Nettikaupat ja huijaaminen

Anonyymi

Miksikähän porukat on edelleen niin tyhmiä, että tilaavat noista florydaysta ja wishistä jne nettikaupoista tavaraa vaikka lukuisat esimerkit ja kokemukset kertoo, että ne on pelkkää huijausta. Vaatteet ei ole sitä mitä näteissä kuvissa on, on huonolaatuisia, väärää kokoa, palautus ei onnistu, rahoja ei koskaan makseta takaisin. On mitä sattuu. Kun yrittää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, ei vastausta kuulu.

Kun harkitsette tilausta näistä kiinan halpavaatekaupoisa niin lukekaa ihmeessä palauteosiot ja kokemuksia näistä. Huvittavaa on huomata että niissä on ylistäviä kommentteja, joita on joku firmasta itse laittanut, hoonolla soomella ja googlekääntäjällä tehtyjä. Kansainväliset arvostelut kun avaa niin on pelkkää lyttäystä, kun kaikilla on pelkästään huonoja kokemuksia ja pettymyksiä.

1

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hupsu. Itselläni on enimmäkseen vain hyviä kokemuksia Kiina-kaupoista. Olen tilannut Wishistä, Vovasta ja entisestä Fashionmiasta.

Tuotteet näyttävät kuviltaan. Koot ovat sitä mitä on tilattukin. Kiinalaiset koot vain ovat pienemmät, itse tilaan täsmällisesti senttien ja omien mittojeni mukaan. Monesti normipainoisena pitää tilata XL:ää tai vastaavaa.

Palauttaa tuotteita ei monesti tarvi, jos tuote ei tule tai on rikki, rahat saa takaisin.

Itse olen ollut tyytyväinen tuotteisiin, mitä olen tilannut. Sieltä saa paljon käytännöllistä tavaraa, mitä Suomessa ei myydä.

Nyt uskaltauduin ostamaan Ebaysta, kun luin opastuksen siihen. Pitää tarkistaa myyjän positiivinen prosentti, pitää olla yli 95 %.

No itselläni ei ole ihmeellisiä ongelmia ollut Kiinasta tilatessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1171
    Aihe