Nainen 40-50v. suotuisitko avoimeen suhteeseen ?

Anonyymi

Olen cuckold mies ja etsin todellista hottista, naista joka suhtautuu seksiin erittäin vapaamielisesti. Olen aikaisemmin elänyt tuollaisessa suhteessa yli 10 vuotta ja nyt tahtoisin uudestaan sellaisen. Muuten talouteni ja muut asiani ovat kunnossa, minulla on vain tuo fetissi, joka tarvitsee toteuttajan.

27

2740

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo voisi olla mielenkiintoista ? Mikä lie oma ikäsi ?

    • Anonyymi

      Onhan meitä tuonkaltaisia naisia olemassa. Emme vaan kovin innokkaasti tuosta asiasta tiedota. Minä olen ollut avioliitossa 24 vuotta aisuri miehen kanssa. Alkuun oli hiukan outoa tuo mihen asennoituminen, tai siis fetissi. Mutta nopeasti opin suhtautumaan asian vaatimalla tavalla. Eipä ole tuo elämän osa-alue yksitoikkoista.

      • Anonyymi

        Onks teillä aina sama jengi, vai miten tuo on järjestetty ? Luulisi olevan hankala löytää vieraita miehiä tuohon leikkiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks teillä aina sama jengi, vai miten tuo on järjestetty ? Luulisi olevan hankala löytää vieraita miehiä tuohon leikkiin ?

        Muutaman kerran saman kanssa, mutta ei mitään sen vakituisempaa. Kyllä saalista saa, kun on hyvä viehe, hyvä syötti ja oikea ottipaikka... siis tämä on mieheni kommentti...taisi liittyä kalastukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman kerran saman kanssa, mutta ei mitään sen vakituisempaa. Kyllä saalista saa, kun on hyvä viehe, hyvä syötti ja oikea ottipaikka... siis tämä on mieheni kommentti...taisi liittyä kalastukseen.

        Eikö sua yhtään hävetä tai ole morkkista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sua yhtään hävetä tai ole morkkista ?

        Miksi hävettäisi ?


    • Anonyymi

      Minä nautin, mieheni nauttii ja muistakin osallistujista juttu on kivaa. Harvinaista herkkua, että kaikilla on kivaa. Alkuun oli tuohon totuttelemista. Oma mies katselemassa, ja minä vieraiden naitavana. Kymmenkunta ekaa kertaa oli mielessä, onko tämä oikein, mutta sitten siihen tottui. Minulle sopi tuollainen järjestely kyllä.

    • Anonyymi

      En todellakaan suostuis. Jos semmoseen on tarve parisuhteessa, niin ei ole valmis parisuhteeseen. Mikä helvetin parisuhde se on, jos toinen juoksee vieraissa ja huitoo ympäriinsä munansa ja himojensa saattelemana kun pikku kakara. Ei ole tommonen kaveri edes luottamuksen arvoinen.

    • Anonyymi

      Suostuisin kyllä, jos miehelleni tuo asia olisi ok.

      • Anonyymi

        Se on vain yksi puoli asiasta, että saisi eri sonneja naimaan itseään. Kolikon kääntöpuoli on, että sitten pitäisi oikeasti asua yhdessä tommosen looser -cuckoldin kanssa 24/7. Kuka haluaa katsoa kotonaan tommosta? Jos alkaa himottamaan, niin äkkiä soittamaan ympäriinsä, että mistä sitä nyt saisi ehtaa kankea. Johan siinä metsästyksessä ja odottaessa himot laantuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain yksi puoli asiasta, että saisi eri sonneja naimaan itseään. Kolikon kääntöpuoli on, että sitten pitäisi oikeasti asua yhdessä tommosen looser -cuckoldin kanssa 24/7. Kuka haluaa katsoa kotonaan tommosta? Jos alkaa himottamaan, niin äkkiä soittamaan ympäriinsä, että mistä sitä nyt saisi ehtaa kankea. Johan siinä metsästyksessä ja odottaessa himot laantuu

        Meillä on vakikavereita joille voi soittaa kun haluttaa.
        Miehet käy vuorotellen meillä ainakin viikonloppuisin ollen yleensä 2-3 yötä joskus viikolla myös pikapanoja.


    • Anonyymi

      Tuollainen on surullista ja säälittävää elämää!

      • Anonyymi

        Miten niin on surullista?
        Minä nautin kun useampi mies haluaa panna kiimansa kanssani oman mieheni kanssa.
        Nautin täysin kimppanaisena olosta.


      • Anonyymi

        Tuo vinkuminen ja muiden seksuaalista lueskelu on säälittävämpää enemmänkin.
        Kertoo ehkä enemmän sinusta tuo kirjoittelusi...harmi ettei sinulla ole ketään kenen kanssa leikkiä. Mutta onhan niitä kaikenlaisia leluja


    • Anonyymi

      Minä suostuisin kyllä, mutta miehelle se ei käy.

    • Anonyymi

      Noita seksisuhteita on kovin montaa sorttia ja niihin liittyy erilaisia fetissejä. Mun miehellä on tuollainen cuckold fetissi ja se ei johdu mistään nyhveröinnistä. Hän vain kiihottuu nähdessään vieraan miehen panevan minua. Asiaan ei liity mitään alistamista puolin, eikä toisin. Minulle käy jos miehelleni käy tuollainen suhde ja tietenkin toisin päin. 18 vuotta naimisissa ja ei tuon asian kanssa ole mitään ongelmaa. Ja kuinka monta kertaa ? En ole enään laskenut, mutta valistunut arvio on 500, tai jotain niillä näppäimillä. Ainakin mun mies sanoi jo aikoja sitten mua "viidensadan kullin Titaksi".

      • Anonyymi

        Vaihtelu virkistää... kummasti. :)


    • Anonyymi

      Minä olen elänyt pitkän elämän tuollaisessa suhteessa. Olen 68v. nainen. Vuosiin ei ole enään noita ollut. Kun ajattelen taaksepäin, niin empä tekisi tuon asian kanssa mitään toisin.

      • Anonyymi

        Joo, tästäkin ketjusta näkee, et ennemmin maa repee, kuin hu0ra häpee..


    • Anonyymi

      Jos nyt juoksisit ja lujaa👿

    • Anonyymi

      Hyi jumankauta, sairasta. Varmaan kaikenlaisia tautejakin olet saanut. Yök!

    • Anonyymi

      Cuckold suhde, kyllä. Jos kummatkin siihen suostuu ja kaikki asiat on sovittu etukäteen ja niistä pidetään myös kiinni. Ja aloittajalle, on meitä naisia, joille tuollainen järjestely sopii mainiosti. Minä en voi kuitenkaan ryhtyä kanssasi tuohon, kun minulla on jo mies.

    • Anonyymi

      Miksei. En ole koskaan kokeillut, mutta kuulostaa ihan mahdolliselta.

    • Anonyymi

      Tuossa cuckold jutussa on paljon sivujuonteita, siksi kannattaa sopia kaikki mahdollinen etukäteen. Kaikkille tuo ei todellakaan sovi. Olen 47v. nainen ja minulla on myös muita fetissejä, jotka sekoittuvat tuon cuckold jutun kanssa. Koska olen tuossa lajissa kokenut paljon, osaan välttää ihmissuhde ongelmat. Ja valitettavasti, vasta kokeilemalla tietää.

    • Anonyymi

      Ei ongelma ainakaan minulle. Tuollaisia miehiä vain ei joka puussa kasva. Olisin hyvin onnellinen tuosta vapaudesta seksin suhteen. Ja toisaalta haluaisin muutoin toimivan parisuhteen. En kuitenkaan haluaisi alistaa Sinua tuossa suhteessa.

    • Anonyymi

      Minä voin olla vaimosi. Olen 31 v. sopusuhtainen ja kaunis nainen. Kokemusta tuollaisesta cuckold suhteesta minulla ei ole, mutta uskoisin sopetuvani hyvin.

    • Anonyymi

      Olen 40 v. hokka ja siro nainen. Suostuisin tuollaiseen suhteeseen, en kuitenkaan mihinkään pervoihin juttuihin. Olen introventti ja siksi yksinäinen. Uskoisin sopeutuvani hyvin tuollaiseen suhteeseen. En tosin uskalla itse tehdä aloitetta, joten käytännön asiat joutuisit hoitamaan. Olen lukenut paljon cuckold suhteista ja se voisi olla minulle hyvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe