Ystävän toinen "kaveri"

Anonyymi

Kirjoitan tänne että saisin paremman fiiliksen ja selvitettyä omaa päätäni.

Kyse on erittäin rakkaasta ja tärkeästä ystävästäni. Asumme aika lähellä toisiamme mutta näemme silti ehkä pari kertaa kuussa, hän ei oikein tykkää nähdä muuta kuin vapaapäivinään, olen sen kyllä aina hyväksynyt, ymmärrän että hän on sellainen. Mutta nyt tuli paskan maku suuhun ja lujaa enkä oikein tiedä mitä ajattelisin. Näimme viime viikolla ja sovittiin että nähdään myös tällä viikolla, sunnuntaina hän ilmoitti että ei käykkään kun hänellä on sitä ja tätä tekemistä, nähdään parin viikon päästä, se oli minulle ok. Kuitenkin näin hänet illalla lenkillä naapurinsa kanssa. Tiedän kyllä että käyvät lähes päivittäin lenkillä eikä se sinänsä minua haittaa mutta tästä tuli paska fiilis, minua ei kerkiä nähdä mutta silti naapurin kanssa ehtii lenkille. Se ero tietty on että me olisimme nähneet päivällä, naapurin kanssa käyvät illalla myöhään lenkillä mutta silti alkoi ottaa päähän. Tämä että ottaa päähän johtuu pitkälti siitä kun hän sanoo minulle koko ajan että ei tykkäisi käydä sen naapurin kanssa lenkillä ja puhuu siitä pahaa koko ajan, hän ei ole aikoihin muusta puhunutkaan kuin pahaa siitä naapurista jota joka päivä näkee, mielestäni hänen ei olisi pakko sitä nähdä jos se niin vastenmielistä on. Toisaalta valitan minäkin hänelle ihmisistä joiden kanssa olen tekemisissä, mutta en puhu niistä koko ajan kun näemme. Lisään vielä että tuo naapuri on ihminen jota minä vihaan yli kaiken enkä ymmärrä ollenkaan miksi ystäväni näkee sitä mutta ei se minua ole haitannut ennen kuin nyt kun muusta ei enää edes puhuta. Hän ainakin sanoo että hän menee naapurin kanssa lenkille koska naapuri pyytää eikä hän viitsi kieltäytyä, en tiedä uskonko, jos se on niin kamalaa kun hän väittää niin miksi edes menee.

Olisi ihana kuulla mielipiteitä ystäväni toiminnasta. Onko teidän mielestä ok että musta tuntuu paskalta että mua ei ehdi nähdä mutta sitten kumminkin ehtii lenkille naapurin kanssa jota haukkuu mulle koko ajan? Vaikka oltaisi nähty eri kellon aikaan. Pitäiskö vaa antaa olla ja lopettaa murehtiminen, valittaa itsekkin aina hänelle sydämmen kyllyydestä kun siltä tuntuu

3

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei arvosta sinua niin kuin sinä häntä? Tekosyitä uskon minä, tuskin olisi naapurinsa kanssa niin paljoa, jollei viihtyisi hänen seurassaan. Haukkooko sinulle häntä vain sen takia, et saa sillä sinulle muka hyvän mielen? Siltä tuntuisi näin ulkopuolisen ajatukset?

• Anonyymi

Sopisi kyllä hyvin oleen noin että koittaa vaan saada mulle hyvän mielen puhumalla noin, hän tietää kyllä että minä en siedä sitä hänen naapuria, olen kyllä miljoona kertaa tehnyt selväksi että ei minua haittaa, ei hänen muiden kavereiden tarvi olla sellasia joista tykkäisin ja muita kavereita pitää olla. Kuulin hänen mieheltään että hän puhuu samoin miehelleenkin tästä naapurista, mutta tämä mieskään ei siedä sitä naapuria, voi siis olla että miehelleenkin haluaa vain hyvän mielen. Hän on myös tosi kiukkuiseen sävyyn puhunut naapurin kanssa lenkkeilystä ja vaikutti aidosti ettei häntä kiinnosta mennä sen kanssa mutta on mahdollista että se oli vain esittämistä.

• Anonyymi

Minullakin on ollut tuollainen tapa joskus mutta se johtui siitä että ei ollut muita 'kavereita' kuin jo vanhentuneet tai muuten kyllästyneet nuapurit.

En sitä itse oikein edes ymmärtänyt että se ei ole minulle nuorelle ihmiselle oikein sopivoo.

Huomasin vähän ajan piästä että joskus minulla oli ystävä mutta hänkin erilainen kuin minä.

Ikäisteni seurassa satutin jatkuvasti itseäni.

Mietin sitä joskus että minun on hyvä asua puoliksi mualla mutta piäsen kaupunkiinkin jos tykkeen.
      Häiriinnyn teinien puheista aika paljon mutta ymmärrän sen .

Kovasta metelistä en myöskään tykkee.

Nyt kun suan olla vapaalla niin nautin tästä mahdollisimman hyvin ja paljon.

Se ei tarkoita jatkuvvoo kännäämistä vaikka kesät vähän lipsuukin tuon juomisen suhteen.

Talvessa on mukavoo pimeys mutta joulun tienoilla alkoo kaipoomaan jo valoa.

Sitten hyvä jos puoli kesään piästään niin alkoo jo huokailemaan tuolle auringolle että tulispa jo syksynpimeet

Muþta tämä nyt sivusi vähän jo aihetta.

Minä lähdin sitten vanhojen äitien ja naapureiden seasta poies.

En ehkä koskaan tule normaaliksi ikäkysymysten kanssa koska nuorena ja lapsena olin jo lähes yksinhuoltaja

Laihdun jälleen auringonvaikutuksesta..

Ilmoilla on SUURI merkitys minun kehooni.

Muþta tiedän kyllä tunteen jos tavallaan 'pakosta' joutuu näkemään tai jopa liikkumaan vihatun nuapurin kanssa.

Ulos on piästävä ja jos joku vanha akka tulloo juttusille,vaihdan joskus sen kanssa 'muutaman sanan'.

Muþta entisen elämäni 'vanhoja akkoja' en halua muistoo etes.
      Miulle tuli sitten ero syystä joka ei nyt muille ennee kuulu

Piästäni voin olla vanha tai nuori.

Kehoni voi olla lihova tai laihanpuoleinen

Ei kannata silti väkisin viäntee keneenkiään kanssa miteen jos paholle tuntuu.

Sitä kestee ehkä aikansa että se on viärin ja kuluttavvoo tuo vihattu nuapuri....

Muuttakee poies läheltä tuommoisiä energiasyöppöjä

Hetmiten

......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe