PATTAYAN SAUNAKULTTUURI.

Anonyymi

Pattayalla on oma saunakulttuuri, Pattayalla saunotaan syystä ja huvikseen.

Kuumuus tuo efektin ja kuumuus on se juttu.

Saunassa kuuluu olla sietämättömän kuuma.

Pattayalla on monta kulttuuria, mutta ylitse yli muiden on Pattayan rakkaiden kulttuuri, se syrjäyttää jopa thaikulttuurin.

Suomalainen junttikulttuuri vyöryy Pattayalle, pian thaimaa on enemmän suomi, kuin suomi itse, kun suomikulttuuri leviää muualle thaimaahan.

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mutta oikein hyvää huomenta sinne suomeen sitten kun heräätte, täältä saunan terassilta Phuketista toivotan.

      Saas nähdä mitä savusaunoja Kläpillä aiheesta.

      Joo tosiaankin saunaan yleensä mennään syystä tai huvikseen ja kuumuus on se juttu, mahtava oivallus kertakaikkiaan.
      Vallan sietämättömän kuumaakin täytyy olla.

      Tuli mieleeni yksi toinenkin kulttuuri, nimittäin Pattayalainen ruokakulttuuri johon olennaisena osana kuuluu annosten valokuvaus ja hintaväittelyt, mutta mutta on myös ruotsalais-suomalainen Ikean lihapullakulttuuri tarjolla sielä missä kassat laulaa.

      Junttien parisuhdekulttuuri onkin sitten aivan oma kulttuurinsa.

      Jatkaa....... moi.

      • Anonyymi

        Ainahan valokuvaus on mukavaa, etenkin ehjällä kameralla. Eräällä palstavahdilla kamera on ollut rikki ainakin viimeiset 12 vuotta.


      • Anonyymi

        Moi Senssu!

        Tuossa pari päivää sitten palstaa selaillessani tulikin mieleeni, että mitähän sinulle kuuluu ja missäpäin Thaimaata mahdat olla.

        Luin myös kirjoituksia Pattayan saunoista. Omat kokemukseni Pattayan saunoista ovat suhteellisen vähäiset. Kokemuksia minulla kuitenkin on saunoista Thaimaassa on myös esim. Phuketista, Hua Hinistä ja Pohjois-Thaimaasta.

        Nimimerkki 2010 kirjoitti minun mielestäni oikein mainion kirjoituksen eräästä Pattayan saunasta. Jos haluat tietää Pattayan saunoista enemmin, kannattaakin sinun kysellä näistä häneltä. Hän kirjoitti mielestäni myös oikein mielenkiintoisesti tästä, kuinka kamppailulajien harrastajat ja etenkin ammattilaiset myös Thaimaassa ovat oppineet hyödyntämään ns. kuuman ja kylmän (kylmäaltaat) vuorettulusta palautumiseensa.

        Minä pidän saunomisesta saunoissa joiden lämpötila on noin 80°C. Minun mielestäni savusaunassa riittää useinmiten jopa 60°C lämpötila. Minun mielestäni saunan lämpötilaa tärkeämpi asia on se, kuinka hyvin saunan ilmanvaihto pelaa.

        Tokihan lienee paikallaan mainita myös tämä, että saunominen on usein myös sosiaalinen tapahtuma. Tähän viitaten ja kirjoituksiin täällä viitaten kerron nyt ihan suoraan, että noin 95 kertaa prosenteissa enemmin haluaisin saunoa 2010:n kanssa kuin sinun.

        T Kläppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Senssu!

        Tuossa pari päivää sitten palstaa selaillessani tulikin mieleeni, että mitähän sinulle kuuluu ja missäpäin Thaimaata mahdat olla.

        Luin myös kirjoituksia Pattayan saunoista. Omat kokemukseni Pattayan saunoista ovat suhteellisen vähäiset. Kokemuksia minulla kuitenkin on saunoista Thaimaassa on myös esim. Phuketista, Hua Hinistä ja Pohjois-Thaimaasta.

        Nimimerkki 2010 kirjoitti minun mielestäni oikein mainion kirjoituksen eräästä Pattayan saunasta. Jos haluat tietää Pattayan saunoista enemmin, kannattaakin sinun kysellä näistä häneltä. Hän kirjoitti mielestäni myös oikein mielenkiintoisesti tästä, kuinka kamppailulajien harrastajat ja etenkin ammattilaiset myös Thaimaassa ovat oppineet hyödyntämään ns. kuuman ja kylmän (kylmäaltaat) vuorettulusta palautumiseensa.

        Minä pidän saunomisesta saunoissa joiden lämpötila on noin 80°C. Minun mielestäni savusaunassa riittää useinmiten jopa 60°C lämpötila. Minun mielestäni saunan lämpötilaa tärkeämpi asia on se, kuinka hyvin saunan ilmanvaihto pelaa.

        Tokihan lienee paikallaan mainita myös tämä, että saunominen on usein myös sosiaalinen tapahtuma. Tähän viitaten ja kirjoituksiin täällä viitaten kerron nyt ihan suoraan, että noin 95 kertaa prosenteissa enemmin haluaisin saunoa 2010:n kanssa kuin sinun.

        T Kläppi

        Haluaisit saunoa?
        No mutta sauno, olettehan te molemmat suomessa.
        Voit samalla saunoessasi herroitella Neitiä ja tehdä kartoitusta hänen elämänkaarestaan.
        Istu alalauteilla, koska terveet heterot istuu sadan asteen ylälauteella ja käyvät palautumassa kylmäaltaassa.
        Saunokaa syystä tai huvikseen ja muista, kuumuus on se juttu.


      • Anonyymi

        Korjaan: "vakuuttaa".


    • Anonyymi

      Minä käyn saunassa lempi rollaatorini kanssa kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Homojen hommia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe