yleisurheilu aihe

Anonyymi

mikä yleisurheilu laji olisi sinun jos joutuisit yleisurheilemaan eli mikä mieluisin tai olet siinä lajissa hyvä

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      10 ottelu, kaikki sujuu, toki ikää alkaa olemaan, joten enemmän valmentajan roolissa. Suosikkilajit, kuula, juoksu, keihäs, seiväs, kiekko. mitäs sie?

    • Seiväshyppy

      • Anonyymi

        Täh.
        Aidanseiväs vai heinä...
        🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täh.
        Aidanseiväs vai heinä...
        🙂

        Kaik seipäät käy, viime viikolla hyppäsin seipäällä tulvivan ojan yli


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kaik seipäät käy, viime viikolla hyppäsin seipäällä tulvivan ojan yli

        🤗

        Öitä vaan ja "hyvvää pyhhää"


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤗

        Öitä vaan ja "hyvvää pyhhää"

        Hyvii öitä


    • Anonyymi

      Ei ole tullut montaa lajia kokeiltua muutamaan vuoteen.
      Lyhyet matkat, kuula, pituus, keihäänheitto. Nuo voisivat kiinnostaa yhä.
      Satanen menisi varmaan 12,5 -13,0 sekunnin väliin, kuulaa 13-13,5 metriä, pituutta 550 -580. Keihäskaari 50-60 viivoille pienellä treenillä.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        hihhih, tältä se aina tuntuu.... totuus on oikeasti toinen. Nyt haastan sinut kentälle testaamaan itsetuntemuksesi.


    • Anonyymi

      Vartalolleni paras laji olisi yösuunnistus. Mutta jos yleisurheilusta pitäisi valita niin kyllä se olisi sadan metrin hirmuinen juoksu. Siinä ei voi teknisesti mokata kauheasti. Lippalakki saattaa pudota matkalla mutta voihan sen käydä hakemassa kisan jälkeen.

    • No varmaan aitajuoksu. Hilpaisisin ali.

    • Yleisurheilu on hankalaa! Kolmiloikassa ei satu lankulle, rimojen yli ei pääse, juoksussa varastan lähdössä, keihästä heittäessä keppi osuu selkään ja kiekon mukana liitää itse. En tykkää pois tämä hyi hyi, pyh.

      • Anonyymi

        Sinulle sopisi 50 kilometrin kävely, ottais väliin parit torkut, menisi siihen melkein vuorokausi mutta ei kenelläkään ole kiire.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle sopisi 50 kilometrin kävely, ottais väliin parit torkut, menisi siihen melkein vuorokausi mutta ei kenelläkään ole kiire.

        AsianVierestä

        *hörinää*


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        *hörinää*

        Pisin matka minkä olet kävellyt tai pyöräillyt saman päivän aikana?
        Jaksaisitko 42 kilometriä kävelyä tai 150 kilometriä pyöräilyä?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pisin matka minkä olet kävellyt tai pyöräillyt saman päivän aikana?
        Jaksaisitko 42 kilometriä kävelyä tai 150 kilometriä pyöräilyä?

        AsianVierestä

        Olisko 21-24 kilometrin nousujohteinen maastojotos? Tais mennä kahdeksaan tuntiin? Huom! Kiipeämistä, ei tasaista. Luulin, etten selviä :D

        42 km. Nyt jotain rajaa.. Mihin tässä ollaan menossa?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olisko 21-24 kilometrin nousujohteinen maastojotos? Tais mennä kahdeksaan tuntiin? Huom! Kiipeämistä, ei tasaista. Luulin, etten selviä :D

        42 km. Nyt jotain rajaa.. Mihin tässä ollaan menossa?

        Haastamaan omia rajoja, se on huikea tunne jos pystyy johonkin minkä on luullut olevan saavuttamattomissa. Itsetuntio kohoaa kun teidostaa pystyvänsä pyöräilemään esimerkiksi 200 kilometriä päivän aikana. Hullultahan tuo ajatus tuntuu, hullulla on halvat huvit.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haastamaan omia rajoja, se on huikea tunne jos pystyy johonkin minkä on luullut olevan saavuttamattomissa. Itsetuntio kohoaa kun teidostaa pystyvänsä pyöräilemään esimerkiksi 200 kilometriä päivän aikana. Hullultahan tuo ajatus tuntuu, hullulla on halvat huvit.

        AsianVierestä

        En pysty! Huonosti käy. Ei ei. Ihan hullua. Tulee tappelu ja rähinä.


    • Kävelylenkit ovat riittävää urheilua minulle. En ole koskaan ollut huippu-urheilija. Koulun liikuntatunneista en tykännyt ollenkaan.

    • Jos ihan pakko olis valita olisin printteri? Vai mikä se on? Lyhyen matkan pikajuoksu.

      • Anonyymi

        Millainen taktiikka sinulla olisi? Kaveri juoksi joskus 100 m ja kertoi aloittaneensa vauhdilla ja keskimatkan otti rauhallisesti jotta jaksoi ottaa kunnon loppukirin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen taktiikka sinulla olisi? Kaveri juoksi joskus 100 m ja kertoi aloittaneensa vauhdilla ja keskimatkan otti rauhallisesti jotta jaksoi ottaa kunnon loppukirin.

        Lyhyt matka on mentävä täysillä alusta loppuun. Pitkän matkan matkan voi jaotella noin. Pitkässä matkassa säästäisin repäisyn loppuun.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lyhyt matka on mentävä täysillä alusta loppuun. Pitkän matkan matkan voi jaotella noin. Pitkässä matkassa säästäisin repäisyn loppuun.

        Matkan matkan matkan tosi pitkän matkan :’D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Lyhyt matka on mentävä täysillä alusta loppuun. Pitkän matkan matkan voi jaotella noin. Pitkässä matkassa säästäisin repäisyn loppuun.

        Se oli huumoria se loppukiri!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli huumoria se loppukiri!

        Kuka täällä on luvannu vitsailut kesken kaiken?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka täällä on luvannu vitsailut kesken kaiken?

        Anoin hupilupaa kunnan virastosta. Onneksi siellä oli lomatuuraaja jolta sain leiman anomukseeni.


    • Mä voin olla Mertaranta, siis selostaja. Tietysti voin samalla heittää keihästä ja hypätä pituushyppyä. Mää multitaskaan. :)

    • Anonyymi

      Ehkä seipäänheitto🤔

      • Seipään 😅


      • Se muutes sattuu kun seipäällä lentää ohi. Ali ja ohi.


    • Anonyymi

      Valitsen tämän.
      Eräs pikkuneiti suoritti Hippokisoissa juoksuosuuttaan, siinä mennessään hyppäsi pituuden ja jatkoi taas juoksua maaliin.
      Parasta mitä olen ikinä missään kisoissa nähnyt.

    • Anonyymi

      itse kuula moukari kiekko pituushyppy ja kolmiloikka mutta parhaiten sopisin naisten lihashuoltajaksi eli hierojaksi

    • Anonyymi

      Juoksu varmaan lähinnä. Jalat liian lyhyet hyppylajeihin. Palloa heitin kuin pojat, sain pesäpallossa olla takakentällä. Joten ehkä keihäs?

    • Anonyymi

      Kuulan työntö jos nyt pitäis valita joku laji. Nuorena voitin juoksukisoja sm kisoissa nuorena kultaa ja pronssia ja viestissä kultaa. Olin 16 vuotias eli 28 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Laji oli maastojuoksu ja 5000 metriä nuorena.


    • Anonyymi

      Jos olisin nuori, alkaisin yleisurheilemaan. Tosin aikoinaan aloitin yleisurheilun 12-vuotiaana. Treenasin ilman hormooneja, enkä pärjännyt. Lopetin 25-vuotiaana, kun ei tullut hyviä tuloksia.

    • Anonyymi

      Ei mikään, jos olisin alkanut urheilemaan laji olisi ollut joko tennis tai golf, yleisurheiluun en sekaantuisi, siinä ei juurikaan voi rikastua, ei ainakaan suomalainen

    • Anonyymi

      Joskus nuorena varmaan juoksu oli. Sittemmin fitness. Nyt fatness.

    • Anonyymi

      Cooperin testin ennätys mulla, tasan 12 minuuttia. Myös seipään karsinta vois olla hyvä
      Talviurheilussa olis helpompi, naisten takaa-ajo lähtö.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti pitkän matkan juoksu. Maraton.
      Maastojuoksu.
      Rakastan juosta! Aloitin vasta aikuisena mutta se kolahti heti ja kovaa.
      Juoksen kuutena päivänä viikossa vähintään 15 km, ja mieluiten vaihtelevassa maastossa, en asfaltilla.
      Yksi päivä sitten on lepopäivä, mutta silloin lenkitän ystävän koiraa metsissä ja maastossa. Rennosti mennään ja nautitaan luonnosta, ilman kiireitä.
      Liikunta on aina ollut tärkeä osa elämääni jossain muodossa.
      Fysioterapeuttti teki kuntotestin ja sain huippupisteet omassa ikäluokassani. Olen aikuinen nainen.

      • Anonyymi

        Onko yöjuoksu olimpialaji?


    • Anonyymi

      Ilman muut 100 metriä on minun lajini.

    • Anonyymi

      Kouluaikoina tuli aika paljon harrastettua useita lajeja. Että jos vaikka jääkiekkoon verrataan, niin yleisurheilijan on aika mahdoton saada tyttöystävä. Mutta se itsekseen suorittaminen sopi mulle paremmin ja kevyt ruumiinrakenne on yleisurheilussa hyvä. Urheileminen toi mulle kuitenkin hyvinvointia ja se painaa kuitenkin enemmän kuin pari suhde. Mitenkään vastakkaista sukupuolta vähättelemättä, mutta jonkin verran joituu itteensäkin aatella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe