloin paljon sosiaalista kommunikointia tapahtuu puhelimessa ja netissä. Mulla ei ole koskaan ollut kumppania, joka jaksaisi hurjasti viestitellä tai puhella puhelimessa, enkä itsekään ole sellaisesta välittänyt.

Ennen näitä deittisovelluksia jne. hommat eteni vaan selkeemmin, kun joku rimpautti ovikelloa, että nyt lähetään ajelulle saaristoon tai minä tulin nyt käymään, kun susta ei eilen mitään kuulunut. Siinä sit sen heti näki, että tuleeko tästä nyt mitään, vaan paukautanko oven kiinni nenän edestä ja sanon, emmää ny jaksa, tule ens vuonna uudestaan.

Tollaset sähköiset laitteet ja niiden piippailu häiritsee, kun on ajatus kesken. Mitä sitä edes toisesta tietää, mitä se siellä toisessa päässä puuhaa. Viestittelee kymmenen böönan kanssa yhtä aikaa ja selaa samalla tekniikan maailmaa.(onko sellaista lehteä vielä?:D)

• Tekniikan maailma on ja pysyy!

• Thymallus kirjoitti:

Tekniikan maailma on ja pysyy!

Ok, hyvä😄 Ei siinä, että TM:ssä mitään vikaa olis, tilannetta vaan aattelin.

• Anonyymi

Ota rauhallisesti vaan, etkä liian töykeä. Jos mies ottaa niin, viittaa painostuksen haluun.
      Ajan kanssa hahmottuu mitä kumpikin haluaa, ja jos tulee kitkaa ja jos mies siitä ärsyyntyy, se on viite ettei homma toimi.
      Eniten mieltä on siinä, ettei ala hötkyillä.

• Anonyymi

Mies on selvästi jännämies narsisti kun pitää koko ajan jutella ja olla yhteydessä eli ei luota naiseen selvästi narsisti ja alkais määräilemään sinua suhteessa.

• Anonyymi

Netissä ei tapaamiset kovin äkkiä toteudu. Siksi on parempi mennä suoraan baariin naisia tapaamaan. Juttelemaan vaan heti.

• Anonyymi

Naiset ei halua jutella ruman miehen kanssa

• Anonyymi

Itse painoit kaasua aika rankasti.

Muutenkin Tinderissä tyypillistä tuo nopeus ja huomion nälkä, koska kaikki tajuaa, että on muitakin vaihtoehtoja riittämiin.

Mies ottaa pakkia säilyttääkseen kasvonsa koska tod.kuvittelee että löysit paremman ja nyt linja käy kuumana jonkun muun kanssa.

Miehet yleensäkkin ainakin pk.seudun eivät pysty käsittään, että jollain naisellakin on elämä, johon ei liity ensisijaisesti miehet ja somen runkkaaminen tuntikaupalla päivässä.

Ehdota tapaamista, eiklhän sitä sulta odottele, muista ehkäisy👍

• Anonyymi

Tämä kommentti ei ole ihan linjassa parin edellisen kanssa, pointti ei ole niinkään se, kursaileeko mies vai ei, vaan mitä itse *haluaa*: otanko riskin, että "totuttu vapaus" menee vähän vaakalaudalle... ,niinku
        (miehen roolille kuuluu odotus: selviytyminen tavalla tai toisella, päätätpä Sinä miten tahansa ;) joten liika kohteliaisuus pois )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti ei ole ihan linjassa parin edellisen kanssa, pointti ei ole niinkään se, kursaileeko mies vai ei, vaan mitä itse *haluaa*: otanko riskin, että "totuttu vapaus" menee vähän vaakalaudalle... ,niinku
        (miehen roolille kuuluu odotus: selviytyminen tavalla tai toisella, päätätpä Sinä miten tahansa ;) joten liika kohteliaisuus pois )

En ole noin Minä-keskeinen. Ei riipu itsetunto kenenkään kyykyttämisessä vaan ihan muissa asioissa ja kohtelen ihan KAIKKIA normaalin kohteliaasti;)

Jos olet tuon sortin sisko mikä tuosta vähän paistaa, niin v.ttu oikeesti herää. Mitä kuvittelet saavuttavasi tuollaisilla vääristyneillä asenteilla?? Et ainakaan kunnioitusta. Et miehiltä etkä niiltä naisilta jotka on saavuttaneet elämässään asioita työllä eikä kyykyttämisellä.

• Anonyymi

Jos ei uskalla livenä tapata naisia tai mennä baareihin iskemään niin olet surkimus etkä koskaan saa naista muullakaan tapaaa.

• Anonyymi

" hän haluaisi nähdä minut. Noh, ei lyöty vielä mitään lukkoon. Hän sanoi, että heittää pallon mulle ja odottaa multa yhteydenottoa seuraavana päivänä."

Ja sen jälkeen sinusta ei kuulukaan juuri mitään....

Eiköhän mies ole tehnyt omat päätelmänsä.

• Saatoit olla?

• Anonyymi

Aikaa ei kannata tuhlata, pitää uskaltaa kohdata ihminen joka kiinnostaa livenä, jää ne turhat joutuvat tarinoinnit pois.
      Voi asetella treffit muotoon "kun molemmille käy", viestittele sitten kun kalenterista vapautuu sopivaa aikaa.

AsianVierestä

• Anonyymi

Tyypillinen hankala sinkkunainen on ap.

• Anonyymi

Mielikuvilla on merkitystä. Osuvatko ne kuinka oikeaan aina on sitten toinen juttu? Mielikuvat mahdollistaa asioita ja voivat tehdä asioista myös mahdottomia toteutua?

• Anonyymi

Uusi yhdyskunta tulee, jonka tunnusmerkistö on "NNN", näytä-nännisi-nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1512
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe