Turn offit miehessä

Anonyymi

Niitä on paljon kuten lyhyys alle 170 cm, lihavuus, rahattomuus, velkaantuminen, ulosotto, kokemattomuus, työttömyys, kaverittomuus, alkoton ja savuton.
Tuollaisia palstan miehet just ovat.

208

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkoton ja savuton pitää kyllä olla!

      • Anonyymi

        Alkoton ja kaveriton mies. Poikkeava.
        Usein peräkammarin mies. Pelkuri.


    • Anonyymi

      Tälläsia vedätysaloitukset just ovat !

    • Anonyymi

      Raitis mies ei tutustu naisiin. Naiset aina haluneet pitkiä sätkätupakki miehiä jotka on jännämiehiä. Kiltti mies ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Sulla taitaa olla kaikki nuo piirteet itselläsi kun tiedät mistä puhut.

      Sellaisia kaikki palstan katkerat naiset ovat.

    • Anonyymi

      Ilkeys, epäkohteliaisuus, epärehellisyys, epäloogisuus, puhumattomuus, epäsiisteys, kerskailu, naisviha, ihmisviha, savukkeet, liika alkoholinkäyttö, kaikki rikollinen toiminta.

    • Anonyymi

      Minä ainakin juon kiljua just niin paljon kuin haluan. Sätkiäkin palaa ihan kiitettävästi. Ylipainoakin löytyy, jos lihaksia voi ylipainoksi mieltää.

      Lisäksi puolikas eläkkeeni on niin pieni, että miellän itseni köyhäksi. Työtönkin olen osittain, mutta en työnhakija. Kaverit ovat tässä pikkuhiljaa menehtyneet kuka mihinkin. Viina on monen vienyt.

      Kuitenkin olen aina saanut naisia. Nykyisin keskityn kyllä mielellään varakkaisiin rouviin. Ainoa, missä en sovi aloittajan kuvailuun, on pituus: 188cm.

    • Anonyymi

      Kainenlainen disseily.

      • Anonyymi

        .... 😜....


    • Anonyymi

      Ei kelpaa naiselle jos on pitkä. Mt ongelmia. Agressiivisuutta. Naisvihaa mt ongelmia. Työttömyyttä. Rahattomuutta. Velkaa. Ei kaveria. Mutta pituus 195 cm.

      • Anonyymi

        Ei pelasta pituus tuollaisen ongelmakimpun kanssa. Tulee liikaa painolastia tuommosen tapauksen mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelasta pituus tuollaisen ongelmakimpun kanssa. Tulee liikaa painolastia tuommosen tapauksen mukana.

        Kiitos vaan. Ja sitten sä voit vaikka suksia helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan. Ja sitten sä voit vaikka suksia helvettiin.

        Ei se ollut kohteliaisuus eikä haukku, vaan kylmä fakta. Jonka olet itsekin moneen otteeseen palstalla ääneen todennut. Tiedostat vallan hyvin miksi olet kelvotonta materiaalia parisuhteeseen. Miksi se silti yhä sua yllättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut kohteliaisuus eikä haukku, vaan kylmä fakta. Jonka olet itsekin moneen otteeseen palstalla ääneen todennut. Tiedostat vallan hyvin miksi olet kelvotonta materiaalia parisuhteeseen. Miksi se silti yhä sua yllättää?

        No tiedostan osan, mutta en pysty muuttumaan mä oon mikä oon, joskus ehkä olin vuosia sitte erilainen, mulla on ollut 3 naista kyllä, ei tästä tule mitään kun ei saa läheisyyttä' ja naista, sama jatkuu vielä vuosikausia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedostan osan, mutta en pysty muuttumaan mä oon mikä oon, joskus ehkä olin vuosia sitte erilainen, mulla on ollut 3 naista kyllä, ei tästä tule mitään kun ei saa läheisyyttä' ja naista, sama jatkuu vielä vuosikausia

        Olen jo siinä' iässä että pitäisi olla nainen ja vakiintuva elämä kaikki muut käy töissä ja mä oon työtön ja käyn salilla tai lenkkeilen ja nukun päivät ja katon leffoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedostan osan, mutta en pysty muuttumaan mä oon mikä oon, joskus ehkä olin vuosia sitte erilainen, mulla on ollut 3 naista kyllä, ei tästä tule mitään kun ei saa läheisyyttä' ja naista, sama jatkuu vielä vuosikausia

        No olisit sitten pitänyt jonkun niistä naisista, jotka sut huoli silloin. Ei se enää auta vinkua.

        Ei ole mitään tiettyä ikää mihin mennessä pitäisi olla naimisissa. Jotkut löytää kumppanin nuorena, toiset vanhana, kolmannet ei ikinä.

        Jos korpeaa se ettet ole töissä, niin mene töihin. Ei se sen hankalampaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut kohteliaisuus eikä haukku, vaan kylmä fakta. Jonka olet itsekin moneen otteeseen palstalla ääneen todennut. Tiedostat vallan hyvin miksi olet kelvotonta materiaalia parisuhteeseen. Miksi se silti yhä sua yllättää?

        En jaksa vastata tuohon mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedostan osan, mutta en pysty muuttumaan mä oon mikä oon, joskus ehkä olin vuosia sitte erilainen, mulla on ollut 3 naista kyllä, ei tästä tule mitään kun ei saa läheisyyttä' ja naista, sama jatkuu vielä vuosikausia

        3 naista? Ehei, valaita ne olivat.
        Tunnistin sinut.


    • Anonyymi

      Teininä vielä kelpasin naisille. Nyt ei saa enää naista ja seksi on jäänyt elämästä kun ei kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Pitäisi olla komea. Rahaa. Vakituinen työpaikka. Hieno vähintään 5000 e auto. Jännämies. Ulkomaalainen tai urheilija.

      • Anonyymi

        Ja silti... Rumat, köyhät, työttömät, autottomat, tylsät, kotimaiset ja ei-urheilijatkin on parisuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti... Rumat, köyhät, työttömät, autottomat, tylsät, kotimaiset ja ei-urheilijatkin on parisuhteissa.

        No siinähän on. Mä en saa naista vaikka urheilen en oo juoppo

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän on. Mä en saa naista vaikka urheilen en oo juoppo

        T. Allu

        Lakkaahan sitten yleistämästä. Se että SINÄ et kelpaa naisille, ei kerro mitään naisista. Mutta se kertoo paljon SINUSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti... Rumat, köyhät, työttömät, autottomat, tylsät, kotimaiset ja ei-urheilijatkin on parisuhteissa.

        Sitä ihmettelen kanssa miksi en kelpaa, kun lukuisat muut miehet kelpaa vaikka ovat juoppojaki, en mä niin ruma ole, todella pitkä pitkä mies olen ja käytän muotivaatteita, ei naiset katso edes pääälle olenko niin kauheen ruma vai mikä on vikana, ei tää lopu koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ihmettelen kanssa miksi en kelpaa, kun lukuisat muut miehet kelpaa vaikka ovat juoppojaki, en mä niin ruma ole, todella pitkä pitkä mies olen ja käytän muotivaatteita, ei naiset katso edes pääälle olenko niin kauheen ruma vai mikä on vikana, ei tää lopu koskaan

        Se on se luonne. Kerrot palstalla että olet aggressiivinen, naisvihainen, suutut pienistä ja huudat ja haukut... Kerrot olevasi heikkolahjainen ja kehityshäiriöinen.

        On siis ihan yksi ja sama minkä pituinen olet tai minkä merkkisiä kuteita käytät. Luonteesi on se varoituslippu joka saa kaikki kaikkoamaan ympäriltäsi. Tunnut myös tiedostavan tämän, koska luettelet usein tuon rimpsun huonoja puoliasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti... Rumat, köyhät, työttömät, autottomat, tylsät, kotimaiset ja ei-urheilijatkin on parisuhteissa.

        Minä olen näistä mainitsemistasi tuntomerkeistä vain kotimainen ja ehkä tylsäkin. Silti en saa naista. Enkä ole parittelusuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkaahan sitten yleistämästä. Se että SINÄ et kelpaa naisille, ei kerro mitään naisista. Mutta se kertoo paljon SINUSTA.

        Kyllä pitäisi kelvata edes seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se luonne. Kerrot palstalla että olet aggressiivinen, naisvihainen, suutut pienistä ja huudat ja haukut... Kerrot olevasi heikkolahjainen ja kehityshäiriöinen.

        On siis ihan yksi ja sama minkä pituinen olet tai minkä merkkisiä kuteita käytät. Luonteesi on se varoituslippu joka saa kaikki kaikkoamaan ympäriltäsi. Tunnut myös tiedostavan tämän, koska luettelet usein tuon rimpsun huonoja puoliasi.

        No asia selvä. Kehityshäirille en voi mitää mut kai pitäs alkaa käyttäytyyn ku normaali.


      • Anonyymi

        Hah,viiden tonnin auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitäisi kelvata edes seksiin.

        Ai sun pitäisi kelvata naisille seksiin?

        Edelleen, se että sinä et kelpaa naisille seksiin, ei kerro naisista mitään. Se kertoo SINUSTA todella paljon.


    • Anonyymi

      Myös kaljuuntunut mies ei kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Naisia saa kun osaa käyttäytyä ja jutella naisille.

      • Anonyymi

        Totta. Käytöstavat merkitsevät erittäin paljon.


      • Anonyymi

        En kai osaa käyttätyä ku ei saa naista.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kai osaa käyttätyä ku ei saa naista.

        T. Allu

        Kuulemma olen hyvin tyhmä ja työtön. En näytä kovin komealta siksi en saa naista. Luovuttanu jo kun en saa naisTa.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma olen hyvin tyhmä ja työtön. En näytä kovin komealta siksi en saa naista. Luovuttanu jo kun en saa naisTa.

        T. Allu

        Kyllä naisille tuntuu kelpaavan muut miehet mä jatkuvasti yksin. Harmi en polta. Juon välillä. Mutta en kelpaa rumalle läskille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisille tuntuu kelpaavan muut miehet mä jatkuvasti yksin. Harmi en polta. Juon välillä. Mutta en kelpaa rumalle läskille.

        haluaisit siis parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka sanot olevan ruma ja läski?

        Voin vain arvuutella motiivejasi. Ja todeta, että onneksi sinulla ei ole naisystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisille tuntuu kelpaavan muut miehet mä jatkuvasti yksin. Harmi en polta. Juon välillä. Mutta en kelpaa rumalle läskille.

        Eli olet itsekin huomannut että muut miehet saavat naista. Hyvä!

        Voitkin sitten lopettaa rutinan siitä, että naiset olisi nirsoja. Se että juuri SINÄ et kelpaa kertoo ainoastaan siitä, että sussa on vikaa. Ei siitä että naisissa olisi vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet itsekin huomannut että muut miehet saavat naista. Hyvä!

        Voitkin sitten lopettaa rutinan siitä, että naiset olisi nirsoja. Se että juuri SINÄ et kelpaa kertoo ainoastaan siitä, että sussa on vikaa. Ei siitä että naisissa olisi vikaa.

        Ei kun se kertoo että henkilö ei ole löytänyt sitä omaansa. Ehkä hakee vääränlaisia naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet itsekin huomannut että muut miehet saavat naista. Hyvä!

        Voitkin sitten lopettaa rutinan siitä, että naiset olisi nirsoja. Se että juuri SINÄ et kelpaa kertoo ainoastaan siitä, että sussa on vikaa. Ei siitä että naisissa olisi vikaa.

        Ilmeisesti on vikaa. Sille en voi mitään. En käy töissä. Olen velkaantunut. Ja kaveriton. Mussa on selkeesti pahasti vikoja. No menen huoriin sitten joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluaisit siis parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka sanot olevan ruma ja läski?

        Voin vain arvuutella motiivejasi. Ja todeta, että onneksi sinulla ei ole naisystävää.

        Tarkotan että ihmettelen ku en heille kelpaa. Vaikka olen laskenut rimaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se kertoo että henkilö ei ole löytänyt sitä omaansa. Ehkä hakee vääränlaisia naisia?

        Voi olla. Mut lähinnä tuntuu etten kelpaa kellekkään ei tyhmä velkaantunut työtön mies kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotan että ihmettelen ku en heille kelpaa. Vaikka olen laskenut rimaani.

        Jos sinä pidät lihavia ja rumia rimasi alapuolella olevina, ja ihmettelet mikset kelpaa heille... Se tarkoittaa vain että olet tosiasiassa alempaa tasoa, kuin ne lihavat ja rumat naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se kertoo että henkilö ei ole löytänyt sitä omaansa. Ehkä hakee vääränlaisia naisia?

        Niin, tämä hahmo yrittää normaaleja naisia vaikka kertoo itse omaavansa kehitysvamman, mt-ongelmia, vihanhallintaongelmia, naisvihaa...

        Hälle ei kelpaa nainen, jolla myös olisi mt-ongelmia, kehitysvammaa, vihanhallintaongelmia...

        Hän haluaisi normaalin naisen, vaikka itse kertoo olevansa hyvin epänormaali.

        Siinäpä isoin syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämä hahmo yrittää normaaleja naisia vaikka kertoo itse omaavansa kehitysvamman, mt-ongelmia, vihanhallintaongelmia, naisvihaa...

        Hälle ei kelpaa nainen, jolla myös olisi mt-ongelmia, kehitysvammaa, vihanhallintaongelmia...

        Hän haluaisi normaalin naisen, vaikka itse kertoo olevansa hyvin epänormaali.

        Siinäpä isoin syy.

        En tiedä en saa ketään. olen alkanu jo siihen pisteeseen tulla että ikisinkku olen ku läskille en kelpaa ja tavis nätille, en tiedä.. ihan sama on niin pahasti ongelmia minussa en saa koskaa ketään. piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämä hahmo yrittää normaaleja naisia vaikka kertoo itse omaavansa kehitysvamman, mt-ongelmia, vihanhallintaongelmia, naisvihaa...

        Hälle ei kelpaa nainen, jolla myös olisi mt-ongelmia, kehitysvammaa, vihanhallintaongelmia...

        Hän haluaisi normaalin naisen, vaikka itse kertoo olevansa hyvin epänormaali.

        Siinäpä isoin syy.

        Eipä hirveesti löydy kehitysvammaisia mistään.. suurin osa on koulutettuja nirppanokkia yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä hirveesti löydy kehitysvammaisia mistään.. suurin osa on koulutettuja nirppanokkia yleensä.

        Kaikkia on jotain semmosia jotka on korkeasti koulutettuja ja hienoja, elää kultalusikka suussa ovat bimboja ja kaikkee. No miten tommosen saa koskaa jos on pahasti ongelmia ei ikinä kai ne vain pitäs unohtaa, ei ole samanlaisia kun minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia on jotain semmosia jotka on korkeasti koulutettuja ja hienoja, elää kultalusikka suussa ovat bimboja ja kaikkee. No miten tommosen saa koskaa jos on pahasti ongelmia ei ikinä kai ne vain pitäs unohtaa, ei ole samanlaisia kun minä.

        EI mun elämässä tapahdu mitään. kaikki muut saa naisia minä aina katson ku kaikki muut ovat parisuhteissa komeita miehiä minä en kelpaa kun olen lihonut heikkolahjainen elämäntapa työtön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä pidät lihavia ja rumia rimasi alapuolella olevina, ja ihmettelet mikset kelpaa heille... Se tarkoittaa vain että olet tosiasiassa alempaa tasoa, kuin ne lihavat ja rumat naiset.

        No sitten en saa enää koskaan ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämä hahmo yrittää normaaleja naisia vaikka kertoo itse omaavansa kehitysvamman, mt-ongelmia, vihanhallintaongelmia, naisvihaa...

        Hälle ei kelpaa nainen, jolla myös olisi mt-ongelmia, kehitysvammaa, vihanhallintaongelmia...

        Hän haluaisi normaalin naisen, vaikka itse kertoo olevansa hyvin epänormaali.

        Siinäpä isoin syy.

        Näytän ihan pitkältä komealta mieheltä. äitini sanoo ja moni nainen sanonu sä et ole ruma ja vammaisen näköinen, mutta silti ajat kuluu kuukaudet kuluu silti olen yksin, ei ole naista ja kainaloa.??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet itsekin huomannut että muut miehet saavat naista. Hyvä!

        Voitkin sitten lopettaa rutinan siitä, että naiset olisi nirsoja. Se että juuri SINÄ et kelpaa kertoo ainoastaan siitä, että sussa on vikaa. Ei siitä että naisissa olisi vikaa.

        Olen huomannut komeat laihat joilla on hiuksia, mulla ei ole, olen kaljuuntunut taviksen näkönen ehkä en niin komea mutta en ruma, en vain saa ketään naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet itsekin huomannut että muut miehet saavat naista. Hyvä!

        Voitkin sitten lopettaa rutinan siitä, että naiset olisi nirsoja. Se että juuri SINÄ et kelpaa kertoo ainoastaan siitä, että sussa on vikaa. Ei siitä että naisissa olisi vikaa.

        Mutta edelleen kuukaudet kuluu ja päivät ja silti en saa naista, on se kumma juttu haaveilen että nainen olisi minun kainalossa ja nukkuisi minun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluaisit siis parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka sanot olevan ruma ja läski?

        Voin vain arvuutella motiivejasi. Ja todeta, että onneksi sinulla ei ole naisystävää.

        En ,tarkotan vain että miksi en kelpaa edes pyöreemmälle lihavalle naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotan että ihmettelen ku en heille kelpaa. Vaikka olen laskenut rimaani.

        Haluan lihavan tavis naisen nätin, mutta miksi en semmoista saa, naiset on hyvin nirsoja.. mutta ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia on jotain semmosia jotka on korkeasti koulutettuja ja hienoja, elää kultalusikka suussa ovat bimboja ja kaikkee. No miten tommosen saa koskaa jos on pahasti ongelmia ei ikinä kai ne vain pitäs unohtaa, ei ole samanlaisia kun minä.

        Tuossa taas hyvä esimerkki miksi sinusta ei pidetä. Oletat vaan että muut on saaneet kaiken helposti - että on synnytty "kultalusikka suussa". Että ovat helpolla saaneet koulutuksensa, hyvän työnsä... Että ovat bimboja kun eivät tykkää susta.

        Kuolaat niitä samoja naisia joita vuolaasti haukut. Ei ole ihme ettei kukaan susta kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytän ihan pitkältä komealta mieheltä. äitini sanoo ja moni nainen sanonu sä et ole ruma ja vammaisen näköinen, mutta silti ajat kuluu kuukaudet kuluu silti olen yksin, ei ole naista ja kainaloa.??

        Se ei ole ulkonäöstä kiinni. Kyllä sun kohdalla se on tuo surkea luonne ja hirveä asenne kaikkeen, mikä karkottaa ihmiset läheltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan lihavan tavis naisen nätin, mutta miksi en semmoista saa, naiset on hyvin nirsoja.. mutta ei voi mitään.

        Se että sinä et kelpaa, ei kerro naisista mitään. Mutta se kertoo sinusta paljon.

        Jos uskotaan äitiäsi ja oletetaan että olet ihan OK näköinen, pitkä mies. Niin ainoa syy sun naisettomuuteen on luonne. Ja siinä sulla onkin työsarkaa. On nimittäin niin huono asenne kaikkeen jätkällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämä hahmo yrittää normaaleja naisia vaikka kertoo itse omaavansa kehitysvamman, mt-ongelmia, vihanhallintaongelmia, naisvihaa...

        Hälle ei kelpaa nainen, jolla myös olisi mt-ongelmia, kehitysvammaa, vihanhallintaongelmia...

        Hän haluaisi normaalin naisen, vaikka itse kertoo olevansa hyvin epänormaali.

        Siinäpä isoin syy.

        Miksi mun pitäisi huolia todella vammainen? Ku itse olen rajamailla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sinä et kelpaa, ei kerro naisista mitään. Mutta se kertoo sinusta paljon.

        Jos uskotaan äitiäsi ja oletetaan että olet ihan OK näköinen, pitkä mies. Niin ainoa syy sun naisettomuuteen on luonne. Ja siinä sulla onkin työsarkaa. On nimittäin niin huono asenne kaikkeen jätkällä.

        Aika kivasti sanottu. No painu vaikka vittuun hc utmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sinä et kelpaa, ei kerro naisista mitään. Mutta se kertoo sinusta paljon.

        Jos uskotaan äitiäsi ja oletetaan että olet ihan OK näköinen, pitkä mies. Niin ainoa syy sun naisettomuuteen on luonne. Ja siinä sulla onkin työsarkaa. On nimittäin niin huono asenne kaikkeen jätkällä.

        Jep en ole ruma. Oli mulla ennen naisia. Kai oon sit muuttunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mun pitäisi huolia todella vammainen? Ku itse olen rajamailla ?

        Etsi sitten samanlainen "kehitysvammaisuuden rajamailla" oleva nainen.

        Miksi normaalien naisten pitäisi huolia "kehitysvammaisuuden rajamailla" oleva mies kun itse ovat normaaleja?

        Argumenttisi eivät toimi, koska et näe omia virheitäsi.


    • Ryyppäävät, tupakoivat, kiroilevat, kaksimielisiä vitsejä kertovat miehet ovat ällöttäviä tapauksia. Minä pidän sellaisiin mielelläni ainakin kolmen metrin etäisyyden.

    • Anonyymi

      Jostain syystä kuitenkin juuri nuo ulosotossa olevat jännämieht parhaiten kelpaa naisille.

      Jos oot velaton kahden kämpän omistaja ja kunnollinen mies, niin ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Ei kelpaa. En ole ulosotossa. Mutta tuntuu kaikki juopoy kelpaavan tai komeat jännämiehet naisille.


      • Anonyymi

        Ehkä sulla on vain tosi pieni minipippeli.


      • Anonyymi

        Joo, sen naisettomuuden on PAKKO olla kiinni VAIN JA AINOASTAAN siitä että sulla ei oo velkaa ja on pari kämppää. Muita selityksiä ei vaan voi olla.


    • Anonyymi

      Itseen osui 4 kohtaa. Hyvä ei tarvitse vaivautua jatkossakaan. Voitin .

    • Anonyymi

      Alkoton ja savuton on just parasta miehessä.
      Mitä juopottelevalla miehelle tekee?

    • Anonyymi

      Minulle on 🚫
      alle 170 cm,
      lihavuus,
      rahattomuus,
      velkaantuminen,
      ulosotto,
      työttömyys,
      kaverittomuus,
      syö oma räkä,
      juoptottele,
      poltaa tupakkia,
      käyttää huumeita,
      likanen,
      käyttää halventava sanoja,
      ilkeilee ym.

      • Anonyymi

        Juuri siksi en saa naista.


    • Anonyymi

      Eikö olekin Allu kamalan kummallista ettei kelpaa kun "Agressiivisuutta. Naisvihaa mt ongelmia. Työttömyyttä. Rahattomuutta. Velkaa. Ei kaveria. Mutta pituus 195 cm" kuten tuossa itse luettelit.
      Olethan sentään pitkä! Eikös sen pitäisi pestä nuo haittapuolet? Pitäähän miehen kelvata vaikka olis minkälainen luuseri kun vaan on pitkä!

      Saa nähdä miten pitkään tää höynä saa tällä kertaa täällä mellastaa ennenkuin bannataan taas.

      • Anonyymi

        En silti tule kelpaavan naisille ku en ole jännämies.


      • Anonyymi

        Emmä sille voi mitää et oon sellainen. Kyl haluaisin naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä sille voi mitää et oon sellainen. Kyl haluaisin naista.

        Et voi olla enää tosissasi?

        Luettelet liudan huonoja piirteitä, joista yksi tai kaksikin olisi useimmille ihmisille turn-off kumppaniehdokkaassa. Et voi oikeasti ihmetellä miten kukaan ei huoli tuommoisesta tyypistä, joka on pelkkää ongelmaa koko äijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla enää tosissasi?

        Luettelet liudan huonoja piirteitä, joista yksi tai kaksikin olisi useimmille ihmisille turn-off kumppaniehdokkaassa. Et voi oikeasti ihmetellä miten kukaan ei huoli tuommoisesta tyypistä, joka on pelkkää ongelmaa koko äijä?

        minulle kelpaisi työtön ongelma nainen jos on nätti ja haluaa minua.


      • Anonyymi

        EI kelpaa ei koskaan ei tule kelpaamaan sääli, vaikka olen pitkä mies, ostan muotivaatteita, ja käytän siistejä lippiksiä koruja, ei kelpaa vain koskaan, eiköhän tähän ikisinkkuuteen ja runkkaamiseen totu jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI kelpaa ei koskaan ei tule kelpaamaan sääli, vaikka olen pitkä mies, ostan muotivaatteita, ja käytän siistejä lippiksiä koruja, ei kelpaa vain koskaan, eiköhän tähän ikisinkkuuteen ja runkkaamiseen totu jo.

        Kiva kun "sinulle kelpaisi".
        Et kuitenkaan ole miettinyt miksi sinä et kelpaa? Niinku tosissasi ajatellut asiaa?

        Luettelet niin pitkän listan niin huonoja piirteitä että niistä yksikin riittäisi jo karkottamaan ihmiset ympäriltäsi. Se on siis ihan sama mikä sinulle "kelpaisi", koska ei tuollaista ongelmakimppua kukaan vaivoikseen halua.


      • Anonyymi

        Pitäisi tietenkin kelvata. Kelpaahan ne juopotki. Ei jstkuvasti minä olen yksin ja en kelpaa. Äitiku ihmettelee miksen saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun "sinulle kelpaisi".
        Et kuitenkaan ole miettinyt miksi sinä et kelpaa? Niinku tosissasi ajatellut asiaa?

        Luettelet niin pitkän listan niin huonoja piirteitä että niistä yksikin riittäisi jo karkottamaan ihmiset ympäriltäsi. Se on siis ihan sama mikä sinulle "kelpaisi", koska ei tuollaista ongelmakimppua kukaan vaivoikseen halua.

        Haloo oon mäki ihminen. Yksinäinen vaan. Vaikee luonne ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun "sinulle kelpaisi".
        Et kuitenkaan ole miettinyt miksi sinä et kelpaa? Niinku tosissasi ajatellut asiaa?

        Luettelet niin pitkän listan niin huonoja piirteitä että niistä yksikin riittäisi jo karkottamaan ihmiset ympäriltäsi. Se on siis ihan sama mikä sinulle "kelpaisi", koska ei tuollaista ongelmakimppua kukaan vaivoikseen halua.

        Mäki halun naisen ja rakkautta ja kainalon. Kyl ne juopotki saa. En oo juoppo ja mul on hieno koti ja auto ja oon pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki halun naisen ja rakkautta ja kainalon. Kyl ne juopotki saa. En oo juoppo ja mul on hieno koti ja auto ja oon pitkä

        Materialla ja ulkonäöllä ei ole väliä kun latva on täysin laho.

        Olet itse satoja, tuhansia kertoja luetellut palstalla ongelmasi. Tiedät siis erinomaisen hyvin mikä sussa mättää.

        Niin kauan kun et tee mt-ongelmillesi mitään, joudut kaipailemaan naista. Kukaan ei huoli mt-ongelmakimppua kainaloonsa.


    • Anonyymi

      liian nuori, liian vanha, liian köyhä.

    • Anonyymi

      Toimitusjohtaja on aina luuseri :D

      Mutta niin kalojen onkimisesta, joitain jännittäviä paikkoja voi olla mihin ei oikeasti kannattaisi mennä liian vaarallisia, mutta voisi tulla herkullisia kaloja saaliiksi.

    • Osan kyllä noista myönnän 😹

    • Anonyymi

      Naisia ei haittaa jos mies on velkainen juoppo jos se vaan on komea pitkä mies. Töis käyvä velaton mies ei kelpaa jos mies on tavis tai ruma

      • Anonyymi

        Totta. Suomessa valtaosa väestöstä on parisuhteissa. Mikä siis tarkoittaa että yli puolet Suomen miehistä on erityisen pitkiä ja komeita. Ja useimmat tämän hetken sinkkumiehetkin on joskus kuitenkin naista saanut, joten itseasiassa pitkiä ja komeita onkin suurin osa Suomen miehistä. Eikös vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Suomessa valtaosa väestöstä on parisuhteissa. Mikä siis tarkoittaa että yli puolet Suomen miehistä on erityisen pitkiä ja komeita. Ja useimmat tämän hetken sinkkumiehetkin on joskus kuitenkin naista saanut, joten itseasiassa pitkiä ja komeita onkin suurin osa Suomen miehistä. Eikös vaan?

        Itse asisasa suomalaiset miehet ovat suhteellisen pitkiä jos vertaa muualle eurooppaan.


      • Anonyymi

        No vaikka olen pitkä. En silti kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asisasa suomalaiset miehet ovat suhteellisen pitkiä jos vertaa muualle eurooppaan.

        Noniin elikkäs 99% Suomen miehistä on siis pitkiä, komeita jännämiehiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin elikkäs 99% Suomen miehistä on siis pitkiä, komeita jännämiehiä!

        Miksi sitten en saa naista vaikka olen 190 cm pitkä mies. En ole ruma.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten en saa naista vaikka olen 190 cm pitkä mies. En ole ruma.

        T. Allu

        Sarkasmi ei taida olla sulle tuttu taiteenlaji?


    • Anonyymi

      Mustasukkainen. Väkivaltainen. Haukkuja. Alistaja. Sydämmetön. Sieluton. Pihi. Valehteleva. Laiska.💎

      • Anonyymi

        Lisäksi tietty seksihullu jolle paneminen on elämän ykkösasia💎


    • Anonyymi

      suomalaisuus eli tavallinen suomalainen mies eli köyhä duunarimies joka on wanhan ajan miehekäs mies

    • Anonyymi

      Aika vähän on monilla naisilla vaatimuksilleen katetta.
      Tyhjien kuorien vaatimukset tuntuvat lähinnä säälittäviltä.

    • Anonyymi

      Turn off miehissä on valehtelu. Sen näkee heti valehteleeko mies ja silloin lopetan jutun heti. Kuten edellinen mies jonka tapasiin joka sitten valehteli exästään ettei ole väleissä sen kanssa ja näin ne sitten yhdessä halailemassa. En kertonut miehelle että näin, lopetin vaan miehen tapailemisen. Valehtelu on luonne myös ja miehen luonne oli valehtelu, huono luonne siis. Ulkonäkö on aivan sivuseikka.

      • Tuli mieleen...

        Entäpäs jos halasi exää siksi, että vihdoin exä osasi laskea irti ja hyväksyi sinut?

        Kannattaisi kysyä eikä olettaa...

        Mutta ehkä hyvä näin...


    • Anonyymi

      Ette te naista saa ketään. Kuten ei pitkät mehetkää. Vaikka urheilee ei polta. Naisille ette tuu kelpaavan.

    • Anonyymi

      Naiset ovat sanoneet et ole ruma ja olet pitkä mies. Silti en saa naista.

    • Anonyymi

      Jatkuvasti näkee super hyvän kauniita naisia. Jännämiesten komeiden kanssa. Ovat lyhkäsiä miehiä. Minä pitkä mies en kelpaa edes rumalle läskille. Päivittäin runkkailen kotona kun en saa naista.

      • Anonyymi

        Pituus ei auta kun on koko 195cm mitalta mt-ongelmia, vihanhallintaongelmia ja historiaa aggressiivisuudesta naisten suhteen. Noin niinkuin alkuun.


      • Anonyymi

        Pillun puute tekee ihmisestä hullun. Katson vain naisia ja en tule kelpaavan vaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituus ei auta kun on koko 195cm mitalta mt-ongelmia, vihanhallintaongelmia ja historiaa aggressiivisuudesta naisten suhteen. Noin niinkuin alkuun.

        Ja lisäksi työtön yli 10 tuhatta velkaa ja ei kavereita. Ja kaljuuntunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäksi työtön yli 10 tuhatta velkaa ja ei kavereita. Ja kaljuuntunut.

        Harmittaa kun joutuu hautaan asti runkkaamaan kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa kun joutuu hautaan asti runkkaamaan kotona.

        Äsken pyysin naista treffeille. Mutta ei se vastaa. Kehuin ekan kauniiksi ja vastas. Että olen myös komea. Pyysin ulos mutta ei vasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken pyysin naista treffeille. Mutta ei se vastaa. Kehuin ekan kauniiksi ja vastas. Että olen myös komea. Pyysin ulos mutta ei vasta

        Ei noi naiset koskaan halua tavata....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noi naiset koskaan halua tavata....

        Yksin saa jatkuvasti olla kotona. Ei kiinnosta baariin mennä ku ei oo rahaa ja ei saa naist ja seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillun puute tekee ihmisestä hullun. Katson vain naisia ja en tule kelpaavan vaisille.

        Ihan muista syistä mt-ongelmat johtuu kuin seksinpuutteesta. Moni elää puutteessa, harva on hullu. Joten seksinpuute ei mitenkään korreloi mielenterveyden kanssa.

        Sun mt-ongelmat ei seksillä korjaannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken pyysin naista treffeille. Mutta ei se vastaa. Kehuin ekan kauniiksi ja vastas. Että olen myös komea. Pyysin ulos mutta ei vasta

        Olet liian kärkäs. Ensin kannattaa vähän jutella niitä näitä. Harva lähtee kylmiltään treffeille, useimmat haluavat ensin vaihtaa pari sanaa ja tutustua. Ihmiset eivät halua tuhlata aikaa treffeille lähtöön, jos jo viesteitse voi selvittää ettei toinen kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian kärkäs. Ensin kannattaa vähän jutella niitä näitä. Harva lähtee kylmiltään treffeille, useimmat haluavat ensin vaihtaa pari sanaa ja tutustua. Ihmiset eivät halua tuhlata aikaa treffeille lähtöön, jos jo viesteitse voi selvittää ettei toinen kiinnosta.

        Ei mua kiinnosta, olen mies joka haluaa tavata, ihan turha jauhaa niitä ja näitä jos mieles on pillua ja paneminen, ei kiinnosta, ei se johda mihkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan muista syistä mt-ongelmat johtuu kuin seksinpuutteesta. Moni elää puutteessa, harva on hullu. Joten seksinpuute ei mitenkään korreloi mielenterveyden kanssa.

        Sun mt-ongelmat ei seksillä korjaannu.

        Ei niin mutta pillua mä kaipaan ja naista. olen liian yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta, olen mies joka haluaa tavata, ihan turha jauhaa niitä ja näitä jos mieles on pillua ja paneminen, ei kiinnosta, ei se johda mihkään.

        Just just. No tuossapa syy miksi ne naiset ei sun kanssa lähde treffeille. Ei kukaan halua tulla ajatelluksi pelkkänä pilluna ja panopuuna.

        Et voi tosissasi ihmetellä miksi naiset ei lähde sun kanssa treffeille. Trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just. No tuossapa syy miksi ne naiset ei sun kanssa lähde treffeille. Ei kukaan halua tulla ajatelluksi pelkkänä pilluna ja panopuuna.

        Et voi tosissasi ihmetellä miksi naiset ei lähde sun kanssa treffeille. Trolli.

        Ajattelen naisista muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian kärkäs. Ensin kannattaa vähän jutella niitä näitä. Harva lähtee kylmiltään treffeille, useimmat haluavat ensin vaihtaa pari sanaa ja tutustua. Ihmiset eivät halua tuhlata aikaa treffeille lähtöön, jos jo viesteitse voi selvittää ettei toinen kiinnosta.

        No mä en siitä tykkää. Mieluite haluaisin tavata naisen heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan muista syistä mt-ongelmat johtuu kuin seksinpuutteesta. Moni elää puutteessa, harva on hullu. Joten seksinpuute ei mitenkään korreloi mielenterveyden kanssa.

        Sun mt-ongelmat ei seksillä korjaannu.

        Eletään ilman seksiä joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en siitä tykkää. Mieluite haluaisin tavata naisen heti.

        Ja koska naiset ei halua tavata heti, vaan haluaa ensin vähän tutustua, et tulee tapaamaan ikinä ketään.

        Miten sun on niin vaikea ymmärtää että pariutumisessa ei merkitse vain se, mitä SINÄ ITSE haluat? On otettava huomioon se toinenkin osapuoli ja sen tunteet.

        Naiset haluaa tutustua ensin viestitse. Joko hyväksyt asian ja adaptoidut, tai joudut kitisemään yksinäisyyttäsi hautaan asti.


    • Anonyymi

      Miehet valehtelee ja pelehtii muiden naisten kanssa. Sitten ovat deittipalstoilla, kiistävät ja väittävät etten osaa muka lukea.

    • Anonyymi

      Naiset ovat hyvin vaikeita nirppanokkia koulutettuja vain miehen kukkaron ja rahan perässä.

      • Anonyymi

        Se että tuote (sinä) et kelpaa, ei kerro mitään kuluttajista (naisista). Se kertoo vain siitä että tuote (sinä) olet huono.


    • Anonyymi

      Pitäs tienata paljo rahaa töistä. Olla säästöjä. Tottakai vakituinen työ. Lääkäri. Ja hieno uus bmw ja pitkä ja ei mitää ongelmia. Voisi saada naisen.

      • Anonyymi

        Joo Suomessa ei muut olekaan parisuhteissa tai pääse panemaan kuin lääkärit. Onneksi niitä on 99% Suomen miehistä. Se on nimittäin alle 1% aikuisista miehistä jotka ei halusta huolimatta pääse naisen iholle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Suomessa ei muut olekaan parisuhteissa tai pääse panemaan kuin lääkärit. Onneksi niitä on 99% Suomen miehistä. Se on nimittäin alle 1% aikuisista miehistä jotka ei halusta huolimatta pääse naisen iholle.

        MInulle pitkä mies kelpaa lukuisia naisia, en saa ketään. en pääse koskemaan ketään

        t allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInulle pitkä mies kelpaa lukuisia naisia, en saa ketään. en pääse koskemaan ketään

        t allu

        Olen tullut hulluksi kun en saa naisen kosketusta ja läheisyyttä olen pienesti läheisyysriippuvainen ja en saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInulle pitkä mies kelpaa lukuisia naisia, en saa ketään. en pääse koskemaan ketään

        t allu

        Se nyt ei ole mikään ihme että sinä et saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ei ole mikään ihme että sinä et saa naista.

        Todella törkeesti sanotttu. Minäkin kaipaan naista kainalooni nättiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella törkeesti sanotttu. Minäkin kaipaan naista kainalooni nättiä.

        Mitä törkeää totuudessa on? Itsekin toistelet päivittäin täällä ne syyt miksi et saa naista, joten tiedät itsekin että naisettomuutesi on oma vikasi eikä se susta itsestäsikään ole kummallista. Et ole kelvollista parisuhdemateriaalia.


    • Anonyymi

      Naiset kehuu mun ulkonäköä ja sanovat olen pitkä mies. Muuta ei sitten. Lukuisia naisia kesällä ja ennen kesää pyytänyt treffeille eivät lähde ku olen työtön mt vikainen. Ja kusettavat tinderissä. En jaksa enää. Katselen naisi j runkkaan kotona päivittäin.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Nyt mulla ei ole rahaa mennä huoriin että saisin pillua. Siispä kärsittävä tätä tuska ku ei naista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mulla ei ole rahaa mennä huoriin että saisin pillua. Siispä kärsittävä tätä tuska ku ei naista saa.

        Voi vee mikä kana olet. Jos sinussa ei ole ollut sielussasi mitään hyvää ja aitoa niin ihan itse itsellesi oppikoulun valitsit josko joskus vähän enemmän elämästä ymmärtäisit💎


      • Anonyymi

        Kysy niiltä naisilta jotka kieltäytyvät treffeistä, että miksi eivät lähde. Muuten et saa ikinä vastausta kysymyksiisi.

        Mutta kysy kohteliaasti. Ei ne äkäiseen kärttämiseen vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy niiltä naisilta jotka kieltäytyvät treffeistä, että miksi eivät lähde. Muuten et saa ikinä vastausta kysymyksiisi.

        Mutta kysy kohteliaasti. Ei ne äkäiseen kärttämiseen vastaa.

        EIvät vastaa, ne yleensä poistaa mut tinderistä ja ne pelleilee niitä ei yhtää kiiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIvät vastaa, ne yleensä poistaa mut tinderistä ja ne pelleilee niitä ei yhtää kiiinnosta.

        No, se vain kertoo siitä että et ole kysynyt asiallisesti. Vaan tyylillesi uskollisesti olet kärttänyt ja ollut ärsyttävä. Ei kukaan sellaiselle vastaa.

        Tietenkään niitä ei yhtään kiinnosta aggressiivinen ja naisvihainen mt-potilas. Haloo nyt valoja päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, se vain kertoo siitä että et ole kysynyt asiallisesti. Vaan tyylillesi uskollisesti olet kärttänyt ja ollut ärsyttävä. Ei kukaan sellaiselle vastaa.

        Tietenkään niitä ei yhtään kiinnosta aggressiivinen ja naisvihainen mt-potilas. Haloo nyt valoja päälle.

        No en tiedä. Oon kuitenki 3kertaa seurustellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä. Oon kuitenki 3kertaa seurustellut.

        Nyt juurikun kaipaisi naista mikään ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy niiltä naisilta jotka kieltäytyvät treffeistä, että miksi eivät lähde. Muuten et saa ikinä vastausta kysymyksiisi.

        Mutta kysy kohteliaasti. Ei ne äkäiseen kärttämiseen vastaa.

        Ei niil oo aikaa lähtee. Sanotaa sori kiireitä tai sitten ei kerkee ei ole kiinnostunut.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niil oo aikaa lähtee. Sanotaa sori kiireitä tai sitten ei kerkee ei ole kiinnostunut.

        T. Allu

        No siinähän sulle on sitten syitä siihen miksei ne naiset lähde sun kanssa ulos.

        Ovat kiireisiä, tai eivät ole susta kiinnostuneita.

        Miksi jatkuvasti jankutat ettet ymmärrä mikseivät naiset lähde kanssasi ulos, kun he selkeästi sulle ovat kertoneet syyt miksi eivät lähde?


    • Anonyymi

      Elämä on niin paska ku ei saa naista. Velkaa yli 15 tuhatya ei töitä tule ja kaikki on paska.. miks kärsiä.

      • Anonyymi

        Olen lisäksi hullu. En saa apua. Kaikki suomws mut jo tuntee. No huonomminkin vois asiat olla. Mä oon täys idiootti. Tappaisko ittensä? Oon runkannu jo 2 v joka pvä ku en saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lisäksi hullu. En saa apua. Kaikki suomws mut jo tuntee. No huonomminkin vois asiat olla. Mä oon täys idiootti. Tappaisko ittensä? Oon runkannu jo 2 v joka pvä ku en saa naista.

        Olet saanut vaikka mitä apuja. Olet itsekin täällä palstalla kertoillut niistä tavoista millä sua on koitettu auttaa.

        Muut voi tehdä vaan tietyn verran auttaakseen sua. Sun täytyy itsekin alkaa tehdä muutoksia ja halua muuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut vaikka mitä apuja. Olet itsekin täällä palstalla kertoillut niistä tavoista millä sua on koitettu auttaa.

        Muut voi tehdä vaan tietyn verran auttaakseen sua. Sun täytyy itsekin alkaa tehdä muutoksia ja halua muuttua.

        Mitä se auttaa kun en mä muutu vaikka saisin apuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa kun en mä muutu vaikka saisin apuja?

        Koska oon väliinputoaja ja työtön ollut 25 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa kun en mä muutu vaikka saisin apuja?

        Sun asenne on aina ollut sellainen, että et aio itse tehdä mitään, vaan muiden pitäisi taikasauvan heilautuksella sut parantaa.

        Kun ei itse tee mitään oman parantumisen eteen, ei avut tietenkään auta mitään.

        Tämä nyt on itsestäänselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun asenne on aina ollut sellainen, että et aio itse tehdä mitään, vaan muiden pitäisi taikasauvan heilautuksella sut parantaa.

        Kun ei itse tee mitään oman parantumisen eteen, ei avut tietenkään auta mitään.

        Tämä nyt on itsestäänselvää.

        Ei se auta kun se vika on aivoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auta kun se vika on aivoissa.

        Mä poljen ympyrää jo 20 v ja oon 35 v työtön ollut elämäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun asenne on aina ollut sellainen, että et aio itse tehdä mitään, vaan muiden pitäisi taikasauvan heilautuksella sut parantaa.

        Kun ei itse tee mitään oman parantumisen eteen, ei avut tietenkään auta mitään.

        Tämä nyt on itsestäänselvää.

        Aika todella törkeesti sanottu hc atmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut vaikka mitä apuja. Olet itsekin täällä palstalla kertoillut niistä tavoista millä sua on koitettu auttaa.

        Muut voi tehdä vaan tietyn verran auttaakseen sua. Sun täytyy itsekin alkaa tehdä muutoksia ja halua muuttua.

        Olenhan kokeillut mut en saa apuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan kokeillut mut en saa apuja.

        Saathan. Olet moneen kertaan kertonut että olet käynyt erilaisissa terapiamuodoissa, sua autetaan valtion puolelta sossun ja kelan kautta, sun vanhemmat on omien kertomustesi mukaan tsempanneet ja makselleet sun velkoja...

        Olet siis saanut runsaasti apuja, mutta päättänyt silti ettet itse tee mitään oman hyvinvointisi eteen.

        Ikuisesti vaan odotat että muut tekisivät kaiken puolestasi, ilman että itse heilautat sormeakaan.


    • Anonyymi

      Alkanu miettii tosissani että tappaisko ittensä ? Oon niin pohjalla elämässä 35 v ikää.

      • Ei käy. Et ole menossa minnekään *rapsuttaa virtuaal.*


    • Anonyymi

      Mä oon pilannu kaiken. Ex jättäny. Kaverit jättäny. Työt pilannu. Pahasti velkaantunut. Haukkunu yli 10 ihmisiä ja naisia. Kehityshäiriö. Kielllinen häiriö jne.

      • Anonyymi

        Mutta en mä enää tästä nouse. Onko muita samanlaisia hulluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en mä enää tästä nouse. Onko muita samanlaisia hulluja?

        Ei varmasti ole. Olet ihan omanlaisesi tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole. Olet ihan omanlaisesi tapaus.

        Miten niin ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole?

        Ei tasan löydy yhtäkään tuollaista ihmistä koko maailmasta. Olet ihan omalla tasollasi jästiydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tasan löydy yhtäkään tuollaista ihmistä koko maailmasta. Olet ihan omalla tasollasi jästiydessä.

        Kyllä varmasti löytyy. .Miten ni ei löydy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti löytyy. .Miten ni ei löydy?

        Ei varmasti löydy. Miten niin löytyisi?


    • Anonyymi

      No voivoi kun se nainen. Luulitte että tänne synnytään naista saamaan ja paneen.ootte niin pihalla elämän tarkoituksesta että oksettaa. Pinnallisia.himojen orjia. 💎

      • Anonyymi

        Jumala suojelkoon ja varjelkoon ettette ikinä koskaan naisen lähelle pääsisi saati geenejänne siirtämään. Hyi hitto.💎


      • Anonyymi

        Jos sulla on varmaa tietoa elämän tarkoituksesta, niin otan ilolla vastaan.


    • Sellanen, joka kohtelee kaltoin kaikilla osa-alueilla. Silmistä erottaa mikä mies on kunnon mies. Riittää sekunti vilkaista.

    • Anonyymi

      Mä oon jo luovuttanu. Elän sossutuella aina ja oon yksinäinen..

      • Anonyymi

        Yhyyyyyy


    • Anonyymi

      Tulee jo hulluksi kun ei saa naista ja seksiä.

      • Anonyymi

        Yhyyyyyyyy


    • Anonyymi

      Juopotki saa seksiä ja naista. Mä en saa ketään

      T. Allu

      • Anonyymi

        Mulla on huvä tyyli. Olen pitkä mies ja en ruma
        Mutta en saa rumaa läskiäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huvä tyyli. Olen pitkä mies ja en ruma
        Mutta en saa rumaa läskiäkään.

        Aika paha ongelma jos ei läskille kelpaa naiset. Haloo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huvä tyyli. Olen pitkä mies ja en ruma
        Mutta en saa rumaa läskiäkään.

        Yhyyyhyyhyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huvä tyyli. Olen pitkä mies ja en ruma
        Mutta en saa rumaa läskiäkään.

        Lähen kotiin runkkaamaan yksinäisenä
        Mitä muutakaa tässä paska elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huvä tyyli. Olen pitkä mies ja en ruma
        Mutta en saa rumaa läskiäkään.

        Sehän kertoo vain ja ainoastaan sun omasta tasosta, jos et kelpaa vähemmän hyvännäköisille tai tukeville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kertoo vain ja ainoastaan sun omasta tasosta, jos et kelpaa vähemmän hyvännäköisille tai tukeville.

        No en kelpaa,, en tiedä miksen, koska en ole aivan helvetin läski ruma mies, olen suht ok..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kelpaa,, en tiedä miksen, koska en ole aivan helvetin läski ruma mies, olen suht ok..

        Ihmettelen miksen kelpaa edes joillekki naisille,, tinderissä tulee välil joskus osumia, mutta en kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kelpaa,, en tiedä miksen, koska en ole aivan helvetin läski ruma mies, olen suht ok..

        Koska sulla on surkea luonne ja hirveä asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sulla on surkea luonne ja hirveä asenne.

        Kiitos. Asia on selvä. Eli runkataamme elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Asia on selvä. Eli runkataamme elämä

        Mutta ruma mä en ole. Pitkä mies joka käy salilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kertoo vain ja ainoastaan sun omasta tasosta, jos et kelpaa vähemmän hyvännäköisille tai tukeville.

        Kyllä mä ennen kelpasin sain ihan tavis nättejä naisia. En oo niin ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ruma mä en ole. Pitkä mies joka käy salilla.

        Ei vaikuta auttavan sua, kun vuodesta toiseen vingut vaan palstalla samoja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä ennen kelpasin sain ihan tavis nättejä naisia. En oo niin ruma.

        Olisit sitten ottanut jonkun niistä naisista omaksesi. Turha se on enää rutista. Tasosi on sitten laskenut niin paljon ettet enää saa ketään.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö . Kun oikeasti rakastut, on ihan tasan sama ihan kaikille kriteeleille, mitä on etukäteen pienessä päässään miettinyt

      • Anonyymi

        Ne mitään rakastu. Tiä siitä mitään. Pillua vaan vonkaa. Yhyyyyyyy.hyppää tyhjyyteen turha ihminen.💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne mitään rakastu. Tiä siitä mitään. Pillua vaan vonkaa. Yhyyyyyyy.hyppää tyhjyyteen turha ihminen.💎

        Kukaan ei turha ole. Kaikki tärkeitä. Vois miettiä ja tapani on herätellä💎rakkaudella


    • Anonyymi

      Emmä jaksa kirjottaa enään heido.

    • Anonyymi

      Olen 166 cm ruma ätmi, rahaa on 400 euroa, velkaa ei ole eikä ulosottoa, en tupakoi ja harvoin juon. Kavereita on muutama. Toivoa ei siis ole ollenkaan saada naista koskaan.

      • Anonyymi

        Ei olekkaan.ei onnesi naisesta löydy. Etsi muualta.kun sen löydät niin ehkä se nainenkin sitten Sen Jälkeen uskaltaa.💎


      • Anonyymi

        Toivoa ei ole naista myös täälä suunnalla 35 v pahasti velkaantunut mies naivihaaja masentunut elämäntapa työtön laiska, unirutmit sekasin, lihonut kaljuuntunut mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoa ei ole naista myös täälä suunnalla 35 v pahasti velkaantunut mies naivihaaja masentunut elämäntapa työtön laiska, unirutmit sekasin, lihonut kaljuuntunut mies.

        Ei ikinä mitään toivoa,, suunta on elämässä hukassa ja pahenee vain kohta alkaan lyömään ihmisiä ja joudun vankilaan.


    • Anonyymi

      Ei tällästä helvettiä jaksa ketään. aivan aivan sairasta.

    • Anonyymi

      Valvon vieläki koska vituttaa tää paska elämä en saa unta öisin.

    • Anonyymi

      Oli pakko ottaa mirtsapiinia että saisi unta.

    • Anonyymi

      Mies tutustuu naisiin viinaa juomalla baareissa eikä sillä ulkonäöllä ole väliä. Viinaa pitää juoda jotta naisiin voi tutustua. On sitä rumemmät ja käyhät saaneet naista ja rakkaus voittaa lopulta.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Baarista ei naista saa. En mene baareihin kuluttamaan rahani ja pilaamaan terveyttäni.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarista ei naista saa. En mene baareihin kuluttamaan rahani ja pilaamaan terveyttäni.

        T. Allu

        Ei naisille muutenkaa kelpaa pitkä mies.


      • Anonyymi

        Sinä viinamies oot jo pilannu maksansa ja varmasti olet juonut rahansa ja tod löydät alkoholisti naisen.


    • Anonyymi

      Lerppamunat ei kelpaa, tosipaikan tullen mies veltostuu.

    • Anonyymi

      Juutubeen luotto.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa olla sinkkuina pihtarit paskat nirppanokat ei anna pillua eikä mitään

      T. Allu

      • Anonyymi

        Jos vaihtoehto on tuommoinen allu, niin ei mikään ihme että haluavat olla sinkkuina. Katsos kun naiset eivät halua tulla kohdelluiksi pelkkänä pilluna. Sinä et heissä muuta näekään, joten saat olla lopun ikääsi ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaihtoehto on tuommoinen allu, niin ei mikään ihme että haluavat olla sinkkuina. Katsos kun naiset eivät halua tulla kohdelluiksi pelkkänä pilluna. Sinä et heissä muuta näekään, joten saat olla lopun ikääsi ilman.

        Kyllä näen aika paljon muutakin. Sähän et sitä tiedä pelle:). Mä oon seurustellu kuitenki 3 kertaa ja olen tavis komea pitkä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näen aika paljon muutakin. Sähän et sitä tiedä pelle:). Mä oon seurustellu kuitenki 3 kertaa ja olen tavis komea pitkä mies.

        Nykyään ei vain saa naista. Naiset ovat muuttuneet niin vaikeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näen aika paljon muutakin. Sähän et sitä tiedä pelle:). Mä oon seurustellu kuitenki 3 kertaa ja olen tavis komea pitkä mies.

        Olisit sitten pitänyt jonkun niistä naisista.

        Ulkonäöllä ei ole mitään väliä kun latva on täysin laho. Tiedät sen itsekin, joten suotta jankutat palstalla yötä päivää samaa laulua vuodesta toiseen.

        Laitoshoitoon käsittelemään noi pääongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään ei vain saa naista. Naiset ovat muuttuneet niin vaikeiksi.

        Se että sinä et kelpaa naisille, ei kerro mitään naisista. Mutta se kertoo paljon SINUSTA.


    • Anonyymi

      Se jokin orm onnekas..............................................

      • Anonyymi

        Niitä ei kiinnosta mikään noita naisia. Eivät koskaa juttele ja katso päälle. Ihan sama onko olemassa vai ei. Naiset ovat niin niin vaikeita.


    • Anonyymi

      Ennen sentään päässi jutteleen naisille ja treffeille. Nyt paska vertaa noita kiinnostaa. Samaa sakkia kaikki.

    • Anonyymi

      En tiedä mikä noita naisia vaivaa. Monesti mietin. Eivät halua tavata. Pihtareita jne. Ei anna koskea. Ei halua tavata..

      • Anonyymi

        Tiedät erinomaisen hyvin ne syyt miksi naiset ei sua halua. Luettelet ne täällä päivittäin. Valoja päälle jo.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe