Saako valtion varoin rakentamaa tietä sulkea? Jos käytät maksat seitsemän euroa, miksi??? Kenen bisnes tämä on?
Metsäautotie suljettu
9
632
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin laitonta touhua. Just oli hesarissa muistaakseni juttu, jossa todettiin , että yli 60 % ajokielto-merkein merkittyjä teitä saa ajella. Varsinkin itsekyhätyt merkit voi heittää kaikki jänkään
- Anonyymi
Jos tie on mekitty karttaan , niin saa ajaa. Ja vielä rahastusta, älkää hyvät hyssykät sellaisia makselko
- Anonyymi
Jos ajatte myös maksatte näin on.
- Anonyymi
Yksityis tiellä ei ajella kuten julkisilla teillä. mikä tässä on epäselvää??
- Anonyymi
Portti auki että veronmaksajat pääseehillaan.
- Anonyymi
Jos tiehen on saaatu valtion tai kunnan myöntämää tukea tai valtionrahaa, ovat kiellot aikalailla luvattomia. Jos tiehen on haettu virallista ajokieltoa AVI:sta silloin asia on toinen......
- Anonyymi
Yleensä nämä metsäautotiet ovat suureltaosin yhteiskunnan rahoittamia perustusvaiheessa.
Siinämielessä tuntuu oudolta kun marjastusaikana tiet suletaan puomeilla. Kateus ja ahdasmielisyys lienee suurin syy eihän pienet autot riko tietä.
Metsänomistajat joutuvat maksamaan pientä kunnostusmaksua mistä he mielestään saavat perusteen teiden sulkemiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä nämä metsäautotiet ovat suureltaosin yhteiskunnan rahoittamia perustusvaiheessa.
Siinämielessä tuntuu oudolta kun marjastusaikana tiet suletaan puomeilla. Kateus ja ahdasmielisyys lienee suurin syy eihän pienet autot riko tietä.
Metsänomistajat joutuvat maksamaan pientä kunnostusmaksua mistä he mielestään saavat perusteen teiden sulkemiselle.Yleensä nämä metsäautotiet ovat suureltaosin yhteiskunnan rahoittamia perustusvaiheessa.
Metsänomistajat joutuvat maksamaan pientä kunnostusmaksua mistä he mielestään saavat perusteen teiden sulkemiselle. Eläs höpötä paskaa voi sulkea täälläkin yksi tiesuljettin minun määräksellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsänomistajat joutuvat maksamaan pientä kunnostusmaksua mistä he mielestään saavat perusteen teiden sulkemiselle. Eläs höpötä paskaa voi sulkea täälläkin yksi tiesuljettin minun määräkselläKOPSASIN ON HYVÄ KIRJOITUSSinä joka harjoitat julkista yksityis henkilöihin kohdistuvaa kirjoittelut tiedät varmaan myös että joudut vastaamaan kirjoituksistasi.Jossakin vaan kulkee raja.Ylläpidolle on tehty ilmoitus ja kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät. Minä olen sen verran hengellinen mies, joka vaimoaan pettää on todella ääliö mies, vihki tilaisuudessa luvattaan uskollisuutta toisilleen, mitä itse ajattelen en voisi pettää kenenkään huorankanssa. Tilille tästä joutuu JUMALAN KANSSA, MITÄ ITSELLE ON OPETETTU KADOTUKSENTIE EDESSÄ. Pettäjän tie on raskas itselleen. SIUNAUSTA. Raskas on pettäjän tie.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452348
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521593Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451267The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2341022- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58849Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20839