Ihan kamala räjähdys

Alkuun olin vaan että savu nousee mutta sitten oli isompi kuin oletin.hiljaseksi teettää.
https://yle.fi/uutiset/3-11479480
7<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Yrittäny saada ystistä kiinni mutta luonnollisesti ei vastaa..asui juuri beirutissa. Ei taida olla kundi kunnossa tai ainakin kämppä paskana..toivottavasti kuulee jossain välissä.
Aivan mieletön pamaus, paine repii taloja ja kattoja kuin paperia vaan. On sanomattakin selvää että kuolleita tuolla on satoja, ellei tuhansia. Juuri siinä vieressä olleita ei tulla ikinä löytämään..

Äänestä
  • Aloittaja

Paniikin oloinen tila kun ei tiedä toisesta mitään toivottavasti ystävällesi oli tuuri olla pois tuolta.

Tuo oli erittäin yllättävään, miten olikin noin voimakas.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Paniikin oloinen tila kun ei tiedä toisesta mitään toivottavasti ystävällesi oli tuuri olla pois tuolta.

Tuo oli erittäin yllättävään, miten olikin noin voimakas.

Hei, ei vieläkään tietoa kundista:/ Toivon että on elossa..mulla on toinenkin libanonilainen online ystis ja tän kanssa chättäilin aika pitkään. Mikä mäihä, sillä oli duunipaikka(toimisto) noin sadan metrin päässä siitä räjähdyspaikasta JA se lähti töistä noin 20 minsaa ennen pamausta. Se oli vielä miettiny pitäiskö jäädä pidempään..jos olis jääny niin sehän olis kuollu..Sanoin sille että sullahan kävi helvetinmoinen tuuri jonka muistat lopun elämääs.

Äänestä

Trumpin mukaan terroristit olivat asialla

Äänestä

Sellaisia nuo räjähteet ovat. itse olin pioneeri armeijassa, niin tiedän kyllä tuhovaikutuksen. Mitä ihmettä ihminen oikein ajattelee, kun laittaa kanssakulkijoita vastaan tuollaisen pommin?

Äänestä
  • Et sinä räjähteisiin ehtinyt sen kahden päivän aikana koskea.

Äänestä

Lössö paukku, ei ollut edes kaliumnitraattiakaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Alkuun olin vaan että savu nousee mutta sitten oli isompi kuin oletin.hiljaseksi teettää.
https://yle.fi/uutiset/3-11479480

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu