Vai onko parempi pitää suu kiinni, ettei nainen pahastu.
Onko sopivia tervehtimisiä moi, hei, heips, heippa, moikka.
Miten nainen suhtautuu, jos mies tervehtii Tankki täyteen sarjan Juhanan tyyliin.....Tsau...Zsau...
Kuinka tervehtiä kadulla vastaan tulevaa naista???
20
318
Vastaukset 20
- Anonyymi
Minä tervehdin edellä kulkevaa hyväpeppuista naista tai tyttöä sanoilla "Nice ass"
- Anonyymi
parempi kun pitää suu kiinni ja aina joutuu sanomaan kyllä minäkin saan täällä elää ja liikkua ja mennä esim pankkiin asioille eli naiset ei pahemmin tervehdi vaan katsovat erittäin vihaisesti mutta arabimiehille tervehtivät iloisesti ja menevät itse juttusille ja ehdottaa kaikkea kivaa
Otat lakin päästäsi, kumarrat ja sanot" Hyvää päivää!"
- Anonyymi
Tutuille sanon hei, tuntemattomille en sano mitään.
Terveisin: Puolireuho- Anonyymi
No juuri näin, ei tuntemattomia tervehditä. Jos ei sitten ole jokin ihan sellainen paikka, jossa ei uskoisikaan kehenkään törmäävän. Mutta jossain missä vilisee ihmisiä, ei ei. Johan siinä sais olla käsi sojossa koko ajan ja suu käydä kuin papukaijalla! Mutta se on tosiaan niin, että tämä "harvinaisuuden laki" sanoo, että jossain sekluuded area (en tiedä suomeks?) tervehtiminen voipi olla paikallaan.
- Anonyymi
Höh. Ei muuta kuin nyrkillä niskaan, niin että taju lähtee. Sitten hiuksista vetäen raahaat sen kotiisi.
- Anonyymi
Minua vastaan tuli pyöräilijä nainen, joka tervehti minua iloisesti hymyillen.
Siis kun pyöräilijöillä on tapana tervehtiä, niin sitähän voi tervehtiä pyöräilijä naisia.
Teinejä jopolla ajavia en tervehdi, eihän niillä ole edes kunnollista pyörää.- Anonyymi
Oliko joku syrjäinen tie?
Kevyt "Hei" ja hymy riittää. Olisi noloa kommentoida mitään muuta. Käyttäydy kohteliaasti, niin sinut ehkä huomioidaan pienellä hymyllä.
Itse moikkaan tuttuja ohimennessä. Vieraille en sano mitään, jatkan vaan omaa ravia ja menemistä. Ei ole aikaa (eikä tapana) vilkuilla ympärille ja tuijottaa muita ihmisiä.- Anonyymi
jos tavallinen köyhä duunarimies hymyilee ja sanoo moi niin se on raskasta vi.tuilua mutta jos joku muu sen sanoo niin se on kivaa
Anonyymi kirjoitti:
jos tavallinen köyhä duunarimies hymyilee ja sanoo moi niin se on raskasta vi.tuilua mutta jos joku muu sen sanoo niin se on kivaa
Miten niin? Perustele ja anna esimerkki.
Vähän vaikea uskoa tuota väittämää...- Anonyymi
Kun meikäläinen menee kaupungille, niin samalla hoituu kaksi asiaa.
Kauppa-asiat ja samalla sitten vilkuilen ympärille, jos näkyvissä on naisia ja naisten takapuolia tietenkin katsellaan.
Naiset, ette tiedäkään kuinka piristätte synkkää päivää, kun saa nähdä naisen takapuolen.
Naisen aivot ovat erilaiset, eikä nainen saa piristystä päivää miehen takapuolen nähdesään.
Kyllä vaan pää kääntyy, kun vastaan tulee nainen ja katse kääntyy naisen takapuoleen. Anonyymi kirjoitti:
Kun meikäläinen menee kaupungille, niin samalla hoituu kaksi asiaa.
Kauppa-asiat ja samalla sitten vilkuilen ympärille, jos näkyvissä on naisia ja naisten takapuolia tietenkin katsellaan.
Naiset, ette tiedäkään kuinka piristätte synkkää päivää, kun saa nähdä naisen takapuolen.
Naisen aivot ovat erilaiset, eikä nainen saa piristystä päivää miehen takapuolen nähdesään.
Kyllä vaan pää kääntyy, kun vastaan tulee nainen ja katse kääntyy naisen takapuoleen.Oletko koskaan ajatellut, että tuollainen käytös on noloa ja loukkaavaa naista kohtaan? Tuskin kukaan nainen haluaa jonkun tuntemattoman tyypin tuijottavan itseään salaa. Creepyä!
- Anonyymi
Bonk ja nanonano.
- Anonyymi
Puristat toverillisesti pyllystä.
Kysyt, että ”hei, mitä pikku kurppa” :D
- Anonyymi
Onko täällä paljon maalaisia siis? Kaupungeissa tulee kiire, jos alkaa joka naista tervehtimään, joka kadulla tulee vastaan.
- Anonyymi
Hyvä, sinulla on ymmärrystä "harvinaisuuden laista". Toisaalta kyllähän iskuyrityksiä voi yrittää vilkkailla kaduillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479