Luotatko kumppaniisi 100%?

Anonyymi

Luotatko täysin siihen, että hän ei ikinä voisi valehdella tai pettää sinua?

95

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luottamus on ihmissuhteiden merkittävin rakennusaine. Kun se on poissa, ei suhteella ole kantavaa pohjaa. Luottamuksen rikkoutuessa on myös vaikea luottaa uuteen. Vaatii suunnatonta rohkeutta ja ponnisteluja uskaltaa taas luottaa ihmisiin kun on kerran kokenut tulleensa syvästi petetyksi.

Särkyminen jätti minut pelokkaaksi. Epäluottamus ihmisiin kasvoi, katkoi siteitä lähimpiin ystäviini, joista jotkut olivat olleet minulle läheisiä lapsesta saakka. He eivät tienneet traumoistani, en koskaan kertonut heille synkimmistä salaisuuksistani. En kokenut heidän olevan valmiita vastaanottamaan sitä tietoa. En tiedä, olisivatko he edes uskoneet minua. Päälle päin olen aina ollut reipas ja positiivinen.

Läheisten ihmissuhteisen rapistuminen on tehnyt minusta yksinäisen suden. Valitsen seurani tarkkaan, ja vaikka annankin ihmisille mahdollisuuden, en ole enää yhtä luottavainen kuin aiemmin. Meni pitkään että luotin miehiin romanttisissa suhteissa, ja usko naisiin oli myös vuosia koetuksella. Ihanat ihmiset ovat kuitenkin osoittaneet minulle sen, että kannattaa uskoa parempaan. Kannattaa luottaa. Kannattaa antaa ihmisille ja elämälle mahdollisuus.

• Anonyymi

Niin, ei kaikki kaada paskaa niskaan. Hyviäkin ihmisiä on, jotka välittää ihan oikeesti. Ei ihan joka oksalla, mutta on kuitenkin olemassa.

Itikka

• Anonyymi

En 100% luota varmaan kehenkään, paitsi itseeni, niin etteikö voisi puhua puppuakin, rikkoa luottamukseni. Mutta en nyt vatvo mitään epäluottamustakaan mielessäni, jollei aihetta ilmene.

Luotan silleen, että omaan kiuluunsa kusee, jos kusemaan rupeaa. Ei kai sitä voi mitenkään estääkään?

• Miksi en luottaisi? En rupeisi aikuista ihmistä vahtimaan ja epäilemään. Kyllä aikuinen osaa itse sanoa, jos joku mättää ja haluaa suunnata muitten kainaloon. :o)

• Anonyymi

Osaisi, mutta eipä monikaan sano.

• Anonyymi kirjoitti:

Osaisi, mutta eipä monikaan sano.

No se on sitten voivoi...

• Anonyymi

Terveessä suhteessa on täysi luottamus, asia jota ei tarvi pitää pinnalla, se on sisäänrakennettu.
      Aito rakkaus niin oikea meininki.
      Tänä päivänä moni elää hyvin MINÄ henkistä elämää, täysin pintaa ja tehdään kaikkee periaatteella koska MÄ voin.
      Kovin moni on sisältä täysin rikki kun eletään kulissia, pintaliitoa, esitetään vaan pintaa, täyttä teatteria.

• Luotan aina jos suhteessa olen. Sen verran pitää toisen älytä, että kärsisikö minulle väärin tehdä. Toki jossain arkiasioissa itsekukin voi jättää jonkun kotiasian mainitsematta, jos jotain jäi tekemättä tai muuta vaaratonta (valehtelu?), mutta mitä parisuhdeasiaan ja keskinäiseen ihmissuhdeasiaantulee, niin niissä ei suhteessa ollessa toiselle valehdella tai vedätetä. Jos en luota, en pystyisi edes olla. Hyvin yksinkertaista. Mulla ei miehelle olisi salaisuuksia. Puhelimet ym saa olla pöydällä ja salasanat tiedossa jne. Elämä on yhteinen.

• Anonyymi

Eipä ole parisuhdetta, mutta sen verran ihmisten pettämistä ja pelleilyä nähnyt, henkilökohtaisestikin kokenut, että uskoa ihmisten luotettavuuteen ei kovinkaan paljon ole.

• Luotan sillä tavoin, että en pelkää, että hän pettäisi, enkä mieti asiaa juuri lainkaan. Mutta tietysti se on mahdollista, ihminen on erehtyväinen. Hänkin, vaikka on luotettavaa ihmistyyppiä. Esim. kun on harvoin humalassa, joskus voi töpeksiä pahastikin.

Kukaan mun poikaystävä (no niitä ei ole montaa) ei ole jäänyt kiinni siitä, että olisi pettänyt. Yhdellä ex:ällä oli tosin joku juttu, tai pari, kun meillä oli suhteesta taukoa.Hän oli itse sairaalloisen mustasukkainen (en koskaan pettänyt häntä), mutta suhteen loppuvaiheessa selvisikin tämä hänen "melkein pettäminen", minkä oli salannut.

Itse tiedän vaikka kuinka monta asiaa, mikä on pahempaa suhteessa, kuin joku pettäisi minua. Esim. vaikka väkivalta, henkinenkin sellainen. Mutta jos tietäisin, että kumppanini on rakastunut johonkuhun, vaikkei edes olisi pettänyt, silloin harkitsisin eroa. En halua olla kenenkään onnen tiellä, todellakaan.

• Alkoholi on yksi sellainen juttu mikä miesten kohdalla huolettaa, juurikin. Se saattaa olla sellainen, että vaikka kuin olis muuten tolkun ihminen niin säilyykö se tolkku kun pää on sumea? Jokainen saa juhlia ja mennä kunhan muistaa nosteessa, että joku odottaa kotona. Seuraavana aamuna pitää pystyä silmiin katsomaan.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Alkoholi on yksi sellainen juttu mikä miesten kohdalla huolettaa, juurikin. Se saattaa olla sellainen, että vaikka kuin olis muuten tolkun ihminen niin säilyykö se tolkku kun pää on sumea? Jokainen saa juhlia ja mennä kunhan muistaa nosteessa, että joku odottaa kotona. Seuraavana aamuna pitää pystyä silmiin katsomaan.

Mua ei huoleta, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Pikemminkin haittaa. Sen voi toiselle osoittaa, että toivoo toisen olevan uskollinen, että välittää, mutta jos alkaa toista epäillä, se pikemminkin ruokkii toisen halua olla uskoton. Uskon, että siitä tulee helposti sellainen pallo jalassa-olo, uhma. Miehille etenkin.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mua ei huoleta, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Pikemminkin haittaa. Sen voi toiselle osoittaa, että toivoo toisen olevan uskollinen, että välittää, mutta jos alkaa toista epäillä, se pikemminkin ruokkii toisen halua olla uskoton. Uskon, että siitä tulee helposti sellainen pallo jalassa-olo, uhma. Miehille etenkin.

Nimenomaan osoittaa. Siksi, koska ei jaksa epäilläkään. Ne suhteet menee.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Nimenomaan osoittaa. Siksi, koska ei jaksa epäilläkään. Ne suhteet menee.

Loukkaannutteko jos mies jonka kanssa seurustelisit sanoisi kaupungilla et woe helkkari miten seksikäs tuo nainen on osoittaen toista naista sinun ollessa läsnä?

AsianVierestä

• Anonyymi

Alkoholi on yksi sellainen juttu mikä miesten kohdalla huolettaa, juurikin. Se saattaa olla sellainen, että vaikka kuin olis muuten tolkun ihminen niin säilyykö se tolkku kun pää on sumea? Jokainen saa juhlia ja mennä kunhan muistaa nosteessa, että joku odottaa kotona. Seuraavana aamuna pitää pystyä silmiin katsomaan.

Sanotaan, että todellinen luonne tulee esiin kännissä.

🦟Itikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan, että todellinen luonne tulee esiin kännissä.

🦟Itikka

Psykologit selvittivät tutkimuksessa neljä erilaista alkoholia juonutta ihmistyyppiä; Hemingway, Pähkähullu professori, Maija Poppanen ja Mr. Hyde.

Olen Pähkähullu professori tuiterissa.

https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2015080320128137

🦟Itikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loukkaannutteko jos mies jonka kanssa seurustelisit sanoisi kaupungilla et woe helkkari miten seksikäs tuo nainen on osoittaen toista naista sinun ollessa läsnä?

AsianVierestä

Heh...kyllä niin on käynytkin. Teki sitä sillon varmaan tahalleen. Ja kun alkoi paljon tehdä, en voinut muuta kuin nauraa, koska tiesin, että ärsytyskynnystä kokeiltiin. Nosteli kulmakarvoja ja tziigaili aurinkolasien yli. Taisin silloin kopsaista vähän veskalla käsvarteen. Oli kuulema ”luonnollista uroksille”.

-Pönttis hiekkatielenkiltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Miksi siitä loukkaantua pitäisi? Saatanpa tokaista, niin on tuokin jonka p*rsettä katselin äsken jonossa.

🦟Itikka

• Anonyymi

mutta entä jos haluaa naisensa mukaan juhlimaan tai juhlii naisensa kanssa kahden kotona eli nainen on siellä missä mieskin mutta aamulla silmiin katsominen voi olla vaikeaa kun ei ole antanut naisellensa orgasmia eikä seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi siitä loukkaantua pitäisi? Saatanpa tokaista, niin on tuokin jonka p*rsettä katselin äsken jonossa.

🦟Itikka

Hienoa, sillä varattu mies ei tule sokeaksi vaikka varattu onkin.
        Ja tosiaan, on naisia jotka sanovat wow, onpa seksikäs nainen. Onko sinusta.
        Mitä tuohon tulisi vastata? No itse olen vastannut "no jaa".
        Ei kannata olla hermostunut jos mies toisiakin katselee, se on vain niin vaistomaisen normaalia. Laput silmille ja suitset kireelle:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata olla hermostunut jos mies toisiakin katselee, se on vain niin vaistomaisen normaalia. Laput silmille ja suitset kireelle:)

AsianVierestä

Kyllä minusta olis moukkamaista toisia naisia kommentoida mun läsnäollessa. Että ei varmaan olis kauheesti yhteistä sellasen tyypin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Heh, katsoa saa, koskea ei. 😃

🦟Itikka

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

No minusta on täysin luonnollista että katse kiinnittyy muihin ihmisiin, mutta en voi olla kysymättä, miksi siitä pitäisi toiselle mainita? Ei sillä, ettenkö itse kestäisi, varmasti kestäisin ja palauttaisin varmasti pallon myös, mutta mikä siinä mainitsemisessa on se juju? Vai onko mainitseminen nyt tilanne, jossa leikillisesti asiasta mainitaan? Sen ymmärrän, jos pilke silmäkulmassa sanoo, mutta muuten en oikein ymmärrä pointtia?

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Niin ja nainen voi sanoa, että olipa seksikäs mies tuolla kauppajonossa :)

En minä siitä loukkaantuisi. Ei tosin ole mun nykyisen miehen tyyliä sanoa niin. Ehkä alkaisin pohdiskella ääneen, miksi se nainen on miehestä seksikäs. Onko hyvä lantionkaari vai sopivasti flirtti olemus. Varsinkin kun olisi uudenlaista käytöstä miehellä. Olen kyllä kuullut joskus, kun en olisi "saanut", kun on jollekin kaverille kommentoinut jotain naista. Ei mitenkään törkeästi kuitenkaan:) Aika usein ne ulkoiset asiat mitkä minussa miellyttävät, miellyttävät myös muissa naisissa.

• Lillis2020 kirjoitti:

No minusta on täysin luonnollista että katse kiinnittyy muihin ihmisiin, mutta en voi olla kysymättä, miksi siitä pitäisi toiselle mainita? Ei sillä, ettenkö itse kestäisi, varmasti kestäisin ja palauttaisin varmasti pallon myös, mutta mikä siinä mainitsemisessa on se juju? Vai onko mainitseminen nyt tilanne, jossa leikillisesti asiasta mainitaan? Sen ymmärrän, jos pilke silmäkulmassa sanoo, mutta muuten en oikein ymmärrä pointtia?

Joo, jos mies alkaisi kehuskelemaan jonkun muun naisen seksikkyyttä just mulle, niin kyllä siinä kiusaus tulisi kertoa hänelle, että ai jaa, minusta taas tuo naapurin pertti oli tänä aamuna aika seksikäs postilaatikolla käydessään. Eli yrittäisin hänen reaktiollaan hahmottaa, mitä ajaa takaa.
        Mutta eipä tällaisesta ole kokemusta, niin enpä ole noin sanonut. Eikä naapurissa ole ollut koskaan mitään seksikästä perttiäkään, ei sen puoleen :P

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Niin ja nainen voi sanoa, että olipa seksikäs mies tuolla kauppajonossa :)

En minä siitä loukkaantuisi. Ei tosin ole mun nykyisen miehen tyyliä sanoa niin. Ehkä alkaisin pohdiskella ääneen, miksi se nainen on miehestä seksikäs. Onko hyvä lantionkaari vai sopivasti flirtti olemus. Varsinkin kun olisi uudenlaista käytöstä miehellä. Olen kyllä kuullut joskus, kun en olisi "saanut", kun on jollekin kaverille kommentoinut jotain naista. Ei mitenkään törkeästi kuitenkaan:) Aika usein ne ulkoiset asiat mitkä minussa miellyttävät, miellyttävät myös muissa naisissa.

Kyllä, nainen voi mielestäni sanoa onpa seksikäs ja komea mies jos sellaisen näkisi.
        Onhan noita komeita karjuja kadut täynnä.
        Ei se mitenkään minua loukkaisi jonkun toisen ihmisen komeus.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Yleensä miehet eivät mainitse mutta naiset huomaavat ja siitäkin voidaan jo loukkaantua.
        Aivan kuin ei saisi autoa ajaessakaan katsoa ympärilleen.
        On tietysti sopimatonta sanoa tuollaista ääneen, kysymys oli asetettu aloituksen taustaksi.
        Luottamus tarkoittaa sitä ettei valehtele kumppanilleen tai itselleen. Kannattaa siis olla avoin tuollaiselle jos haluaa ettei kukaan valehtele. Kaunis on kaunis ja seksikäs on seksikäs olkoon sääty sitten mikä tahansa.
        Jotkut epävarmat naiset eivät halua miestensä katsoa edes missikisoja.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, nainen voi mielestäni sanoa onpa seksikäs ja komea mies jos sellaisen näkisi.
        Onhan noita komeita karjuja kadut täynnä.
        Ei se mitenkään minua loukkaisi jonkun toisen ihmisen komeus.

AsianVierestä

Joo, mutta ei ole tapana, kun omakaan mies ei kommentoi mulle naisia. En oikein arvota ihmisiä ulkonäön perusteella. Etenkin seksikkyydestä mainitseminen tuntuisi jotenkin oudolta ja vieraalta käytökseltä itsellä. Ei kaikkea tarvitse sanoa ääneen, mitä ajattelee tai tuntee:)

Joo, jos mies alkaisi kehuskelemaan jonkun muun naisen seksikkyyttä just mulle, niin kyllä siinä kiusaus tulisi kertoa hänelle, että ai jaa, minusta taas tuo naapurin pertti oli tänä aamuna aika seksikäs postilaatikolla käydessään. Eli yrittäisin hänen reaktiollaan hahmottaa, mitä ajaa takaa.
        Mutta eipä tällaisesta ole kokemusta, niin enpä ole noin sanonut. Eikä naapurissa ole ollut koskaan mitään seksikästä perttiäkään, ei sen puoleen :P

Mä luulin et se Pertti oli kirosana täällä.... näin mulle on opetettu 🤭 😄

No joo, ei ole itselläkään kokemusta. Siksi piti kysyä 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Yleensä miehet eivät mainitse mutta naiset huomaavat ja siitäkin voidaan jo loukkaantua.
        On tietysti sopimatonta sanoa tuollaista ääneen, kysymys oli asetettu aloituksen taustaksi.
        Luottamus tarkoittaa sitä ettei valehtele kumppanilleen tai itselleen. Kannattaa siis olla avoin tuollaiselle jos haluaa ettei kukaan valehtele. Kaunis on kaunis ja seksikäs on seksikäs olkoon sääty sitten mikä tahansa.

AsianVierestä

Itse huolestuisin enemmän, jos kumppani _ei_ katsoisi pitkään jotain minun mielestäni näyttävää naista. Ajattelisin, että onko stressaantunut tai jotenkin sairas.
        Itse kyllä olen joskus yrittänyt saada miestä katsomaan kanssani missikisoja, mutta ei sitä kiinnosta. Sen mielestä ne on kaikki samannäköisiä (Lue: tyylisiä).

• Lillis2020 kirjoitti:

Mä luulin et se Pertti oli kirosana täällä.... näin mulle on opetettu 🤭 😄

No joo, ei ole itselläkään kokemusta. Siksi piti kysyä 😄

Ai niin, mä unohdin kokonaan palstan Pertin, hups 😅
        Tällä ei nyt viitattu kyllä häneen!

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

No joo, okei. Tuo on vähän eri asia. Naisen heikko itsetunto (miksei miehenkin) voi aiheuttaa tuollaista, mutta silloin siinä suhteessa on paljon muitakin ongelmia. Toista ei voi omia eikä rajoittaa. En tykkäisi olla tuollaisessa suhteessa.

Mä kuitenkin vaan reagoin siihen sanomiseen, koska en ymmärrä miksi siitä pitäisi mainita. Mutta joo, nyt kun selitit, ymmärrän mitä tarkoitit. Taidetaan olla samalla aaltopituudella tässä :)

Ai niin, mä unohdin kokonaan palstan Pertin, hups 😅
        Tällä ei nyt viitattu kyllä häneen!

😄😄😄

• Anonyymi

Itse huolestuisin enemmän, jos kumppani _ei_ katsoisi pitkään jotain minun mielestäni näyttävää naista. Ajattelisin, että onko stressaantunut tai jotenkin sairas.
        Itse kyllä olen joskus yrittänyt saada miestä katsomaan kanssani missikisoja, mutta ei sitä kiinnosta. Sen mielestä ne on kaikki samannäköisiä (Lue: tyylisiä).

Olen samaa mieltä miehesi kanssa, tosi tylsän näköisiä samalla muotilla puristettuja.
        Lisää tisuja ja lantionkaarta muutama lisäkilo peffaan niin voisi 5 minuuttia jo katsoa.
        Persoonallisuus lähes puuttuu.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä miehesi kanssa, tosi tylsän näköisiä samalla muotilla puristettuja.
        Lisää tisuja ja lantionkaarta muutama lisäkilo peffaan niin voisi 5 minuuttia jo katsoa.
        Persoonallisuus lähes puuttuu.

AsianVierestä

No häntä ei se hoikkuus häiritse, mutta muuten pitää outona kun samanlaiset kampaukset, ilmeet, meikit ja kävelyt, haastatteluvastaukset. Johtuu tietysti eniten nuoruudesta. Silloin on helppoa saada samaan muottiin kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minusta olis moukkamaista toisia naisia kommentoida mun läsnäollessa. Että ei varmaan olis kauheesti yhteistä sellasen tyypin kanssa.

Eihän se välttämättä tyylitajua edusta, mutta toiset on sellaisia. Sanoo vaan.

🦟Itikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Joo, onpa niitä eroja tullut toisille siksikin, kun mies masturboi. Siis omissa oloissaan, mutta on ollut rehellinen siitä naiselleen.

Metkaa.

🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Ei tule ei, sokeaksi. Kai minäkin jossain vaiheessa heh aloin kysellä ja osoittaa naisia kun esim vaik autoajelulla oltiin niin kadulle, että ”olisiko tuo sulle sopiva nainen?”, ”näyttäiskö tämä hyvältä ehdokkaalta?”. Sit hää kattoi suu auki 😁 no meillä ei siihen kaatunut. Siis ei naiseen vaan koiraan! Koira jäi, minä läksin.

-Pönttis melkein maalisuoralla (ihan tusti itikoita).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, onpa niitä eroja tullut toisille siksikin, kun mies masturboi. Siis omissa oloissaan, mutta on ollut rehellinen siitä naiselleen.

Metkaa.

🦟

Paras vaimo olisi sellainen joka ei halua seksiä sen missään muodossa, olisi helkkarin vihainen jos mies katsoisi toisia naisia uimarannalla ja ottaisi avioeron kun mies masturboisi.
        "Ei tuollaista ukkoa kestä, ajattelee et oma käsikin on parempi mitä minä".

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta entä jos haluaa naisensa mukaan juhlimaan tai juhlii naisensa kanssa kahden kotona eli nainen on siellä missä mieskin mutta aamulla silmiin katsominen voi olla vaikeaa kun ei ole antanut naisellensa orgasmia eikä seksiä

No voi sitä kahdestaankin juhlia 😊

-P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule ei, sokeaksi. Kai minäkin jossain vaiheessa heh aloin kysellä ja osoittaa naisia kun esim vaik autoajelulla oltiin niin kadulle, että ”olisiko tuo sulle sopiva nainen?”, ”näyttäiskö tämä hyvältä ehdokkaalta?”. Sit hää kattoi suu auki 😁 no meillä ei siihen kaatunut. Siis ei naiseen vaan koiraan! Koira jäi, minä läksin.

Tähän aikaan vielä lenkillä?

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras vaimo olisi sellainen joka ei halua seksiä sen missään muodossa, olisi helkkarin vihainen jos mies katsoisi toisia naisia uimarannalla ja ottaisi avioeron kun mies masturboisi.

AsianVierestä

Hmph. Älä valehtele.🤥

🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin sanoin hänelle, että kato miten hyvä pylly tuolla miehellä on 😆 arvioin vielä suusanallisesti ja sitten nauroin makeasti. Se oli sellaista vehtausta se...tsih

-p

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noni, mitäs mä sanoooin.

🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän aikaan vielä lenkillä?

AsianVierestä

Tulin just. Mitä kello on? Eihän siinä menny kun 1,5 tuntia. Hiostava keli. Neljä kurkea oli suolla vetämässä sammakoita iltapalaks. Mut joo, erittäin lämpöinen sää, vetreää menoa ☺️ Hyvä olo tuli

-p

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noni, mitäs mä sanoooin.

🦟

Mitä?

-P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmph. Älä valehtele.🤥

🦟

Valehtelempas.

Naisten tulisi tiedostaa se että he ovat paljon vartiana puhuttaessa seksuaalielämästä. Miehen kyvykkyyden ylläpitäminen, hormonitaso ja terveys vaatii tiettyjä asioita parisuhteelta. Jos niitä ei nainen voi täyttää on miehen tehtävä jotain oman terveytensä eteen?

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä?

-P

Aijuu itikoita...muutama 🤗

• Anonyymi

No häntä ei se hoikkuus häiritse, mutta muuten pitää outona kun samanlaiset kampaukset, ilmeet, meikit ja kävelyt, haastatteluvastaukset. Johtuu tietysti eniten nuoruudesta. Silloin on helppoa saada samaan muottiin kaikki.

No missikisoilla nyt on tietty funktio ja haetaankin sellasta edustavaa, puhtoista markkinointi/mainoskasvoa. Että ei ne ehkä varsinaisesti ole miehen viihteeksi pelkästään tehty, toisin kuin vaikka porno(pl.amatööriosasto)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä?

-P

Hyttysistä, kun kehoitit lenkille aloituksessasi. On hyttysiä.

🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijuu itikoita...muutama 🤗

Juujuu niitä. 😛

🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Mä tahtoisin oman rakkaan kanssa rakastella kaikin mahdollisin tavoin mahdollisimman usein, oon kuulemma seksikäs&kaunis (makuasioita, en ota kantaa), mutta tahtoisin myös, että miehelläni "ois silmät vaan mulle ". Tahtoisin että mies myös, kuten minäkin hänestä, olisi minusta ja meistä niin hullaantunut, että muut naiset muuttuisivat ns.sukupuolettomiksi. En tiedä onko mahdoton ajatus, mutta asiaa huolella harkittuani, vähempään en voi tyytyä. Sellanen,muun muassa, vaimo mä olisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelempas.

Naisten tulisi tiedostaa se että he ovat paljon vartiana puhuttaessa seksuaalielämästä. Miehen kyvykkyyden ylläpitäminen, hormonitaso ja terveys vaatii tiettyjä asioita parisuhteelta. Jos niitä ei nainen voi täyttää on miehen tehtävä jotain oman terveytensä eteen?

AsianVierestä

Jaa, mutta mitä pahaa on siinä, vaikka masturboisikin, sitä ihmettelin. Kyllä kai jokaisella säilyy parisuhteessakin oikeus omaan kehoonsa? Kummallisia naisia, jos parisuhde vie mieheltä oikeuden omaan heppiinsä. Sama toisinkin päin. Naisella on yhtäläinen oikeus omaan kehoonsa ja pimpulaansa.

En niin kun ymmärrä loukkaantumista, ellei masturbointi vie suhteen seksielämältä pateja pois.

Mutta tuokin yksi nainen perusteli sillä, että hän on olemassa joten häntä varten on pidäteltävä, vaikka mies asui osan aikaa komennuksella ulkomailla. Ei helvetti. 😆

🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tahtoisin oman rakkaan kanssa rakastella kaikin mahdollisin tavoin mahdollisimman usein, oon kuulemma seksikäs&kaunis (makuasioita, en ota kantaa), mutta tahtoisin myös, että miehelläni "ois silmät vaan mulle ". Tahtoisin että mies myös, kuten minäkin hänestä, olisi minusta ja meistä niin hullaantunut, että muut naiset muuttuisivat ns.sukupuolettomiksi. En tiedä onko mahdoton ajatus, mutta asiaa huolella harkittuani, vähempään en voi tyytyä. Sellanen,muun muassa, vaimo mä olisin.

Elämäänsä tyytyväinen mies ei petä koskaan, se on varma.
        Tosiaan, kyllä toiset naiset muuttuvat "sukupuolettomiksi" jos yhtä rakastaa, ympärillä olevasta kauneudesta huolimatta.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelempas.

AsianVierestä

Eikö se sullakin kohta ala helpottaa iän puolesta?😌

"Miehen testosteronin määrä alkaa vähentyä 30 ikävuoden jälkeen noin prosentin vuodessa. Mahdolliset vaihdevuosioireet ilmaantuvat tyypillisesti 50−60-vuoden iässä."

Lähde:
        https://seura.fi/terveys/miehen-vaihdevuodet-tunnistatko-oireet/

🦟

• Anonyymi kirjoitti:

No missikisoilla nyt on tietty funktio ja haetaankin sellasta edustavaa, puhtoista markkinointi/mainoskasvoa. Että ei ne ehkä varsinaisesti ole miehen viihteeksi pelkästään tehty, toisin kuin vaikka porno(pl.amatööriosasto)

Musta missikisat on tosiaan lähinnä naisille. En oman miehen lisäksikään tunne muita miehiä, jotka niitä katsoisi.

• Anonyymi

Musta missikisat on tosiaan lähinnä naisille. En oman miehen lisäksikään tunne muita miehiä, jotka niitä katsoisi.

Yks etäinen sukulainen, vanha papparainen, aina itki kun katseli missikisoja. Voi:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se sullakin kohta ala helpottaa iän puolesta?😌

"Miehen testosteronin määrä alkaa vähentyä 30 ikävuoden jälkeen noin prosentin vuodessa. Mahdolliset vaihdevuosioireet ilmaantuvat tyypillisesti 50−60-vuoden iässä."

Lähde:
        https://seura.fi/terveys/miehen-vaihdevuodet-tunnistatko-oireet/

🦟

En ole vielä huomannut mutta luulen sen johtuvat aktiivisesta sukupuolielämästä vuosien varrella. Keho tottuu johonkin ja tapahtuu uusiutumiskiertoa tarpeen mukaan.
        Pyörivä kivi ei sammaloidu.
        Hormonitaso on varmasti laskenut jonkin verran koska nopeissa urheilusuorituksissa ei ole samaa räväkkyyttä. Tuon voi todeta kokeilemalla voiko hypätä vauhditonta pituushyppyä 3 metriä. Ei mennyt kuin 2,70 ja ennätys on 3,10. Sanoisin siis prosentuaalisena laskuna 13 % huippuvuosista.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Yks etäinen sukulainen, vanha papparainen, aina itki kun katseli missikisoja. Voi:)

Miksi itki?:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäänsä tyytyväinen mies ei petä koskaan, se on varma.
        Tosiaan, kyllä toiset naiset muuttuvat "sukupuolettomiksi" jos yhtä rakastaa, ympärillä olevasta kauneudesta huolimatta.

AsianVierestä

Jee, eli toivo elää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä huomannut mutta luulen sen johtuvat aktiivisesta sukupuolielämästä vuosien varrella. Keho tottuu johonkin ja tapahtuu uusiutumiskiertoa tarpeen mukaan.
        Pyörivä kivi ei sammaloidu.
        Hormonitaso on varmasti laskenut jonkin verran koska nopeissa urheilusuorituksissa ei ole samaa räväkkyyttä. Tuon voi todeta kokeilemalla voiko hypätä vauhditonta pituushyppyä 3 metriä. Ei mennyt kuin 2,70 ja ennätys on 3,10. Sanoisin siis prosentuaalisena laskuna 13 % huippuvuosista.

AsianVierestä

Jaaa, että "lihasmuistissa" on seksiaktit ja nalli palaa vielä iloisesti. Ehkäpä treenaamisesta on hyötyä sitten tuollakin saralla. 😄

Joo faktahan on, että ikä alkaa jossain kohtaa painaa. Puumat on varmaan syystä puumia. Nelikymppisen naisen himot alkaa vasta hyrrää, kun vanhempi äijä alkaa jo hiipumaan. Kaikki ei toki ole samasta puusta veistettyjä, mutta karkeesti yleistäen.

🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaa, että "lihasmuistissa" on seksiaktit ja nalli palaa vielä iloisesti. Ehkäpä treenaamisesta on hyötyä sitten tuollakin saralla. 😄

Joo faktahan on, että ikä alkaa jossain kohtaa painaa. Puumat on varmaan syystä puumia. Nelikymppisen naisen himot alkaa vasta hyrrää, kun vanhempi äijä alkaa jo hiipumaan. Kaikki ei toki ole samasta puusta veistettyjä, mutta karkeesti yleistäen.

🦟

Minulla on ollut lähinnä ongelmia yliaktiivisuudesta, sekään ei ole hyvä asia.

Käyppä loikkaamassa hiekkakasaan ja katso missä kunnossa itse olet:)
        Ikä on vain numeroita, kunnon voi testata minkä ikäisen fyysisellä tasolla nyt olisi, kiinnostaako?

http://www.haastaitsesi.fi/Viitearvo sotilasnaiset Puolustusvoimien kuntotestaajan_kasikirja_2011-2-2.pdf

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut lähinnä ongelmia yliaktiivisuudesta, sekään ei ole hyvä asia.

Käyppä loikkaamassa hiekkakasaan ja katso missä kunnossa itse olet:)
        Ikä on vain numeroita, kunnon voi testata minkä ikäisen fyysisellä tasolla nyt olisi, kiinnostaako?

http://www.haastaitsesi.fi/Viitearvo sotilasnaiset Puolustusvoimien kuntotestaajan_kasikirja_2011-2-2.pdf

AsianVierestä

Tässä suunnilleen sama jos tuo linkki ei auennut.
        Sinun ikäiselle 165 cm on jo ihan ok taso vaikka tuossa jutussa enemmän vaaditaankin, ei ole ikäkerrointa huomioitu.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva-olo/liikunta/ylitatko-kriittisen-senttirajan-yksinkertainen-hyppytesti-kertoo

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä suunnilleen sama jos tuo linkki ei auennut.
        Sinun ikäiselle 165 cm on jo ihan ok taso vaikka tuossa jutussa enemmän vaaditaankin, ei ole ikäkerrointa huomioitu.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva-olo/liikunta/ylitatko-kriittisen-senttirajan-yksinkertainen-hyppytesti-kertoo

AsianVierestä

Tähän nyt vielä, kun selasin kejua. Että fibromyalgia valitettavasti vaikuttaa sen verran, ettei voi olla terveiden verrokkien tasolla.

Mulla on kyllä kestokykyä, muttei enää nopeutta eikä gasellin ketteryyttä. Persekin vähän jo painaa. Nuorena olin kyllä yleisurheilukisoissa pituushypyssä, 800m ja 1000 m juoksuissa. Korkeushyppelyäkin koitin, ei ollut mun juttu.

Harrastin myös rekkejä. Pääsen vielä spagaatin ketterästi, mutta hyppiminen on hullun hommaa. 😃

Öitä nyt oikeasti.

🦟

• Anonyymi

Miksi itki?:(

Tarina ei kerro, ehkä vanhana vaan haikaili nuoruuden perään, liikuttui nuorten ihmisten kauneudesta...En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän nyt vielä, kun selasin kejua. Että fibromyalgia valitettavasti vaikuttaa sen verran, ettei voi olla terveiden verrokkien tasolla.

Mulla on kyllä kestokykyä, muttei enää nopeutta eikä gasellin ketteryyttä. Persekin vähän jo painaa. Nuorena olin kyllä yleisurheilukisoissa pituushypyssä, 800m ja 1000 m juoksuissa. Korkeushyppelyäkin koitin, ei ollut mun juttu.

Harrastin myös rekkejä. Pääsen vielä spagaatin ketterästi, mutta hyppiminen on hullun hommaa. 😃

Öitä nyt oikeasti.

🦟

Fibromyalgia on eräänlainen elimistön hätähuuto ja stressireaktio kuormitustekijöiden kasautumiselle.
        Hankalassa fibromyalgiassa parhaita tuloksia voidaan saavuttaa monialaisella kuntoutusohjelmalla, johon kuuluu liikuntaa, rentoutusta, mahdollisesti psykoterapiaa ja tarvittaessa lääkehoitoa.

Menehän hyppimään hiekkakasaan, se voi osaltaan auttaa myös fibromyalkiaan.
        Sateinen päivä, kannattaa laittaa sadetakki päälle:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fibromyalgia on eräänlainen elimistön hätähuuto ja stressireaktio kuormitustekijöiden kasautumiselle.
        Hankalassa fibromyalgiassa parhaita tuloksia voidaan saavuttaa monialaisella kuntoutusohjelmalla, johon kuuluu liikuntaa, rentoutusta, mahdollisesti psykoterapiaa ja tarvittaessa lääkehoitoa.

AsianVierestä

On havaittu ihan fyysisiäkin muutoksia ja vaikka stressi yms. henkinen paine vaikuttaa, on kehossakin jotakin pielessä.

"Löytyykö vika lihaksista, "stressi- akselista" vai kuitenkin keskus-hermostosta?
        Valtaosa fibromyalgian oireista, kuten kipu, jäykkyys ja voimattomuus, paikantuu lihaksistoon, joten lihakset ovat olleet patofysiologisen tutkimuksen lähtökohta. Kudostutkimuksissa on todettu lihassäie- ja mitokondriopoikkeavuuksia (5). Myös lihasaineenvaihdunnan häiriöitä, kuten pienentyneitä adenosiinitrifosfaatti (ATP)- tai suurentuneita maitohappo- ja palorypälehappopitoisuuksia, on raportoitu (6,7). Nämä löydökset saattaisivat selittyä lihasten hypoksialla tai aineenvaihduntatuotteiden muodostuksen häiriöllä. Uuden teknologian mahdollistamia laajoja metabolomiikkapaneelitutkimuksia on tehty vasta muutamia, mutta ne saattavat tulevaisuudessa valaista fibromyalgian aineenvaihdunnan kuvaa.

Neurofysiologisissa mittauksissa on havaittu fibromyalgiaan liittyvän autonomisen hermoston toiminnan ja lihasaktivaation poikkeavuuksia. Fibromyalgiaa potevan lihasjännitys saattaa lihassähkötutkimuksella (EMG) mitattuna olla lepotilassa samantasoista tai jopa heikompaa kuin verrokkien mutta lisääntyä voimakkaammin vasteena henkiseen stressiin tai sympaattisen hermoston aktiivisuuteen (8). Mielenkiintoinen on havainto hermo-lihaskontrollin poikkeavuudesta, jossa työnjako lihaksen osien ja motoristen yksikköjen välillä olisi häiriintynyt ja johtaisi yksittäisten lihassäikeiden liikakäyttöön ja kivun lisääntymiseen (9). Jatkotutkimuksia tältä osa-alueelta kaivataan kuitenkin vielä."

Lähde: https://www.duodecimlehti.fi/duo14710

Mun pitää toimia kehoani kuunnellen, muuten tulee enemmän vahinkoa kun hyötyä. Suosituksia saa antaa, mutta noudatan kuitenkin aina kroppaani sen mukaan mitä se mulle kertoo. Jäykillä lihaksilla hyppiminen aiheuttaa vaan vahinkoa, myös niveliin.

🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

En meinaa mennä hiekkakasaan hyppimään, mutta lähden lasten kanssa noutamaan vaatepakettia postista. Hyppelemisiin.
        🙂

🦟

• Anonyymi

luotan asuntovaunuuni ja se on minun ystäväni ja rakkaani ja kaikkeni eli rakastan sitä sydämmestäni voi sitä tyttöä

• Anonyymi

Onko luotettavia naisia ollenkaan?

• Anonyymi

on solifer

• Tutustumisvaiheessa sitä luottoa rakennetaan. Jos silloin jo feilaa, niin ongelmia on ihan varmasti tiedossa jatkossakin. Silloin jätän homman siihen. Mutta jos on luottamuksen ansainnut, niin kyllähän mä silloin luotan.

En koskaan lähtisi toista vahtimaan tai kyyläämään. En edes ymmärrä miksi joku tekisi niin. Jos sellaisia joutuu edes miettimään, niin kyllähän silloin luotto puuttuu siihen toiseen. Silloin on tehty jotain väärin. Joko sitä luottoa ei ole rakennettu koskaan, tai jos sitä on ollut, niin joku sen on rikkonut. Sitten jää enää tilannekohtainen harkinta ja asiasta keskusteleminen.

• Anonyymi

Olet stalkannut ja kyylännyt jopa pelkkiä treffikavereitasi, joilta olet saanut pakit, kun olet niin mustasukkainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet stalkannut ja kyylännyt jopa pelkkiä treffikavereitasi, joilta olet saanut pakit, kun olet niin mustasukkainen.

😄 hahhahaa...voi sinua. Taas sä yrität. Mutta kun ei nää pure muhun.

• Anonyymi

100% nähdessä.

• Anonyymi

Luotan auringon nousuun ja exLissuun

• Anonyymi

Ex Lissu nähty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ex Lissu nähty?

On nähty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On nähty

Onnea tulevaisuuteen. Kyllä se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On nähty

Missä nähty milloin?

• Anonyymi

Se, joka haluaa vilkuilla vilkuilkoon, joka mennä menköön, kun paremman löytää, vahtimaan en alkaisi. En anna aihetta, millään lailla, toisen itsetuntoa huonontaakseni, sellainen ei ole välittämistä, vaan kiusaamistal. Samaa odottaisin toiselta. Taidan olla nykyaikana liian tiukka mimmi, sillee kait pares olla hiljaa itsekseen.

• Anonyymi

Luottamus on olennainen osa parisuhdetta. Ehkä erään tapauksen sisaruksella on täysi luottamus suhteessa ja sen takia he ovat onnellisia. Ja sekös toisia kismittää.

• Anonyymi

En ymmärrä ihmisiä, mitä kismittämistä, jonkun onnellisella parisuhteella, varsinkaan läheisen voi olla. Onko tälle kertojalle sanottu, vaan onko oma olettamus taas kuviteltu. On suljettuja parisuhteita, he tekevät kaiken yhdessä, he ovat toistensa ainoat ystävät. Avoimessa parisuhteessa on joitain eri harrastuksia ja näistä joku ystävä.

• Anonyymi

Avoimesta suhteesta puhutaan, kun on yhteinen sopimus, että saa harrastaa seksiä myös muiden kanssa.

• Anonyymi

Naiset luottaa aina komeaan mieheen.

• Anonyymi

Ensimmäisen kerran elämässäni on ihminen johon voin luottaa 100%

• Anonyymi

Sisaruksen onnellisuudesta kismitystä olettanut. Tiedän sinut, pahimpia pölkkypää pälättäjiä, pälä, pälä. Olet nähnyt paljon vaivaa, näiden vuosien aikana, eikö enää ollut muuta. Kiireesti keksimään, ettei jutut tyrehdy, sinä sinipunainen typerys.

• Anonyymi

Vaikka luotankin, ikinä ei voi tietää...ei ikinä!

• Anonyymi

En luota sinuun, valehtelet niin paljon, ihmettelet itsekin.
        Livessä sitten näkisin sinusta milloin valehtelet. Olisin ensin epäileväinen, koska oot ammattivalehtelija..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luota sinuun, valehtelet niin paljon, ihmettelet itsekin.
        Livessä sitten näkisin sinusta milloin valehtelet. Olisin ensin epäileväinen, koska oot ammattivalehtelija..

Jopa on tarkkaa tietoa 🤔

• Anonyymi

Ano 7:29 sinipuna on IRL-elämässä todettu, salaa kirjoitteleva sinne, tänne.

• Anonyymi

Tutki sielu ja sydän, ne sinulle haluavat kertoa.

• Anonyymi

En luota erääsen skorpioninaiseen enää ollenkaan.
      Ensin loi vaikutelma, että olisi kiinnostunut minusta. Kaikki oli pelkkää valetta. Jakaa somessa tissikuvia itsestään, joista hänen Tindermies tyrkkynsö oikein urakalla tykkäävät ja sydäiä laittavat. Oli olevinaan niin kuntoilijaa, nyt postailut usein alkoholikuvia tindermiestensö kanssa. Tämä onkin hyvää asennekasvatusta hänen alaikäiselle tyttärelleen.
      Arvostin aluksi paljon tuota naista, nyt arvostus on täysi nolla.

• Anonyymi

En.

Jos tulisit nyt tänne

Sie H
      Voisit nähdä minut

• Anonyymi

Pettämistä, uskottomuutta parisuhteessa, epälojaalisuutta, epärehellisyyttä ja vilppiä voidaan selvittää valheenpaljastustestissä. Testit tehdään Suomessa Lahdessa israelilaisilla tiedustelua ja rikostutkintaa varteen kehitetyillä LVA6.50-analysaatorilla, ks. https://www.suomi.east-riskmanagement.com/valheenpaljastustestit/ .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1502
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      921
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      711
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      636
    Aihe