Tässä sinulle jäähyväislälly, kun ilmeisesti olet jättämässä palstan.
https://www.youtube.com/watch?v=Tyfrfh-Dv6Y
Luulen että vielä paluulällynkin laitan
Lillis2020
64
698
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä on nimimerkki sinisenä.
- Anonyymi
Taas on näköjään riidelty rankasti palstalla.
Nyt kunnolla ja vakkareiden nikit käyttöön. Älkää olko lapsellisia.
T. Ultra-Karenmisspönttöuuni kirjoitti:
Ottakaa pullaa! :)
Mutta ei peruspullaa, vähintään hillomunkkia pitää olla, mieluiten viineriä
- Anonyymi
Kiitos Puijis!! 🤗
Mä odotin lällyä, luulin että unohdit. Poistin eilen nimimerkin, se muuttuu varmaan jossain vaiheessa harmaaksi. Kaikkea hyvää sinulle.
Laitan, en lällyä, vaan menevän ja hauskan huumoribiisin sinulle ja kaikille muillekin tänne. Take care! 💛
https://youtu.be/cmSbXsFE3l8
Janille, pidä lippu korkealla. Tämä on sinulle:
https://youtu.be/dq8fJVxRrUY
....🧚♀️....- Anonyymi
Muista sitten lillis, että pil*ua annetaan vasta papin aamenen jälkeen.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista sitten lillis, että pil*ua annetaan vasta papin aamenen jälkeen.
AsianVierestäNeuvot tuli liian myöhään.
- Anonyymi
Kunnon show pystyyn. Palstahuomiota saanut keijukainen lähtee kurpitsavaunulla primpsinsä odotellessa valkoisella ratsulla vieressä. Kurpitsavaunut katoavat immen heiluttaessa sinkkihanskalla ikkunasta ja rimpsi piiskaa ratsuaan, joka nousee kahdelle jalalle. Huoleton sulkahatun heilautus palstayleisölle saa viimeisenkin perunasäkkiin pukeutuneen tavallisen pulliaisen huokaisemaan ja muistamaan kurjan kostean kotikolonsa...
- Anonyymi
Hahhahhah :D
- Anonyymi
Hyvä iltasatu, kiitos tästä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä iltasatu, kiitos tästä :D
Satu? Ei sentään, vaan viiltävää palstadraamaa.
Oih, tätä kaikkea olen odotellut ja pitää itse värittää helkatti, kun tää on niin kuivaa. Prm ja Mylmyr sentään osasivat draaman perushommat. Tästä puuttu kaiho ja romantiikka. Sielun repiminen palstalaisten edessä sydänveren tahrimiin riekaleisiin puuttuu täysin.
Ehkä sekin aika vielä tulee, toivon... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih, tätä kaikkea olen odotellut ja pitää itse värittää helkatti, kun tää on niin kuivaa. Prm ja Mylmyr sentään osasivat draaman perushommat. Tästä puuttu kaiho ja romantiikka. Sielun repiminen palstalaisten edessä sydänveren tahrimiin riekaleisiin puuttuu täysin.
Ehkä sekin aika vielä tulee, toivon...Pyrsk!
Janin itsemurhakirje lisäisi tarinan draamaa 🎭 - Anonyymi
Nyt olis aika sitten taas lopettaa :( huumorit on hauskaa tiettyyn pisteeseen asti..., mutta tuohon pysähtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyrsk!
Janin itsemurhakirje lisäisi tarinan draamaa 🎭Häivy sinä siitä pyrskimästä räkiäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyrsk!
Janin itsemurhakirje lisäisi tarinan draamaa 🎭Njää... siihen en pysty... se on muuta.
Mutta voisin kehitellä kolmiodraamaa muuten. Jollekinhan keijun on esiteltävä primpsi. Että kyllä täällä on tälläinen ihana urheus. Tuskin se on Jani, kun torjui jo hänet palstalla .
Mielikuvitukseni tuo minulle jonkun saavuttamattoman urhon, joka torjui keijun. Niinhän ei voi käydä. Mikäs keiju se on jota ei avosylin kainoloon oteta? Suivaantuneena piti löytää joku kohteeksi. Mutta odotan poppparipussi mikrossa odottaen hetkeä jolloin tapahtuu reagointia.... sitten käännän nuppia ja alle kolmen minuutin voin keskittyä uuteen draamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sekin aika vielä tulee, toivon...Miksi sinkkihanskat, silkki kuulostaisi paremmalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Njää... siihen en pysty... se on muuta.
Mutta voisin kehitellä kolmiodraamaa muuten. Jollekinhan keijun on esiteltävä primpsi. Että kyllä täällä on tälläinen ihana urheus. Tuskin se on Jani, kun torjui jo hänet palstalla .
Mielikuvitukseni tuo minulle jonkun saavuttamattoman urhon, joka torjui keijun. Niinhän ei voi käydä. Mikäs keiju se on jota ei avosylin kainoloon oteta? Suivaantuneena piti löytää joku kohteeksi. Mutta odotan poppparipussi mikrossa odottaen hetkeä jolloin tapahtuu reagointia.... sitten käännän nuppia ja alle kolmen minuutin voin keskittyä uuteen draamaan.Kaikkea tekin jaksatte spekuloida.
Minä en kyllä mitään https://m.youtube.com/watch?v=d16B2QK_WPA jäähyväisbiisejä jakele vaan laitan kaikille kannustusbiisin. :)
Lillis är kärä, men hennes kärä vän mer närä.
On Lillis meille rakas, me halutaan hänet takas.
Oli syynsä hänellä lopettaa, mutta se meille opettaa:
Hän ei ole enää sinkku ja siitä tuli palstailulle hänellä pilkku.
Lopettaa oli hänellä hoppu, mutta nyt on edessä valitettavasti loppu.
Ei Lillistä enää palstalla näy, kun hän uuden miehensä kanssa yhdessä käy.
Hyvästit voimme hänelle sanoa ja samalla palstalle takaisin anoa?- Anonyymi
Nyt korkki kiinni siellä susirajalla.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäJoo, jää pitkäksi aikaan kiinni palstan osalta. Itse taidan palata tänne vasta jouluseutuun, tarkalleen 23.12. Sen ajan sanallinen korkki pysyy kiinni. Sitä paitsi kiireessä tein ruotsinkielellä monta virhettä aloitukseen. Hyvää syksyä sinne!
- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Joo, jää pitkäksi aikaan kiinni palstan osalta. Itse taidan palata tänne vasta jouluseutuun, tarkalleen 23.12. Sen ajan sanallinen korkki pysyy kiinni. Sitä paitsi kiireessä tein ruotsinkielellä monta virhettä aloitukseen. Hyvää syksyä sinne!
Hyvää pääsiäisen odotusta! Hyvää tulevaa elokuun puoltaväliä!
- Anonyymi
Joo, jää pitkäksi aikaan kiinni palstan osalta. Itse taidan palata tänne vasta jouluseutuun, tarkalleen 23.12. Sen ajan sanallinen korkki pysyy kiinni. Sitä paitsi kiireessä tein ruotsinkielellä monta virhettä aloitukseen. Hyvää syksyä sinne!
Pienet virheet mitään haittaa, sisällön kuitenkin ymmärtää hyvin.
- Anonyymi
Sun on turha mitään aikarajoja ilmoitella, ei ne koskaan kuitenkaan toteudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää pääsiäisen odotusta! Hyvää tulevaa elokuun puoltaväliä!
Hyvää helatorstaita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäPari viikkoa poissa ja dramaattiset kuviot palstalla. Mutta eikö av ollut ihastunut lillikseen? Onnistuiko poka? 😃?
- Anonyymi
Siinä meni mahikset pönttikseen ja muihin palstanaisiin. Pönttis ei tuota sulata.
- Anonyymi
No siis pönttishän on koko ajan ollut harmiksen perässä vaikka parempiakin miehiä on tarjolla (pujis) Mutta annetaan pönttiksen maksaa oppirahansa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis pönttishän on koko ajan ollut harmiksen perässä vaikka parempiakin miehiä on tarjolla (pujis) Mutta annetaan pönttiksen maksaa oppirahansa ;)
Pönttis on varmasti jo tajunnut harmis virheensä mutta pujis teki virheen kun olisi ollut seuraavana jonossa, nyt joutui ö mappiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttis on varmasti jo tajunnut harmis virheensä mutta pujis teki virheen kun olisi ollut seuraavana jonossa, nyt joutui ö mappiin.
Näyttäis neiti olevan nettitreffeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäis neiti olevan nettitreffeissä.
Vierivä kivi ei sammaloidu :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierivä kivi ei sammaloidu :)
Se on vaivaton tapa tavata ihmisiä. Suosittelen.
- Anonyymi
“Jokainen rakastaja, jonka rakkaus on vilpitöntä, mutta joka ei pysty nauttimaan yhteisestä rakkaudesta johtuen joko erossaolemisesta, rakkautensa kohteen halveksunnasta, tunteidensa salassapitämisestä tai minkä tahansa muun syyn vuoksi, joutuu jossain vaiheessa saapumaan väkisin sairauden partaalle niin väsyneenä ja riutuneena, ettei enää jaksa edes nousta aamuisin sängystä.”
-Ibn Hazm-
Aivan mahtava jäähyväislälly Pujis!
Olit tosi kiltti kun muistit Lillistä. Kiitos munkin puolesta.- Anonyymi
Oletko mennyt luostariin?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Viinerin, piti sanomani.
Uijui!
- Anonyymi
Miksi Lillis jättää palstan?
- Anonyymi
Yhdessä Jiimenin kanssa. Kumpikin lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitämitämitä......Lillis ja Jiimen? Milloin tämä tapahtui? Onnea heille!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huu dö fak is Jiimen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huu dö fak is Jiimen?
Tavallinen kaveri joka uskaltaa tehdä aloitteen eikä pelkää pakkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen kaveri joka uskaltaa tehdä aloitteen eikä pelkää pakkeja.
MÄ SAIN PAKIT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MÄ SAIN PAKIT.
No niin, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun sitten vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MÄ SAIN PAKIT.
Lilliltä? Se antoi pakit monelle palstalla. Tuskin menetit mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lilliltä? Se antoi pakit monelle palstalla. Tuskin menetit mitään.
Monelle??????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelle??????
Niin, on voinut olla vain yksikin, mistä sen tietää? Anomuumeja kaikki :D
Heh.... kaikki paitsi Jazuli tietty... :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.... kaikki paitsi Jazuli tietty... :DTäh? Onko mullekin annettu pakit vai? :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.... kaikki paitsi Jazuli tietty... :DTäh? Onko mullekin annettu pakit joskus? :(
- Anonyymi
Joku on taas näköjään esiintynyt minuna joten kyllä tällä palstalla surffailu on jäänyt vähemmäksi ja vähenee jatkossakin.
Tähän ketjuun en ole vielä vastannut, tämä on ensimmäinen ja viimeinen viesti, saa jäädä sellaiseksi.
AsianVierestä- Anonyymi
Älä huoli. Kyllä ne erottuu. Näkee heti, että teksti ei oo sun ja kiusallaan suolletaan sontaa!
- Anonyymi
seliseliseli
- Anonyymi
Pujis käy useammin☺️
- Anonyymi
Tähänkö nyt olis sitten se paluulällyn aika?
Anonyymi kirjoitti:
Tähänkö nyt olis sitten se paluulällyn aika?
Ei taida vielä olla, ei ole varmaa tietoa kohdehenkilön paluusta
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ei taida vielä olla, ei ole varmaa tietoa kohdehenkilön paluusta
:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D
Kohdehenkilö?
- Anonyymi
Nosto on kyllä mentaalisesti kyseenalaistettava, harmi että tällaisia nostoja joku haluaa tehdä.
AV Jos sellainen yllättävä paluu tapahtuu, niin ehdotan jotain nättiä biisiä. Minä nyt tyrkkään kuitenkin jotain häiritsevää.
https://youtu.be/MkWbB9ta1l8
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla743045Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "642633SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1312518Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.901500Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341316Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021043Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o1931004Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m86974Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html158899Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä76899