Mikä siinä on ettei malmin uima valvojat puutu näihin juoruileviin mammoihin vesijuoksuradalla??! 3 vierekkäin ja hitaasti menevät ja juoruavat. Jos menen ohi saan nimittelyjä ja vihaisia katseita.
Pitäisi olla ehdoton kielto ei vierekkäin vesijuosta!!
Kumpulan maauimalassa tämä homma toimii.
Malmin uimahallin vesijuoksijat
Anonyymi
3
1141
Vastaukset 3
- Anonyymi
Nono vihastuja - vedessä ei ole rajoja ja sinne altaaseen mahtuu kyllä. Vähän mielikuvitusta ja mielenrauhaa sinulle!
- Anonyymi
Jos vedessä ei ole rajoja niin uimahallin säännöt on olemassa. Pitää myös itse ajatella joskus muitakin kun itseään. Näitä poijumummoja löytyy joka uimahallista ja heillä on yhteistä hyvin leveä olemus ja hyvin suuri suu.
- Anonyymi
Voisko jokainen vai huolehtia omista asioistaan. Menen uimahalliin rentoutumaan, enkä vahtimaan muiden olemista. Ahdistaa tämäkin taas niin vitusti, että pysyn jatkossa kotona. Ihmiskunta on maapallon syöpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412249Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154930- 78893
- 64891
- 117879
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39868Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581