Kun oli kesätorttuja myynnissä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006595262.html
Mikäs siinä, tortuthan on hyviä ja tuossa myös edullisia, ostaisin enkä ahdistuisi.
Linnanahde ahdistui
7
<50
Vastaukset 7
Hyvin pienestä tuo aikuinen mies löytää ahdistuksen aihetta.
Aika kummallista, kunka itseltä jää moni pikku asia huomaamatta, toisille taas ne tuottaa pöyristystä ja hyperventilointia. Ihme ja kumma.
No, minulla ei ole tapana jäädä pullaosastolle jumittamaan. :)Sinä ahdistuit kuvittelemastasi ahdistuksesta.. ei kukaan muu.
Onpa kiva, kun muutkin kuin aloittaja ahdistuu. 😬👌
Harmaaritari kirjoitti:
En minä ahdisutnut, huvitti ennemminkin ja ostaisin jos tuolla hintaa olisi tyrkyllä :)
Niin, et tästä aiheesta, mutta muista asioista. 😀
Joulutorttu menettää hohtonsa kun on ympäri vuoden tyrkyllä🙄
Itse olisin kauppiaana laittanut jotain kesäisempää mameladia, vaikka mansikkaa niin olis ihan ok. Oon muuten itekin tehnyt joulun ulkopuolella joskus kun löytynyt taikinapaketti pakkasesa ihan hyvin toimii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3161125Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67945- 77938
- 71805
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34627- 44627
- 51579
- 42551