Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
Tunnen intohimoa.
178
1236
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin sanoa vain yhdelle että paninisin 🤤
- Anonyymi
Kuultu on että sanot niin kaikille 🥲
- Anonyymi
Oksettava! kuinka monta siellä lakanoissa on horoja ollut. eipä tee mieli mene panemaan
- Anonyymi
Minä taas en sano.
- Anonyymi
Sun pitää alkaa tienaamaan sitten. Se olisikin hyvä. Tietää nainenkin mitä paketissa tulee. Ei tarvitse sydämmellä miettiä eikä tuntea. Tosin en edes pussaisi sinua. Mitähän sun kynsien alla olisi? emätin vuotoa? kakkaa? suussa? huulissa?
- Anonyymi
Mene hoitoon misogynisti
- Anonyymi
tätä on onnellisuus
- Anonyymi
Sarjapanijan puheita
- Anonyymi
Pane ihan rauhassa.
- Anonyymi
Semmoisia ne paviaanit on. Olihan kyse paviaaneista?
- Anonyymi
ugauga
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ugauga
Tämän tiesin, ugauga buka 🤔
Saisin korvilleni, jos menisin semmosia sanomaan.
- Anonyymi
sait jo! tillikkaa tuli tuostakin!!1
- Anonyymi
eihän sua edes naiset lähesty niin vaikea jani sun on sanoa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän sua edes naiset lähesty niin vaikea jani sun on sanoa mitään
Kirsi seuraa sua taustalla
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä että seuraa.
Etkö nuku? Miksi pimeässä kämpässä olet valveilla? Pelkäätkö jotain? Esitätkö nukkuvaa?
Anonyymi kirjoitti:
Etkö nuku? Miksi pimeässä kämpässä olet valveilla? Pelkäätkö jotain? Esitätkö nukkuvaa?
Pimeässä on kiva istuskella koneen äärellä. Mulla on valot päällä nyt ja olen menossa nukkumaan ihan just.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Pimeässä on kiva istuskella koneen äärellä. Mulla on valot päällä nyt ja olen menossa nukkumaan ihan just.
Mitäs sushukka miettii näin yöllä?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sushukka miettii näin yöllä?
Nyt mietin että toivottavasti nukun hyvin. Mielessä on myös ihmiset ja harrastukseen liittyvät asiat... Rakkauselämää myös mietin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt mietin että toivottavasti nukun hyvin. Mielessä on myös ihmiset ja harrastukseen liittyvät asiat... Rakkauselämää myös mietin.
Sinulla on luultavasti niin vilkasta se, että on mietittävää.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on luultavasti niin vilkasta se, että on mietittävää.
Kun ei ole mitään vilkasta, jos rakkautta tarkoitit. En mä näe livenä ketään...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin. Se onkin mysteeri. Ei sitä oikein ymmärrä..
mustasusi kirjoitti:
Mä elän enimmäkseen pääni sisällä... Mun oikea elämä ei tunnu mun elämältä. Se on jonkun muun. Paitsi harrastukset, ne on mun.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Se onkin mysteeri. Ei sitä oikein ymmärrä..
Kai sitä on vaan liian outo. Ei kukaan halua lähestyä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä elän enimmäkseen pääni sisällä... Mun oikea elämä ei tunnu mun elämältä. Se on jonkun muun. Paitsi harrastukset, ne on mun.
Onko sun elämä jonkinlainen kulissi, jota osaat näytellä erittäin hyvin? Tunteeko kukaan sua oikeasti?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kai sitä on vaan liian outo. Ei kukaan halua lähestyä.
Onko sulla outo aura?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun elämä jonkinlainen kulissi, jota osaat näytellä erittäin hyvin? Tunteeko kukaan sua oikeasti?
Harva mua oikeesti tuntee edes. Ei vaan tunnu omalta elämältä tää. Työ eikä muutenkaan. Ihan ku jonku toisen elämä. Joskus ahdistaa ihan. En mä tällasta koskaan halunnut. Yksin olen suurimman osan aikaa...
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla outo aura?
On varmasti. Kerran joku sanoi, että pelkäsi mua, kun ei nähnyt mun auraa... Se oli ihminen joka väitti näkevänsä auroja. Siitä on jo 25v se lakkasi pelkäämästä sitten kun juteltiin enemmän. Mä tiedän etten ole normaali ihminen vaan jotain muuta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Harva mua oikeesti tuntee edes. Ei vaan tunnu omalta elämältä tää. Työ eikä muutenkaan. Ihan ku jonku toisen elämä. Joskus ahdistaa ihan. En mä tällasta koskaan halunnut. Yksin olen suurimman osan aikaa...
Onko sulla jonkinlainen huijarisyndrooma, eli koet että et jotenkin vastaa sisäisesti sitä roolia jota joudutaan esittämään?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On varmasti. Kerran joku sanoi, että pelkäsi mua, kun ei nähnyt mun auraa... Se oli ihminen joka väitti näkevänsä auroja. Siitä on jo 25v se lakkasi pelkäämästä sitten kun juteltiin enemmän. Mä tiedän etten ole normaali ihminen vaan jotain muuta.
Mitä muuta sitten olet? Tavallaan sen huomaa kyllä. Ymmärrän oikeastaan täysin mistä puhut.
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jonkinlainen huijarisyndrooma, eli koet että et jotenkin vastaa sisäisesti sitä roolia jota joudutaan esittämään?
En mä siitä tiedä. Oon vaan joutunut tekemään valintoja, jotka ei kuitenkaan ole ihan minua itseäni... Se on huomannut kun muut suorittaa kaikki niinku pitää ja itsellä vaan olo, että on väärässä paikassa. Eikä kavereita saa mistään.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta sitten olet? Tavallaan sen huomaa kyllä. Ymmärrän oikeastaan täysin mistä puhut.
En tiedä. Mä vaan olen... Tulin tänne jostain.
mustasusi kirjoitti:
Ei mua hirveesti kiinnosta ihmisten jutut ja tää koko meininki täällä maailmassa.
mustasusi kirjoitti:
Ei mua hirveesti kiinnosta ihmisten jutut ja tää koko meininki täällä maailmassa.
Ihmiset aika mulkkuja toisilleen koko ajan joka paikassa... Mikä tän kaiken tarkoitus ees on?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä siitä tiedä. Oon vaan joutunut tekemään valintoja, jotka ei kuitenkaan ole ihan minua itseäni... Se on huomannut kun muut suorittaa kaikki niinku pitää ja itsellä vaan olo, että on väärässä paikassa. Eikä kavereita saa mistään.
Mikä niihin valintoihin on sitten ajanut? Ympäristön paine? Ehkä sun sisäiset arvot on ristiriidassa sen kanssa minkä koet oikeaksi, tai sen suhteen mitä ympäristö odottaa. Eli puhutaan ns. "kätketyistä arvoista".
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta onhan sulla paljon avujakin. Ja olet urheilullinen, rehellinen ja suora. Toi sosiaalinen puoli on selvästi ihan killissä. Varmaan vähän sellainen asia ettei sitä ole helppo edes jäsentää itselleen.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niihin valintoihin on sitten ajanut? Ympäristön paine? Ehkä sun sisäiset arvot on ristiriidassa sen kanssa minkä koet oikeaksi, tai sen suhteen mitä ympäristö odottaa. Eli puhutaan ns. "kätketyistä arvoista".
Varmasti niin. Ei ollut paremmin aikaa etsiä itseään ja suuntua tekemään vaan sellaista joka oikeasti kiinnostais. Eikä sellainen välttämättä edes elättäisi. Aikoinaan mulla oli perhe-elämä. Vaimo ja lapset. Sekin pakotti vaan tekemään jotain rahan eteen. Tuntunut aina että ne on jonkun muun valintoja ollu kuin minun. Mutta asiat meni niin kuin meni. Sitten tuli ero. Siitä asti ollut yksin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sua siis kiinnostaa aika vähän ihmiset ylipäätään? Se on vaan introverttiutta. Ei mikään sairaus tai ongelma. 😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihmiset aika mulkkuja toisilleen koko ajan joka paikassa... Mikä tän kaiken tarkoitus ees on?
Koetko että ne on sua kohtaan jotenkin syrjiviä?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan sulla paljon avujakin. Ja olet urheilullinen, rehellinen ja suora. Toi sosiaalinen puoli on selvästi ihan killissä. Varmaan vähän sellainen asia ettei sitä ole helppo edes jäsentää itselleen.
Se on asia mikä olis hyvä oppia nuorena... Kai aina ollut vaikeaa löytää kavereita. Viime aikoina niitä on vaan menettänyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Varmasti niin. Ei ollut paremmin aikaa etsiä itseään ja suuntua tekemään vaan sellaista joka oikeasti kiinnostais. Eikä sellainen välttämättä edes elättäisi. Aikoinaan mulla oli perhe-elämä. Vaimo ja lapset. Sekin pakotti vaan tekemään jotain rahan eteen. Tuntunut aina että ne on jonkun muun valintoja ollu kuin minun. Mutta asiat meni niin kuin meni. Sitten tuli ero. Siitä asti ollut yksin.
Mitä sä sitten oikeasti haluat? Uskaltaako sen sanoa edes anonyymisti?
Anonyymi kirjoitti:
Sua siis kiinnostaa aika vähän ihmiset ylipäätään? Se on vaan introverttiutta. Ei mikään sairaus tai ongelma. 😄
Joo tiedän kyllä senkin. Tarviin syvyyttä ihmisistä ja vähän kaikessa. Harvojen kanssa on täysin samalla frekvenssillä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on asia mikä olis hyvä oppia nuorena... Kai aina ollut vaikeaa löytää kavereita. Viime aikoina niitä on vaan menettänyt.
Tarviitko edes kavereita? Kaverit voi olla aika rasittavia.
Anonyymi kirjoitti:
Koetko että ne on sua kohtaan jotenkin syrjiviä?
Sitäkin. Ja mä en jaksa yhtään mitään piilovittuilua yms. Aistin herkästi sen jos minusta ei pidetä. Silloin vetäydyn.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä sitten oikeasti haluat? Uskaltaako sen sanoa edes anonyymisti?
No tällä hetkellä en ole jaksanut edes miettiä sitä enää... Nautin harrastuksistani. Kyllä se vähän huolestuttaa että joudun tekemään eläkeikään tota työtä, jota tekee koulupojat ja väki vaihtuu jatkuvasti...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo tiedän kyllä senkin. Tarviin syvyyttä ihmisistä ja vähän kaikessa. Harvojen kanssa on täysin samalla frekvenssillä.
Jos olet introvertti ja lahjakas, niin tosiaan varmaan ainakin 90% ihmisistä ei sovi sun maailmaan mitenkään. Et voi tukea niiden elämään, etkä jaksa katella niitä ympärilläsi. Eli varmaan tarviit vaan muutaman hyvän ihmissuhteen ja työn jossa ei tarvitse katella pä llejä.
Anonyymi kirjoitti:
Tarviitko edes kavereita? Kaverit voi olla aika rasittavia.
En mä aina. Mutta on se mukavampi jonkun kanssa matkustella ja bilettää, kuin yksinään.
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet introvertti ja lahjakas, niin tosiaan varmaan ainakin 90% ihmisistä ei sovi sun maailmaan mitenkään. Et voi tukea niiden elämään, etkä jaksa katella niitä ympärilläsi. Eli varmaan tarviit vaan muutaman hyvän ihmissuhteen ja työn jossa ei tarvitse katella pä llejä.
Jotain sellaista...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitäkin. Ja mä en jaksa yhtään mitään piilovittuilua yms. Aistin herkästi sen jos minusta ei pidetä. Silloin vetäydyn.
Mä en usko että sulle kukaan vittuilee juurikaan. Suomessa muutenkin kulttuuri on sellainen että ihmiset sanoo koko ajan ikävästi. Herkkä ihminen saattaa loukkaantua siihen ja luulla että itsessä on vikaa, vaikka kaikki kohtaa saman ilmiön.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No tällä hetkellä en ole jaksanut edes miettiä sitä enää... Nautin harrastuksistani. Kyllä se vähän huolestuttaa että joudun tekemään eläkeikään tota työtä, jota tekee koulupojat ja väki vaihtuu jatkuvasti...
Sinuna lähtisin lätkimään siitä hommasta. Mutta en olekaan sinä, joten tämä on turha neuvo... Mitä sä niinku ihan oikeasti arvostat?
Anonyymi kirjoitti:
Mä en usko että sulle kukaan vittuilee juurikaan. Suomessa muutenkin kulttuuri on sellainen että ihmiset sanoo koko ajan ikävästi. Herkkä ihminen saattaa loukkaantua siihen ja luulla että itsessä on vikaa, vaikka kaikki kohtaa saman ilmiön.
Niin totta tuo. Joku ihmeellinen tapa esittää asiat vittuillen tai sarkastisesti... Niin ku jatkuvasti. Tulee olo ettei halua kuunnella. Herkkänä ottaa itseensä toisinaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä aina. Mutta on se mukavampi jonkun kanssa matkustella ja bilettää, kuin yksinään.
Kuitenkin haluat bilettää?
Anonyymi kirjoitti:
Sinuna lähtisin lätkimään siitä hommasta. Mutta en olekaan sinä, joten tämä on turha neuvo... Mitä sä niinku ihan oikeasti arvostat?
Se ei ole niin helppoa kun sitten putoaisi tyhjän päälle. Velkaakin on ihan liikaa...
Tuohon arvostamiseen en nyt jaksa vastata... Väsyttää aika paljon.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin totta tuo. Joku ihmeellinen tapa esittää asiat vittuillen tai sarkastisesti... Niin ku jatkuvasti. Tulee olo ettei halua kuunnella. Herkkänä ottaa itseensä toisinaan.
Nii... Nyt mä en voi sanoa tähän mitä mä haluaisin sanoa. Tulee vaan mieleen asioita...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se ei ole niin helppoa kun sitten putoaisi tyhjän päälle. Velkaakin on ihan liikaa...
Tuohon arvostamiseen en nyt jaksa vastata... Väsyttää aika paljon.Olet ilmeisesti introvertti jossa on just sen verran ekstroverttia että se haluaa olla niinkuin muutkin. Aika yleinen tilanne.
Anonyymi kirjoitti:
Nii... Nyt mä en voi sanoa tähän mitä mä haluaisin sanoa. Tulee vaan mieleen asioita...
Sano vaan mitä haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti introvertti jossa on just sen verran ekstroverttia että se haluaa olla niinkuin muutkin. Aika yleinen tilanne.
On mussa pieni extroverttipuoli myös. Infp on mun persoonallisuus tyyppi. Miehillä todella harvinainen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sano vaan mitä haluat.
En mä nyt oikeen pysty...
Tykkään musiikista, ja tunnelmasta. Ja sitten jos on mukavia ja kauniita ihmisiä ympärillä. Nuorena kävin paljon yökerhoissa tanssimassa ja reiveissä. Siitä se on jäänyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On mussa pieni extroverttipuoli myös. Infp on mun persoonallisuus tyyppi. Miehillä todella harvinainen.
Naisilla ei kuitenkaan ihan niin harvinainen vissiin. Mutta tosiaan taidat olla tuo infp aika selkeästi. Mun täytyy sanoa että mä en pääse oikein täysin sisään sun ongelmaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tykkään musiikista, ja tunnelmasta. Ja sitten jos on mukavia ja kauniita ihmisiä ympärillä. Nuorena kävin paljon yökerhoissa tanssimassa ja reiveissä. Siitä se on jäänyt.
Eli toi on se mitä sä oikeasti haluat. Jos oot jossain tylsässä duunissa, niin 1+1=2.
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla ei kuitenkaan ihan niin harvinainen vissiin. Mutta tosiaan taidat olla tuo infp aika selkeästi. Mun täytyy sanoa että mä en pääse oikein täysin sisään sun ongelmaan.
On se kai naisillekin harvinainen. 4% ihmisistä...
- Anonyymi
Ei multa tämä.
-Se tässä keskusteleva tyyppi mustasusi kirjoitti:
On se kai naisillekin harvinainen. 4% ihmisistä...
Ja kerran tapasin kivan infp naisen. Sen kanssa synkkas heti jutut ja se tykkäsi olla mun seurassa... Mokasin senkin sitten...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sano joku toinen kerta.
En mä varmaan sano. Mutta sulla on tullut selvästi vähän pää vetävän käteen, eli tajusit valinneesi väärin. Mä en siitä mitään kiksejä saa, eli kyse ei ole vanhingonilosta kun sanon tän.
Anonyymi kirjoitti:
Eli toi on se mitä sä oikeasti haluat. Jos oot jossain tylsässä duunissa, niin 1 1=2.
Niin mun pitäis varmaan olla DJ...
Anonyymi kirjoitti:
En mä varmaan sano. Mutta sulla on tullut selvästi vähän pää vetävän käteen, eli tajusit valinneesi väärin. Mä en siitä mitään kiksejä saa, eli kyse ei ole vanhingonilosta kun sanon tän.
Juu ja oon vaan saanut sotkettuu raha-asiat yms...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja kerran tapasin kivan infp naisen. Sen kanssa synkkas heti jutut ja se tykkäsi olla mun seurassa... Mokasin senkin sitten...
Miten mokasit, kun siinä oli kuitenkin just sellainen jonka kanssa pärjäisit?
Anonyymi kirjoitti:
Miten mokasit, kun siinä oli kuitenkin just sellainen jonka kanssa pärjäisit?
Ei ehditty ku tutustua ja aloin kertoa hänelle mun ihastuksesta... No se siitä sitten...
mustasusi kirjoitti:
Ei ehditty ku tutustua ja aloin kertoa hänelle mun ihastuksesta... No se siitä sitten...
Myöhemmin näin että oli löytänyt uuden ukon...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin mun pitäis varmaan olla DJ...
Tai ehkä joku tanssija, taiteilija? Miten sä sitten teit sun uravalinnan?
Anonyymi kirjoitti:
Se on täysin totta. Ja siinä ollut väärässä valinnassa kohta 20 vuotta...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu ja oon vaan saanut sotkettuu raha-asiat yms...
Korot nousseet liikaa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No jooh, menit suoraan asiaan vissiin. Niinkuin yökerhossa.
Anonyymi kirjoitti:
Tai ehkä joku tanssija, taiteilija? Miten sä sitten teit sun uravalinnan?
Taiteilija mä oon ollu lapsesta saakka... Aikanaan jäin työttömäks niin en muuta keksinyt ku alkaa tähän nykyiseen... Sitä ennen meinas syöpä viedä hengen. Armeijassa olin sotilaspoliisi ja sekään ei ollut kokonaan oma valinta. Olin sielläkin väärässä paikassa. 😅
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä ajattelit sitten?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on täysin totta. Ja siinä ollut väärässä valinnassa kohta 20 vuotta...
Sä suhtaudut siihen kuitenkin huumorilla jotenkin. Olet luultavasti itseriittoinen luonne.
Anonyymi kirjoitti:
No jooh, menit suoraan asiaan vissiin. Niinkuin yökerhossa.
Ei ku se oli ihan muu paikka. Kerroin ihan toisesta ihmisestä hänelle. Ei ollut mitään tarvetta edes kertoo...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Taiteilija mä oon ollu lapsesta saakka... Aikanaan jäin työttömäks niin en muuta keksinyt ku alkaa tähän nykyiseen... Sitä ennen meinas syöpä viedä hengen. Armeijassa olin sotilaspoliisi ja sekään ei ollut kokonaan oma valinta. Olin sielläkin väärässä paikassa. 😅
Mun veli oli spolle myös. Vielä jämerämpi luonne kuin minä.
Jutteleeko ihmiset sulle paljon ongelmistaan? - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ku ei vaan kohta palkka riitä mihinkään.
Aijai.. Sun pitää hommata äkkiä rikas akka.
Anonyymi kirjoitti:
Sä suhtaudut siihen kuitenkin huumorilla jotenkin. Olet luultavasti itseriittoinen luonne.
Kai olen vähän...
Anonyymi kirjoitti:
Jutteleeko ihmiset sulle paljon ongelmistaan?Kyllä mulle avaudutaan aika helposti.
Anonyymi kirjoitti:
Aijai.. Sun pitää hommata äkkiä rikas akka.
En mä ketään sillä perusteella valitse.
Anonyymi kirjoitti:
Jutteleeko ihmiset sulle paljon ongelmistaan?Mä en ole edes mikään jämerä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ku se oli ihan muu paikka. Kerroin ihan toisesta ihmisestä hänelle. Ei ollut mitään tarvetta edes kertoo...
No joo, sehän se kyllä viisasta onkin iskeä jotain ihmistä siten että mainitsee, että mulla olis tällainen toinenkin tässä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olin aika mustis ja poistin hänet kavereista.
😂 Eli olit ihan oikeasti rakastunut.
Anonyymi kirjoitti:
No joo, sehän se kyllä viisasta onkin iskeä jotain ihmistä siten että mainitsee, että mulla olis tällainen toinenkin tässä...
Niin... En mä ollut tilanteen tasalla yhtään. Mä ajattelin vaan mun silloista ihastusta.
Anonyymi kirjoitti:
😂 Eli olit ihan oikeasti rakastunut.
Kyllä mä hänestä ehdin kiinnostua. Niin mukavalta tuntui. Oli ihan nättikin... Mä mokaan aina kaikki.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä mulle avaudutaan aika helposti.
Siitähän sais romaaniin hyvin aineksia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä ketään sillä perusteella valitse.
Miksi et? Mikä sen estää?
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän sais romaaniin hyvin aineksia.
Sitten pitäisi nauhottaa kaikki. Ei niitä millään pysty muistamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et? Mikä sen estää?
Siksi kun ei kiinnosta. Mä en rakastu toisen omaisuuteen vaan siihen ihmiseen. Vaikka olis ihan pennitön.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en ole edes mikään jämerä.
No minä olen, silloin kun siltä tuntuu...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin... En mä ollut tilanteen tasalla yhtään. Mä ajattelin vaan mun silloista ihastusta.
Et ollut tilanteensa tasalla? Mikäs se tilanne sitten oli?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä mä hänestä ehdin kiinnostua. Niin mukavalta tuntui. Oli ihan nättikin... Mä mokaan aina kaikki.
No hyvä että oli vaan kiinnostusta. Jos olisi ollut rakkautta, niin olisi jäänyt trauma.
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut tilanteensa tasalla? Mikäs se tilanne sitten oli?
Sellainen kahdenkeskinen tilanne missä ois voinu jutella ja edetä muuhunkin. Meren rannalla aamuyöllä. Juhlaillan jälkeen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitten pitäisi nauhottaa kaikki. Ei niitä millään pysty muistamaan.
No alitajunta poimii sopivia aineksia.
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä että oli vaan kiinnostusta. Jos olisi ollut rakkautta, niin olisi jäänyt trauma.
Ihastuksesta jäi traumat... En puhu siitä enempää nyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siksi kun ei kiinnosta. Mä en rakastu toisen omaisuuteen vaan siihen ihmiseen. Vaikka olis ihan pennitön.
Varallisuus vaikuttaa ihmisen auraan. Siitä tulee sellaista rikkauden hehkua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ehtinyt edetä niin pitkälle...
Anonyymi kirjoitti:
Varallisuus vaikuttaa ihmisen auraan. Siitä tulee sellaista rikkauden hehkua.
Niin varmasti. Kyllä se myös rentouttaa kun ei ole huolta rahasta. Vapauttaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellainen kahdenkeskinen tilanne missä ois voinu jutella ja edetä muuhunkin. Meren rannalla aamuyöllä. Juhlaillan jälkeen.
Toihan on kuin jostain ruotsalaisesta leffasta. Olet siis bilehile, jolle sattuu romanttista sattumuksia koko ajan upeissa kulisseissa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihastuksesta jäi traumat... En puhu siitä enempää nyt.
Oletko ihan varma että se tyyppi oli sitä miltä näyttikin?
Anonyymi kirjoitti:
Toihan on kuin jostain ruotsalaisesta leffasta. Olet siis bilehile, jolle sattuu romanttista sattumuksia koko ajan upeissa kulisseissa.
Ei usein mutta toisinaan kyllä... Tapaan aina jonkun naisen just näin erikoisesti, kuin elokuvissa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se ehtinyt edetä niin pitkälle...
Eli sulla oli jo tarina valmiina? Voisit ruveta käsikirjoittamaan sarjoja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin varmasti. Kyllä se myös rentouttaa kun ei ole huolta rahasta. Vapauttaa.
Ton voi tehdä jokin muukin. Jos ei ole hätää, niin se näkyy aika selkeästi.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma että se tyyppi oli sitä miltä näyttikin?
En ymmärrä kysymystä...
Anonyymi kirjoitti:
Ton voi tehdä jokin muukin. Jos ei ole hätää, niin se näkyy aika selkeästi.
Nun haave on taloudellinen riippumattomuus...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei usein mutta toisinaan kyllä... Tapaan aina jonkun naisen just näin erikoisesti, kuin elokuvissa.
Mä tavalla näen tän sun ongelman ihan selkeästi, mutta en pysty tarjoamaan mitään vastauksia, koska en välitä niistä säännöistä joiden mukaan sun maailma toimii. Joku parisuhdekoutsi antaisi heti hyviä vinkkejä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä...
No sulla takuulla oli jokin vahva käsitys siitä ihmisestä. Mistä tiedät että se oli totuudenmukainen?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nun haave on taloudellinen riippumattomuus...
Kenelläpä ei olisi. Haluat vapaaksi niistä rajoitteista joita muut asettavat. Sitä se on. Vapaudenkaipuuta..
Anonyymi kirjoitti:
Mä tavalla näen tän sun ongelman ihan selkeästi, mutta en pysty tarjoamaan mitään vastauksia, koska en välitä niistä säännöistä joiden mukaan sun maailma toimii. Joku parisuhdekoutsi antaisi heti hyviä vinkkejä.
Mun pitäis osata kommunikoida selkeemmin. Kyllä mä hyvin osaan kuunnella mutta en ymmärrä aina pieniä vihjeitä... Enkä tiedä mitä mun kuuluis tehdä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mun pitäis osata kommunikoida selkeemmin. Kyllä mä hyvin osaan kuunnella mutta en ymmärrä aina pieniä vihjeitä... Enkä tiedä mitä mun kuuluis tehdä.
On paljon asioita joita ei voi sanallistaa. Vain hiljainen tieto antaa mahdollisuuden ymmärtää niitä.
Anonyymi kirjoitti:
No sulla takuulla oli jokin vahva käsitys siitä ihmisestä. Mistä tiedät että se oli totuudenmukainen?
Mä vaan rakastuin salamana... Mä en tiedä mitä tapahtui kun se ei ollut ihan tästä maailmasta mun mielestä. Enkä saanut koskaan tietääkään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä vaan rakastuin salamana... Mä en tiedä mitä tapahtui kun se ei ollut ihan tästä maailmasta mun mielestä. Enkä saanut koskaan tietääkään.
Mikä ei ollut tästä maailmasta? 😄 Se ihminen, vai se tilanne?
Mitä luulet, uskooko sivulliset oikeasti että tässä on vaan kaksi randomia jutustelijaa? Anonyymi kirjoitti:
On paljon asioita joita ei voi sanallistaa. Vain hiljainen tieto antaa mahdollisuuden ymmärtää niitä.
Niin... Ja ku sitä tietoa ei ole. Eikä rohkeutta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin... Ja ku sitä tietoa ei ole. Eikä rohkeutta.
Selvästi olet todella pahoillasi siitä ettei se toteutunut. Ja jotenkin koet ilmeisesti että se juttu oli pohjimmiltaan vakaalla pohjalla, itsestäänselvästi täydellinen asetelma.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ei ollut tästä maailmasta? 😄 Se ihminen, vai se tilanne?
Mitä luulet, uskooko sivulliset oikeasti että tässä on vaan kaksi randomia jutustelijaa?Oli vaan sellainen tilanne, että olin hetkessä kuin salama olis iskenyt muhun. En saanut häntä enää pois mielestä sekunniksikaan.
Eikä me edes puhuttu toisillemme mitään...Anonyymi kirjoitti:
Selvästi olet todella pahoillasi siitä ettei se toteutunut. Ja jotenkin koet ilmeisesti että se juttu oli pohjimmiltaan vakaalla pohjalla, itsestäänselvästi täydellinen asetelma.
Ei vaan yleensä tilanne on aina tuo...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli vaan sellainen tilanne, että olin hetkessä kuin salama olis iskenyt muhun. En saanut häntä enää pois mielestä sekunniksikaan.
Eikä me edes puhuttu toisillemme mitään...Siinä hetkessä et kyennyt enää olemaan aloillasi, vaan oli pakko toimia? Ilmeisesti lataus oli kasvanut sellaiseksi että se vaati purkautumista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei vaan yleensä tilanne on aina tuo...
Eikö sieltä yökerhosta kuitenkin kerry jotain osaamista, vai onko ne kaikki sellaisia suohirviöitä, että mitään osaamista ei voi ollakaan?
Anonyymi kirjoitti:
Siinä hetkessä et kyennyt enää olemaan aloillasi, vaan oli pakko toimia? Ilmeisesti lataus oli kasvanut sellaiseksi että se vaati purkautumista.
Ei se niin ollut. En mä kyennyt toimia. Meni kuulausia ennen ku uskalsin kömpelösti kertoa että oon ollu ihastunut ja se oli väärä paikka ja aika ja pakoon juoksi ja minä sain fudut. Ja olin ihan murheen murtama kun ymmärrettiin väärin. Ja sain aikaiseksi sellaisen sotkun... Siitä traumat itselleni ja muille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se niin ollut. En mä kyennyt toimia. Meni kuulausia ennen ku uskalsin kömpelösti kertoa että oon ollu ihastunut ja se oli väärä paikka ja aika ja pakoon juoksi ja minä sain fudut. Ja olin ihan murheen murtama kun ymmärrettiin väärin. Ja sain aikaiseksi sellaisen sotkun... Siitä traumat itselleni ja muille.
Millä tavalla juoksi pakoon? Olisitko toivonut toimintaa samantien? Ehkä se ei tajunnut ollenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sieltä yökerhosta kuitenkin kerry jotain osaamista, vai onko ne kaikki sellaisia suohirviöitä, että mitään osaamista ei voi ollakaan?
Mä en ole enää vuosiin käynyt missään. Eikä nuorenakaan löytynyt kuin entinen vaimo yhdellä kertaa. En minä niissä naisia saanut... Mä vaan tanssin ja nautin tunnelmasta.
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla juoksi pakoon? Olisitko toivonut toimintaa samantien? Ehkä se ei tajunnut ollenkaan.
Mitä toimintaa? Olisin vaan jutella halunnut en muuta.
Mutta nyt käyn nukkumaan.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en ole enää vuosiin käynyt missään. Eikä nuorenakaan löytynyt kuin entinen vaimo yhdellä kertaa. En minä niissä naisia saanut... Mä vaan tanssin ja nautin tunnelmasta.
Nii. 🤨 😂 Jätät paljon kertomatta niinkuin pitääkin tietenkin. Joku juttu ei nyt oikein täsmää. Se on jotain mitä et varmaan voi kertoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä toimintaa? Olisin vaan jutella halunnut en muuta.
Mutta nyt käyn nukkumaan.Nuku hyvin... Toivottavasti ei postiluukut kolise...
Anonyymi kirjoitti:
Nii. 🤨 😂 Jätät paljon kertomatta niinkuin pitääkin tietenkin. Joku juttu ei nyt oikein täsmää. Se on jotain mitä et varmaan voi kertoa.
En mä koskaan naisia kuskannut yökerhoista kotiin. Ne oli ihan muut kun sai tanssia illan viimeiset hitaat.
Anonyymi kirjoitti:
Nuku hyvin... Toivottavasti ei postiluukut kolise...
Ja kun nyt asiaa miettii niin en tiedä edes mistä olisin voinut jutella kun hän ei tuntenut yhtään samoin ja oli vasta lapsi.... Olis vaan pitänyt pitää mölyt mahassa ja kärsiä yksin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä koskaan naisia kuskannut yökerhoista kotiin. Ne oli ihan muut kun sai tanssia illan viimeiset hitaat.
On erikoinen ongelmavyyhti sulla. Vaikuttaa siltä että olet pettynyt elämään, mutta se elämä ei koskaan oikein alkanutkaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja kun nyt asiaa miettii niin en tiedä edes mistä olisin voinut jutella kun hän ei tuntenut yhtään samoin ja oli vasta lapsi.... Olis vaan pitänyt pitää mölyt mahassa ja kärsiä yksin.
Olet luultavasti ollut niin paljon kehittyneempi tunne-elämältä, että se juttelu olisi ollut aika kömpelöä.
Anonyymi kirjoitti:
On erikoinen ongelmavyyhti sulla. Vaikuttaa siltä että olet pettynyt elämään, mutta se elämä ei koskaan oikein alkanutkaan.
Todellakin niin. Ja siksi tuntuukin etten kuulu tänne tähän maailmaan... Hyvää yötä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Todellakin niin. Ja siksi tuntuukin etten kuulu tänne tähän maailmaan... Hyvää yötä.
Mutta jos se olikin sun kannalta täysin rationaalista. Et löytänyt riittävän hyvää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Puhut nyt Netasta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täysin sivusta:
Hauskaa - olen enfp ja käyn noin kerran tai kaksi kertaa vuodessa salaa yökerhossa. On hauskaa katsoa, kun ihmiset tanssivat ja saatan itsekin tanssia ja juttelen ihmisten kanssa. Tunnen myös jonkin verran taiteilijoita. Anonyymi kirjoitti:
Täysin sivusta:
Hauskaa - olen enfp ja käyn noin kerran tai kaksi kertaa vuodessa salaa yökerhossa. On hauskaa katsoa, kun ihmiset tanssivat ja saatan itsekin tanssia ja juttelen ihmisten kanssa. Tunnen myös jonkin verran taiteilijoita.enfp on aika yleinen ja oon huomannu, että enfp:t tykkä infp seurasta. Ne on yleensä kanssa aika omaperäisiä hahmoja :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet luultavasti ollut niin paljon kehittyneempi tunne-elämältä, että se juttelu olisi ollut aika kömpelöä.
Niin mutta ei se estä jania rakastamasta Nettaa. Vaikka ei kuulu netan elämään mitenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin ohan sekin kömpelöä että kertoo ensin ihastumisesta kuin pyytää nettaa ulos
Anonyymi kirjoitti:
niin ohan sekin kömpelöä että kertoo ensin ihastumisesta kuin pyytää nettaa ulos
Miksi pyytää ulos varattua naista?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi pyytää ulos varattua naista?!
jani. sun olis pitänyt pyytää silloin nettaa ulos kun oli vielä sinkku
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä tiedä, oliko silloinkaan sinkku... Olisko se ollu ihan ok sekään? Niin nuori oli sillon. Olisin voinu odottaa että on vanhempi. Mutta sitten on myöhäistä kaikki... Semmoista se on.
Anonyymi kirjoitti:
Järkevintä tuollaisissa tilanteissa, on ottaa jotenki muuten selville riittävän ajoissa, että onko sillä toisella mitään mielenkiintoa ja halua? Ennen ku päättä itse tehdä mitään liikkeitä. Ettei tee itseään vaan noloksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Enhän mä tiedä, oliko silloinkaan sinkku... Olisko se ollu ihan ok sekään? Niin nuori oli sillon. Olisin voinu odottaa että on vanhempi. Mutta sitten on myöhäistä kaikki... Semmoista se on.
mitä väliä kun sä rakastat nettaa joka tapauksessa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Järkevintä tuollaisissa tilanteissa, on ottaa jotenki muuten selville riittävän ajoissa, että onko sillä toisella mitään mielenkiintoa ja halua? Ennen ku päättä itse tehdä mitään liikkeitä. Ettei tee itseään vaan noloksi.
ai sä alat tajuu asioita . hyvä jani
Anonyymi kirjoitti:
ai sä alat tajuu asioita . hyvä jani
Se on parempi antaa naisten lähestyä itse. Kyllä ne osottaa kiinnostusta jos niitä kiinnostaa ja jos ei niin sitten ei...
Anonyymi kirjoitti:
mitä väliä kun sä rakastat nettaa joka tapauksessa
En mä taida rakastaa enää ketään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on parempi antaa naisten lähestyä itse. Kyllä ne osottaa kiinnostusta jos niitä kiinnostaa ja jos ei niin sitten ei...
Nii mutta jos yli 40 v nainen lähestyy niin sua ei kiinnosta . Pitää olla hoikka,nuori,söpö,pienikokoinen,sporttinen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä taida rakastaa enää ketään.
no toi on jo edistystä ettet enää itke nettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Nii mutta jos yli 40 v nainen lähestyy niin sua ei kiinnosta . Pitää olla hoikka,nuori,söpö,pienikokoinen,sporttinen
No se on mun asiani, mistä viehätyn...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se on mun asiani, mistä viehätyn...
no tyydy sitten siihen että oot ilman loppuelämäsi. Kirsikään ei halua nähdä sua livenä.Ollut mahdollisuus koko kesän mutta niin vaan ei halua nähdä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Pääset eläkkeelle vuonna 2030. Jesss. Jzzz.
Koitahan rypistellä. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Homo se on tai bii.
Käyttää naisia taloudellisesti hyväkseen ja kulissina.
Ei tuu koskaan kaapista ulos. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli vaan sellainen tilanne, että olin hetkessä kuin salama olis iskenyt muhun. En saanut häntä enää pois mielestä sekunniksikaan.
Eikä me edes puhuttu toisillemme mitään...Sekin oli vain huijari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä hetkessä et kyennyt enää olemaan aloillasi, vaan oli pakko toimia? Ilmeisesti lataus oli kasvanut sellaiseksi että se vaati purkautumista.
Vessassa ja oma käsi.
Anonyymi kirjoitti:
Pääset eläkkeelle vuonna 2030. Jesss. Jzzz.
Koitahan rypistellä.En todellakaan pääse eläkkeelle noin nopeasti. Siihen on vielä toista kymmentä vuotta jäljellä.
- Anonyymi
Että silleesti. Enpä halua olla noin toimivan ihmisen kanssa tekemisissä!
- Anonyymi
Hienoa äm, rakasta niitä hiehoja.
- Anonyymi
Pirkanmaalla pannaan kaikkia.
Murrekysymys ...
En suhtaudu vakavasti himoosi
Samaku heität vitsin.
Naiselta. - Anonyymi
En jaksanut lukea kuin alusta muutaman, kun tää oli ylikorkea keskustelutorni, mutta varsinaiseen kysymykseen kuitenkin vastaisin, etten minä kyllä kaikkia panisi,, aatelkaa nyt vähän, jos on helvatan lihava nainen, niin haiseehan siellä jakorasia jo sen verran, että halut lähtee varmasti?
Sanovathan ne isotkin pojat, että sellaiselta se reikäkin kyllä löytyy, kunhan vain kääntelee läskiplareja tarpeeksi kauan, kunnes haisee paska ja sitten kääntää yhen plarin takasin? - Anonyymi
tunne mitä tunnet. Mutta tuleeko sitä pillua.. ei, en usko
- Anonyymi
Ihanko vanhoja mummeleitakin ?
- Anonyymi
Innokasta himoa tuo on, seksimaanikon tapoihin kuuluu.
- Anonyymi
En tunne samoin kuin sinä ap:)
- Anonyymi
Taidat olla melkoinen latvakärö, jos se koskee esim yksilöitä, joita yrität kampittaa tai tuet sellaista missiota
- Anonyymi
Ihan selkeää vinoilua on herra pikkukoo onko vähän hätä päällä kun joka toimen lause pitää dokumentoida. Koskee sinuakin😬
- Anonyymi
Miksi ihmiset vihaa tällaista enemmän kuin r *iskaajia.
Hesarissa oli että poliisi ei voi jahdata kaikkia jotka ostaa ihmiskaupan uhreilta seksiä eli harrastaa seksiä naisen kansa jolta ei ole suostumusta eli raiskaa, koska lähes kaikki miehet tekevät niin.
Niitä rikollisia on niin paljon.
Miehet rakastavat miehiä jotka vihaavat naisia.
minusta on ihanaa jos joku mies löytää kaikista naisista hyvää.
Koska kaikki ihmiset ovat kauniita oikein silmin katsottuna.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762091
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181926- 721173
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241039Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit277997- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua64915Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136879- 43875
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55847