Erdogan: Naisten ja miesten välinen tasa-arvo on vastoin luontoa!

Anonyymi

33

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Erdoğan on esimerkiksi ilmoittanut, että jokaisen turkkilaisen naisen pitäisi synnyttää kolme lasta ja että oikeuksia katumuspillereihin ja aborttiin pitäisi rajoittaa."

Oikein! Minä jos saisin päättää niin abortin tehnyt nainen keitettäisiin elävältä.

• Anonyymi

Huomaa hyvin, että tämänkin viestin on kirjoittanut joku naisettomuudesta ja naisvihasta kärsivä luuseriätmi. Siinähän itse naisasialuuseri on tämän tänne kirjoittanut.

Turhaan sä siitä viattomia naisia syytät, kun ne sun omat sosiaaliset taitosi ovat niin surkeat, ettet ole sen vuoksi pystynyt naista ikinä saamaan.

Eipä kyllä ketkään normaalit naisia saavat miehet tollaista paskaa alentuisi täällä tai missään muuallakaan kirjoittamaan.

• Anonyymi

Voi luonto parkaa... ja sinua.

• Onneksi tuollaset juntit asuu jossain huitsinnevadassa. 😁

Ois aika karseeta, jos Suomessa taannuttaisiin tuolle tasolle. 🤔
      Mutta täällä mennäänkin ihan toiseen suuntaan... ja se suunta on hyvä. 😊👌

• Anonyymi

Ei mennä eikä kyse ole taantumisesta vaan luonnollisuudesta. Naisen kroppa on tehty synnyttämistä varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennä eikä kyse ole taantumisesta vaan luonnollisuudesta. Naisen kroppa on tehty synnyttämistä varten.

Niin, se on mahdollista mutta se ei ole tarkoitettu tehtäväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehen sperma on tehty siittämiseen, oletko täyttänyt "tehtäväsi"?

• Anonyymi

Ei mene montaa vuotta kun muslimit ovat enemmistö myös Suomessa nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla, ja sen jölkeen niaset ja homot voivat kiittää itseään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs varten sun kroppasi on sitten tehty, runkkaamista ja kaljan kittaamista varten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehen sperma on tehty siittämiseen, oletko täyttänyt "tehtäväsi"?

Yksi mies voi siittää tuhat naista, joten kaikkien miesten ei tarvitse siittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, et ole kaivanut nokkaasi biologian tunnilla. Nainen on sukupuolista se joka voi synnyttää, mutta enää ei tarvitse pursua muksuja valtoimenaan. Maailma ei tarvitse ihmisiä niin paljoa.

Juuri tuollaiset kehitysmaat tarvitsisivat naisille paremmat olosuhteet, ettei maailma täyty ihmisillä.

Samat tyypit valittaa maahanmuutosta ja toisaalta polkisivat naiset samoin kuin noiden kehitysmaitten päättäjät. Koittakaapa päättää jo mitä te haluaisitte?

Vaikka yksi ja sama? Onneksi Suomessa ei tosiaan taannuta kehitysmaitten tasolle, vaan yhteiskunta kulkee juuri tasa-arvoisuutta päin= hyvinvointia päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi mies voi siittää tuhat naista, joten kaikkien miesten ei tarvitse siittää.

Niin mutta siitin on tarkoitettu siittämiseen. Jos joku siitin ei siitä, se ei täytä tehtäväänsä. Jos se siitä määrästä on kiinni niin eihän ihmisiä tänne hirmusesti lisää tartte, el miksi joka naisen pitäisi synnyttää.

• Anonyymi

Ei luonto ole ajatteleva kokonaisuus joka on tarkoittanut yhtään mitään. Kulttuuri voi kyllä sanella jotain ja ihmiset alkavat uskoa siihen "luonnollisena". Mutta sehän on vain aivopesua.

• Anonyymi

Kyllä on, luonto on tarkoittanut tietyt asiat kuten ne ovat ja yksi niistä on lisääntyminen. Miksi luulet, että ihmisillä on seksivietti?

• Anonyymi

Ihan normaali muslimien mielenpide

• Anonyymi

Ei mielipide vaan fakta.

• Anonyymi

Mutta naiset tykkää näistä islamilaisista, eivät halua tasa-arvoa

• Anonyymi

" Uskontomme on määritellyt naisen aseman, joka on käytännössä äitiys. Jotkut voivat ymmärtää tämän, mutta toiset eivät. Tätä on mahdotonta selittää feministeille, koska he eivät hyväksy äitiyden konseptia, Erdoğan sanoi.

Erdoğanin mukaan naisia ja miehiä ei voi kohdella tasapuolisesti, koska se on ihmisluontoa vastaan.

– Heidän luonteenpiirteensä, tapansa ja fyysinen puolensa ovat erilaisia. Mies ei voi esimerkiksi imettää lasta, Erdoğan selvittää."

Ikävää että tuon miehen kaltaisia putkiaivoja on maansa johtajana!
      Ihan yhtä ikävää kuin meidän maamme ns. feministinen hallituskin... joka suostuu tukemaan näitä juntti hallitsijoita.... rahallisesti.

Eiköhän se olisi demokraattinen hallitus, paras mahdolinen. Äijät nyt vaan istuttivat muijat hallitus vastuuseen, kun olivat ensin itse sekoilleet ja torailleet keskenään.
      Hyvässä kohtaa siirsivät naisten vastuulle hallitustyön; Britit lähtivät Unionista ja sekasorto EU:ssa; asian vuoksi valtava, lisäksi tuli koronavirus epidemia!

Suomi sai miljardien eurojen velat maksettavakseen ja taatusti joukosta löytyy taas niitä, jotka eivät kykene maksamaan osuuksiaan yhteiseen kassaan, mutt käsi pitkällä niitä ilmaisia avustuksia nostamassa. Niin hyvänhyvyyttämme paikkaamme tämänkin osuuden Euroopan yhteisön kassaan. Jäädään sitt odottelemaan niitä lainarahojen takaisin maksua... kuten kreikkalaistenkin lainojen anteeksi antoa.

Mitenkähän se onnistuisi tehdä töitä täällä ja tulla verotetuksi Kreikassa ?
      Käsittääkseni veroprosentti olisi siinä 7% kaikesta mitä tuloistani en pysty piiloittamaan verottajalta.... Hieno maa; ihanaa ett ollaan oltu tukemassa heidänkin talouttaan!

Nyt niitä Välimeren maita on muitakin, jotka haluaa olla jatkossakin , suomalaisten kavereita esm. Italia, Espanja ja Ranska. Ihmettelen suuresti ettei köyhä Monaco ole lyöttäytynyt tähän samaan seuraan; katsooko se hiukan karsaasti meikäläisiä?
      Siihen on syynä kyllä meidän pers`aukiset suomalaiset rallikuskimme taatusti.
      trollikka
      Hyvää yötä, mä alan katsomaan elokuvaa, syön vesipaakelssin ja nektariineja.

Mulle ilmoitrttiin juuri: teillä onn 20min. aikaa tulla syömään iltapaa tai pyytää se huoneeseenne. Kiitin kohteliaasti huomioimisestani ja ilmoitin tulevani toimeen ilman iltapalaakin. Joten minun vuokseni ei tarvitse keittiötä pitää auki.
      trollikka

• Anonyymi

Veetäkö mistään muista oikeasti välität. Oman rahanhanasi pelkäät tyrehtyvän. No voivoi ja yhyyy💎

• Anonyymi

tuo on kyllä totta niin en itsekkään halua että naiset tekee ns miesten töitä kuten kantaa painavia asioita esim tiiliä lautaa betoni ja laastisäkkejä tai tekemään lapiotyötä

• Nainen tekee ne jos miestä ei ole. Pulinat pois.

• Anonyymi

Jaa, entäs MS-tautia sairastava 180cm ja yli 90kg painava miespotilas, jätetäänkö hoitamatta?
        Se on kuule paljon koulutus asia, oppia käsittelemään painaviakin ihmisiä, eikä joka paikassa ole nostolaitteita. Ne naiset jotka eivät hallitse taitoa nostaa oikein tai ovat liian hikkoja kyseiseen työhön, saavat jättää sovinnolla asiat siihen pisteeseen. Parempi kaikille osapuolille.

Itse olen vähän päälle 60 kiloinen ja nostan melkein päivittäin 2-3 kertaa ainakin kyseisen miehen sängystä pyörätuoliin tai päinvastoin, nostovyön avulla. Hänen jalkansa eivät enää kanna ollenkaan. Voimaa hänellä on vielä sen verran ett kädet pysyy mun hartioilla ja niskassa, joten kannattaa itse yläruumistaan sen verran ettei holtittomasti horjahda nostaessani häntä paikasta toiseen.

Meiltä löytyy kyllä yks mekaaninen nostolaite, joka on yleisessä käytössä tarpeen vaatiessa, mutt aikaa kuluu sen hakemiseen ja takaisin palauttamiseen ja käytännössä mä teen sen varmemmin ja paremmin mitä liinalla nostattaessa ja ihmisen roikkuessa pussissa.
        Kaiken lisäksi niiden nostoliinojen pois saaminen miehen ituessa pyörätuolissa on myös huteraa ja aikaa vievää työtä. Nostovyö on niin kätevä hänen kohdallaan, ett käytän sitä.

Yhdenkään hoitajan ei tarvitse nostaa kyseistä miestä käsivoimin, sitä varten on se nostin, tosin noin puolet hoitajista tekee kuten minäkin, koska asukaskin pääsee siinä helpommalla, omasta mielestään, ilman turhia vääntelyitä ja kääntelyitä.

Harjoitella voi vaikka 80-100 kg viljasäkillä, se ei loukkaannu vaikka putoaisi lattialle, eikä juuttisäkkikään hajoa. Viljaa myydään tiettyihin taloihin sen suuruisissa säkeissä, karjan rehuksi. Mulla on sukulaistalo, jossa mä säkkejä olen nostellut, ihan painon nostojen sijaan, on aivan toisenlaista ähräämistä kuin tangon kanssa josta saa kunnon otteen.
        Ei kuule pienikään muija niin hauras aina ole kuin luullaan... ja 25kg laastisäkki on kuin höyhen. Taarpeen vaatiessa voi ottaa kumpaakin kainaloon säkin.

Tiililetkaa en lähde siirtämään kantamalla edes yksittäin, tiili kerrallaan, niitä kun on niin paljon ett tulee äitiä ikävä. Yks tiili painaa ehkä 4 kg

Lapio töitä teen juur sen verran ett istutan jonkin puun tai pensaan, jollen saa nakitettua jotai äijää tekemään se mun puolestani.... mustikkapiirakka, voisilmäpullia tai korvapuusteja saavat kiitoksena ahkeroinnista ja mun broidit ovat persoja pullalle sekä piirakoille.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Nainen tekee ne jos miestä ei ole. Pulinat pois.

tarkoitin nyt työkseen mutta kai naista silloin auttaa isä veljet sisaruksien miehet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, entäs MS-tautia sairastava 180cm ja yli 90kg painava miespotilas, jätetäänkö hoitamatta?
        Se on kuule paljon koulutus asia, oppia käsittelemään painaviakin ihmisiä, eikä joka paikassa ole nostolaitteita. Ne naiset jotka eivät hallitse taitoa nostaa oikein tai ovat liian hikkoja kyseiseen työhön, saavat jättää sovinnolla asiat siihen pisteeseen. Parempi kaikille osapuolille.

Itse olen vähän päälle 60 kiloinen ja nostan melkein päivittäin 2-3 kertaa ainakin kyseisen miehen sängystä pyörätuoliin tai päinvastoin, nostovyön avulla. Hänen jalkansa eivät enää kanna ollenkaan. Voimaa hänellä on vielä sen verran ett kädet pysyy mun hartioilla ja niskassa, joten kannattaa itse yläruumistaan sen verran ettei holtittomasti horjahda nostaessani häntä paikasta toiseen.

Meiltä löytyy kyllä yks mekaaninen nostolaite, joka on yleisessä käytössä tarpeen vaatiessa, mutt aikaa kuluu sen hakemiseen ja takaisin palauttamiseen ja käytännössä mä teen sen varmemmin ja paremmin mitä liinalla nostattaessa ja ihmisen roikkuessa pussissa.
        Kaiken lisäksi niiden nostoliinojen pois saaminen miehen ituessa pyörätuolissa on myös huteraa ja aikaa vievää työtä. Nostovyö on niin kätevä hänen kohdallaan, ett käytän sitä.

Yhdenkään hoitajan ei tarvitse nostaa kyseistä miestä käsivoimin, sitä varten on se nostin, tosin noin puolet hoitajista tekee kuten minäkin, koska asukaskin pääsee siinä helpommalla, omasta mielestään, ilman turhia vääntelyitä ja kääntelyitä.

Harjoitella voi vaikka 80-100 kg viljasäkillä, se ei loukkaannu vaikka putoaisi lattialle, eikä juuttisäkkikään hajoa. Viljaa myydään tiettyihin taloihin sen suuruisissa säkeissä, karjan rehuksi. Mulla on sukulaistalo, jossa mä säkkejä olen nostellut, ihan painon nostojen sijaan, on aivan toisenlaista ähräämistä kuin tangon kanssa josta saa kunnon otteen.
        Ei kuule pienikään muija niin hauras aina ole kuin luullaan... ja 25kg laastisäkki on kuin höyhen. Taarpeen vaatiessa voi ottaa kumpaakin kainaloon säkin.

Tiililetkaa en lähde siirtämään kantamalla edes yksittäin, tiili kerrallaan, niitä kun on niin paljon ett tulee äitiä ikävä. Yks tiili painaa ehkä 4 kg

Lapio töitä teen juur sen verran ett istutan jonkin puun tai pensaan, jollen saa nakitettua jotai äijää tekemään se mun puolestani.... mustikkapiirakka, voisilmäpullia tai korvapuusteja saavat kiitoksena ahkeroinnista ja mun broidit ovat persoja pullalle sekä piirakoille.

no joo lähihoitajan työ on tosi raskasta työtä ja arvostan sitä ammattia mutta eikö pomo puutu siihen että yksin nostellaan jos sitä varten on nostolaite eli vain nostolaitteella nostetaan ja ei kukaan mies halua nähdä että nainen tekee lapiootyötä no joku kukan istutus on eri niin kyllä se niin on että mies kaivaa montun ja nainen laittaa kukan ja yhdessä peittävät montun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no joo lähihoitajan työ on tosi raskasta työtä ja arvostan sitä ammattia mutta eikö pomo puutu siihen että yksin nostellaan jos sitä varten on nostolaite eli vain nostolaitteella nostetaan ja ei kukaan mies halua nähdä että nainen tekee lapiootyötä no joku kukan istutus on eri niin kyllä se niin on että mies kaivaa montun ja nainen laittaa kukan ja yhdessä peittävät montun

Eiköhän se ole joku 40kg kun nainen saa nostaa käsivoimin. Varsinainen vitsi, jos kysyt hoitohenkilökunnan mielipidettä. Jokapäiväisessä työssämme, ei tulisi työn teosta mitään, jos tuota rajaa noudatettaisiin. Raskaana olevat ja heikko selkäiset naiset, rajataan itse niiden töiden ulkopuolelle, jottei tapaturmia tulisi.

Tässä pari vuotta sitten yksi 4-kymppinen nainen jäi bussista pois linja-auto pysäkillä ja jatkoi kävellen matkaansa kotiinsa. Iltavuorosta siis oli kotiutumassa klo 22. jälkeen. Takaa oli juossut mies napaten hänen käsilaukkunsa. Hoitajan ainoat rahat olivat kukarossa ja kukkaro laukussa joka juoksujalkaa loittoni miehen mukana.

Ei siinä kauaa ehtinyt miettiä, kun sputtasi omaisuutensa perään, alle 100m tavoitti
        miehen ja nappas takista otteen. Mies seisahtui mutt hoitajalla oli vielä menovaihde päällä. Kaatuivat kadun ja nurmikkokaistaleen päälle, ryöstelevä äijä alinmaiseksi.
        Hoitsu sai temmattua laukkunsa, mutt äijä yritti vielä hamuta pystyyn päässeen naisen jalkoja käsineen polvillaan nurtsilla.

Nainen kertoi ett jotakin silloin naksahti hänellä päässä; oli huitaissut laukulla päin naamaa, sellaisella heilahdus lyönnillä kaikilla voimillaan ja mennyt vielä potkaisemaan reisilihakseen kiukun voimalla. Voivotteleva ja uhkaileva äijä oli kuitenkin jäänyt sinne nurtsille... ilmisesti oli saanut jo tarpeeksi kolhuja osakseen.
        Ilmeisesti mies ei kuitenkaan ollut tehnyt poliisille pahoinpitely ilmoitusta, koska virkavallan taholta ei ollut mitään mainintaa kyseisestä kahakasta.
        Nykyään ei eää kuljeta lompakkoaan käsilaukussa, vaan rahat ovat taskussa.

Mikähän huumehörhö sekin miehen ketale oli, mutt luultavammin ei enää yritä juosten tehtyä varkautta. Hoitsu sanoi ett hänen viimeinen satanen kolikot ja bussikortti olivat siinä käsilaukussa ja tilipäivään lähes viikko. Ei kertakaikkiaan ollut varaa menettää niitä, vaivalla ansaittuja rahojaan ja kävellä töihin ja kotiin; viikon verran kaikenlaisten hamppareiden joukossa.

Se niistä pienistä hennoista ja kilteistä naisista, jos liian tiukoille ahdistetaan;; yllättävästi saattaa sitä häijyyttakin löytyä, puolustaessaan itseään ja omaisuuttaan

• Anonyymi kirjoitti:

Kelan teettämän tutkimuksen mukaan naiset tosiaan tekevät fyysisesti raskaampia töitä kuin miehet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole joku 40kg kun nainen saa nostaa käsivoimin. Varsinainen vitsi, jos kysyt hoitohenkilökunnan mielipidettä. Jokapäiväisessä työssämme, ei tulisi työn teosta mitään, jos tuota rajaa noudatettaisiin. Raskaana olevat ja heikko selkäiset naiset, rajataan itse niiden töiden ulkopuolelle, jottei tapaturmia tulisi.

Tässä pari vuotta sitten yksi 4-kymppinen nainen jäi bussista pois linja-auto pysäkillä ja jatkoi kävellen matkaansa kotiinsa. Iltavuorosta siis oli kotiutumassa klo 22. jälkeen. Takaa oli juossut mies napaten hänen käsilaukkunsa. Hoitajan ainoat rahat olivat kukarossa ja kukkaro laukussa joka juoksujalkaa loittoni miehen mukana.

Ei siinä kauaa ehtinyt miettiä, kun sputtasi omaisuutensa perään, alle 100m tavoitti
        miehen ja nappas takista otteen. Mies seisahtui mutt hoitajalla oli vielä menovaihde päällä. Kaatuivat kadun ja nurmikkokaistaleen päälle, ryöstelevä äijä alinmaiseksi.
        Hoitsu sai temmattua laukkunsa, mutt äijä yritti vielä hamuta pystyyn päässeen naisen jalkoja käsineen polvillaan nurtsilla.

Nainen kertoi ett jotakin silloin naksahti hänellä päässä; oli huitaissut laukulla päin naamaa, sellaisella heilahdus lyönnillä kaikilla voimillaan ja mennyt vielä potkaisemaan reisilihakseen kiukun voimalla. Voivotteleva ja uhkaileva äijä oli kuitenkin jäänyt sinne nurtsille... ilmisesti oli saanut jo tarpeeksi kolhuja osakseen.
        Ilmeisesti mies ei kuitenkaan ollut tehnyt poliisille pahoinpitely ilmoitusta, koska virkavallan taholta ei ollut mitään mainintaa kyseisestä kahakasta.
        Nykyään ei eää kuljeta lompakkoaan käsilaukussa, vaan rahat ovat taskussa.

Mikähän huumehörhö sekin miehen ketale oli, mutt luultavammin ei enää yritä juosten tehtyä varkautta. Hoitsu sanoi ett hänen viimeinen satanen kolikot ja bussikortti olivat siinä käsilaukussa ja tilipäivään lähes viikko. Ei kertakaikkiaan ollut varaa menettää niitä, vaivalla ansaittuja rahojaan ja kävellä töihin ja kotiin; viikon verran kaikenlaisten hamppareiden joukossa.

Se niistä pienistä hennoista ja kilteistä naisista, jos liian tiukoille ahdistetaan;; yllättävästi saattaa sitä häijyyttakin löytyä, puolustaessaan itseään ja omaisuuttaan

naiset on kovia mimmejä mutta eikö teillä ollut nostokone miksi sitä ei käytetä eikö pomo vaadi että sitä käytetään ettei kukaan hoitaja loukkaa selkäänsä vai onko pomon käsky että nostokonetta ei saa käyttää

• Anonyymi

Veikko Huovisen mielestä tuollainen mies olisi "mölö pösilö".

• Anonyymi

Siinä naisten ihailema mies joka haluaa hakata ja ruoskia naisia henkihieveriin. Miksei kukaan puutu tuon miehen tekemisiin, naiset ei ainakaan uskalla koska ne teloitetaan turkissa jos sanovat jotain vastaan. Siitä hyvä esimerkki kun vallankaappauksesta syytettiin tuhansia viattomia. Hallitsija jännämiehelle ei kukaan uskalla pistää hanttiin.

• Anonyymi

Kyllä aina moni suomi nainenkin tekee vain kotitöitä ja lapsia sen väkivaltaiselle jännämiehen hyväksi.

• Anonyymi

Miksi mielenvikaisista tulee presidenttejä. trump ja erdoğan nyt esimerkiksi

• Anonyymi

...puhumattakaan Putinista.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2794
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2409
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      91
      1657
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1295
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1129
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      821
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      754
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      672
    10. 43
      655
    Aihe