Kuinka tervehtiä kadulla vastaan tulevaa naista???

Anonyymi

Vai onko parempi pitää suu kiinni, ettei nainen pahastu.
Onko sopivia tervehtimisiä moi, hei, heips, heippa, moikka.
Miten nainen suhtautuu, jos mies tervehtii Tankki täyteen sarjan Juhanan tyyliin.....Tsau...Zsau...

20

318

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä tervehdin edellä kulkevaa hyväpeppuista naista tai tyttöä sanoilla "Nice ass"

• Anonyymi

parempi kun pitää suu kiinni ja aina joutuu sanomaan kyllä minäkin saan täällä elää ja liikkua ja mennä esim pankkiin asioille eli naiset ei pahemmin tervehdi vaan katsovat erittäin vihaisesti mutta arabimiehille tervehtivät iloisesti ja menevät itse juttusille ja ehdottaa kaikkea kivaa

• Otat lakin päästäsi, kumarrat ja sanot" Hyvää päivää!"

• Anonyymi

Tutuille sanon hei, tuntemattomille en sano mitään.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

No juuri näin, ei tuntemattomia tervehditä. Jos ei sitten ole jokin ihan sellainen paikka, jossa ei uskoisikaan kehenkään törmäävän. Mutta jossain missä vilisee ihmisiä, ei ei. Johan siinä sais olla käsi sojossa koko ajan ja suu käydä kuin papukaijalla! Mutta se on tosiaan niin, että tämä "harvinaisuuden laki" sanoo, että jossain sekluuded area (en tiedä suomeks?) tervehtiminen voipi olla paikallaan.

• Anonyymi

Höh. Ei muuta kuin nyrkillä niskaan, niin että taju lähtee. Sitten hiuksista vetäen raahaat sen kotiisi.

• Anonyymi

Minua vastaan tuli pyöräilijä nainen, joka tervehti minua iloisesti hymyillen.
      Siis kun pyöräilijöillä on tapana tervehtiä, niin sitähän voi tervehtiä pyöräilijä naisia.
      Teinejä jopolla ajavia en tervehdi, eihän niillä ole edes kunnollista pyörää.

• Anonyymi

Oliko joku syrjäinen tie?

• Kevyt "Hei" ja hymy riittää. Olisi noloa kommentoida mitään muuta. Käyttäydy kohteliaasti, niin sinut ehkä huomioidaan pienellä hymyllä.

Itse moikkaan tuttuja ohimennessä. Vieraille en sano mitään, jatkan vaan omaa ravia ja menemistä. Ei ole aikaa (eikä tapana) vilkuilla ympärille ja tuijottaa muita ihmisiä.

• Anonyymi

jos tavallinen köyhä duunarimies hymyilee ja sanoo moi niin se on raskasta vi.tuilua mutta jos joku muu sen sanoo niin se on kivaa

• Anonyymi kirjoitti:

jos tavallinen köyhä duunarimies hymyilee ja sanoo moi niin se on raskasta vi.tuilua mutta jos joku muu sen sanoo niin se on kivaa

Miten niin? Perustele ja anna esimerkki.

Vähän vaikea uskoa tuota väittämää...

• Anonyymi

Kun meikäläinen menee kaupungille, niin samalla hoituu kaksi asiaa.
        Kauppa-asiat ja samalla sitten vilkuilen ympärille, jos näkyvissä on naisia ja naisten takapuolia tietenkin katsellaan.
        Naiset, ette tiedäkään kuinka piristätte synkkää päivää, kun saa nähdä naisen takapuolen.
        Naisen aivot ovat erilaiset, eikä nainen saa piristystä päivää miehen takapuolen nähdesään.
        Kyllä vaan pää kääntyy, kun vastaan tulee nainen ja katse kääntyy naisen takapuoleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun meikäläinen menee kaupungille, niin samalla hoituu kaksi asiaa.
        Kauppa-asiat ja samalla sitten vilkuilen ympärille, jos näkyvissä on naisia ja naisten takapuolia tietenkin katsellaan.
        Naiset, ette tiedäkään kuinka piristätte synkkää päivää, kun saa nähdä naisen takapuolen.
        Naisen aivot ovat erilaiset, eikä nainen saa piristystä päivää miehen takapuolen nähdesään.
        Kyllä vaan pää kääntyy, kun vastaan tulee nainen ja katse kääntyy naisen takapuoleen.

Oletko koskaan ajatellut, että tuollainen käytös on noloa ja loukkaavaa naista kohtaan? Tuskin kukaan nainen haluaa jonkun tuntemattoman tyypin tuijottavan itseään salaa. Creepyä!

• Anonyymi

Bonk ja nanonano.

• Anonyymi

Puristat toverillisesti pyllystä.

• Epäsivistynyt kommentti.

• Miks siinä on demariviite?

• Kysyt, että ”hei, mitä pikku kurppa” :D

• Anonyymi

Onko täällä paljon maalaisia siis? Kaupungeissa tulee kiire, jos alkaa joka naista tervehtimään, joka kadulla tulee vastaan.

• Anonyymi

Hyvä, sinulla on ymmärrystä "harvinaisuuden laista". Toisaalta kyllähän iskuyrityksiä voi yrittää vilkkailla kaduillakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      90
      649
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63