Tuli mieleen minkälaisia kaverisuhteita teil on ollu? Mitkä on ollu kamalimpia ja kauheimpia kavereita ketä teil on ollut?
Tässä on youtubessa neljän videon verran pätkät missä mä kerron mun huonoista kaverisuhteista. Kaverit tietysti anonyymisti ettei kenenkään henkilöllisyyttä paljasteta.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLd7-zpPo_3xyYeceztEHufzxNhh9RsIIb
Huonot kaverisuhteet
7
1402
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoista
- Anonyymi
Minkähänlainen sitä ite ois toisten kuvaamana?
- Anonyymi
Minulla ei ole koskaan ollut kamalia ja kauheita kavereita, koska valitsen heidät jotka kavereikseni huolin. En kai niin tyhmä ole että alkaisin kaveeraamaan kenen kanssa tahansa?
Minulla on yksi todella hyvä ystävä jonka kanssa olemme tunteneet teinistä asti. Hänen kanssaan voimme puhua aivan kaikesta ja toisiimme voimme luottaa aina.
Sitten on nämä kaverit joille ei sitten kaikkea puhuta ja ystävyyssuhde on pinnallisempi.
En ymmärrä kun jotkut valittaa miten kaverit menee selän taakse ja on v-maisia yms. Mitä kavereita ne on? Minulle ei ainakaan mitään. Sen verran tiheän seulan läpi kaverini valitsen ettei sitä aivan hevillä tuollaiset läpäisisi. Eikä ole läpäissyt. - Anonyymi
Mulla on yhen naapurini kanssa kaveri suhde, joka on kestänyt jo 2 vuotta. Nykyään hän on ilkeä minulle ja yritän olla kiltti ja hyvä ystävä. Se ei auta ja kiusaa minua ihan tahallaan. Tarvitsisin apua tämän kanssa, mutta siitä ei tule mitään. Olen yrittänyt kaikkea ja hän on ilkeä vanhasta yhdestä riidasta.
- Anonyymi
Ja olen ajatellut lopettaa ystävyyden, mutta hän on mun naapuri, veljeni kanssa samalla luokalla, samassa koulussa ja on vaikea päästä irti.
Mmm.. 15 vuotta oltu kavereita kunnes totesin että hän ei oo pitäny mua kaverina.. "En ole ollut apuna hänen raskaassa elämässään"
Hän pisti viestiä aina milloin sattui joskus oli taukoa 2 vuotta ennen kuin muisti olemassaoloni ja silloinkin tuli "mies tätä lapsi tätä vali..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015