Eli 11 v tyttöni haluaisi värjätä hiukset.
Ei halua kestoväriä vaan ihan sellaista joka kestää muutaman viikon ja sitten ehkä kuluu pois.
Joillakin kavereilla on jo värjättyjä hiuksia näkynyt. Yhdellä kestoväri.
Haluaisi värjätä latvat tummanpunaisella. Mutta.
VOIKO 11 V TYTÖN HIUKSIA VÄRJÄTÄ?
Minkälainen aineen pitäisi olla?
Mistä saa värejä jotka eivät ole kestovärejä eivätkä mitään kauheita voimakkaita myrkkyjä? (Jos niitä edes on)
Kertokaa kaikki asiat lapsen hiuksen värjäyksestä, aineista/väreistä ja mitä kannattaa ostaa ja tehdä. Eli KAIKKI.
KIITOS JOS KERROT!
11v hiusten värjäys?
Anonyymi
3
324
Vastaukset
- Anonyymi
Suoraväri. Googlaa. Jollei tee värinpoistoa, niin oma hiustenväri vaikuttaa lopputulokseen.
- Anonyymi
Mun sisko on 11 ja joo
- Anonyymi
Hei, kannattaa lähteä liikkeelle sävyttävistä hoitoaineista eli colormaskeista. Ne hoitavat hiusta, eikä ” tapa ” kuten hiusvärit. Ne kuluvat suihkussa ja nuoren on väriä helppo ylläpitää itse halutessa sillä se toimii tavallisen hoitoaineen tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113