Pojillekin HPV rokote

Anonyymi

Vanhemmat ei salli rokotusta. Entä täysi ikäinen lapsi. Mitä sen kanssa tekee? Petri Paavola ja Mauno Mattila ja muut asiantuntijat eivät hyväksy rokotetta

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntijat my ass. 🤣

      Täysi-ikäinen päättää tietysti itse rokotuksistaan, tämähän on päivänselvää.

    • Anonyymi

      Monet rokotukset, tekevät ihmisen oman vastustuskyvyn heikoksi.

      eli immuniteetti on jokaisella ihmisellä, vauvasta vaariin ja mummoon.
      nyt tämä vastsutuskykyä voidaan vahvistaa tahi heikentää.

      joten, lähes kaikki "lääke-aineet" tekevät ihmisen oman puolustus-mekaanikan, heikoksi.

      Jos tahdot vain yhden tapauksen, tutki
      antibiootteja eli tavallista tulehdus-lääkettä ja kuinka siitä on tullut vaarallinen ja mahdoton voitettava.
      sairaala-bakteeri.

      tämä ei enää voida takaisin "pulloon" laittaa vaan se edelleen muuttaa muotoa ja tekee mitä tekee.

      JOS ihmisen oma puolustus on kunnossa, ei tarvita, edes sitä ensimmäistä antibioitti kuuria.
      periaatteessa, anti-biootti kuuri, esim viikko tahi kaksi, tuhoaa kaikki bakteerit vatsassa, sekä hyvät että pahat.
      ja tämä johdosta usein tulee vatsa-kipeäsksi ja taas siihen tulee sitten uutta lääkettä!

      eli, Luonto kyllä voittaa kaikki mitä se itse luonto antaa omastaa, mutta jos ihminen alkaaa "säätämään" ei tule hyvää.

      asiaa voidaan verrata, tietokona viruksiin.
      Nyt jokaisessa koneessa joka on netissä, on pakko, tietokone virusten varalta oltava virus ohjelma, ja NYT se tärkeä.
      Viruspäivitys.

      joten jokainen lapsi on saanut jo syntymässä oman virusohjelman / suojan, ja äiti, isä ja muut lapset sekä kotieläimet, ja varsinkin maalla olevat, lehmät ja lampaat ja hevoset ja mitä siellä on, ovat hyviä virus-päivityksiä.

      eli, muutama aika sitten oli suositus, missä se nyt on? että, lapsia on hyvä viedä mummolaan tahi muuhun "lomapaikaan" jossa on eläimiä.

      Miksi, vauvat ja pienet lapset "syövät" kaikki mitä voivat suuhunsa tunkea!

      Jumala teko.
      eli Jumala kyllä on tehnyt ihmisen että se kestää luonnon tapahumat.
      mutta ihmisen teot ovat aina pahoja.
      vaikka he kuvitteletvat että tekevät hyvää.

      • Anonyymi

        Näköjään sinulla ei ole hajuakaan siitä, miten ihmisen immuunijärjestelmä toimii! Kertomuksesi on kuvitelmaa. Opiskelepas asioita ennen kuin rupeat täällä julistamaan huhuja faktoina.

        Minun ei muuten tarvitse ottaa HPV-rokotetta, sillä olen pannut vain yhtä naista koko elämäni aikana: upeaa ja sensuellia vaimoani. Tosin, jos joku aikuinen kuvittelee ottavansa suojan papilloomaviruksia vastaan tällä lähes 800 euron rokotesarjalla, niin kannattaa ensin tarkastaa moneltako partnerilta on saanut näitä viruksia itseensä ja mitkä papilloomavirukset itsessä on. Jos on saanut jo tartuntoja, rokote on turha. Ilman muuta lapseni saisi rokotteen, olisi sitten tyttö tai poika.


      • Voi hyvänen aika mitä tuubaa! Ennen rokotuksia ihmisen "immuniteetti" tuotti kuolleita kuin kärpäsiä. Rokotetuista taas ei kuole juuri kukaan ainakaan siihen sairauteen johon rokote on tarkoitettu.

        Kuten olen sanonut, rokotevastaisuudesta on kuitenkin se hyöty, että se karsii tyhmintä geeniperimää pois.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Voi hyvänen aika mitä tuubaa! Ennen rokotuksia ihmisen "immuniteetti" tuotti kuolleita kuin kärpäsiä. Rokotetuista taas ei kuole juuri kukaan ainakaan siihen sairauteen johon rokote on tarkoitettu.

        Kuten olen sanonut, rokotevastaisuudesta on kuitenkin se hyöty, että se karsii tyhmintä geeniperimää pois.

        Tämä oli hyvä esimerkki "rokotekriittisten" propagannasta, joka perustuu keksittyihin väitteisiin joille ei ole minkäänlaista tieteellistä tukea.

        "eli, Luonto kyllä voittaa kaikki mitä se itse luonto antaa omastaa, mutta jos ihminen alkaaa "säätämään" ei tule hyvää."

        Kaveri ei taida tuntea keskiajan tautikuolleisuutta. Luonto hoisi silloin ihmisiä pois niin, että keskimääräinen elinikä oli suunnilleen puolet nykyisestä. Esimerkiksi paraskaan luonnollinen vastustuskyky ei auta, jos Yersina Pestis iskee. Se tappoi keskiajalla kolmanneksen Euroopan väestöstä, mutta on nykyään antibiooteilla hoidettavissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä esimerkki "rokotekriittisten" propagannasta, joka perustuu keksittyihin väitteisiin joille ei ole minkäänlaista tieteellistä tukea.

        "eli, Luonto kyllä voittaa kaikki mitä se itse luonto antaa omastaa, mutta jos ihminen alkaaa "säätämään" ei tule hyvää."

        Kaveri ei taida tuntea keskiajan tautikuolleisuutta. Luonto hoisi silloin ihmisiä pois niin, että keskimääräinen elinikä oli suunnilleen puolet nykyisestä. Esimerkiksi paraskaan luonnollinen vastustuskyky ei auta, jos Yersina Pestis iskee. Se tappoi keskiajalla kolmanneksen Euroopan väestöstä, mutta on nykyään antibiooteilla hoidettavissa.

        Uudenkin ajan lukemattomilla sotaretkillä taudit tappoivat aina enemmän kuin kuulat. Se siitä luonnollisesta vastustuskyvystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä esimerkki "rokotekriittisten" propagannasta, joka perustuu keksittyihin väitteisiin joille ei ole minkäänlaista tieteellistä tukea.

        "eli, Luonto kyllä voittaa kaikki mitä se itse luonto antaa omastaa, mutta jos ihminen alkaaa "säätämään" ei tule hyvää."

        Kaveri ei taida tuntea keskiajan tautikuolleisuutta. Luonto hoisi silloin ihmisiä pois niin, että keskimääräinen elinikä oli suunnilleen puolet nykyisestä. Esimerkiksi paraskaan luonnollinen vastustuskyky ei auta, jos Yersina Pestis iskee. Se tappoi keskiajalla kolmanneksen Euroopan väestöstä, mutta on nykyään antibiooteilla hoidettavissa.

        "Kaveri ei taida tuntea keskiajan tautikuolleisuutta. "

        Tauditkin oli vähän pahemmat, mutta ihminen kehitti niihin immuniteetin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaveri ei taida tuntea keskiajan tautikuolleisuutta. "

        Tauditkin oli vähän pahemmat, mutta ihminen kehitti niihin immuniteetin.

        https://www.studio55.fi/terveys/article/professori-antibioottien-vaikutus-suolistoon-dramaattinen-voi-aiheuttaa-ylipainoa-ja-diabetesta/5580788#gs.buuq0g

        Antibiootit sen sijaan heikentää immuniteettiä, koska ne tuhoavat suoliston hyödyllisiä bakteereja, muuttavat suoliston toimintaa ja aiheuttavat näin tulehdustilan elimistössä. Tämä taas aiheuttaa monia sairauksia. Ihmisen immuniteettijärjestelmä toimii viisaammin ja tuhoaa vain huonot bakteerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.studio55.fi/terveys/article/professori-antibioottien-vaikutus-suolistoon-dramaattinen-voi-aiheuttaa-ylipainoa-ja-diabetesta/5580788#gs.buuq0g

        Antibiootit sen sijaan heikentää immuniteettiä, koska ne tuhoavat suoliston hyödyllisiä bakteereja, muuttavat suoliston toimintaa ja aiheuttavat näin tulehdustilan elimistössä. Tämä taas aiheuttaa monia sairauksia. Ihmisen immuniteettijärjestelmä toimii viisaammin ja tuhoaa vain huonot bakteerit.

        Ja tämä suoliston bakteerikannan toipuminen normaaliksi antibioottikuurin jälkeen voi viedä vuosia.


      • Anonyymi

        >>>eli, muutama aika sitten oli suositus, missä se nyt on? että,
        lapsia on hyvä viedä mummolaan tahi muuhun "lomapaikaan"
        jossa on eläimiä.<<<<

        Nyt ei enää ole tälläasia mummoloita, joissa olisi eläimiä ja niitä
        "hirveitä bakteereja". Mutta allergioita on lähes joka toisella ihmisellä,
        jos ei useammalla.

        Kauan sitten nuorena kissa sattui vilahtamaan ovesta sisään.
        Istuin olohuoneessa telkun ääressä. Nousin ja otin kissan
        syliin ja istahdin sohvaan takasi silittelemään ja hellimään
        kissaa. Minä kun olen aina pitänyt eläimistä mutta olin
        elänyt ilman kotieläimiä eläimiltä suojatussa lapsuuden kodissa.
        Olin iloinen kun sain kissan syliin.

        Vain vähän aikaa kissaa slitettyäni, silmät ja nenä alkoivat
        vuotaa ja minua alkoi aivastuttaa ja tuli hengen ahdistusta.
        Jouduin äkkiä luopumaan kissasta ja vein sen takasi ulos.

        Tämä tapahtui minun ollessa nuori 23-26 vuotias. Sittemmin
        olen altistunut jonkun verran kissoille ja koirille. Aina kissojen
        läheisyydessä allergiaoireet ovat esiintyneet, joskin lievänä,
        mutta niitä on ollut.

        Sitten isäni kuoli jä äiti hankki kissan seuralaisekseen. Minä huolestuin
        ja ajattelin, miten nyt voin käydä äitiä kattomassa kun olen niin
        allerginen kissoille. Kävin äidin luona niin kuin ennenkin. Allergiaa
        esiintyi erittäin lievänä. Sitten joidenkin käyntikertojen jälkeen
        kun tuli jälleen kerran äidin luo ja panin nukkumaan, kissa tuli sänkyyn.
        Siinä se nukkui minun kanssa hyvin lähellä. En kokenut mitään allergia-
        oireita. Olin täysin vapaa kissa-allergiasta.

        Noin puolitoista vuotta sitten koiramme kuoli. Kaksi kuukautta tämän
        jälkeen meille tuli iso valkoinen kissa. Se oli elänyt ulkona ja olin
        nähnyt sitä vuosien ajan maastossa talomme läheisyydessä. Mutta se ei
        päästänyt ihmistä sataa metriä lähemmäksi. Se oli siis puoliksi villikissa.
        Sitten se alkoi tulemaan meidän porstuaaseen. Aloimme ruokkia sitä.
        Muutaman viikon kuluttua se uskaltautui sisälle kun sai hyvää ruokaa.
        Ja siitä se kesyyntyminen sitten alkoi.

        Nyt se on ollut kissanamme jo n. puolitoista vuotta. Minulla ei ole
        mitään allergisia oireita. Olen altistanut itseäni sille, mille olin allerginen.
        Ja nyt sitten ei mitään kissa-allergiaa.

        Mvh J - K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaveri ei taida tuntea keskiajan tautikuolleisuutta. "

        Tauditkin oli vähän pahemmat, mutta ihminen kehitti niihin immuniteetin.

        Keskiajalla kuoltiin useimmiten bakteeritulehduksiin. Rutto oli yksi sellainen. Maailma on ollut hyvin erilainen penisilliinin ja sitä seuranneiden antibioottien keksimisen jälkeen. Valitettavasti "hyvää" on jaeltu siihen tahtiin, että syntyi antibioottiresistenttejä bakteereita. Suurin osa antibioottijäämistä tuli lihantuotannon kautta. Lääkkeitä myös määrättiin varmuuden vuoksi virusten aiheuttamiin flunssiin, vaikka antibiootit eivät niihin auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.studio55.fi/terveys/article/professori-antibioottien-vaikutus-suolistoon-dramaattinen-voi-aiheuttaa-ylipainoa-ja-diabetesta/5580788#gs.buuq0g

        Antibiootit sen sijaan heikentää immuniteettiä, koska ne tuhoavat suoliston hyödyllisiä bakteereja, muuttavat suoliston toimintaa ja aiheuttavat näin tulehdustilan elimistössä. Tämä taas aiheuttaa monia sairauksia. Ihmisen immuniteettijärjestelmä toimii viisaammin ja tuhoaa vain huonot bakteerit.

        Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia. Mutta bakteeritulehdus (esim. keuhkokuume) on hoidettava, koska se voi edetä verenmyrkytykseksi ja tappaa. Poikkeuksellisen ärhäkän bakteerin kyseessä ollessa se voi tapahtua jopa muutamassa tunnissa. Kokemusta on.

        Satunnaiset antibioottikuurit vaikuttavat vain tilapäisesti elimistön tasapainoon. Kuurin aikana voi elimistöä myös tasapainottaa syömällä probiootteja (esim. maitohappobakteerit) ja prebiootteja (esim. täysjyväkaura). Niitä kannattaa syödä muutenkin suoliston kunnon vuoksi.

        Ongelmia syntyy lähinnä toistuvista antibioottikuureista. Toistuva ja pitempiaikainen sairastaminen vaikuttaa aina koko elimistöön. Sitä ei voi välttää. Ellei päätä käpertyä kokoon ja kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä suoliston bakteerikannan toipuminen normaaliksi antibioottikuurin jälkeen voi viedä vuosia.

        Olisiko ollut parempi kuolla tulehdukseen? Olen syönyt valtavasti antibioottikuureja toistuvien keuhkokuumeiden vuoksi. Eikä minulla ole edes ruoansulatusongelmia diabeteksest nyt puhumattakaan. Kyse on nimittäin enemmän päivittäisistä elämäntavoista kuin lääkekuureista. Vatsan hyvää bakteerikantaa voi nimittäin ruokkia jatkuvasti päivittäisillä valinnoilla. Kuten maitohappobakteereja sisältävillä hapanmaitotuotteilla, täysjyväkauralla jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>eli, muutama aika sitten oli suositus, missä se nyt on? että,
        lapsia on hyvä viedä mummolaan tahi muuhun "lomapaikaan"
        jossa on eläimiä.<<<<

        Nyt ei enää ole tälläasia mummoloita, joissa olisi eläimiä ja niitä
        "hirveitä bakteereja". Mutta allergioita on lähes joka toisella ihmisellä,
        jos ei useammalla.

        Kauan sitten nuorena kissa sattui vilahtamaan ovesta sisään.
        Istuin olohuoneessa telkun ääressä. Nousin ja otin kissan
        syliin ja istahdin sohvaan takasi silittelemään ja hellimään
        kissaa. Minä kun olen aina pitänyt eläimistä mutta olin
        elänyt ilman kotieläimiä eläimiltä suojatussa lapsuuden kodissa.
        Olin iloinen kun sain kissan syliin.

        Vain vähän aikaa kissaa slitettyäni, silmät ja nenä alkoivat
        vuotaa ja minua alkoi aivastuttaa ja tuli hengen ahdistusta.
        Jouduin äkkiä luopumaan kissasta ja vein sen takasi ulos.

        Tämä tapahtui minun ollessa nuori 23-26 vuotias. Sittemmin
        olen altistunut jonkun verran kissoille ja koirille. Aina kissojen
        läheisyydessä allergiaoireet ovat esiintyneet, joskin lievänä,
        mutta niitä on ollut.

        Sitten isäni kuoli jä äiti hankki kissan seuralaisekseen. Minä huolestuin
        ja ajattelin, miten nyt voin käydä äitiä kattomassa kun olen niin
        allerginen kissoille. Kävin äidin luona niin kuin ennenkin. Allergiaa
        esiintyi erittäin lievänä. Sitten joidenkin käyntikertojen jälkeen
        kun tuli jälleen kerran äidin luo ja panin nukkumaan, kissa tuli sänkyyn.
        Siinä se nukkui minun kanssa hyvin lähellä. En kokenut mitään allergia-
        oireita. Olin täysin vapaa kissa-allergiasta.

        Noin puolitoista vuotta sitten koiramme kuoli. Kaksi kuukautta tämän
        jälkeen meille tuli iso valkoinen kissa. Se oli elänyt ulkona ja olin
        nähnyt sitä vuosien ajan maastossa talomme läheisyydessä. Mutta se ei
        päästänyt ihmistä sataa metriä lähemmäksi. Se oli siis puoliksi villikissa.
        Sitten se alkoi tulemaan meidän porstuaaseen. Aloimme ruokkia sitä.
        Muutaman viikon kuluttua se uskaltautui sisälle kun sai hyvää ruokaa.
        Ja siitä se kesyyntyminen sitten alkoi.

        Nyt se on ollut kissanamme jo n. puolitoista vuotta. Minulla ei ole
        mitään allergisia oireita. Olen altistanut itseäni sille, mille olin allerginen.
        Ja nyt sitten ei mitään kissa-allergiaa.

        Mvh J - K

        "Mutta allergioita on lähes joka toisella ihmisellä,
        jos ei useammalla."

        Vaikka elimistö reagoi allergiassa ulkoiseen ärsykkeeseen, niin perusongelma on perinnöllisessä taipumuksessa. Joillekin toimii siedätyshoito. Mutta sitten on niitä, jotka saavat hengenvaarallisen reaktion. Toisen ihmisen allergiaa ei pidä väheksyä, kun ei tiedä miten vakava se on. Elämänlaadun se lievempänäkin tuhoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä esimerkki "rokotekriittisten" propagannasta, joka perustuu keksittyihin väitteisiin joille ei ole minkäänlaista tieteellistä tukea.

        "eli, Luonto kyllä voittaa kaikki mitä se itse luonto antaa omastaa, mutta jos ihminen alkaaa "säätämään" ei tule hyvää."

        Kaveri ei taida tuntea keskiajan tautikuolleisuutta. Luonto hoisi silloin ihmisiä pois niin, että keskimääräinen elinikä oli suunnilleen puolet nykyisestä. Esimerkiksi paraskaan luonnollinen vastustuskyky ei auta, jos Yersina Pestis iskee. Se tappoi keskiajalla kolmanneksen Euroopan väestöstä, mutta on nykyään antibiooteilla hoidettavissa.

        Antibioottejakin suurempi merkitys Yersiniasta eroonpääsyssä on hyvä hygienia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiajalla kuoltiin useimmiten bakteeritulehduksiin. Rutto oli yksi sellainen. Maailma on ollut hyvin erilainen penisilliinin ja sitä seuranneiden antibioottien keksimisen jälkeen. Valitettavasti "hyvää" on jaeltu siihen tahtiin, että syntyi antibioottiresistenttejä bakteereita. Suurin osa antibioottijäämistä tuli lihantuotannon kautta. Lääkkeitä myös määrättiin varmuuden vuoksi virusten aiheuttamiin flunssiin, vaikka antibiootit eivät niihin auta.

        Todellinen suoja bakteereita vastaan tuli kun keksittiin hyvä hygienia ja ymmärrettiin, että on olemassa jotakin sellaista kuin bakteerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaveri ei taida tuntea keskiajan tautikuolleisuutta. "

        Tauditkin oli vähän pahemmat, mutta ihminen kehitti niihin immuniteetin.

        Ihminen ei kehittänyt keskiajan tauteihin immuniteettia. Lääkkeet kehitettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antibioottejakin suurempi merkitys Yersiniasta eroonpääsyssä on hyvä hygienia.

        Hygienialla oli merkitys. Yersinia ei ole luonnosta mihinkään kadonnut.


    • Anonyymi

      KDn gynekologi Sari Tanus kannustaa ottamaan HPV rokotteeen

      Mauno Mattila
      ...virus tulee vaan huorin tekijöille...

      Äiti
      annoin luvan tyttären HPV rokotukseen. tyttäreni ei ole mikään huorintekijä,

      Sari Tanus
      Hei,
      En ole lukenut tässä kaikkia postauksia HPV-rokotteeseen ja papillomavirusinfoon liittyen, mutta toivoisin hieman maltillisuutta ja asiallisuutta kirjoittamiseen. Nimittelyt kuullostavat todella ikäviltä ja paljastavat myös sen, etteivät asianosaiset ole kovin syvällä asiassa.

      Esim. Ihmisen papillomavirus on erittäin tarttuva eikä sen saamiseen tarvita sukupuoliyhteyttä.
      Kondomi ei suojaa tältä virukselta!!
      Kondomi suojaa bakteereilta ja esim aids-viirukselta, mutta ei anna samaa suojaa kun kyse on ihmisen papillomaviruksesta.
      Pitkässä seurannassa saadaan tietoa, minkä verran syöpiä rokotus estää, mutta jos se on tutkimusten mukaan estänyt syövän vakavat esiasteet, niin enemmän kuin todennäköistä on ettei näiden viirusten aiheuttamaa syöpääkään sitten tule.
      Terve elimistö pystyy tavallisesti puolustautumaan ja poistamaan suuren osan myös syöpää aiheuttavista korkean riskin viiruksista parin vuoden sisällä. Näin ei kuitenkaan aina tapahdu, varsinkin jos on samaan aikaan jotain tulehdusta tai vaikka tupakoi. - Tupakointi onkin juuri siksi riskitekijä myös esim kohdunkaulan syövälle.

      En nyt tiedä kumpaaan luottaa Tanukseen vai Mattilaan. Molemmat kristityyjä. Ehkä molemmmat lääkäreitä?

      • Anonyymi

        Tanus on lääkäri ja tietää mitä puhuu. Mauno Mattila on saarnamies eikä tiedä mitä puhuu. Valitse siitä.

        Nykyisen tiedon valissa 70 %:n rokotekattavuus nuorilla ehkäisee n. 300 syöpätapausta.


      • Anonyymi

        "En nyt tiedä kumpaaan luottaa Tanukseen vai Mattilaan."

        Usko ei ole tässä pätevöittävä. Jos näistä kahdesta olisi ihan pakko valita, niin valitsisin mieluummin Tanuksen (lääkäri) kuin Mattilan (insinööri). :) Vanhemmalle luulisi lapsen suojaamisen syövältä olevan tärkeämpää kuin hurskastelu. Sellaista vanhempaa ei olekaan joka voi kontrolloida lastaan loputtumiin. Nuori voi hankkia jossain vaiheessa kokemuksia, tai saada jopa tartunnan omasta tahdosta ja toimista riippumatta.


    • Anonyymi

      Vaikka Tanus on kristitty hän on yliopiston aivopesemä koululääketieteen kannattaja.

      • Anonyymi

        Mitä tarjoat koululääketiteteen tilalle? Puoskareita, shamaaneja vai afrikkalaisia noitatohtoreita? Myös Voodoo voisi olla vaihtoehto.

        Sillä New Ages hömpällä, jota sinäkin luultavasti olet lukenut, ei sairauksia torjuta.


    • Anonyymi

      Tähän on tultu. Raamattu opettaa, että kun teet Sanan mukaan näin, näin ja näin, niin sinun ei tarvitse kantaa niitä ongelmia, mitä sen rikkominen saa aikaan.
      Siis kyse on varjelevasta siunauksesta.

      Jos taas et tee, näin, näin ja näin, niin silloin kannat ne kirouksen hedelmän matkassa, eli papillooman tuova myöhemi syöpä- miehellä suusyöpää, syöpää siellä ja täällä.
      Eli kun vanhemmat eivät nuorta opeta, neuvo ja ohjaa, he laittavat lapsensa käymään tulen läpi. Eli Moloki - jumalaansa palvoen uhraavat lapsensa tuolle jumalalleen.

      Siitähän on kyse.

      Kun sitten pohtii aikaa taakse - terveys"lääkityksen" apteekkeja, niin eihän niitä ollut.
      Eli se haureuden pariskunta, joka sytyttää sairauden sytyslankaa yhteisössä. Yrittävät räjäyttää yhteisönsä terveyden suunnan, niin resepti siihen oli kivitys.
      Eli parempi niskoittelevien kuolema- yhteisön turvallisuuden takia.

      Näin on nähtävä tässäkin meidän ajassa oikealla tavallla aikaa taakse.
      aikaa, jossa turvattiin yhteisön elämää.

      Mutta, aikamme apukoululaisen vähäjärkisyys ei käsitä asiaa, mutta itkeä ja pilkata he osaavat. Katsovat julmaksi kivityksen.

      No, kun olette itse raapimassa tulta, niin nauttikaa onnellisina niitten syöpien kuoleman ääressä, kun elämänne lopputulos niittää sieltä kautta kuolemanne osaa.
      Olisiko terveellinen elämä ollut parempi, kuin se synnin mitta, mihin vanhempanne kyvyttömyys ateismissa tarjoaa.
      Se tosin nyt tarjoaa, kun kurat on housussa rokotetta, että pääsette jatkamaan haureuden hedelmää ja elämään saastassa.

      Mutta, kyllä se MOLOKI teille tarjoaa edelleen perkeleellistä helvetin tulta ajassa.
      Aids- ja muu kiikkuu joulukuusen koristeissa, kun hiplaatte jumalattomuuksissanne.

      • Anonyymi

        En tarkoita, että nyt pitäisi kivittää, mutta käsitätte tämänpäivän tiedon perusteella, miten vaarallisesta hurmasta on hirvittävä sairaus.
        Sen ajan lääke oli kuolema, eli synnin palkka on kuolema. siitähän on kyse.

        Ja edelleen nyt synnin palkka on kuolema monen kohdalla, mutta se on synnintekemisen hedelmä.

        Mikä olisi lääke?

        Pitäisi palata takaisinpäin opissa ja näkemyksessä.
        Ei opettaa väärää vapautta, vaan tervettä elämää. Elää itse ja elää niin, että oma polvi toteuttaa tervettä elämäntapaa.

        Mutta, kun itse haluatte hekumoida haureudessa ja hekumassa, muun kuin sen puhtaan aviopuolisosi kanssa, erotaan liitytään uuteen - moniavioisesti, mitä tämä peräjälkeen naiminen on, se on haureutta.
        Liha vie ihmistä, eikä ole miestä sanoa EI.

        Elämän hedelmät ovat karua kohtaamista, kun syöpä alkaa runnella ruumista.
        Se kertoo hedelmän tuloksesta totuuden, ei siinä voi syyttää kirjoituksia vaan omaa tekemistä.
        Kirjoitukset varjelisi ja vanhemmat, jotka opettavat lapsensa puhtauteen. Avioliitot siihen, että avioituminen sallii vasta seksualisuuden, se on varjeleva elämä ihmisen kohdalla.

        Ei niin pässinpäätä miestä voi olla, että kieltää sen.

        Edesmennyt isäni, kun hurahti 50- villityksessä haureuteen, hän sai lunssiinsa sellaisen taudin, vaikka täti oli kaupungissa siisti leski- että isä kirosi sen naisen.
        Kun hän palasi kotiin, ja äitini hoiti niitä haavoja, niin kyllä hänelläkin oli hoidossa pieni puukko kielessään. Eli sanoi, että miksi menit.

        SE MOLOKIN kita voi olla yllättävässä paikassa ja sitä mies kiroaa, kun on käynyt kumartamassa väärän alttarin äärellä.
        Sitä se Vapaa-ajatteluus toi. Perkele sanojensa lupauksessa toi isälleni kiron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita, että nyt pitäisi kivittää, mutta käsitätte tämänpäivän tiedon perusteella, miten vaarallisesta hurmasta on hirvittävä sairaus.
        Sen ajan lääke oli kuolema, eli synnin palkka on kuolema. siitähän on kyse.

        Ja edelleen nyt synnin palkka on kuolema monen kohdalla, mutta se on synnintekemisen hedelmä.

        Mikä olisi lääke?

        Pitäisi palata takaisinpäin opissa ja näkemyksessä.
        Ei opettaa väärää vapautta, vaan tervettä elämää. Elää itse ja elää niin, että oma polvi toteuttaa tervettä elämäntapaa.

        Mutta, kun itse haluatte hekumoida haureudessa ja hekumassa, muun kuin sen puhtaan aviopuolisosi kanssa, erotaan liitytään uuteen - moniavioisesti, mitä tämä peräjälkeen naiminen on, se on haureutta.
        Liha vie ihmistä, eikä ole miestä sanoa EI.

        Elämän hedelmät ovat karua kohtaamista, kun syöpä alkaa runnella ruumista.
        Se kertoo hedelmän tuloksesta totuuden, ei siinä voi syyttää kirjoituksia vaan omaa tekemistä.
        Kirjoitukset varjelisi ja vanhemmat, jotka opettavat lapsensa puhtauteen. Avioliitot siihen, että avioituminen sallii vasta seksualisuuden, se on varjeleva elämä ihmisen kohdalla.

        Ei niin pässinpäätä miestä voi olla, että kieltää sen.

        Edesmennyt isäni, kun hurahti 50- villityksessä haureuteen, hän sai lunssiinsa sellaisen taudin, vaikka täti oli kaupungissa siisti leski- että isä kirosi sen naisen.
        Kun hän palasi kotiin, ja äitini hoiti niitä haavoja, niin kyllä hänelläkin oli hoidossa pieni puukko kielessään. Eli sanoi, että miksi menit.

        SE MOLOKIN kita voi olla yllättävässä paikassa ja sitä mies kiroaa, kun on käynyt kumartamassa väärän alttarin äärellä.
        Sitä se Vapaa-ajatteluus toi. Perkele sanojensa lupauksessa toi isälleni kiron.

        Kuinka joku voi vielä 2020 olla suloisessa Suomessamme noin pimeä? Ei kiitos sinun edustamallesi uskonnollisuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita, että nyt pitäisi kivittää, mutta käsitätte tämänpäivän tiedon perusteella, miten vaarallisesta hurmasta on hirvittävä sairaus.
        Sen ajan lääke oli kuolema, eli synnin palkka on kuolema. siitähän on kyse.

        Ja edelleen nyt synnin palkka on kuolema monen kohdalla, mutta se on synnintekemisen hedelmä.

        Mikä olisi lääke?

        Pitäisi palata takaisinpäin opissa ja näkemyksessä.
        Ei opettaa väärää vapautta, vaan tervettä elämää. Elää itse ja elää niin, että oma polvi toteuttaa tervettä elämäntapaa.

        Mutta, kun itse haluatte hekumoida haureudessa ja hekumassa, muun kuin sen puhtaan aviopuolisosi kanssa, erotaan liitytään uuteen - moniavioisesti, mitä tämä peräjälkeen naiminen on, se on haureutta.
        Liha vie ihmistä, eikä ole miestä sanoa EI.

        Elämän hedelmät ovat karua kohtaamista, kun syöpä alkaa runnella ruumista.
        Se kertoo hedelmän tuloksesta totuuden, ei siinä voi syyttää kirjoituksia vaan omaa tekemistä.
        Kirjoitukset varjelisi ja vanhemmat, jotka opettavat lapsensa puhtauteen. Avioliitot siihen, että avioituminen sallii vasta seksualisuuden, se on varjeleva elämä ihmisen kohdalla.

        Ei niin pässinpäätä miestä voi olla, että kieltää sen.

        Edesmennyt isäni, kun hurahti 50- villityksessä haureuteen, hän sai lunssiinsa sellaisen taudin, vaikka täti oli kaupungissa siisti leski- että isä kirosi sen naisen.
        Kun hän palasi kotiin, ja äitini hoiti niitä haavoja, niin kyllä hänelläkin oli hoidossa pieni puukko kielessään. Eli sanoi, että miksi menit.

        SE MOLOKIN kita voi olla yllättävässä paikassa ja sitä mies kiroaa, kun on käynyt kumartamassa väärän alttarin äärellä.
        Sitä se Vapaa-ajatteluus toi. Perkele sanojensa lupauksessa toi isälleni kiron.

        Viisas varautuu siihenkin, ettei kaikki mene kuin Strömsössä. Moni neitseenä naimisiin mennyt on saanut sukupuolitaudin aviopuolisoltaan. Tässä maailmassa tapahtuu myös paljon sellaista, mihin ei voi itse vaikuttaa.

        Rokotusohjelmat eivät ole uskonoppia, ne ovat ennen kaikkea kansanterveydellisiä kysymyksiä. Tekin maksatte verorahoilanne jokaisen syövän hoidon. Luulisi olevan omaakin intressiä syöpien vähentämiseen.


    • Lääke- ja rokotevastaisuus on saatanasta.

      • Anonyymi

        Nämä pitäisi vetää oikeuteen vaarallisen tiedon levittämisestä. Jos minä suosittelisin ruokablogissa korvasienistä tehtyä keväistä tuoresalaattia näsiänkukilla koristeltuna, siihen puututtaisiin varmasti. Nämä mauno mattilat ja muut viiropäät saavat vapaasti levittää oppejaan, joiden noudattaminen tappaa ihmisiä satavarmasti.
        Sitäkö tarkoittaa uskonnonvapaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä pitäisi vetää oikeuteen vaarallisen tiedon levittämisestä. Jos minä suosittelisin ruokablogissa korvasienistä tehtyä keväistä tuoresalaattia näsiänkukilla koristeltuna, siihen puututtaisiin varmasti. Nämä mauno mattilat ja muut viiropäät saavat vapaasti levittää oppejaan, joiden noudattaminen tappaa ihmisiä satavarmasti.
        Sitäkö tarkoittaa uskonnonvapaus?

        No olihan tässä taas yksi esimerkki siitä, miksi uskonnoista olisi korkea aika päästä eroon.
        Valtaosa kristityistä on varmasti täysipäisiä ihmisiä, mutta osalla viiraa näköjään vaarallisen pahasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olihan tässä taas yksi esimerkki siitä, miksi uskonnoista olisi korkea aika päästä eroon.
        Valtaosa kristityistä on varmasti täysipäisiä ihmisiä, mutta osalla viiraa näköjään vaarallisen pahasti.

        Ei sitä silti uskonnoista tarvitsisi päästä eroon, vaan näistä ihmishenkiä vaarantavista ääriopeista, joita levittävät usein itse itsensä "pastorin" asemaan nostaneet henkilöt, joita mikään seurakunta ei hyväksyisi puhujakseen.

        Vapaaseurakuntamme puheesta eilen: "Lääketiede on Jumalasta".


      • Anonyymi

        Helluntailaisuus lähellä oleva glamourtähti ja Evankelista Johanna Mia Tukiainen on saanut Jumalalta tehtävän varoittaa. Tätä viestiä hän vie eteen päin facesivuillaan ja keikoillaan. Seuraava esiintyminen on Lohjalla 22.8 paikassa Joo Joo.

        "Tätä minä kutsun propagandaksi. On todella surullista, miten tämä video laitetaan väärinpäin; ja tämä sama asia, yksinomaan propagandaa on tehty minua vastaan viimeisen 15 vuoden aikana, kun minusta tuli julkkis Suomessa. Tiedän paljon mediasta ja niiden toiminnasta. He valehtelevat niin paljon; mutta sokeat vuohet seuraavat heitä ja jos he eivät käännä tapojaan, he katoavat!!!! Todellakin! Sain tämän videon yhden henkilön fb-sivustosta, ja kaikki suomalaiset kommentit ovat niitä uudelleen, naureskelevat heille ja huomioiden, että he ovat vain ′′ pellet."
        No; todellisuus on; että nämä ihmisten perustuslaillisesta oikeudesta puhuvat ihmiset, jotka puhuvat ihmisten vapaudesta, on ihmisen perusoikeus; onko pakolliset naamiot väärässä, riippumatta siitä mitä media yrittää valehdella Se on se. Nämä ihmiset jotka puhuvat Jumalasta täällä, no........: He ovat oikeassa!!!!! Näyttää siltä, että vain kristityt ihmiset näkevät tämän ja osan heistä valitettavasti. Sama juttu rokotteella; miksi ihmeessä ihmiset uskovat kaiken mitä hallitus heille kertoo? Tämä on kommunismia, katsokaa netistä.

        Ilmestyskirja 13. Uskon että nämä samat ihmiset, jotka kannattavat maskeja, tulevat kannattamaan myös korona "rokotetta." Ja ne samat ihmiset tulevat kannattamaan myös Pedonmerkkiä, josta on kovat varoitukset Ilmestyskirja 13 ja monessa muussa kohdassa Raamatussa; se on merkki jonka antikristus saa ihmiset ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa, jota ilman ei voi ostaa eikä myydä. JOKAINEN IHMINEN JOKA SEN MERKIN OTTAA ITSEENSÄ, TULEE PALAA HELVETIN TULESSA IKUISESTI. Raamattu, Pyhä Kirja on totta. Helvetistä ei ole enää paluuta, se on ikuinen kidutuksen paikka tulijärvessä jossa mato ei kuole (se ei ole vertauskuvallista, se on täysin juuri niin, siis biljoonia matoja jotka kiduttavat ihmisiä elävänä, samalla myös kun he palavat. Ja se ei lopu koskaan koska ihmisen sielu elää ikuisesti; joka taivaassa Jeesuksen luona tai helvetissä.

        En käytä naamiota samasta syystä kuin en käytä alusvaatteita: Asioiden täytyy hengittää. ' - Maski-vastaiset Floridassa varoittavat satanismista, pedofilia ja jopa kuolemasta, jos kansanterveyspolitiikkaa noudatetaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuus lähellä oleva glamourtähti ja Evankelista Johanna Mia Tukiainen on saanut Jumalalta tehtävän varoittaa. Tätä viestiä hän vie eteen päin facesivuillaan ja keikoillaan. Seuraava esiintyminen on Lohjalla 22.8 paikassa Joo Joo.

        "Tätä minä kutsun propagandaksi. On todella surullista, miten tämä video laitetaan väärinpäin; ja tämä sama asia, yksinomaan propagandaa on tehty minua vastaan viimeisen 15 vuoden aikana, kun minusta tuli julkkis Suomessa. Tiedän paljon mediasta ja niiden toiminnasta. He valehtelevat niin paljon; mutta sokeat vuohet seuraavat heitä ja jos he eivät käännä tapojaan, he katoavat!!!! Todellakin! Sain tämän videon yhden henkilön fb-sivustosta, ja kaikki suomalaiset kommentit ovat niitä uudelleen, naureskelevat heille ja huomioiden, että he ovat vain ′′ pellet."
        No; todellisuus on; että nämä ihmisten perustuslaillisesta oikeudesta puhuvat ihmiset, jotka puhuvat ihmisten vapaudesta, on ihmisen perusoikeus; onko pakolliset naamiot väärässä, riippumatta siitä mitä media yrittää valehdella Se on se. Nämä ihmiset jotka puhuvat Jumalasta täällä, no........: He ovat oikeassa!!!!! Näyttää siltä, että vain kristityt ihmiset näkevät tämän ja osan heistä valitettavasti. Sama juttu rokotteella; miksi ihmeessä ihmiset uskovat kaiken mitä hallitus heille kertoo? Tämä on kommunismia, katsokaa netistä.

        Ilmestyskirja 13. Uskon että nämä samat ihmiset, jotka kannattavat maskeja, tulevat kannattamaan myös korona "rokotetta." Ja ne samat ihmiset tulevat kannattamaan myös Pedonmerkkiä, josta on kovat varoitukset Ilmestyskirja 13 ja monessa muussa kohdassa Raamatussa; se on merkki jonka antikristus saa ihmiset ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa, jota ilman ei voi ostaa eikä myydä. JOKAINEN IHMINEN JOKA SEN MERKIN OTTAA ITSEENSÄ, TULEE PALAA HELVETIN TULESSA IKUISESTI. Raamattu, Pyhä Kirja on totta. Helvetistä ei ole enää paluuta, se on ikuinen kidutuksen paikka tulijärvessä jossa mato ei kuole (se ei ole vertauskuvallista, se on täysin juuri niin, siis biljoonia matoja jotka kiduttavat ihmisiä elävänä, samalla myös kun he palavat. Ja se ei lopu koskaan koska ihmisen sielu elää ikuisesti; joka taivaassa Jeesuksen luona tai helvetissä.

        En käytä naamiota samasta syystä kuin en käytä alusvaatteita: Asioiden täytyy hengittää. ' - Maski-vastaiset Floridassa varoittavat satanismista, pedofilia ja jopa kuolemasta, jos kansanterveyspolitiikkaa noudatetaan"

        Uskovat kiittävät ja siunaavat Tukiaista oikean sanan levittämisestä,

        Johanna Mia Tukiainen Menin koronan takia sellaiseen tilaan, että jähmetyin ja olin jotenkin shokissa pari kuukautta. Niin en uskaltanut edes enää puhua kielillä tai jopa lukea Raamattua, kun sekin pelotti minua. Mutta heti sen jälkeen kun olin saapunut Tukholmaan helmikuussa 2020; sain Jumalalta hyvin voimakasta sanomaa henkeeni koko yön ajan, ja puhuin kielillä takaisin Hänelle koko yön. Hän sanoi minulle hyvin paljon asioita ja ohjeita liittyen elämääni, mutta suuri osa niistä olivat pelkkää lohdutusta ja tällaista kuten: "Älä pelkää, Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun." Ja se "ÄLÄ PELKÄÄ" toistui henkeeni Jumalalta koko yön ajan. AAMEN!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat kiittävät ja siunaavat Tukiaista oikean sanan levittämisestä,

        Johanna Mia Tukiainen Menin koronan takia sellaiseen tilaan, että jähmetyin ja olin jotenkin shokissa pari kuukautta. Niin en uskaltanut edes enää puhua kielillä tai jopa lukea Raamattua, kun sekin pelotti minua. Mutta heti sen jälkeen kun olin saapunut Tukholmaan helmikuussa 2020; sain Jumalalta hyvin voimakasta sanomaa henkeeni koko yön ajan, ja puhuin kielillä takaisin Hänelle koko yön. Hän sanoi minulle hyvin paljon asioita ja ohjeita liittyen elämääni, mutta suuri osa niistä olivat pelkkää lohdutusta ja tällaista kuten: "Älä pelkää, Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun." Ja se "ÄLÄ PELKÄÄ" toistui henkeeni Jumalalta koko yön ajan. AAMEN!!

        Ihmettelen tuossa ensinnäkin sitä, että Johanna sanoo menneensä koronan vuoksi pariksi kuukaudeksi shokkiin, mutta toipuneensa siitä HELMIKUUSSA....


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Ihmettelen tuossa ensinnäkin sitä, että Johanna sanoo menneensä koronan vuoksi pariksi kuukaudeksi shokkiin, mutta toipuneensa siitä HELMIKUUSSA....

        Samaa ihmettelin myös.
        Tukiainen on aina tietävinään asiat paremmin kuin muut niin ehkä Jumala on häntä tästä varoittanut. Senkin kun tietää että hänet ja ehkä vauva ylöstempaistaan 2-3 vuoden kuluttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelin myös.
        Tukiainen on aina tietävinään asiat paremmin kuin muut niin ehkä Jumala on häntä tästä varoittanut. Senkin kun tietää että hänet ja ehkä vauva ylöstempaistaan 2-3 vuoden kuluttua.

        Ilmankos ei pidä rokottaa.


      • Anonyymi

        Jep. Saatana on tappaja ja tuhoaja. Ja hurskastelu näissä asioisssa on tekopyhyyttä, ei elämän vanhurskautta.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Ihmettelen tuossa ensinnäkin sitä, että Johanna sanoo menneensä koronan vuoksi pariksi kuukaudeksi shokkiin, mutta toipuneensa siitä HELMIKUUSSA....

        Johannalta ei kannata odottaa kirkasta ajatuskulkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelin myös.
        Tukiainen on aina tietävinään asiat paremmin kuin muut niin ehkä Jumala on häntä tästä varoittanut. Senkin kun tietää että hänet ja ehkä vauva ylöstempaistaan 2-3 vuoden kuluttua.

        Camoon! Turha repostella sairasta ihmistä. Alkoholismi ja julkisuusaddiktio ovat sairauksia siinä kuin muutkin vakavat riippuvuudet.


    • Anonyymi

      Ilm.9:4 ja niille sanottiin, etteivät he saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, jolla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan. Joh.6:27. 2Kor.1:22. Ef.1:13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskovaiseksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti. 2Tim.2:19 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: Herra tuntee omansa, ja: Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee.

      • Olisi mukavaa, kun selventäisit, miksi laitoit nämä Raamatunpaikat? Mitä tahdot sanoa?


    • Anonyymi

      Ei lapset tarvitse jotain HaistaPa¤%V* rokotetta.

      • Anonyymi

        Juu. Hurskas antaa lasten kuolla syöpään.


    • Anonyymi

      Tässä on tausta tietoa, mitä Jumala sanoo.
      Noidat ja velhot.
      Strong's G3097 - magos - a false prophet and sorcerer
      ja
      Strong's G5331 - pharmakeia - the use or the administering of drugs
      poisoning
      sorcery, magical arts, often found in connection with idolatry and fostered by it
      metaph. the deceptions and seductions of idolatry

      eli kuka ja mikä taho on tämä jälkimmäinen, joka "automaattisesti" joutuu, kadotukseen, mikä lie paikka.
      jatkuu 01

    • Anonyymi

      Gal. 5: 20
      19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
      20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
      21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.


      Noituus!
      ja tulee aika, kun viisas mies tahi nainen ei voi poistaa omaa/omia noituuksia!

      Jes. 47:9
      Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: lapsettomuus ja leskeys; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta velhouksiesi paljoudesta, loitsujesi suuresta voimasta.

      8 Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta! Minä en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä."
      9 Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: lapsettomuus ja leskeys; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta velhouksiesi paljoudesta, loitsujesi suuresta voimasta.
      10 Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe". Sinun viisautesi ja tietosi, ne sinut eksyttivät, ja niin sinä sanoit sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta!"
      11 Sentähden kohtaa sinua onnettomuus, jota et osaa manata pois; sinut yllättää tuho, josta et lunnailla pääse, äkkiä kohtaa sinua perikato, aavistamattasi.
      12 Astu esiin loitsuinesi ja paljoine velhouksinesi, joilla olet vaivannut itseäsi nuoruudestasi asti: ehkä hyvinkin saat avun, ehkä herätät pelkoa.

      Joten, tämä Profeetan sana on ja tulee!

      11 Sentähden kohtaa sinua onnettomuus, jota et osaa manata pois; sinut yllättää tuho, josta et lunnailla pääse, äkkiä kohtaa sinua perikato, aavistamattasi.

      eli tulee miehen tahi / ja naisen tekemä tauti, mitä ei osata parantaa, ei poistaa.

      ja seuraus?
      "Minä, eikä ketään muuta! Minä en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä."
      - lapsettona, nainen?

      lapsettomuus ja leskeys;

      joten, monet tutkimukset, esim muovi, tuhoaa miehen siemenen eli nyt on se että ennen oli pohjolassa, skandinaviassa, miehellä "parhain tervein, siemen-neste- sperma.
      ja toinen mikä tuhoa, miehen sukusoluja on puhelin ja nyt tulossa oleva g5.
      jatkuu 02
      1 poisto

      • Anonyymi

        Hahhahaa


    • Anonyymi

      Mielenkiitoista, tämä foorumi väittää että olen potti ja sen perusteella tulee ottaa yhteyttä ylläpitoon mikä merkitsee että tulee, vahvalla tunnistautuvalla merkilla tulla kommnetoimaan!

      eli kuka pelkää ja miksi!

    • Anonyymi

      Täällä senkun kirjoittelevat KAIKEN MAAILMAN omaviisaat asiantuntijat mikrobeista ja niiden hallinnasta. Omaviisaat, joilla ei ole hajuakaan mikrobiologiasta ja immunologiasta. Naurattais jos asia ei olisi niin vakava.

    • "Petri Paavola ja Mauno Mattila ja muut asiantuntijat eivät hyväksy rokotetta"

      Mitkö ihmeen asiantuntijat?

      • Anonyymi

        Kn Pyhä Henki antaa viisauden mies antaa lääket ohjeita


    • Anonyymi

      Intia ajoi billin pois maasta koska rokotti ihmisiä ja he rokotettavat saivat paljon vaivoja jotka ei enää voi parantaa.
      mutta
      bill on taas siellä, mennyt takaovesta.
      tämä lääke ei ole mitä sanotaan.

      joten, "kaikki" rokotuset" ovat pahasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      66
      2446
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      74
      1125
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      110
      1005
    4. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      140
      952
    5. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      52
      947
    6. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      174
      931
    7. Tavio toi uudet tuulet ministeriöön: Rukoushetkiä kabinetissa, vähemmistöpuheet pannaan

      Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali-
      Ateismi
      117
      843
    8. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      34
      778
    9. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      51
      753
    10. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      38
      749
    Aihe