Lindalla on perhe. Ehkä Linda Rantasella ( toimittaja) olikin perhe jossa oli mies joka auttoi.
Itselläni mies kuoli ja miehen veli ei auttanut meitä. olin sittenkin viaton. Ymmärsin vasta hiljakkoin, että syy oli se, että en antanut miehen kuoleman jälkeen hänen veljelleen. Miehen kuoleman jälkeen olimme kylässä heillä ja kyläilyn jälkeen veli tarjosi kyytia autollaan. sukulaiset näyttivät vaivaantuneilta. minusta tuntui kun tämä veli olisi halunnut puhua kanssani. hän vitkutteli ja vitkutteli ja puhui ympäripyöreitä. Nyt vatsa ymmärsin miksi tämä mies ei auttanut minua. jos olisin antanut hänelle olisimme saaneet avun.
Linda on toimittaja joka jostakin syystä on suvustamme kiinnostunut. sitä en käsitä, mutta hänellä taatusti on joku mies perheessä joka on mahdollistanut opinnot.
Hitto, olen ollut tyhmä. Syylliset voittavat aina. Olisi pitänyt antaa aina silloin tällöin joillekin ukkomiehille niin hyvin pyyhkisi.
Minua vainosi minua iskemään pyrkivän miehen avopuoliso. Olen ainan pitänyt kunnia-asiana etten sekaannu toisten miehiin.
Mutta kiitos tästä on näiden naisten vaino minua kohtaan.
Olisi pitänyt vain ymmärtää antaa ukkomiehille niin saisi elellä tyytyväisenä hyvän ihmisen kuori päällä.
Miksi Linda menestyi, mutta minä en
Anonyymi
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83122904Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1972796Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy522401Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661474Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171182Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481166- 58853
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13834- 19789
- 77774