Oletko ikinä kokenut henkistä yhteyttä?
Henkisyyttä voi olla vaikea pukea sanoiksi, koska kyse on abstraktista käsitteestä, jonka voi tuntea ainoastaan omalla henkilökohtaisella tasollaan. Toisinaan ihmisille voi kuitenkin tulla tunne, että heille on muodostunut syvä henkinen yhteys toisen henkilön kanssa. Mistä merkeistä tämän huomaa parhaiten?
🐾
Henkiset ominaisuudet voidaan usein kuitata huuhaaksi tai höpöhöpöksi, mutta joillakin ihmisillä on vahva tunne omien vaistojensa, sielun ja olemisen suhteen. Kun vastaan tulee samoilla ominaisuuksilla varustettu ihminen, ei yhteyttä voi olla huomaamatta. Tällöin aistit ja vaistot voimistuvat ja kaksikon täyttää suuri yhteenkuuluvuuden tunne.
🐾
Henkinen yhteys on paljon muutakin kuin ajatus- ja tunnetasolla välittyvä yhteys. Se on suurta turvallisuuden ja rauhallisuuden tunnetta toisen henkilön läsnäollessa. Se on aitoa olemisen riemua, jolloin ei tarvitse pelätä sanoja tai tekoja.
🐾
Tämän henkilön kanssa on tunne, että olisi tuntenut hänet ikuisuuden ajan, vaikka kohtaaminen on voinut olla vastikään. Henkiselle yhteydellä varustetut ihmiset osaavat lukea toisiaan ja voivat kommunikoida lähes sanattomalta tuntuvan viestinnän avulla. Kun he keskustelevat asioista, uppoutuvat he usein aiheeseen kaiken muun ympäriltään unohtaen.
Henkinen Yhteys...
26
<50
Vastaukset 26
- Anonyymi
Kauniisti ilmaistu, aivan kuin ajatukseni ollessani hänen seurassaan. 🐱
- Anonyymi
Onko miehellä samanlainen ajatus seurassasi?
- Anonyymi
Luulin kokeneeni, sitten tulin järkiini ja ymmärsin etten merkitse oikeasti mitään. Olin vain välikappale kierossa leikissä.
- Anonyymi
Olen.
Oliko se todellista vai aivojen kemiallinen illuusio..tiedä en..
Kaksoissokkotesti, kenties..? - Anonyymi
"joillakin ihmisillä on vahva tunne omien vaistojensa, sielun ja olemisen suhteen"
Mitä tämä tarkoittaa? - Anonyymi
Niin se on.
Ei oo mulla ollut henkistä yhteyttä ennen
Tulloo mieleen että se voi olla melkein käsinkosketeltava jännite? - Anonyymi
Koemme tällä hetkellä transformaatiota ja nämä kyselyt ovat ja tulevat olemaan ihan jokapäiväisiä.
Tunnemme auringon, kuun ja planeettojen vaihtelun.
Sekä Maan, schumannin resonanssi.
Yhdistymme luontoon.
Parisuhteesta puhumattakaan.
Alamme olemaan ykseydessä missä toinen voi tuntea toisen ja silloin mielellään välittää hänelle parantavia ajatuksia.
Meediot, shamaanit, reikihoitajat, enkelihoitajat ovat ihan tätä päivää.
Mutta kaiken huippu on se että meillä joukossamme on myöskin avaruuslaisia, jotka telepaattisesti seuraavat meidän etenemistä, illuminaatti ei vaan halua tuoda heitä esiin koska silloin muuttuisi koko maapallon väestö ja sitähän he eivät halua.
Illuminaatti haluaa pitää kontrollin.
Joten olenko kokenut henkistä yhteyttä, niin olen kokenut sielun pimeän yön.
Ja toipunut siitä
Sekä minulla on kivoja kavereita jotka pitää minusta huolta ja he ovat henkisiä henkiä. - Anonyymi
Totta kai. En ikinä alkaisi parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, johon en tuntisi tuollaista yhteyttä.
- Anonyymi
Sanotko kaikille noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotko kaikille noin?
Vain niille, jotka kysyvät. Henkisyyteen liittyvät asiat eivät kiinnosta kaikkia.
Kyllä vain, aika useinkin. Joskus se on vahvempaa ja joskus heikompaa.
- Anonyymi
Minä olen aina osannut pukea tällaiset asiat sanoiksi. Voihan se olla että kaikki eivät ole kirjallisesti yhtä kyvykkäitä?
- Anonyymi
Tyhmä kuin erkoisasiantuntija eli konsulttien konsultoija.
Joo, silloin ei tarvita sanoja. Sitten kun sanat tulee kuvaan mukaan ne pilaavat kaiken.
- Anonyymi
No sulla varsinkin. Niin kauan kuin pidät pääsi kiinni, niin joku tyhmempi voi erehtyä pitämään sua jopa ihmisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla varsinkin. Niin kauan kuin pidät pääsi kiinni, niin joku tyhmempi voi erehtyä pitämään sua jopa ihmisenä.
Noh noh...aika pahasti sanottu. Pyydä anteeksi häneltä.
- Anonyymi
Olen, hyvin usein. Itseasiassa lähes aina läheisempien ihmisten kanssa. Hyvin usein uuden ihmisen kanssa - mikäli hänen kanssaan on kahden.
- Anonyymi
Joidenkin seurassa on ollut välittömästi rauhaisan levollinen olo mutta se ei ole tuntunut varsinaiselta "yhteydenpidolta" riippumatta siitä, onko kyseessä vieras vai.. meinasin laittaa läheinen mutta laitan läheisempi. Tilanteita, läsnäoloja mihin ei tarvinnut selittelyjä, perusteluja. Kummallakaan ei kiire, ei jännitystä, eikä kyse ole ollut kohtaamisen pituudesta, ohimenevä hetki tai toistuva tapailu, tunne samanlainen. - cu-
Kyllä. Joidenkin ihmisten kanssa. Heidän kanssaan ei juurikaan tarvitse puhua. Katseet ja läsnäolo riittää sanoittamaan jo. Onhan se erikoislaatuinen tunne. Niin kuin toinen puolisko siinä.. toisaalta ajattelen olevan kysymys siitä, minkä ”rytminen” ihminen on. Ehkä se on sisäinen tempo.
- Anonyymi
Luulin näin, mutta tosiasiassa se olinkin vain minä, joka ",yhteyttä" tunsi. Hevonpaskaa ja hörhöilyä tuollaiset kuvitelmat.
- ExP- Anonyymi
Sinun tapauksessasi toinen osapuoli ei tuntenut samoin. Se ei tarkoita, etteikö kenenkään muun tapauksessa olisi ollut niin.
- Anonyymi
Jotenkin ihastukseen kuuluu samalla aaltopituudella viivyskely..
Joskus tuntuu, että henkinen yhteys on myös saman sukuisuutta ja niin voikin olla että löytyy läheinenkin geneettinen yhteys, varsinkin Suomessa.
Vanha sanonta: Mitä serkumpaa sen herkumpaa.
Oman veren kanssa löytyy helposti yhteinen sävel😂😈- Anonyymi
Minun ihastuksellani on jotain samaa kasvonpiirteissä kuin itselläni. Olenkin miettinyt jo aiemmin, onkohan jotain sukua.
- Anonyymi
Hieno aloitus! Kyllä olen, erään miehen kanssa kauan aikaa sitten. Itse asiassa se alkoi jo lapsena, ensikohtaamisesta lähtien. Hänen seurassa tunsin olevani henkisesti ”kotona.” Kaikki oli hyvin. Se rauhan tunne sisälläni, jonka hän sai aikaan, sanoinkuvaamaton! Tuntui, että kerrankin joku ymmärsi minua, eikä ajattelut minua ”outolinnuksi.”Nuorena tyttönä luulin sitä rakkaudeksi... Kaipa henkinen yhteys voi sitäkin olla? Ken tietää...
En usko mihinkään henkihommiin. Mutta sopiva yhteys toiseen on mahdollista. Tosin se tulee molemman miellyttävän käytöksen kautta.
Sopivasti vastavuoroisuutta, rajojen vetoa, niissä pysymistä, avoimuutta , uskoa hyvään ja toisen haluamista omaan elämään.Kyllä 👍
Sellaiset ihmiset ovat kuin veljiä tai siskoja vaikkei olisi heitä aiemmin nähnytkään 🙏
Silloin ollaan täysin avoimia luottaen toiseen kun keskustelua käydään.
On ollut ilo tavata tällaisia tapauksia useampiakin 🙏👍☀️
Tapaukset eivät ole paikkoihin tai seuroihin sidonnaisia vaan näytä kohtaamisia alkaa tulemaan kunhan itse olet valmis olemaan kädet avoimena totuudellisesti oma itsesi 😎
Ennakkoluulot eli tuomitseminen kannattaa jättää romukoppaan ✌️😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561122
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281044Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44913- 42785
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49737- 62708
- 37609
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?68608- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585