Huonot kaverisuhteet

Tuli mieleen minkälaisia kaverisuhteita teil on ollu? Mitkä on ollu kamalimpia ja kauheimpia kavereita ketä teil on ollut?

Tässä on youtubessa neljän videon verran pätkät missä mä kerron mun huonoista kaverisuhteista. Kaverit tietysti anonyymisti ettei kenenkään henkilöllisyyttä paljasteta.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLd7-zpPo_3xyYeceztEHufzxNhh9RsIIb

7

1436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikamoista

• Anonyymi

Minkähänlainen sitä ite ois toisten kuvaamana?

• Anonyymi

Minulla ei ole koskaan ollut kamalia ja kauheita kavereita, koska valitsen heidät jotka kavereikseni huolin. En kai niin tyhmä ole että alkaisin kaveeraamaan kenen kanssa tahansa?
      Minulla on yksi todella hyvä ystävä jonka kanssa olemme tunteneet teinistä asti. Hänen kanssaan voimme puhua aivan kaikesta ja toisiimme voimme luottaa aina.
      Sitten on nämä kaverit joille ei sitten kaikkea puhuta ja ystävyyssuhde on pinnallisempi.
      En ymmärrä kun jotkut valittaa miten kaverit menee selän taakse ja on v-maisia yms. Mitä kavereita ne on? Minulle ei ainakaan mitään. Sen verran tiheän seulan läpi kaverini valitsen ettei sitä aivan hevillä tuollaiset läpäisisi. Eikä ole läpäissyt.

• Anonyymi

Mulla on yhen naapurini kanssa kaveri suhde, joka on kestänyt jo 2 vuotta. Nykyään hän on ilkeä minulle ja yritän olla kiltti ja hyvä ystävä. Se ei auta ja kiusaa minua ihan tahallaan. Tarvitsisin apua tämän kanssa, mutta siitä ei tule mitään. Olen yrittänyt kaikkea ja hän on ilkeä vanhasta yhdestä riidasta.

• Anonyymi

Ja olen ajatellut lopettaa ystävyyden, mutta hän on mun naapuri, veljeni kanssa samalla luokalla, samassa koulussa ja on vaikea päästä irti.

• Mmm.. 15 vuotta oltu kavereita kunnes totesin että hän ei oo pitäny mua kaverina.. "En ole ollut apuna hänen raskaassa elämässään"
      Hän pisti viestiä aina milloin sattui joskus oli taukoa 2 vuotta ennen kuin muisti olemassaoloni ja silloinkin tuli "mies tätä lapsi tätä vali..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4283
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      162
      3528
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18