Kumpikohan olisi parempi kieli köyhän opetella, espanja vaiko venäjä?

Anonyymi

Kumpikohan olisi parempi kieli opetella että laajentaisi naismarkkinoita, espanja vaiko venäjä?

Venäjää jos osaisi niin markkinat laajenisivatmelko läheltä, mutta venäjän kielisten naisten kanssa pitää olla pelimerkkejä. Espanjan kanssa taas olisi mietittävä mm. etäisyyttä, jos meinaisi Etelä-Amerikkaan, mihin myöskin tarvitsee massia. Mutta siellä ei naisille ole miehen mitta yhtä paljon lompakon paksuus niinkuin tuolla itänaapurissa.

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Portugali. Juuri ennen koronakevättä vietin lyhyen, mutta todella tulisen hetken brasilialaisen kahvilatyöntekijän kanssa. Kyllä hän espanjaakin ymmärtää, mutta portugali on vaan jotenkin paljon seksikkäämpää ;)

• Anonyymi

Tämä siis tapahtui Suomen Helsingissä. Eli köyhälläkin on varaa, jos ulkonäköä ja ulosantia löytyy. Brassit ovat tosi tulisia ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä siis tapahtui Suomen Helsingissä. Eli köyhälläkin on varaa, jos ulkonäköä ja ulosantia löytyy. Brassit ovat tosi tulisia ;)

Ja rahanhimoisia.
        Ei köyhille!

• Anonyymi

Espanjaa puhutaan kuitenkin useammassa mestassa, monesti portugalin kieliset osaavat kyllä jotenkin espanjaa mutta ei niinkään päinvastoin.

Oma exemäntä oli Brasilialainen, mutta puhui portugalin ja espanjan lisäksi englantia ja saksaa, harvinaisen hyvä kielipää jollekin sieltä suunnilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että jollekin tulinen kelpaa, täällä aina jankutetaan miten pitää olla rauhallinen ja tasapainoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että jollekin tulinen kelpaa, täällä aina jankutetaan miten pitää olla rauhallinen ja tasapainoinen.

Katos kun joku latina on tulinen monella tapaa, suomalaisen naisen "tulisuus" on kärttyisyyttä ja kiukuttelua ilman sitä hyvää puolta.

• Anonyymi

Tietysti kielipää auttaa, mutta oleellista on minne menee sitä käyttämään. Jos menee jonnekin suuriin kaupunkeihin niin eipä taida kauheastikaan hyödyttää, mutta jos jonnekin maaseudulle niin voi hyvinkin törmätä johonkin nättiin maalaistyttöön jota ei kaupungistuminen ole vielä pilannut.

• Anonyymi

Kaupungistuminen ei ole pilannut= kouluttamaton, tietämätön, helposti alistettava nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungistuminen ei ole pilannut= kouluttamaton, tietämätön, helposti alistettava nainen

Hah, kokeiles mennä jotain maalaistyttöä alistamaan niin vetävät turpaan. Mutta eivät juokse viihteellä jatkuvasti, osaavat tehdä muutakin kuin näpytellä kännykkää yms..

• Anonyymi

Ei kannata kuvitella että kieliä opiskelemalla jotenkin laajentaisi naismarkkinoita ja parantaisi mahdollisuuksia naisen tapaamiseen.

Kielenopiskeluun käytetty aika kannattaa ennemmin kuluttaa viinan juomiseen ja yökerhoissa ja bileissä käymiseen. Sieltä sitä voi löytää ihan kotimaisen naisen.

Ei kannata mennä merta edemmäs kalaan kun voi lähteä yökerhoon juomaan viinaa.

t. viinamies

• Anonyymi

Kuka jonkun suomalaisen puliakan haluaa.

• Kyllä se uusien kielten opiskelu on vaan paljon hyödyllisempää jo työurankin kannalta, kun joku turha viinan juonti ja siihen rahojen tuhlaaminen. Ainahan se mahdollisuuksia kaiken suhteen parantaa, jos kielitaito on hyvä ja osaa muitakin kieliä, kun vain pelkän englannin ja koulussa luetun ruotsin kielen.

Aloittaja vaikuttaa selvästi varsin kansainväliseltä ja eurooppalaishenkiseltä mieheltä, kun hän kerran haluaisi ulkomaalaisiin naisiin tutustua. Ehkä kaikki palstalaiset eivät ole sun kaltaisiasi juoppoja suomijuntteja.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä se uusien kielten opiskelu on vaan paljon hyödyllisempää jo työurankin kannalta, kun joku turha viinan juonti ja siihen rahojen tuhlaaminen. Ainahan se mahdollisuuksia kaiken suhteen parantaa, jos kielitaito on hyvä ja osaa muitakin kieliä, kun vain pelkän englannin ja koulussa luetun ruotsin kielen.

Aloittaja vaikuttaa selvästi varsin kansainväliseltä ja eurooppalaishenkiseltä mieheltä, kun hän kerran haluaisi ulkomaalaisiin naisiin tutustua. Ehkä kaikki palstalaiset eivät ole sun kaltaisiasi juoppoja suomijuntteja.

Joko puhut sujuvaa somalia?

• Anonyymi kirjoitti:

Joko puhut sujuvaa somalia?

No enpä kyllä moista kieltä osaa, kun ei ole siihen mitään tarvettakaan. Mä kun näin eurooppalaisena miehenä opiskelisin mieluummin jotain eurooppalaisia kieliä.

Mutta opiskele vaan itse jotain somalin kieltä vitun mulkunnuolijahuora ja kyrvänimijähinttari saatana!!!!!!!!!!!

• Olipa hyvin tässä sulta sanottu. Toivottavasti tämä oikein loukkasi pahasti moista kyrvännuolijahuoraa.

• Anonyymi

Onpa romanttista :)

• Anonyymi

Anna joku näyte somalinkielisestä eroottisesta fraasista :)

• DF, sä käytät aivan järkyttävää katujätkä-kieltä.

• elisakettu kirjoitti:

DF, sä käytät aivan järkyttävää katujätkä-kieltä.

No eikös se silloin ole just hyvin onnistunutta, jos se on onnistunut niitä kiusaajia pahasti loukkaamaan?

En ole mitään parempaa keinoa keksinyt, että miten noille vittuilijoille oikein pitäisi vastata, niin siksi olen aina päätynyt tähän saman tuttuun keinoon. Mutta jos joku keksii jonkun "paremman" keinon, niin kertokoon sen mulle.

Se tosin on vaan just niiden yläluokkaisen hienoston tapaista, että pitäisi vaan aina kestää ja kuunnella tollaista vittuilua vuosikausia ja antaa mieluummin heidän pilata vaikka mun koko elämäni, kun että antaisi heidän kuulla kunnolla kunniansa.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

No eikös se silloin ole just hyvin onnistunutta, jos se on onnistunut niitä kiusaajia pahasti loukkaamaan?

En ole mitään parempaa keinoa keksinyt, että miten noille vittuilijoille oikein pitäisi vastata, niin siksi olen aina päätynyt tähän saman tuttuun keinoon. Mutta jos joku keksii jonkun "paremman" keinon, niin kertokoon sen mulle.

Se tosin on vaan just niiden yläluokkaisen hienoston tapaista, että pitäisi vaan aina kestää ja kuunnella tollaista vittuilua vuosikausia ja antaa mieluummin heidän pilata vaikka mun koko elämäni, kun että antaisi heidän kuulla kunnolla kunniansa.

Pahasti loukkaamaan 🤣 Naurusta ei tuu loppua 😅

• DarkFear kirjoitti:

Kuulostat oikeasti ihan lutkamaiselle katujätkälle.

Ja kuulostat just siltä, että osuu ja uppoo. Et ole sen parempi kuin nimittelisijäkään, alennut samalle pikkunatsitasolle.

Sä pystyt parempaankiin.

• DarkFear
        Anonyymi kirjoitti:

Pahasti loukkaamaan 🤣 Naurusta ei tuu loppua 😅

Kyllä se varmasti tollaisten loukkauksien sanominen toiselle saa kuulijan pahastikin loukkaantumaan, sillä ei kai sitä muuten moisten törkeyksien lateleminen olisi kiellettyä nettipalstoilla tai elämässä yleensäkin.

On siinä mahtanut monilla lantaperseaivoilla mennä yöunet tai päästä itku netin äärellä, kun on saanut lukea noita mun sanomisiani, mutta itsepä ovat sen ihan täysin ansainneet.

• elisakettu kirjoitti:

Kuulostat oikeasti ihan lutkamaiselle katujätkälle.

Ja kuulostat just siltä, että osuu ja uppoo. Et ole sen parempi kuin nimittelisijäkään, alennut samalle pikkunatsitasolle.

Sä pystyt parempaankiin.

No kun en ole vielä mitään parempaakaan keinoa keksinyt, että miten noille vittuilijoille oikein pitäisi vastata.

• DarkFear kirjoitti:

No kun en ole vielä mitään parempaakaan keinoa keksinyt, että miten noille vittuilijoille oikein pitäisi vastata.

Ei sun tarvitse vastata mitään.

Anonyymeja noubodeja.

• elisakettu kirjoitti:

Ei sun tarvitse vastata mitään.

Anonyymeja noubodeja.

En tiedä sitä, että olisiko tossa sitten oikein mitään mieltä. Saattaisivat vielä kuvitella niin, että mulle voi vittuilla ihan mielensä mukaan ja sitä myötä se mun kiusaaminen tällä palstalla vaan lisääntyisi entisestään.

• DarkFear kirjoitti:

En tiedä sitä, että olisiko tossa sitten oikein mitään mieltä. Saattaisivat vielä kuvitella niin, että mulle voi vittuilla ihan mielensä mukaan ja sitä myötä se mun kiusaaminen tällä palstalla vaan lisääntyisi entisestään.

Se on marginaaliryhmä. Heidän mielipiteellään ei pitäisi olla merkitystä.

Eikös meidän muiden mielipide ole tärkeämpi?

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä se varmasti tollaisten loukkauksien sanominen toiselle saa kuulijan pahastikin loukkaantumaan, sillä ei kai sitä muuten moisten törkeyksien lateleminen olisi kiellettyä nettipalstoilla tai elämässä yleensäkin.

On siinä mahtanut monilla lantaperseaivoilla mennä yöunet tai päästä itku netin äärellä, kun on saanut lukea noita mun sanomisiani, mutta itsepä ovat sen ihan täysin ansainneet.

Buhahahhaaa 🤣

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Sullehan voi vittuilla, surkealle trollille :)

• Oli mikä oli.

Mulle hän on ihminen.

• Kansantaloudellisesti suosittelen venäjää :) naiset sitten...no jaa :D, anna olla.

• Anonyymi

Tekisi mieli väittää, Espanja olisi parempi, enemmän hyötyä.

• Anonyymi

Espanja on Euroopassa käytännössä hyödytön kieli. Poislukien tietty Espanjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Espanja on Euroopassa käytännössä hyödytön kieli. Poislukien tietty Espanjassa.

Kukas tuolla pelkästään Euroopasta puhui?

• Anonyymi

kannattaa opetella arabiaa ja ranskaa niin tulevaisuudessa pärjää suomessa ja voi matkustaa arabimaihin ja naiset tykkää arabiaa puhuvista miehistä ja saa pimppii sen jälkeen

• Anonyymi

Aloita sinä välis-tollo välimerkeistä.

• Anonyymi

Ei siellä sinun kansakoulusi tukiluokalla kieliä liiemmin opetettu.

• Anonyymi

Ei englannin-englantia kannata opiskella nykyään, vain amerikan-englantia.

Itsellä on jokaikinen tietokoneohjelmakin, käyttöjärjestelmistä lähtien amerikanenglantia käyttöliittymiltään, koska aivan naurettavan surkeasti suomennettuja jotkut käsitteet.

Mitä tarkoittaa "multihyperuusio"?

• Anonyymi

Kyllä kait jokainen nyt englantia osaa, tai ainakin pitäisi.

• Anonyymi

Venäjää aloittelinkin jo avoimen yliopiston perusteissa. Ei vaan meidän pikkukylällä jatkoo siihen saanut. Tota espanjaa en oo tullut ajatelleeksikaan. Siinähän olisi koko etelä amerikka. Töissäkin kehuin että lähden venäjälle hakeen naista. mutta kyllä ne vähän toppuutteli että kannattas varmaan suunnata maaseudulle. Ja niin mietinkin ettei pietari tai moskova suunnasta taida olla halukkuutta tulla näihin suomalaisiin pikkukyliin. Paikkana tuo etelä amerikka ei niinkään kiinnosta. Venäjällä kun voisi siinä samalla kattella nähtävyyksiä. Mulla kun on venäläistä sukujuurtakin. Tietenkin espanjasta on sitten hyötyä, jos vaikka olisi jotain bisneksiä sinne suuntaan. Venäjällä en viittisi työmielessä liikuskella. Tosta rahasta mulla ei oo kiinni, että voin mennä mihin vaan.

• Anonyymi

Ei missään kannata mennä isoimpiin kaupunkeihin jos naista meinaa etsiä.

• Anonyymi

" Tota espanjaa en oo tullut ajatelleeksikaan. Siinähän olisi koko etelä amerikka."

Niin no siellä puhutana myös portugalia.

• Anonyymi

Kun jo osaat venäjää niin miksi kysymys?

• Anonyymi

Kun itse pidän aika paljon Valtakunnan hassuista sanonnoista ja siitä että hän pitää lapsista, niin ajattelin kun teen kun ehdin: hirvittävää sokkelojuttua, voi olla suurikin, voisi olla hänen lapsilleen vaikka lyijykynälläkin piirtämällä yrittää etsiä pois miten pääsee?

Koska tuo nyt on nyt sellainen 3D-tietokonejuttu missä voi mönkiä ja mennä yrittäen ulospääsyä...

• Anonyymi

Itse olen opiskellut hieman molempia kieliä yliopistossa ja voin sanoa, että parempi valita espanja. Espanja taipuu helpommin suomalaiselta ja kielioppi on kuin englannissa. Kirjaimet ovat myös selvät ja helpot. Espanjankieliset maat ovat lämpimiä ja olet paljon eksoottisempi heille kuin venäläisille. Venäjä on sama kuin moskova ja pietari. Maa on täynnä pikkukyliä ja neuvostoliiton jäljiltä yhtä takapajulaa. Talvet kylmiä ja WC:t kyykkypönttöjä. Vessapaperia ei voi laittaa pöttöön, koska putket ovat liian kapeat, joten vieressä on roskakori, joka haisee hirveälle.

Voisit kuunnella vaikka aluksi heidän musiikkiaan. Kumpi miellyttää enemmän: despacito vai kalinka? Muista, että naisellasi tulee olemaan myös aksentti kun tämä puhuu suomea. Voisit vertailla sitäkin kumpi on miellyttävämpi. Anyway... lycka till vaan.

• Anonyymi

Millä tavalla espanjassa on kielioppi kuin englannissa?

• Anonyymi

Voihan sitä mennä vaikka Ukrainaan, Valko-Venäjälle tai Moldovaan missä siitä venäjästä on hyötyä. Ja ne pikkukyläthän varmastikin olisivat parempia mestoja.

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      529
      1703
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      786
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      657
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      656
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      588
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      523
    Aihe