Kiivetä kalliolle

Antaa raa’an tuuleen raapia kasvoja. Olla paljaana. Olla katsomatta. Kokea tuuli.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän kuvaelmaan ei taida sopia vesisade?
      Olisko ollut liian märkä juttu?

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Kah risto ja kahden sanan provorunollisuus

      • Anonyymi

        Niinpä. Seuraavaksi varmaankin paikalle roudataan "rakkaudenkäsi" vai oliko se "rakkaudenkikkelikäsi", onanoimaan harhoissaan. "Haavemaanpönttöuuni" jatkaa harhaa...


    • Anonyymi

      Antaa lempeän suudelman hoivata haavoja. Olla suojassa. Kokea lempeys.


      🦟

    • Anonyymi

      taasko seksi aloituksia eli kiivetä jylhää ja mahtavaa kikkeliä pitkin ylös ja tyttö saa olla paljaana ja olla katsomatta ja laittaa silmät kiinni ja tuntea jotain tosi ihanaa

      • Anonyymi

        eli kyllä pötkylä tyynylle on tarvetta eli ei turha ostos mutta hanki sen tilalle äkkiä iki oma mies niin on sinullakin kivempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli kyllä pötkylä tyynylle on tarvetta eli ei turha ostos mutta hanki sen tilalle äkkiä iki oma mies niin on sinullakin kivempaa

        Hyvä yksinkeskustelu "teillä" 🤠


    • Anonyymi

      Aamulla uutisissa omatoimisuunnistus aiheena, että miten kannattaa varustautua, tiedän erään sellaisen paikan, missä on suuria siirtolohkareita, joiden päälle voi kiipeillä, sitten kun luulee löytäneensä suurimman kiven, sen päältä näkee hyvin: tuolla näköpiirissä näkyy vieläkin suurempi lohkare, menemme senkin päälle kiipeämään.

      Sitten aina vain näkyy entistä suurempia kiviä minkä päälle pitäisi kiivetä.

      Kompassia ei tarvitse jos ymmärtää ajantajun päässään jollain tavoin sekä sen että johonkin aikoihin aurinko laskee ja nousee.

    • Anonyymi

      ...jatkan todella juttua tuosta, hauskaa jättimäisten kivien eli siirtolohkareiden kiipeilyä: jätimme hirven metsästäjille viestin: kiiltävän jutun jossa oli nimimerkit, kun hirvestävät, näkevät kiikarilla... mikähän tuon suuren kiven päällä kiiltää oikein, huviksi vain...

      • Anonyymi

        Minusta olisi ihanaa istua vierekkäin, nojata toiseen, tuntea toisen tuoksu, hengitys, tuntea käsivarsi hartioiden ympärillä. Kävellessä käsi toisen kädessä.


    • Anonyymi

      suurten kivien päälle kiipeileminen, ei ehkä silloin ole romantiikkaa vain jännitystä, vielä jos jättää jotain mystisiä viestejä hirvien metsästijille, joita liikkuu alueella, tähystyspaikan merkkinä, kun kiikaritähtäimellä näkee: joku kummallinen kiiltää tuolla kiven päällä pitää mennä katsomaan mikä se on oikein :_D

      • Anonyymi

        Älä roskaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe