Antaa raa’an tuuleen raapia kasvoja. Olla paljaana. Olla katsomatta. Kokea tuuli.
Kiivetä kalliolle
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän kuvaelmaan ei taida sopia vesisade?
Olisko ollut liian märkä juttu?
AsianVierestä - Anonyymi
Kah risto ja kahden sanan provorunollisuus
- Anonyymi
Niinpä. Seuraavaksi varmaankin paikalle roudataan "rakkaudenkäsi" vai oliko se "rakkaudenkikkelikäsi", onanoimaan harhoissaan. "Haavemaanpönttöuuni" jatkaa harhaa...
- Anonyymi
Antaa lempeän suudelman hoivata haavoja. Olla suojassa. Kokea lempeys.
🦟 - Anonyymi
taasko seksi aloituksia eli kiivetä jylhää ja mahtavaa kikkeliä pitkin ylös ja tyttö saa olla paljaana ja olla katsomatta ja laittaa silmät kiinni ja tuntea jotain tosi ihanaa
- Anonyymi
eli kyllä pötkylä tyynylle on tarvetta eli ei turha ostos mutta hanki sen tilalle äkkiä iki oma mies niin on sinullakin kivempaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli kyllä pötkylä tyynylle on tarvetta eli ei turha ostos mutta hanki sen tilalle äkkiä iki oma mies niin on sinullakin kivempaa
Hyvä yksinkeskustelu "teillä" 🤠
- Anonyymi
Aamulla uutisissa omatoimisuunnistus aiheena, että miten kannattaa varustautua, tiedän erään sellaisen paikan, missä on suuria siirtolohkareita, joiden päälle voi kiipeillä, sitten kun luulee löytäneensä suurimman kiven, sen päältä näkee hyvin: tuolla näköpiirissä näkyy vieläkin suurempi lohkare, menemme senkin päälle kiipeämään.
Sitten aina vain näkyy entistä suurempia kiviä minkä päälle pitäisi kiivetä.
Kompassia ei tarvitse jos ymmärtää ajantajun päässään jollain tavoin sekä sen että johonkin aikoihin aurinko laskee ja nousee. - Anonyymi
...jatkan todella juttua tuosta, hauskaa jättimäisten kivien eli siirtolohkareiden kiipeilyä: jätimme hirven metsästäjille viestin: kiiltävän jutun jossa oli nimimerkit, kun hirvestävät, näkevät kiikarilla... mikähän tuon suuren kiven päällä kiiltää oikein, huviksi vain...
- Anonyymi
Minusta olisi ihanaa istua vierekkäin, nojata toiseen, tuntea toisen tuoksu, hengitys, tuntea käsivarsi hartioiden ympärillä. Kävellessä käsi toisen kädessä.
- Anonyymi
suurten kivien päälle kiipeileminen, ei ehkä silloin ole romantiikkaa vain jännitystä, vielä jos jättää jotain mystisiä viestejä hirvien metsästijille, joita liikkuu alueella, tähystyspaikan merkkinä, kun kiikaritähtäimellä näkee: joku kummallinen kiiltää tuolla kiven päällä pitää mennä katsomaan mikä se on oikein :_D
- Anonyymi
Älä roskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 96774
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525
