Tunnen intohimoa.

Anonyymi-ap

Jokaiselle naiselle sanon että panisin.

168

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin sanoa vain yhdelle että paninisin 🤤

    • Anonyymi

      Kuultu on että sanot niin kaikille 🥲

    • Anonyymi

      Oksettava! kuinka monta siellä lakanoissa on horoja ollut. eipä tee mieli mene panemaan

    • Anonyymi

      Minä taas en sano.

    • Anonyymi

      Sun pitää alkaa tienaamaan sitten. Se olisikin hyvä. Tietää nainenkin mitä paketissa tulee. Ei tarvitse sydämmellä miettiä eikä tuntea. Tosin en edes pussaisi sinua. Mitähän sun kynsien alla olisi? emätin vuotoa? kakkaa? suussa? huulissa?

      • Anonyymi

        Mene hoitoon misogynisti


    • Anonyymi

      tätä on onnellisuus

    • Anonyymi

      Sarjapanijan puheita

    • Anonyymi

      Pane ihan rauhassa.

    • Anonyymi

      Semmoisia ne paviaanit on. Olihan kyse paviaaneista?

      • Anonyymi

        ugauga


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ugauga

        Tämän tiesin, ugauga buka 🤔


    • Saisin korvilleni, jos menisin semmosia sanomaan.

      • Anonyymi

        sait jo! tillikkaa tuli tuostakin!!1


      • Anonyymi

        eihän sua edes naiset lähesty niin vaikea jani sun on sanoa mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän sua edes naiset lähesty niin vaikea jani sun on sanoa mitään

        Kirsi seuraa sua taustalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi seuraa sua taustalla

        Hyvä että seuraa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä että seuraa.

        Etkö nuku? Miksi pimeässä kämpässä olet valveilla? Pelkäätkö jotain? Esitätkö nukkuvaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nuku? Miksi pimeässä kämpässä olet valveilla? Pelkäätkö jotain? Esitätkö nukkuvaa?

        Pimeässä on kiva istuskella koneen äärellä. Mulla on valot päällä nyt ja olen menossa nukkumaan ihan just.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pimeässä on kiva istuskella koneen äärellä. Mulla on valot päällä nyt ja olen menossa nukkumaan ihan just.

        Mitäs sushukka miettii näin yöllä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sushukka miettii näin yöllä?

        Nyt mietin että toivottavasti nukun hyvin. Mielessä on myös ihmiset ja harrastukseen liittyvät asiat... Rakkauselämää myös mietin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt mietin että toivottavasti nukun hyvin. Mielessä on myös ihmiset ja harrastukseen liittyvät asiat... Rakkauselämää myös mietin.

        Sinulla on luultavasti niin vilkasta se, että on mietittävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on luultavasti niin vilkasta se, että on mietittävää.

        Kun ei ole mitään vilkasta, jos rakkautta tarkoitit. En mä näe livenä ketään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kun ei ole mitään vilkasta, jos rakkautta tarkoitit. En mä näe livenä ketään...

        Niin. Se onkin mysteeri. Ei sitä oikein ymmärrä..


      • mustasusi kirjoitti:

        Kun ei ole mitään vilkasta, jos rakkautta tarkoitit. En mä näe livenä ketään...

        Mä elän enimmäkseen pääni sisällä... Mun oikea elämä ei tunnu mun elämältä. Se on jonkun muun. Paitsi harrastukset, ne on mun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Se onkin mysteeri. Ei sitä oikein ymmärrä..

        Kai sitä on vaan liian outo. Ei kukaan halua lähestyä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä elän enimmäkseen pääni sisällä... Mun oikea elämä ei tunnu mun elämältä. Se on jonkun muun. Paitsi harrastukset, ne on mun.

        Onko sun elämä jonkinlainen kulissi, jota osaat näytellä erittäin hyvin? Tunteeko kukaan sua oikeasti?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kai sitä on vaan liian outo. Ei kukaan halua lähestyä.

        Onko sulla outo aura?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun elämä jonkinlainen kulissi, jota osaat näytellä erittäin hyvin? Tunteeko kukaan sua oikeasti?

        Harva mua oikeesti tuntee edes. Ei vaan tunnu omalta elämältä tää. Työ eikä muutenkaan. Ihan ku jonku toisen elämä. Joskus ahdistaa ihan. En mä tällasta koskaan halunnut. Yksin olen suurimman osan aikaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla outo aura?

        On varmasti. Kerran joku sanoi, että pelkäsi mua, kun ei nähnyt mun auraa... Se oli ihminen joka väitti näkevänsä auroja. Siitä on jo 25v se lakkasi pelkäämästä sitten kun juteltiin enemmän. Mä tiedän etten ole normaali ihminen vaan jotain muuta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Harva mua oikeesti tuntee edes. Ei vaan tunnu omalta elämältä tää. Työ eikä muutenkaan. Ihan ku jonku toisen elämä. Joskus ahdistaa ihan. En mä tällasta koskaan halunnut. Yksin olen suurimman osan aikaa...

        Onko sulla jonkinlainen huijarisyndrooma, eli koet että et jotenkin vastaa sisäisesti sitä roolia jota joudutaan esittämään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On varmasti. Kerran joku sanoi, että pelkäsi mua, kun ei nähnyt mun auraa... Se oli ihminen joka väitti näkevänsä auroja. Siitä on jo 25v se lakkasi pelkäämästä sitten kun juteltiin enemmän. Mä tiedän etten ole normaali ihminen vaan jotain muuta.

        Mitä muuta sitten olet? Tavallaan sen huomaa kyllä. Ymmärrän oikeastaan täysin mistä puhut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla jonkinlainen huijarisyndrooma, eli koet että et jotenkin vastaa sisäisesti sitä roolia jota joudutaan esittämään?

        En mä siitä tiedä. Oon vaan joutunut tekemään valintoja, jotka ei kuitenkaan ole ihan minua itseäni... Se on huomannut kun muut suorittaa kaikki niinku pitää ja itsellä vaan olo, että on väärässä paikassa. Eikä kavereita saa mistään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta sitten olet? Tavallaan sen huomaa kyllä. Ymmärrän oikeastaan täysin mistä puhut.

        En tiedä. Mä vaan olen... Tulin tänne jostain.


      • mustasusi kirjoitti:

        En tiedä. Mä vaan olen... Tulin tänne jostain.

        Ei mua hirveesti kiinnosta ihmisten jutut ja tää koko meininki täällä maailmassa.


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua hirveesti kiinnosta ihmisten jutut ja tää koko meininki täällä maailmassa.

        Ihmiset aika mulkkuja toisilleen koko ajan joka paikassa... Mikä tän kaiken tarkoitus ees on?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä siitä tiedä. Oon vaan joutunut tekemään valintoja, jotka ei kuitenkaan ole ihan minua itseäni... Se on huomannut kun muut suorittaa kaikki niinku pitää ja itsellä vaan olo, että on väärässä paikassa. Eikä kavereita saa mistään.

        Mikä niihin valintoihin on sitten ajanut? Ympäristön paine? Ehkä sun sisäiset arvot on ristiriidassa sen kanssa minkä koet oikeaksi, tai sen suhteen mitä ympäristö odottaa. Eli puhutaan ns. "kätketyistä arvoista".


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä. Mä vaan olen... Tulin tänne jostain.

        Mutta onhan sulla paljon avujakin. Ja olet urheilullinen, rehellinen ja suora. Toi sosiaalinen puoli on selvästi ihan killissä. Varmaan vähän sellainen asia ettei sitä ole helppo edes jäsentää itselleen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niihin valintoihin on sitten ajanut? Ympäristön paine? Ehkä sun sisäiset arvot on ristiriidassa sen kanssa minkä koet oikeaksi, tai sen suhteen mitä ympäristö odottaa. Eli puhutaan ns. "kätketyistä arvoista".

        Varmasti niin. Ei ollut paremmin aikaa etsiä itseään ja suuntua tekemään vaan sellaista joka oikeasti kiinnostais. Eikä sellainen välttämättä edes elättäisi. Aikoinaan mulla oli perhe-elämä. Vaimo ja lapset. Sekin pakotti vaan tekemään jotain rahan eteen. Tuntunut aina että ne on jonkun muun valintoja ollu kuin minun. Mutta asiat meni niin kuin meni. Sitten tuli ero. Siitä asti ollut yksin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua hirveesti kiinnosta ihmisten jutut ja tää koko meininki täällä maailmassa.

        Sua siis kiinnostaa aika vähän ihmiset ylipäätään? Se on vaan introverttiutta. Ei mikään sairaus tai ongelma. 😄


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihmiset aika mulkkuja toisilleen koko ajan joka paikassa... Mikä tän kaiken tarkoitus ees on?

        Koetko että ne on sua kohtaan jotenkin syrjiviä?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan sulla paljon avujakin. Ja olet urheilullinen, rehellinen ja suora. Toi sosiaalinen puoli on selvästi ihan killissä. Varmaan vähän sellainen asia ettei sitä ole helppo edes jäsentää itselleen.

        Se on asia mikä olis hyvä oppia nuorena... Kai aina ollut vaikeaa löytää kavereita. Viime aikoina niitä on vaan menettänyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Varmasti niin. Ei ollut paremmin aikaa etsiä itseään ja suuntua tekemään vaan sellaista joka oikeasti kiinnostais. Eikä sellainen välttämättä edes elättäisi. Aikoinaan mulla oli perhe-elämä. Vaimo ja lapset. Sekin pakotti vaan tekemään jotain rahan eteen. Tuntunut aina että ne on jonkun muun valintoja ollu kuin minun. Mutta asiat meni niin kuin meni. Sitten tuli ero. Siitä asti ollut yksin.

        Mitä sä sitten oikeasti haluat? Uskaltaako sen sanoa edes anonyymisti?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua siis kiinnostaa aika vähän ihmiset ylipäätään? Se on vaan introverttiutta. Ei mikään sairaus tai ongelma. 😄

        Joo tiedän kyllä senkin. Tarviin syvyyttä ihmisistä ja vähän kaikessa. Harvojen kanssa on täysin samalla frekvenssillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on asia mikä olis hyvä oppia nuorena... Kai aina ollut vaikeaa löytää kavereita. Viime aikoina niitä on vaan menettänyt.

        Tarviitko edes kavereita? Kaverit voi olla aika rasittavia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko että ne on sua kohtaan jotenkin syrjiviä?

        Sitäkin. Ja mä en jaksa yhtään mitään piilovittuilua yms. Aistin herkästi sen jos minusta ei pidetä. Silloin vetäydyn.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sitten oikeasti haluat? Uskaltaako sen sanoa edes anonyymisti?

        No tällä hetkellä en ole jaksanut edes miettiä sitä enää... Nautin harrastuksistani. Kyllä se vähän huolestuttaa että joudun tekemään eläkeikään tota työtä, jota tekee koulupojat ja väki vaihtuu jatkuvasti...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Joo tiedän kyllä senkin. Tarviin syvyyttä ihmisistä ja vähän kaikessa. Harvojen kanssa on täysin samalla frekvenssillä.

        Jos olet introvertti ja lahjakas, niin tosiaan varmaan ainakin 90% ihmisistä ei sovi sun maailmaan mitenkään. Et voi tukea niiden elämään, etkä jaksa katella niitä ympärilläsi. Eli varmaan tarviit vaan muutaman hyvän ihmissuhteen ja työn jossa ei tarvitse katella pä llejä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviitko edes kavereita? Kaverit voi olla aika rasittavia.

        En mä aina. Mutta on se mukavampi jonkun kanssa matkustella ja bilettää, kuin yksinään.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet introvertti ja lahjakas, niin tosiaan varmaan ainakin 90% ihmisistä ei sovi sun maailmaan mitenkään. Et voi tukea niiden elämään, etkä jaksa katella niitä ympärilläsi. Eli varmaan tarviit vaan muutaman hyvän ihmissuhteen ja työn jossa ei tarvitse katella pä llejä.

        Jotain sellaista...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sitäkin. Ja mä en jaksa yhtään mitään piilovittuilua yms. Aistin herkästi sen jos minusta ei pidetä. Silloin vetäydyn.

        Mä en usko että sulle kukaan vittuilee juurikaan. Suomessa muutenkin kulttuuri on sellainen että ihmiset sanoo koko ajan ikävästi. Herkkä ihminen saattaa loukkaantua siihen ja luulla että itsessä on vikaa, vaikka kaikki kohtaa saman ilmiön.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No tällä hetkellä en ole jaksanut edes miettiä sitä enää... Nautin harrastuksistani. Kyllä se vähän huolestuttaa että joudun tekemään eläkeikään tota työtä, jota tekee koulupojat ja väki vaihtuu jatkuvasti...

        Sinuna lähtisin lätkimään siitä hommasta. Mutta en olekaan sinä, joten tämä on turha neuvo... Mitä sä niinku ihan oikeasti arvostat?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en usko että sulle kukaan vittuilee juurikaan. Suomessa muutenkin kulttuuri on sellainen että ihmiset sanoo koko ajan ikävästi. Herkkä ihminen saattaa loukkaantua siihen ja luulla että itsessä on vikaa, vaikka kaikki kohtaa saman ilmiön.

        Niin totta tuo. Joku ihmeellinen tapa esittää asiat vittuillen tai sarkastisesti... Niin ku jatkuvasti. Tulee olo ettei halua kuunnella. Herkkänä ottaa itseensä toisinaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä aina. Mutta on se mukavampi jonkun kanssa matkustella ja bilettää, kuin yksinään.

        Kuitenkin haluat bilettää?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna lähtisin lätkimään siitä hommasta. Mutta en olekaan sinä, joten tämä on turha neuvo... Mitä sä niinku ihan oikeasti arvostat?

        Se ei ole niin helppoa kun sitten putoaisi tyhjän päälle. Velkaakin on ihan liikaa...
        Tuohon arvostamiseen en nyt jaksa vastata... Väsyttää aika paljon.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin totta tuo. Joku ihmeellinen tapa esittää asiat vittuillen tai sarkastisesti... Niin ku jatkuvasti. Tulee olo ettei halua kuunnella. Herkkänä ottaa itseensä toisinaan.

        Nii... Nyt mä en voi sanoa tähän mitä mä haluaisin sanoa. Tulee vaan mieleen asioita...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ole niin helppoa kun sitten putoaisi tyhjän päälle. Velkaakin on ihan liikaa...
        Tuohon arvostamiseen en nyt jaksa vastata... Väsyttää aika paljon.

        Olet ilmeisesti introvertti jossa on just sen verran ekstroverttia että se haluaa olla niinkuin muutkin. Aika yleinen tilanne.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin haluat bilettää?

        Kyllä edelleen haluan aina välillä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii... Nyt mä en voi sanoa tähän mitä mä haluaisin sanoa. Tulee vaan mieleen asioita...

        Sano vaan mitä haluat.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti introvertti jossa on just sen verran ekstroverttia että se haluaa olla niinkuin muutkin. Aika yleinen tilanne.

        On mussa pieni extroverttipuoli myös. Infp on mun persoonallisuus tyyppi. Miehillä todella harvinainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sano vaan mitä haluat.

        En mä nyt oikeen pysty...


      • UUSI

        Tykkään musiikista, ja tunnelmasta. Ja sitten jos on mukavia ja kauniita ihmisiä ympärillä. Nuorena kävin paljon yökerhoissa tanssimassa ja reiveissä. Siitä se on jäänyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        On mussa pieni extroverttipuoli myös. Infp on mun persoonallisuus tyyppi. Miehillä todella harvinainen.

        Naisilla ei kuitenkaan ihan niin harvinainen vissiin. Mutta tosiaan taidat olla tuo infp aika selkeästi. Mun täytyy sanoa että mä en pääse oikein täysin sisään sun ongelmaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt oikeen pysty...

        Sano joku toinen kerta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tykkään musiikista, ja tunnelmasta. Ja sitten jos on mukavia ja kauniita ihmisiä ympärillä. Nuorena kävin paljon yökerhoissa tanssimassa ja reiveissä. Siitä se on jäänyt.

        Eli toi on se mitä sä oikeasti haluat. Jos oot jossain tylsässä duunissa, niin 1+1=2.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla ei kuitenkaan ihan niin harvinainen vissiin. Mutta tosiaan taidat olla tuo infp aika selkeästi. Mun täytyy sanoa että mä en pääse oikein täysin sisään sun ongelmaan.

        On se kai naisillekin harvinainen. 4% ihmisistä...


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei multa tämä.

        -Se tässä keskusteleva tyyppi


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        On se kai naisillekin harvinainen. 4% ihmisistä...

        Ja kerran tapasin kivan infp naisen. Sen kanssa synkkas heti jutut ja se tykkäsi olla mun seurassa... Mokasin senkin sitten...


      • UUSI

        Joo hyvä. Kohta on aamu. 😄


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sano joku toinen kerta.

        En mä varmaan sano. Mutta sulla on tullut selvästi vähän pää vetävän käteen, eli tajusit valinneesi väärin. Mä en siitä mitään kiksejä saa, eli kyse ei ole vanhingonilosta kun sanon tän.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei multa tämä.

        -Se tässä keskusteleva tyyppi

        Aah ok... Hyvä tietää.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toi on se mitä sä oikeasti haluat. Jos oot jossain tylsässä duunissa, niin 1 1=2.

        Niin mun pitäis varmaan olla DJ...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä varmaan sano. Mutta sulla on tullut selvästi vähän pää vetävän käteen, eli tajusit valinneesi väärin. Mä en siitä mitään kiksejä saa, eli kyse ei ole vanhingonilosta kun sanon tän.

        Juu ja oon vaan saanut sotkettuu raha-asiat yms...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja kerran tapasin kivan infp naisen. Sen kanssa synkkas heti jutut ja se tykkäsi olla mun seurassa... Mokasin senkin sitten...

        Miten mokasit, kun siinä oli kuitenkin just sellainen jonka kanssa pärjäisit?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mokasit, kun siinä oli kuitenkin just sellainen jonka kanssa pärjäisit?

        Ei ehditty ku tutustua ja aloin kertoa hänelle mun ihastuksesta... No se siitä sitten...


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ehditty ku tutustua ja aloin kertoa hänelle mun ihastuksesta... No se siitä sitten...

        Myöhemmin näin että oli löytänyt uuden ukon...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin mun pitäis varmaan olla DJ...

        Tai ehkä joku tanssija, taiteilija? Miten sä sitten teit sun uravalinnan?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä varmaan sano. Mutta sulla on tullut selvästi vähän pää vetävän käteen, eli tajusit valinneesi väärin. Mä en siitä mitään kiksejä saa, eli kyse ei ole vanhingonilosta kun sanon tän.

        Se on täysin totta. Ja siinä ollut väärässä valinnassa kohta 20 vuotta...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Juu ja oon vaan saanut sotkettuu raha-asiat yms...

        Korot nousseet liikaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ehditty ku tutustua ja aloin kertoa hänelle mun ihastuksesta... No se siitä sitten...

        No jooh, menit suoraan asiaan vissiin. Niinkuin yökerhossa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä joku tanssija, taiteilija? Miten sä sitten teit sun uravalinnan?

        Taiteilija mä oon ollu lapsesta saakka... Aikanaan jäin työttömäks niin en muuta keksinyt ku alkaa tähän nykyiseen... Sitä ennen meinas syöpä viedä hengen. Armeijassa olin sotilaspoliisi ja sekään ei ollut kokonaan oma valinta. Olin sielläkin väärässä paikassa. 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Myöhemmin näin että oli löytänyt uuden ukon...

        Mitä ajattelit sitten?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Korot nousseet liikaa?

        Ku ei vaan kohta palkka riitä mihinkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on täysin totta. Ja siinä ollut väärässä valinnassa kohta 20 vuotta...

        Sä suhtaudut siihen kuitenkin huumorilla jotenkin. Olet luultavasti itseriittoinen luonne.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No jooh, menit suoraan asiaan vissiin. Niinkuin yökerhossa.

        Ei ku se oli ihan muu paikka. Kerroin ihan toisesta ihmisestä hänelle. Ei ollut mitään tarvetta edes kertoo...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Taiteilija mä oon ollu lapsesta saakka... Aikanaan jäin työttömäks niin en muuta keksinyt ku alkaa tähän nykyiseen... Sitä ennen meinas syöpä viedä hengen. Armeijassa olin sotilaspoliisi ja sekään ei ollut kokonaan oma valinta. Olin sielläkin väärässä paikassa. 😅

        Mun veli oli spolle myös. Vielä jämerämpi luonne kuin minä.

        Jutteleeko ihmiset sulle paljon ongelmistaan?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelit sitten?

        Olin aika mustis ja poistin hänet kavereista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ku ei vaan kohta palkka riitä mihinkään.

        Aijai.. Sun pitää hommata äkkiä rikas akka.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä suhtaudut siihen kuitenkin huumorilla jotenkin. Olet luultavasti itseriittoinen luonne.

        Kai olen vähän...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun veli oli spolle myös. Vielä jämerämpi luonne kuin minä.

        Jutteleeko ihmiset sulle paljon ongelmistaan?

        Kyllä mulle avaudutaan aika helposti.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijai.. Sun pitää hommata äkkiä rikas akka.

        En mä ketään sillä perusteella valitse.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun veli oli spolle myös. Vielä jämerämpi luonne kuin minä.

        Jutteleeko ihmiset sulle paljon ongelmistaan?

        Mä en ole edes mikään jämerä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ku se oli ihan muu paikka. Kerroin ihan toisesta ihmisestä hänelle. Ei ollut mitään tarvetta edes kertoo...

        No joo, sehän se kyllä viisasta onkin iskeä jotain ihmistä siten että mainitsee, että mulla olis tällainen toinenkin tässä...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olin aika mustis ja poistin hänet kavereista.

        😂 Eli olit ihan oikeasti rakastunut.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, sehän se kyllä viisasta onkin iskeä jotain ihmistä siten että mainitsee, että mulla olis tällainen toinenkin tässä...

        Niin... En mä ollut tilanteen tasalla yhtään. Mä ajattelin vaan mun silloista ihastusta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Eli olit ihan oikeasti rakastunut.

        Kyllä mä hänestä ehdin kiinnostua. Niin mukavalta tuntui. Oli ihan nättikin... Mä mokaan aina kaikki.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mulle avaudutaan aika helposti.

        Siitähän sais romaaniin hyvin aineksia.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ketään sillä perusteella valitse.

        Miksi et? Mikä sen estää?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän sais romaaniin hyvin aineksia.

        Sitten pitäisi nauhottaa kaikki. Ei niitä millään pysty muistamaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et? Mikä sen estää?

        Siksi kun ei kiinnosta. Mä en rakastu toisen omaisuuteen vaan siihen ihmiseen. Vaikka olis ihan pennitön.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole edes mikään jämerä.

        No minä olen, silloin kun siltä tuntuu...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... En mä ollut tilanteen tasalla yhtään. Mä ajattelin vaan mun silloista ihastusta.

        Et ollut tilanteensa tasalla? Mikäs se tilanne sitten oli?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä hänestä ehdin kiinnostua. Niin mukavalta tuntui. Oli ihan nättikin... Mä mokaan aina kaikki.

        No hyvä että oli vaan kiinnostusta. Jos olisi ollut rakkautta, niin olisi jäänyt trauma.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ollut tilanteensa tasalla? Mikäs se tilanne sitten oli?

        Sellainen kahdenkeskinen tilanne missä ois voinu jutella ja edetä muuhunkin. Meren rannalla aamuyöllä. Juhlaillan jälkeen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten pitäisi nauhottaa kaikki. Ei niitä millään pysty muistamaan.

        No alitajunta poimii sopivia aineksia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että oli vaan kiinnostusta. Jos olisi ollut rakkautta, niin olisi jäänyt trauma.

        Ihastuksesta jäi traumat... En puhu siitä enempää nyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Siksi kun ei kiinnosta. Mä en rakastu toisen omaisuuteen vaan siihen ihmiseen. Vaikka olis ihan pennitön.

        Varallisuus vaikuttaa ihmisen auraan. Siitä tulee sellaista rikkauden hehkua.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että oli vaan kiinnostusta. Jos olisi ollut rakkautta, niin olisi jäänyt trauma.

        Ei se ehtinyt edetä niin pitkälle...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varallisuus vaikuttaa ihmisen auraan. Siitä tulee sellaista rikkauden hehkua.

        Niin varmasti. Kyllä se myös rentouttaa kun ei ole huolta rahasta. Vapauttaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sellainen kahdenkeskinen tilanne missä ois voinu jutella ja edetä muuhunkin. Meren rannalla aamuyöllä. Juhlaillan jälkeen.

        Toihan on kuin jostain ruotsalaisesta leffasta. Olet siis bilehile, jolle sattuu romanttista sattumuksia koko ajan upeissa kulisseissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihastuksesta jäi traumat... En puhu siitä enempää nyt.

        Oletko ihan varma että se tyyppi oli sitä miltä näyttikin?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toihan on kuin jostain ruotsalaisesta leffasta. Olet siis bilehile, jolle sattuu romanttista sattumuksia koko ajan upeissa kulisseissa.

        Ei usein mutta toisinaan kyllä... Tapaan aina jonkun naisen just näin erikoisesti, kuin elokuvissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ehtinyt edetä niin pitkälle...

        Eli sulla oli jo tarina valmiina? Voisit ruveta käsikirjoittamaan sarjoja.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin varmasti. Kyllä se myös rentouttaa kun ei ole huolta rahasta. Vapauttaa.

        Ton voi tehdä jokin muukin. Jos ei ole hätää, niin se näkyy aika selkeästi.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma että se tyyppi oli sitä miltä näyttikin?

        En ymmärrä kysymystä...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ton voi tehdä jokin muukin. Jos ei ole hätää, niin se näkyy aika selkeästi.

        Nun haave on taloudellinen riippumattomuus...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei usein mutta toisinaan kyllä... Tapaan aina jonkun naisen just näin erikoisesti, kuin elokuvissa.

        Mä tavalla näen tän sun ongelman ihan selkeästi, mutta en pysty tarjoamaan mitään vastauksia, koska en välitä niistä säännöistä joiden mukaan sun maailma toimii. Joku parisuhdekoutsi antaisi heti hyviä vinkkejä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystä...

        No sulla takuulla oli jokin vahva käsitys siitä ihmisestä. Mistä tiedät että se oli totuudenmukainen?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Nun haave on taloudellinen riippumattomuus...

        Kenelläpä ei olisi. Haluat vapaaksi niistä rajoitteista joita muut asettavat. Sitä se on. Vapaudenkaipuuta..


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tavalla näen tän sun ongelman ihan selkeästi, mutta en pysty tarjoamaan mitään vastauksia, koska en välitä niistä säännöistä joiden mukaan sun maailma toimii. Joku parisuhdekoutsi antaisi heti hyviä vinkkejä.

        Mun pitäis osata kommunikoida selkeemmin. Kyllä mä hyvin osaan kuunnella mutta en ymmärrä aina pieniä vihjeitä... Enkä tiedä mitä mun kuuluis tehdä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mun pitäis osata kommunikoida selkeemmin. Kyllä mä hyvin osaan kuunnella mutta en ymmärrä aina pieniä vihjeitä... Enkä tiedä mitä mun kuuluis tehdä.

        On paljon asioita joita ei voi sanallistaa. Vain hiljainen tieto antaa mahdollisuuden ymmärtää niitä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla takuulla oli jokin vahva käsitys siitä ihmisestä. Mistä tiedät että se oli totuudenmukainen?

        Mä vaan rakastuin salamana... Mä en tiedä mitä tapahtui kun se ei ollut ihan tästä maailmasta mun mielestä. Enkä saanut koskaan tietääkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä vaan rakastuin salamana... Mä en tiedä mitä tapahtui kun se ei ollut ihan tästä maailmasta mun mielestä. Enkä saanut koskaan tietääkään.

        Mikä ei ollut tästä maailmasta? 😄 Se ihminen, vai se tilanne?

        Mitä luulet, uskooko sivulliset oikeasti että tässä on vaan kaksi randomia jutustelijaa?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon asioita joita ei voi sanallistaa. Vain hiljainen tieto antaa mahdollisuuden ymmärtää niitä.

        Niin... Ja ku sitä tietoa ei ole. Eikä rohkeutta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... Ja ku sitä tietoa ei ole. Eikä rohkeutta.

        Selvästi olet todella pahoillasi siitä ettei se toteutunut. Ja jotenkin koet ilmeisesti että se juttu oli pohjimmiltaan vakaalla pohjalla, itsestäänselvästi täydellinen asetelma.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ei ollut tästä maailmasta? 😄 Se ihminen, vai se tilanne?

        Mitä luulet, uskooko sivulliset oikeasti että tässä on vaan kaksi randomia jutustelijaa?

        Oli vaan sellainen tilanne, että olin hetkessä kuin salama olis iskenyt muhun. En saanut häntä enää pois mielestä sekunniksikaan.
        Eikä me edes puhuttu toisillemme mitään...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi olet todella pahoillasi siitä ettei se toteutunut. Ja jotenkin koet ilmeisesti että se juttu oli pohjimmiltaan vakaalla pohjalla, itsestäänselvästi täydellinen asetelma.

        Ei vaan yleensä tilanne on aina tuo...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Oli vaan sellainen tilanne, että olin hetkessä kuin salama olis iskenyt muhun. En saanut häntä enää pois mielestä sekunniksikaan.
        Eikä me edes puhuttu toisillemme mitään...

        Siinä hetkessä et kyennyt enää olemaan aloillasi, vaan oli pakko toimia? Ilmeisesti lataus oli kasvanut sellaiseksi että se vaati purkautumista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan yleensä tilanne on aina tuo...

        Eikö sieltä yökerhosta kuitenkin kerry jotain osaamista, vai onko ne kaikki sellaisia suohirviöitä, että mitään osaamista ei voi ollakaan?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä hetkessä et kyennyt enää olemaan aloillasi, vaan oli pakko toimia? Ilmeisesti lataus oli kasvanut sellaiseksi että se vaati purkautumista.

        Ei se niin ollut. En mä kyennyt toimia. Meni kuulausia ennen ku uskalsin kömpelösti kertoa että oon ollu ihastunut ja se oli väärä paikka ja aika ja pakoon juoksi ja minä sain fudut. Ja olin ihan murheen murtama kun ymmärrettiin väärin. Ja sain aikaiseksi sellaisen sotkun... Siitä traumat itselleni ja muille.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se niin ollut. En mä kyennyt toimia. Meni kuulausia ennen ku uskalsin kömpelösti kertoa että oon ollu ihastunut ja se oli väärä paikka ja aika ja pakoon juoksi ja minä sain fudut. Ja olin ihan murheen murtama kun ymmärrettiin väärin. Ja sain aikaiseksi sellaisen sotkun... Siitä traumat itselleni ja muille.

        Millä tavalla juoksi pakoon? Olisitko toivonut toimintaa samantien? Ehkä se ei tajunnut ollenkaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sieltä yökerhosta kuitenkin kerry jotain osaamista, vai onko ne kaikki sellaisia suohirviöitä, että mitään osaamista ei voi ollakaan?

        Mä en ole enää vuosiin käynyt missään. Eikä nuorenakaan löytynyt kuin entinen vaimo yhdellä kertaa. En minä niissä naisia saanut... Mä vaan tanssin ja nautin tunnelmasta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla juoksi pakoon? Olisitko toivonut toimintaa samantien? Ehkä se ei tajunnut ollenkaan.

        Mitä toimintaa? Olisin vaan jutella halunnut en muuta.

        Mutta nyt käyn nukkumaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole enää vuosiin käynyt missään. Eikä nuorenakaan löytynyt kuin entinen vaimo yhdellä kertaa. En minä niissä naisia saanut... Mä vaan tanssin ja nautin tunnelmasta.

        Nii. 🤨 😂 Jätät paljon kertomatta niinkuin pitääkin tietenkin. Joku juttu ei nyt oikein täsmää. Se on jotain mitä et varmaan voi kertoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä toimintaa? Olisin vaan jutella halunnut en muuta.

        Mutta nyt käyn nukkumaan.

        Nuku hyvin... Toivottavasti ei postiluukut kolise...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. 🤨 😂 Jätät paljon kertomatta niinkuin pitääkin tietenkin. Joku juttu ei nyt oikein täsmää. Se on jotain mitä et varmaan voi kertoa.

        En mä koskaan naisia kuskannut yökerhoista kotiin. Ne oli ihan muut kun sai tanssia illan viimeiset hitaat.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuku hyvin... Toivottavasti ei postiluukut kolise...

        Ja kun nyt asiaa miettii niin en tiedä edes mistä olisin voinut jutella kun hän ei tuntenut yhtään samoin ja oli vasta lapsi.... Olis vaan pitänyt pitää mölyt mahassa ja kärsiä yksin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä koskaan naisia kuskannut yökerhoista kotiin. Ne oli ihan muut kun sai tanssia illan viimeiset hitaat.

        On erikoinen ongelmavyyhti sulla. Vaikuttaa siltä että olet pettynyt elämään, mutta se elämä ei koskaan oikein alkanutkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja kun nyt asiaa miettii niin en tiedä edes mistä olisin voinut jutella kun hän ei tuntenut yhtään samoin ja oli vasta lapsi.... Olis vaan pitänyt pitää mölyt mahassa ja kärsiä yksin.

        Olet luultavasti ollut niin paljon kehittyneempi tunne-elämältä, että se juttelu olisi ollut aika kömpelöä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On erikoinen ongelmavyyhti sulla. Vaikuttaa siltä että olet pettynyt elämään, mutta se elämä ei koskaan oikein alkanutkaan.

        Todellakin niin. Ja siksi tuntuukin etten kuulu tänne tähän maailmaan... Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Todellakin niin. Ja siksi tuntuukin etten kuulu tänne tähän maailmaan... Hyvää yötä.

        Mutta jos se olikin sun kannalta täysin rationaalista. Et löytänyt riittävän hyvää.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se niin ollut. En mä kyennyt toimia. Meni kuulausia ennen ku uskalsin kömpelösti kertoa että oon ollu ihastunut ja se oli väärä paikka ja aika ja pakoon juoksi ja minä sain fudut. Ja olin ihan murheen murtama kun ymmärrettiin väärin. Ja sain aikaiseksi sellaisen sotkun... Siitä traumat itselleni ja muille.

        Puhut nyt Netasta


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        On mussa pieni extroverttipuoli myös. Infp on mun persoonallisuus tyyppi. Miehillä todella harvinainen.

        Täysin sivusta:
        Hauskaa - olen enfp ja käyn noin kerran tai kaksi kertaa vuodessa salaa yökerhossa. On hauskaa katsoa, kun ihmiset tanssivat ja saatan itsekin tanssia ja juttelen ihmisten kanssa. Tunnen myös jonkin verran taiteilijoita.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sivusta:
        Hauskaa - olen enfp ja käyn noin kerran tai kaksi kertaa vuodessa salaa yökerhossa. On hauskaa katsoa, kun ihmiset tanssivat ja saatan itsekin tanssia ja juttelen ihmisten kanssa. Tunnen myös jonkin verran taiteilijoita.

        enfp on aika yleinen ja oon huomannu, että enfp:t tykkä infp seurasta. Ne on yleensä kanssa aika omaperäisiä hahmoja :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet luultavasti ollut niin paljon kehittyneempi tunne-elämältä, että se juttelu olisi ollut aika kömpelöä.

        Niin mutta ei se estä jania rakastamasta Nettaa. Vaikka ei kuulu netan elämään mitenkään


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet luultavasti ollut niin paljon kehittyneempi tunne-elämältä, että se juttelu olisi ollut aika kömpelöä.

        niin ohan sekin kömpelöä että kertoo ensin ihastumisesta kuin pyytää nettaa ulos


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ohan sekin kömpelöä että kertoo ensin ihastumisesta kuin pyytää nettaa ulos

        Miksi pyytää ulos varattua naista?!


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi pyytää ulos varattua naista?!

        jani. sun olis pitänyt pyytää silloin nettaa ulos kun oli vielä sinkku


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jani. sun olis pitänyt pyytää silloin nettaa ulos kun oli vielä sinkku

        Enhän mä tiedä, oliko silloinkaan sinkku... Olisko se ollu ihan ok sekään? Niin nuori oli sillon. Olisin voinu odottaa että on vanhempi. Mutta sitten on myöhäistä kaikki... Semmoista se on.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jani. sun olis pitänyt pyytää silloin nettaa ulos kun oli vielä sinkku

        Järkevintä tuollaisissa tilanteissa, on ottaa jotenki muuten selville riittävän ajoissa, että onko sillä toisella mitään mielenkiintoa ja halua? Ennen ku päättä itse tehdä mitään liikkeitä. Ettei tee itseään vaan noloksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän mä tiedä, oliko silloinkaan sinkku... Olisko se ollu ihan ok sekään? Niin nuori oli sillon. Olisin voinu odottaa että on vanhempi. Mutta sitten on myöhäistä kaikki... Semmoista se on.

        mitä väliä kun sä rakastat nettaa joka tapauksessa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Järkevintä tuollaisissa tilanteissa, on ottaa jotenki muuten selville riittävän ajoissa, että onko sillä toisella mitään mielenkiintoa ja halua? Ennen ku päättä itse tehdä mitään liikkeitä. Ettei tee itseään vaan noloksi.

        ai sä alat tajuu asioita . hyvä jani


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ai sä alat tajuu asioita . hyvä jani

        Se on parempi antaa naisten lähestyä itse. Kyllä ne osottaa kiinnostusta jos niitä kiinnostaa ja jos ei niin sitten ei...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä väliä kun sä rakastat nettaa joka tapauksessa

        En mä taida rakastaa enää ketään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on parempi antaa naisten lähestyä itse. Kyllä ne osottaa kiinnostusta jos niitä kiinnostaa ja jos ei niin sitten ei...

        Nii mutta jos yli 40 v nainen lähestyy niin sua ei kiinnosta . Pitää olla hoikka,nuori,söpö,pienikokoinen,sporttinen


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä taida rakastaa enää ketään.

        no toi on jo edistystä ettet enää itke nettaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mutta jos yli 40 v nainen lähestyy niin sua ei kiinnosta . Pitää olla hoikka,nuori,söpö,pienikokoinen,sporttinen

        No se on mun asiani, mistä viehätyn...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on mun asiani, mistä viehätyn...

        no tyydy sitten siihen että oot ilman loppuelämäsi. Kirsikään ei halua nähdä sua livenä.Ollut mahdollisuus koko kesän mutta niin vaan ei halua nähdä.


    • Anonyymi

      Että silleesti. Enpä halua olla noin toimivan ihmisen kanssa tekemisissä!

    • Anonyymi

      Hienoa äm, rakasta niitä hiehoja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pirkanmaalla pannaan kaikkia.
      Murrekysymys ...
      En suhtaudu vakavasti himoosi
      Samaku heität vitsin.
      Naiselta.

    • Anonyymi
      UUSI

      En jaksanut lukea kuin alusta muutaman, kun tää oli ylikorkea keskustelutorni, mutta varsinaiseen kysymykseen kuitenkin vastaisin, etten minä kyllä kaikkia panisi,, aatelkaa nyt vähän, jos on helvatan lihava nainen, niin haiseehan siellä jakorasia jo sen verran, että halut lähtee varmasti?
      Sanovathan ne isotkin pojat, että sellaiselta se reikäkin kyllä löytyy, kunhan vain kääntelee läskiplareja tarpeeksi kauan, kunnes haisee paska ja sitten kääntää yhen plarin takasin?

    • Anonyymi
      UUSI

      tunne mitä tunnet. Mutta tuleeko sitä pillua.. ei, en usko

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihanko vanhoja mummeleitakin ?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2285
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      59
      936
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      101
      872
    4. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      140
      862
    5. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      168
      813
    6. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      45
      759
    7. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      51
      703
    8. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      38
      679
    9. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      28
      674
    10. Teen lahjoituksia Elokapinalle ja Ukrainalle

      Ensimmäiset puolustavat elinympäristöä ja jälkimmäiset demokratiaa. Hyvällä asialla molemmat ja ovat ansainneet tukensa.
      Maailman menoa
      192
      622
    Aihe