Eli 11 v tyttöni haluaisi värjätä hiukset.
Ei halua kestoväriä vaan ihan sellaista joka kestää muutaman viikon ja sitten ehkä kuluu pois.
Joillakin kavereilla on jo värjättyjä hiuksia näkynyt. Yhdellä kestoväri.
Haluaisi värjätä latvat tummanpunaisella. Mutta.
VOIKO 11 V TYTÖN HIUKSIA VÄRJÄTÄ?
Minkälainen aineen pitäisi olla?
Mistä saa värejä jotka eivät ole kestovärejä eivätkä mitään kauheita voimakkaita myrkkyjä? (Jos niitä edes on)
Kertokaa kaikki asiat lapsen hiuksen värjäyksestä, aineista/väreistä ja mitä kannattaa ostaa ja tehdä. Eli KAIKKI.
KIITOS JOS KERROT!
11v hiusten värjäys?
Anonyymi
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Suoraväri. Googlaa. Jollei tee värinpoistoa, niin oma hiustenväri vaikuttaa lopputulokseen.
- Anonyymi
Mun sisko on 11 ja joo
- Anonyymi
Hei, kannattaa lähteä liikkeelle sävyttävistä hoitoaineista eli colormaskeista. Ne hoitavat hiusta, eikä ” tapa ” kuten hiusvärit. Ne kuluvat suihkussa ja nuoren on väriä helppo ylläpitää itse halutessa sillä se toimii tavallisen hoitoaineen tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312