Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaimoni tekstiiliterroria

Anonyymi

Vaimoni ostaa kaikki minun käyttövaatteeni. Ns. paremmat vermeet olen ostanut markka-aikaan ja ne ovat edelleenkin sopivia ja hyväkuntoisia.
Muuten en purnaisikaan tätä järjestelyä mutta puserot ovat kiviä kengässäni.
Millään ilveellä en saa vaimoani ymmärtämään kaikkien puseroiden, ml. tuulipuvun puseroiden taskujen tärkeyttä.
Sivutaskujen tulee olla riittävän syvät ja suljettavissa veroketjulla tai vähintäänkin tarranauhalla.
Sama koskee povitaskua. Syvä ja suljettavissa.
Tämän vuoksi en ryhdy leikkaamaan mattoja halki 50v liiton jälkeen mutta "taskuviestin" ymmärretyksi saaminen vaikuttaa ylivoimaiselle!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen tekemä aloitus. Huono provo.
      Mies ei sano päällitakkiaan ikinä puseroksi!

      • Anonyymi

        Olet väärässä, kyllä sanoo myös mun isäni sanoi usein pusero ja tarkoitti päälitakkia.


    • Anonyymi

      Älä laita vaimosi ostamia vaatteita päällesi. Vanhat verskit ja suomipaita on ihan hyvät. Ei kaiken tarvitse olla viimeistä huutoa.

      Perusmies

      • Anonyymi

        En minä laita sitä mihinkään! Ensin vaimoni motkottaa jostakin käyttömukavasta vaatteesta ja sitten se katoaa salaperäisesti.

        Alusvaatteiden hankinnassa ei ole moittimista. Suorat housut, silloin harvoin kun tarve tulee, hoituvat siten, että parivuoteemme päiväpeiton päälle ilmestyvät kolmet housut. Vaimo antaa minun valita. Sanoo, että yhdet niistä jäävät. Minä saan päättää mitkä.
        T-paitojen hankinta hoituu moitteitta.

        Tuolle päällystakin epäilijälle sanon, että se kuuluu markka-ajan ostoksiin. Vaimoni on ostanut minulle yhden toppatakin mutta rakenteeltaan se sopii arktisiin olosuhteisiin joten käyttö on ollut vähäistä.
        Tänä talvena hänen ostamansa tuulipusakka on kooste epämukavuuksista. Kangas on kevyttä lierua joten toisen käden saaminen hihaan vaatii omat temppunsa. Povari puuttuu täysin ja sivutaskut ovat matalahkot ja sulku yhdellä nepparilla.
        Ei ole nainen paljoa oppinut kymmenien vuosien aikana tai sitten ei välitä.

        Silloin harvoin kun olemme lähdössä yhdessä ulos, tapahtuu aina vaatetarkastus. Osaan melko pitkälle ennakoida mutta kokeillessani hyväksymisrajaa menee pukeutuminen usein uusiksi. Itse en kuvittele olevani mikään edustusukko.

        Kymmeniä vuosia sitten yritimme käydä vaateostoksilla yhdessä. Se oli tuskallista ja teennäistä. Minä en lähde. Lenkkarit käyn ostamassa itse.


    • Anonyymi

      Tota, quotesverkkarit.......................

    • Anonyymi

      Vaikka marketeista ruokaostosten yhteydessä ostat itse sellaiset oikeataskulliset vaatteet, ei kai sentään ylivoimasta. Tai käy SPR Kontista/Kierrätyskeskuksesta kattoon, voit löytää vielä niitä markka-aika tuulipukuja, jos niissä kerta taskut paremmat. Voi olla että saat tapella niistä hipsterien kanssa.

      • Anonyymi

        Tuo SPR/kierrätys on harkitsemisen arvoinen vaihtoehto.
        Tosin, minusta kaiken tyyppiset rättiostokset ovat vastenmielisiä. Siksi tuo toiminto on urautunut nykyiseen malliin.
        Aloituksen "terrori" on ilmaisuna hieman provosoiva.


    • Anonyymi

      Muijani yrittää kovasti saada mua muuttuun ja ostelee mulle paitoja jotka ei tyylillisesti sovi ja väittää niitä joista tykkään ja pidän vanhanaikaisiksi.

    • Anonyymi

      Kun aiheet loppuu ja asiaa ei ole, tehdään tikusta asiaa ja ollaan olevinaan nokkelia!

      • Anonyymi

        Kun aktiviteetit ja mielikuvitus loppuvat niin luetaan näitä tikkuasioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe