Leikkasin siilin ja kaduttaa

Anonyymi

Elikkä menin yhtenä kauniina päivänä leikkaamaan lyhyen otsatukan hiuksiini joihin oli tyytyväinen ja se näytti ihan järkyttävältä. Vittupäissä sitten menin ajamaan koko pään hiuksettomaksi ja kouluunkin pitäisi vielä mennä tämän siilin kanssa. Vituttaa ja ahdistaa tosi paljon ja itseviha on kyllä läsnä. En tiedä miksen ikinä opi olemaan koskematta hiuksiini kun olen niihin tyytyväinen. En vaan jaksa enää ja haluaisin vain kuolla. Näytän ihan pikkupojalta enkä tunne oloani yhtään omaksi itsekseni enkä naiselliseksi.

5

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä huoli koska äkkiä ne hiukset kasvavat taas.
      Koulussasikin kaverisi ovat varmaan kavereita sun itsesi takia eikä sun hiustesi takia.

      Ei kaikesta kannata miettiä itseinhon tunteita, tulee vaan ikävä mieli ja paha olla.
      Voin kertoa yli keski-ikäisenä naisena että mulla ei ole hiuksia ollenkaan ( syytä lähtöön en tiedä ), mutta näinkin voi elää.

      • Anonyymi

        Kiitos valaisit mun mieltä. Siilitukka ei ole enää tuntunut niin pahalta ja olen alkanut pitämään kasvoistani tän tukan ajamisen jälkeen enemmän. Huomasin vain ,että voin näyttää kauniilta ilman hiuksiakin. ja onneksi nämä kasvaa tästä vielä joskus. Turhauttaa vaan enää lähinnä oma impulsiivisuus ja kaduttaa hieman. Pipokin on koulussa pysynyt päässä kun menin ihan uuteen kouluun niin ei oo uskaltanut näyttää siilitukkaani muille. Tulipahan ainakin tämäkin koettua. Tuo on ihan totta ettei kannata miettiä noita itseinhon tunteita. Olin vaan aika shokissa aluksi. Varmasti voi niin elää ja hyvin elääkin. Mummukin sanoi että ainakin on hyvä ettei ne esimerkiksi syöpähoitojen takia lähteneet ne hiukset vaan oman käden kautta. Ettei sen vakavempaa kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Aina on hyvä elää kun itse niin päättää.
      Liian itsekriittinen ei kannata olla, ihminen on sellainen kuin on.
      Se ajatus kannattaa hyväksyä itsestään koska silloin on helpompi elää.

      Aina ei kannata ajatella mitä muut tykkäävät tai ajattelevat, eihän sitä voi edes tietää ajattelevatko he mitään erikoisia jos eivät sano mitään.

      Ihmisessä ulkonäkö ei ole edes se kaikkein tärkein asia, ainakaan mun mielestä.
      Tärkeämpää on se että huomioi ja välittää muista, käyttäytyy asiallisesti, on kohtelias, eli ylipäänsä omaa hyvät tavat.

      Kaiken mahdollistaa se että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, silloin säilyy tasapaino.

      Sinäkin olit huomannut siilistä huolimatta että kasvosi ovat silti ihan kauniit, juuri noin, kannattaa kaivaa se positiivinen asia aina esiin. Yleensä sellainen löytyy joskus myös ikävistäkin asioista.

      Tsemppiä sulle ja iloa koulun alkuun!

    • Anonyymi

      Hiukset kasvaa samanpituisina ja näyttävät tuuheammilta ja terveiltä. Syyslomalla näyttää jo toisenlaiselta. Luultavasti olet liian itsekriittinen ja olet suloisen näköinen.

    • Anonyymi

      Aivan, muutamassa kuukaudessa sinulla on kivat lyhyet hiukset. Vuoden päästä ne saa ainakin parille pikkusaparolle.

      Jos sinulla on rohkeutta, niin nyt olisi helppo leikkiä vaikka peruukkien kanssa, kun omien hiuksien peruukin alta karkaaminen ei ole riski. Nykyään on ihan yleistä käyttää hiuslisäkkeitä ja jopa peruukkeja. Ja ne kuuluvat moneen tyylisuuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe