Mies kehuu naista kauniiksi

Anonyymi

Vain jos saisi seksiä.
Muuten mies ei naisia kehu eikä edes omaa kummppaniaan kehu ellei ole vailla seksiä.

17

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehet on alussa lässyttäjiä, lopussa mykkiä.

    • Anonyymi

      Kehuin kahta työkaveri naista seksikkäiksi. Sillai hiukan homolla tyylillä. Toinen otti huumorilla, mutta toinen (se nuorempi ja kauniinpi niistä) oli oikein otettu. On hakeutunut jatkuvasti lähelleni, vaikka on naimisissa. Miten sanoisin, että se oli vaan kohteliaisuus?

      • Homo tyyli ei mennyt läpi vai? Siinä on aina vaaransa, kun suomalaisella työpaikalla alkaa kohteliaisuuksia jaella. Itse en kyllä ihan tuollaista termiä käyttäisi.


      • Thymallus kirjoitti:

        Homo tyyli ei mennyt läpi vai? Siinä on aina vaaransa, kun suomalaisella työpaikalla alkaa kohteliaisuuksia jaella. Itse en kyllä ihan tuollaista termiä käyttäisi.

        Ehdotus:
        Jakelet työpaikalla lisää kohteliaisuuksia naisille (älä tuota sanaa), niin ymmärtävät siellä tyylisi, myös tämä kyseinen nainen. ??


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa, mulle ihmiset tulee sanomaan kadulla samaa. Sanon aina kiitos enkä ajattele sen enempää asiasta eivätkä hekään. Joihinkin asioihin tottuu 😅

    • Anonyymi

      Meitä on moneksi, onneksi emme ole kaikki samanlaisia. Vietit vie toisia enemmän kuin toisia.

    • Jopa silloin kun se kehuu omaa äitiä, tai tytärtään..🤮

    • Anonyymi

      Kyl monta kertaa oon saanut kun oon kehunut naistani.

    • Anonyymi

      Ei ruma mies saa naista kehumalla kauniiksi.

      • Anonyymi

        Onko rumia ihmisiä edes olemassa.
        Kysyn vaan?


    • Anonyymi

      Olet niin oikeassa!
      Liian moni tössikki käyttäytyy juuri kertomasi mukaisesti
      Tosimiehet ovatkin oma lajinsa 👌

    • Vaikeaa. Miehistä ei aina ota selkoa.

      • Anonyymi

        Kyllä sen huomaa.
        Valomerkin vaiheilla tyyppi alkoi kehuskella kauneuttani ylenpalttisesti.
        Sanoin hänelle kiemurrellen ja käsiäni väännellen, enhän minä nyt mitään..jne
        Tyyppi katsoi tarkemmin ja tokaisi, no ainakin minun mielestäni.
        Ei vaikuttanut enää vakuuttavalta....
        😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa.
        Valomerkin vaiheilla tyyppi alkoi kehuskella kauneuttani ylenpalttisesti.
        Sanoin hänelle kiemurrellen ja käsiäni väännellen, enhän minä nyt mitään..jne
        Tyyppi katsoi tarkemmin ja tokaisi, no ainakin minun mielestäni.
        Ei vaikuttanut enää vakuuttavalta....
        😂

        Sarkasmin saattelemana uuteen aamuun 🤩


    • Anonyymi

      Kehun kyllä vaimoa ilman seksiäkin.

      • Anonyymi

        ...ja sitten tulet sinkkuihin 😂


    • Anonyymi

      No etenkin silloin kun on jo toinen mies kuvioissa. Sittenhän se onkin myöhäistä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe