Tapahtui rannalla

Olimme kaverin kanssa rannalla ja siihen tuli pari pikkupoikaa äitinsä kanssa. Toinen poika tuli sanomaan meille että voisitteko siirtyä. Ihan pokkana noin.
Sanoin että emme siirry.

Sitä vain, että miten se kakara edes ajatteli että aikuisten pitäisi hänen edestään siirtyä?

Ihmettelen.

166

62

Vastaukset 166

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunniavieraita. Anna puhelin ja lompsa ja juokse.

• Tarkoittaen mitä? 🤔

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tarkoittaen mitä? 🤔

suhteet / sinkut,,, hitaalla muutoinkin kuin kaistan suhteen

• Anonyymi

Harmis piilossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Harmis piilossa.

No, suomalaisia kakaroita olivat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmis piilossa.

Harmis on pitkällä lepolomalla.

• Anonyymi

Oliko ranta täynnä? Oliko paikka sellainen, josta olisi hyvä valvoa lapsia, tämä tulee nyt ensimmäisenä mieleen.

• No olihan sitä paikkaa.. Eikä kyse ollut edes virallisesta uimarannasta, kas kun me ei semmoisiin mennä koiran takia.

Jotenkin vaan pöyristytti vähän, kun semmonen alle perseen pituinen naskali marssii siihen pikku rinta rottingilla esittämään, että voisitteks vaihtaa paikkaa..😲

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No olihan sitä paikkaa.. Eikä kyse ollut edes virallisesta uimarannasta, kas kun me ei semmoisiin mennä koiran takia.

Jotenkin vaan pöyristytti vähän, kun semmonen alle perseen pituinen naskali marssii siihen pikku rinta rottingilla esittämään, että voisitteks vaihtaa paikkaa..😲

No jos tapahtuu niin, että edessä on jotain, mikä peittää auringon, voiko se olla syy?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No olihan sitä paikkaa.. Eikä kyse ollut edes virallisesta uimarannasta, kas kun me ei semmoisiin mennä koiran takia.

Jos se oli allerginen koiralle ja halusi että koira olisi kaukana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mäkään en pidä naisista, joilla on haiseva rakki kaikkialla mukana.

• Anonyymi kirjoitti:

No jos tapahtuu niin, että edessä on jotain, mikä peittää auringon, voiko se olla syy?

Että mitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sopis sitten mennä virallisille ranoille. Eikä siinä syy ollut, kun jäivät siihen eteen kuitenkin loikkimaan kuin mitkäkin marakatit ja mölinäkin oli samanlainen...

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mäkään en pidä naisista, joilla on haiseva rakki kaikkialla mukana.

Sopii sitten pysyä kaukana....hyvinhyvin kaukana. ☝️

Tai se "haiseva" rakki saattaa haukkaa palasen..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Suvaitsevaisuus ☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Pidätkö sitä koiraa sängyssä?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Maailman kaamein haju on märkä koira kuumassa hississä. Pakko oksentaa (kerran sen kokeneena).

• Wwuwuw kirjoitti:

Onneksi olitte rauhallisessa suomessa, muualla maailmassa olis voineet grillata sun koiran, en pistä tähän linkkiä kun se voitaisiin tulkita tiedät kyllä miksi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Onneksi olitte rauhallisessa suomessa, muualla maailmassa olis voineet grillata sun koiran, en pistä tähän linkkiä kun se voitaisiin tulkita tiedät kyllä miksi.

Lomalainen tuli kun kutsuin ❤️

• Harmaaritari kirjoitti:

Huomaa ettet sä tosiaan ole ulkomailla käyny...🙄

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Grillata nam!

• Wwuwuw kirjoitti:

Huomaa ettet sä tosiaan ole ulkomailla käyny...🙄

Mitäs muuten tästä sanot, sun arvot tässä vähän nyt varmaan joutuu vastakkain kun olet näkyvästi tukenut tuonkaltaisen ahdistelun rantautumista suomeen:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006596002.html?ref=rss

Nuo kyseiset videot löytyy helposti yuotubesta kun hakee nimellä ja tapahtumapaikalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Grillata nam!

Grillattua harmisnaperoa... 😲

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No ei sitä kultaa...❤️

Käytin lapsia rannalla, mentiin vaunuilla kun auto on nyt huoltamolla kun isä tahtoo yrittää korjata, sekä hyvällä tuurilla nähtiin traktorin keräämässä heinäpaaleja kuormaan ja otin videokuvaa keräämisestä. Eipä sitä näe joka päivä, kerralla ne kerää pois.Miehellekin lähetin kuvan tottakai.

• Wwuwuw kirjoitti:

Laitetaanko myös kurkkusalaattia ja sipulia?

• Anonyymi kirjoitti:

Lomalainen tuli kun kutsuin ❤️

Hehe...

Pönttö.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hehe...

Pönttö.

Tai ämpäri ❤️

Mitäs muuten tästä sanot, sun arvot tässä vähän nyt varmaan joutuu vastakkain kun olet näkyvästi tukenut tuonkaltaisen ahdistelun rantautumista suomeen:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006596002.html?ref=rss

Nuo kyseiset videot löytyy helposti yuotubesta kun hakee nimellä ja tapahtumapaikalla.

Miks sua aina kiinnosta mun mielipiteet?

Siis kyllähän mä tiedän että mä oon ihan helvetin fiksu ja komea, mut siis jotain rajaa..🙄

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Miks sua aina kiinnosta mun mielipiteet?

Siis kyllähän mä tiedän että mä oon ihan helvetin fiksu ja komea, mut siis jotain rajaa..🙄

Olet kuin pelto, joka on vielä kääntämättä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kuin pelto, joka on vielä kääntämättä.

Öh..

Housus on. 🙄

Tämmöisen kuvalla lähetin miehelle
        https://aijaa.com/OJm9OP

Minusta se on myös hyvää opetus materiaalia lapsille sillä
        Otin myös videon.

itsekään en ole koskaan nähnyt, oli sitten itsekin seurata vierestä.😁
        Varmasti vajaassa tunnissa keräsi ne. Itse mietin jo kun ajo ohi meistä, että jollain käsipelillä ne kieritellen kerää, joten yllätyin.

• valtakunta kirjoitti:

itsekään en ole koskaan nähnyt, oli sitten itsekin seurata vierestä.😁
        Varmasti vajaassa tunnissa keräsi ne. Itse mietin jo kun ajo ohi meistä, että jollain käsipelillä ne kieritellen kerää, joten yllätyin.

Aika nopsaaan se taitaa nykyään käydä, eikä kai ole varakaan kovin kauaa taikinoida niiden kaa nykymaajussin kun homman pitää olla tehokasta. Siistejä nyyttejähän nuo kyllä on.

Aika nopsaaan se taitaa nykyään käydä, eikä kai ole varakaan kovin kauaa taikinoida niiden kaa nykymaajussin kun homman pitää olla tehokasta. Siistejä nyyttejähän nuo kyllä on.

No voi vithu ku nää teijän lärpätykset näkyy mun vellikellossa...😠

Vaihtakaas ketjua, pls.

• Wwuwuw kirjoitti:

Vaihtakaas ketjua, pls.

Turinakerholaisten on hyvä saada omaa lääkettään välillä :)

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kyllähän tuo sitten vähän erikoista on.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Vaihtakaas ketjua, pls.

Noh noh älähän komentele ❤️

En nähnyt miten niitä paaleja tehtiin, ihmettelin kun en ollut niitäkään ennen nähnyt kun rannalle tultiin kun joko se palsta ollut kukoistuksessaan tai kynittyä ehkä ensi vuonna näemme tai joku muu vuosi nähdään, miten ne kerätään.
        Tuskin tekee ilmoitusta lehdessä.

Ööö..

Krooooh...

• Anonyymi kirjoitti:

Noh noh älähän komentele ❤️

Jo vain komentelen..☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tuo sitten vähän erikoista on.

No olihan se ihan oikeesti outoa.

Ja me oltiin vielä niin että selän takana oli vain jotain pusikkoa..

Kumma että palstalaiset loikkas mukulaa puolustamaan.. No niin, ko se oli mä..mutta entäs lapsen käytöstavat?

En minä nyt aloitusta tehnyt on kiva joskus kertoa kuulumisia.
        turha sitä kaikkien kärsiä muutenkin rantaa liittymistä vaikka tapahtu matkalla tämäkin, on siten ihmeellisyyksiä toisesta näkökulmasta. Lapset ne kyseleen mistä tahansa enemmän ja aikuisilta sitä hyvää käytöstä jo odotetaan kun lapset sitä käyttäytymistä vasta opettelee.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No olihan se ihan oikeesti outoa.

Ja me oltiin vielä niin että selän takana oli vain jotain pusikkoa..

Kumma että palstalaiset loikkas mukulaa puolustamaan.. No niin, ko se oli mä..mutta entäs lapsen käytöstavat?

Lapsi on lapsi. Sinä olet jo aikuinen täti.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsi on lapsi. Sinä olet jo aikuinen täti.

No voi hyvä veli sentäs.. Mie en sitten yhtään arvaa kuka siulle ois voinu peukun antaa.. en niin yhtään..

Muutenkin on hyvä saada myös omaa lääkettä 😁
        Olisihan kaikki nyt kärsinyt jos aloituksen vääntäisi tästäkin ranta siellä ja täällä.😁

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olisihan kaikki nyt kärsinyt jos aloituksen vääntäisi tästäkin ranta siellä ja täällä.😁

Ihana valtiskin paikalla, kiva nähdä 🌼

• valtakunta kirjoitti:

Hö.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kosto on susta hyvä juttu? No oon kyllä huomannut, että olet kova hakemaan hyvitystä ja oikeutusta omalle toiminnallesi.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kosto on susta hyvä juttu? No oon kyllä huomannut, että olet kova hakemaan hyvitystä ja oikeutusta omalle toiminnallesi.

xLiner

Olen pahoillani täysin etten harrasta kostamista, tässähän ei kyse kostosta vaan ottaa lääkettä eikä myrkkynä kuin sinäkin otat vaan Myrkkynä ymmärtää asia tahallisesta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen pahoillani täysin etten harrasta kostamista, tässähän ei kyse kostosta vaan ottaa lääkettä eikä myrkkynä kuin sinäkin otat vaan Myrkkynä ymmärtää asia tahallisesta.

Se oli lyhyt leffa 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minä en hae katso huomiota kaikilta, harmaaritaria pidän ystävänä vastaa myös muissakin ketjuissa vaikka ei aiheeseen liittyisi mutta tässä kohtaan vastasin mielummin tähän kuin hakisin huomiota kaikilta kumminkin aiheeseen liittyi.🥰

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Katso minä olen sanonut minua ei haittaa kun minulle kaikki tulisi viestit, joten tässä kohtaa enemmän sinulla kosto hampaissa.
        Lillikselle tämän kerroinkin koska minua ei haitannut hänen keskustelu dissen kanssa ja myös dissekin sen varmasti tietää koska puhuivat aiheesta.😁

• valtakunta kirjoitti:

Nyt alan katselemaan cats kun sellainen nyt perhe-elokuvana lainattiin.
        https://www.google.fi/search?q=cats&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=fi-fi&client=safari#ivlbx=1

Ei kun vaan. Muistaakseni jossain arvostelussa ei hirveästi kehuneet mutta on tuo lapsille ainakin jännä. Sekin pitää muistaa että lapsethan ne varmaan ois pitänyt olla arvostelijanakin, katsovat ihan eri silmin kuin aikuiset niin voi olla että heistä onkin huippuhyvä sitten, hyvää elokuvailtaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Katos vaan, taas ilmestyi lineri linjoille, tässähän voisi kysyä että kumpi oli ensin, lineri vai wuppeli :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Katos vaan, taas ilmestyi lineri linjoille, tässähän voisi kysyä että kumpi oli ensin, lineri vai wuppeli :)

Kröhöm 🤫

Ei kun vaan. Muistaakseni jossain arvostelussa ei hirveästi kehuneet mutta on tuo lapsille ainakin jännä. Sekin pitää muistaa että lapsethan ne varmaan ois pitänyt olla arvostelijanakin, katsovat ihan eri silmin kuin aikuiset niin voi olla että heistä onkin huippuhyvä sitten, hyvää elokuvailtaa :)

Ei se minunkaan ole tehnyt vaikutusta.
        Mies on joskus katsonut vanhemman version katsonut, se oli silloin parempi kuulemma, etten tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se oli lyhyt leffa 😄

xLiner

Se lopputekstit 20.14 kuin sanoin ei vakuuttunut minua

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Pahoitit pojan mielen kieltäytymällä? Itse olisin kyl vaihtanut paikkaa, jos toiselle sillä saa hyvän mielen?

• Anonyymi kirjoitti:

Pahoitit pojan mielen kieltäytymällä? Itse olisin kyl vaihtanut paikkaa, jos toiselle sillä saa hyvän mielen?

Juu. Läväytin korville ja karjuin niin että tukka lähti päästä..

Ottipahan perkele opiksi.

• Anonyymi

No jos ei ollut tilaa ja halusivat välttää koronaa?

• Oisko pitäny päälle yskästä?

• Anonyymi

Et tietenkään siirry. Tai tee mitään. Sanot aina vastaan. Ei ollut uutinen.

• Oisitko itse?

Meillä oli siinä tuolit ja grillit..

Napero tulee paikalle kuin mikäkin kiinan keisari.. 😄

Ei vithu.. lellipenskoista puhetta..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Oisitko itse?

Sori, sillä on napero, mutta varsinainen napero minä en ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, sillä on napero, mutta varsinainen napero minä en ole.

Että mitä?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Että mitä?

Oletko vähän hitaalla? Kuinka työt ovat alkaneet sujua?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Oisitko itse?

Avotulen teko kielletty ☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Avotulen teko kielletty ☝️

Ei ollut avotuli.

Hah.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei ollut avotuli.

Hah.

Roihu s...na. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni muittenkin wilhelmit, wurstit ja naperot.

• Anonyymi kirjoitti:

Ķunnon liekeillä olikin.

Grillattiin persuja perkele..

Oppiipahan olemaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ķunnon liekeillä olikin.

Oppiipahan olemaan.

.. ja kaikenmaailman natsinaperot☝️

En nyt siis ole ihan varma, että oliko se pikkupoika, vai piipittikö se vain siihen malliin..

Ehkä se olikin joku harmis..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ķunnon liekeillä olikin.

Oppiipahan olemaan.

Niin s...na.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

.. ja kaikenmaailman natsinaperot☝️

En nyt siis ole ihan varma, että oliko se pikkupoika, vai piipittikö se vain siihen malliin..

Ehkä se olikin joku harmis..

Kaameaa tosta saa aina sen kuvan, että sillä on ihan napero. Ei voi nauramatta lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaameaa tosta saa aina sen kuvan, että sillä on ihan napero. Ei voi nauramatta lukea.

Sano vaikka ”vauva”, mutta älä ”napero” 😂

• Anonyymi

Nuorison ranta? Väärä lokaatio?

• Anonyymi

Mitenhän kävi? Löysikö lapsukainen vahingossa rannan ärjyimmän tädin? Onko poika kunnossa?

• En tiedä..

Pää löytynee jostain itämerestä.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

En tiedä..

Pää löytynee jostain itämerestä.

Siellähän oli uutisten mukaan irtoraajoja rannoille ajautunut, Helsingissä pari jalkaterää.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellähän oli uutisten mukaan irtoraajoja rannoille ajautunut, Helsingissä pari jalkaterää.

No pitikö alkaa...Hä?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No pitikö alkaa...Hä?

Supo ottaa yhteyttä?

• Anonyymi

Poikahan on kysynyt nätisti: Konditionaali -isi, voISItteko siirtyä? No, huusitko pää punaisena prklettä ja v.ittusta? 🤔

• Juu.

Oppiipahan olemaan. Isin kanssa tai ilman. Perkele.

• Miksi olisi pitänyt siirtyä? Onko sitä rantaa niin niukasti, ettei muuten mahdu?
      Positiivista tuossa jutussa on, että poika ainakin kysyi ensin, eikä vaan ängennyt teidän pyyhkeille lepäämään.
      Toisaalta, kyllä maailma opettaa sen, mikä on jäänyt kotona opettamaatta. Maailma ei kuuntele pikkumiesten käskyjä. Voi olla pikkumiehelle kova herätys ja kasvun paikka.

• Hyvä se on niille vähän ärähtää..

Saattoi saada trauman.

No, oppiipahan olemaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Hyvä se on niille vähän ärähtää..

Saattoi saada trauman.

No, oppiipahan olemaan.

Kasvatusta se vaan on. Ei kaikki tapahdu oman mielen mukaan. Elämässä on myös vastoinkäymisiä. Niin juuri, oppiipahan olemaan, :D

• Anonyymi

Wuu on tietysti heittänyt pennun v.ittuun rannalta.

• Kunnon otteella heitinkin..

Siellä sitä ettivät vieläkin..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kunnon otteella heitinkin..

Meidän merimiesnainen, vähän tatskaa, vähän viinaa ja muutama prkle.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kunnon otteella heitinkin..

Pistitkö grillinkin menemään perään s...na. Oppiipahan.

• Anonyymi kirjoitti:

Pistitkö grillinkin menemään perään s...na. Oppiipahan.

No nakkasin perään..

(En nyt siis ihan kirjaimellisesti perään.)

• Aikoinaan kun kävin Tankar-saaressa niin siihen aikaan pojut kunnioittivat vanhempiaan.

• Niinpä.

Nyt piti ottaa viidakkoveitsi taskusta ja opettaa meikämeteoriittien tavoille☝️

Oppiipahan perkele olemaan. Ihme.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niinpä.

Tenava puhkaisee autosi renkaat, tietää missä asut.
        Mitäs vittuilit.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niinpä.

Kauniskäytöksinen ja -kielinen nainen...

• Anonyymi kirjoitti:

No voi...

ULIULIULIULIULI...😄

Ja ikkunkiikka päälle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tenava puhkaisee autosi renkaat, tietää missä asut.
        Mitäs vittuilit.

Ehkä katoaa kissakin...

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä katoaa kissakin...

Turpa umpeen.

Tänään on kansainvälinen kissojen päivä☝️

Ei pikku kakaroitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin heitä satamissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin heitä satamissa.

Kuubassa. Havanassa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Turpa umpeen.

Ei pikku kakaroitten.

Pitäähän kissaa sitten huomioida. Missä se nyt on? 🙀

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Turpa umpeen.

Ei pikku kakaroitten.

Kissa voi löytyäkin jostakin...esim sängystäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissa voi löytyäkin jostakin...esim sängystäsi

Vaikka pidänkin kissoista!

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän kissaa sitten huomioida. Missä se nyt on? 🙀

Hän päätti itse mennä komeroon.

• Wwuwuw kirjoitti:

Hän päätti itse mennä komeroon.

...ehkä tulee sieltä ulos koirana..😲

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niinpä.

Onkohan nämä puheet nyt ihan sallittuja tällaisilla saiteilla?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan..

Tällä saitilla hyväksyttyjä puheita on esim suomalaisten naisten huorittelu ja raiskaustoivoiden esittely. Isänmaallisten persuloisten toimesta, kuinkas muuten..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei varmaan..

Tällä saitilla hyväksyttyjä puheita on esim suomalaisten naisten huorittelu ja raiskaustoivoiden esittely. Isänmaallisten persuloisten toimesta, kuinkas muuten..

Käypäs katsomassa sitä kissaa komerossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä, että valistat häntä..

• Anonyymi kirjoitti:

Käypäs katsomassa sitä kissaa komerossa.

Höh. Eihän tässä ehdi edes kusella käymään..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Turpa umpeen.

Ei pikku kakaroitten.

Eilen oli oluen. Sekin katosi.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Höh. Eihän tässä ehdi edes kusella käymään..

Lurauta tenaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lurauta tenaan?

Niitä on siinä vasemman puolen komerossa tokalla hyllyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on siinä vasemman puolen komerossa tokalla hyllyllä.

T. Pujis halkopinolta.

• Anonyymi kirjoitti:

Lurauta tenaan?

Käskystä.

• Anonyymi

Oikein että mies komentaa akkaa jo heti pienestä pitäen!

• Oleks vähän hämmentyny...🤔

• Anonyymi

Kyllä! ☝️

• Anonyymi

Tässä sattu nyt hyvä oppimateriaali kohdille :D

• Anonyymi

Prkl matot, grillit, akat ja rakit v.ttuun!...

• Anonyymi kirjoitti:

Prkl matot, grillit, akat ja rakit v.ttuun!...

Ei taida mahtua..😲

• Anonyymi

Hyvä että mies komentaa akkaa heti nuorena. Nuorna vitsa väännettävänä!

• Anonyymi

”Nuorena Wuu väännettävä”. Pojasta tulee Mies.

• Anonyymi

Poika halusi nähdä teidän takana olevat Pamelat.

• Anonyymi

Ehkä myös vähän isänsäkin asialla ;)

• Anonyymi

Olisin uteliaisuuttani kysynyt lasten äidiltä miksi pitäisi siirtyä.

Minulta tuli ruokakaupassa noin metrin kokoinen poika pyytämään viittä euroa. Missä hänen vanhempansa oli?

Ihmettelen sitä.

• Anonyymi

Ihme pituussyrjintää tässä ketjussa; kuinka pitkiä poikien olisi pitänyt olla, että olisitte siirtäneet ja maksaneet?

• Anonyymi

Lyhyt mies ei käy ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme pituussyrjintää tässä ketjussa; kuinka pitkiä poikien olisi pitänyt olla, että olisitte siirtäneet ja maksaneet?

Anteeksi epätarkka ilmaus. Metrin kokoisella viittasin hyvin nuoreen lapseen, esikouluikäiseen. Ja syrjintää ei missään nimessä. En anna kenellekään kerjääjälle rahaa. Paitsi Virossa noin 100 vuotiaalle mummolle annoin 2 euroa ja hilut pikkusenttisiä joilla Suomessa ei tee mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi epätarkka ilmaus. Metrin kokoisella viittasin hyvin nuoreen lapseen, esikouluikäiseen. Ja syrjintää ei missään nimessä. En anna kenellekään kerjääjälle rahaa. Paitsi Virossa noin 100 vuotiaalle mummolle annoin 2 euroa ja hilut pikkusenttisiä joilla Suomessa ei tee mitään.

Ja vielä; mietin olisiko pojasta pitänyt tehdä lastensuojeluilmoitus.

• Oisko muksun pitänyt vaan rääkäistä, että pois eestä mummo! 🤣

Menkääs kotiin, ootte jo liikaa maanneet auringossa. 😂

• No arvaa oisinko käyny sen äipälle ripittään..mutku oli just kriittinen vaihe mun hiekkalinnan vallituksen tukemisessa..😠

Vit..

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No arvaa oisinko käyny sen äipälle ripittään..mutku oli just kriittinen vaihe mun hiekkalinnan vallituksen tukemisessa..😠

Vit..

Oishan se tietysti kussu sinä aikana sinne.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No arvaa oisinko käyny sen äipälle ripittään..mutku oli just kriittinen vaihe mun hiekkalinnan vallituksen tukemisessa..😠

Vit..

Höö...virkkauslehteä luit rillit vinossa :D

• Anonyymi

• Anonyymi

• Wwuwuw kirjoitti:

Öyföyföyf..
        https://aijaa.com/0O7QRI

Näyttää enmpi joltain täytekakulta sun linna. Koira pitäisi laittaa ehkä laihikselle. Vähemmän jäätelöä, enemmän oikeaa lihaa.

Näyttää enmpi joltain täytekakulta sun linna. Koira pitäisi laittaa ehkä laihikselle. Vähemmän jäätelöä, enemmän oikeaa lihaa.

Vittuuks mun linna sulle kuuluu..

Tee oma linnas..

Ihme.. 🙄

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tee oma linnas..

Ihme.. 🙄

Noh noh ☝️Sehän näyttää Mailiksen kakkuselta. Nam.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tee oma linnas..

Ihme.. 🙄

Jäikö se sinne ehjänä kun lähditte?

• Anonyymi kirjoitti:

Noh noh ☝️Sehän näyttää Mailiksen kakkuselta. Nam.

Yritys hyvä upm-kymmene!

• Anonyymi kirjoitti:

Jäikö se sinne ehjänä kun lähditte?

Eikö otettii mukaa.. höhö..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Eikö otettii mukaa.. höhö..

Kissan pissahiekat.

• Anonyymi kirjoitti:

Kissan pissahiekat.

Kissa muuten tekee rannalle pissat. Nätisti kaivaa kuopan ja peittää sen. Ei nyt vaan ollu mukana.

• Wwuwuw kirjoitti:

Vit..

Oisit lapioinut nenäkkään kersan kaulaansa myöten hiekkaan! ☝️😬

Oppiipahan...😂

• Anonyymi

Oikein! Siitä lähdetään että pennut ei tule silmille hyppimään. Joku roti.

-palstahessu

• Niinpä.

Ei ne kyllä yleensä hypikään.. että sikäli.

• Wwuwuw kirjoitti:

Niinpä.

Ei ne kyllä yleensä hypikään.. että sikäli.

Jaa paitsi kerran kun yks isukki tuli tänne mukulansa kanssa ( oli ostamassa yhtä juttua) niin se mukula perkele pomppi pitkin sänkyjä ihan ilman mitään rajoja.. eikä isukki sanonu mitään..

Niin että mistäs mie tiiän.. Siis että kuinka hyvin/ huonosti nykyajan mukelot käyttäytyy kun en niitten kanssa tekemisissä ole. 😬

• Mitäs kaverin äiti ja se toinen poika meinas? Tuliko pojalle puhuttelua siitäkin suunnasta ettei sovi mennä muita hätistelemään.

• No ehän mä niitä ruvennu sen kummemmin seuraamaan..

No sen verran se mun kaveri sano, että se sama poika jotenkin pomotti sitä veljeään..

• Wwuwuw kirjoitti:

No ehän mä niitä ruvennu sen kummemmin seuraamaan..

No sen verran se mun kaveri sano, että se sama poika jotenkin pomotti sitä veljeään..

Ja äippä seuras vaan perässä hymyillen..

• Anonyymi

Minkä ikäinen? 5-7 vuotias? No näin jälkikäteen ajateltuna olisin tuollaisesta tilanteessa kysynyt pojalta perusteluja, miksi pitäisi siirtyä. Onhan tuo jo vähän mielenkiintoakin herättävää, jos jo noin pieni poika täysin aiheetta toisia noin ylimielisesti kohtelee. Ehkä olisi pitänyt tuolle äidillekin jotenkin huomauttaa, vaikka vitsiä vääntäen. Tiedä minkälaisia hitlereitä tuollaisista kehittyy.

• No en mä tiedä naperoitten ikiä..

Semmonen joku..öö..palopostinkorkunen..metriheikki... leikkikouluikänen.

• Wwuwuw kirjoitti:

No en mä tiedä naperoitten ikiä..

Semmonen joku..öö..palopostinkorkunen..metriheikki... leikkikouluikänen.

Jos olis vauhdilla lämässy kädet yhteen, niin se olis lentäny taaksepäin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Jos olis vauhdilla lämässy kädet yhteen, niin se olis lentäny taaksepäin..

No mutta joka tapauksessa se peräänty kyllä kiltisti heti kun mä sanoin ettei Me mihinkään siirrytä.

Mutta jotenkin outoa kuitenkin..

• Anonyymi

Entäs jos se äiti on pyytänyt itse että poika käy sanomassa, toivonut että jos lapsi sanoo niin naiset poistuu herkemmin?

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos se äiti on pyytänyt itse että poika käy sanomassa, toivonut että jos lapsi sanoo niin naiset poistuu herkemmin?

Aika tyhmä äiti olisi..

• Anonyymi

Palstalla esiintyy joskus naisvihaa jopa miesvihaakin, nyt uutena ilmiönä on saapunut lapsiviha?
      Lapset ovat avoimia, eivät vielä elämän katkeroittamia. Lapsen kysyessä(vieläpä kohteliaalla tavalla) siirtyisittekö on aikuisen näytettävä mallia omalla käyttäytymisellään. Aikuisen tehtävänä on arvioida kysymyksin kuunnellen vastauksia onko pyyntö aiheellinen, tärkeämpi lapselle mitä aikuiselle. Itsekkyys on aika paha hyve ja siitä seuraa usein aika tökeröä käyttäytymistä.

Kävin eilen tyttären kanssa vesistön äärellä ja nähtiin vähän toisentyyppinen koiransa ulkoiluttaja. Naisella oli aika suurikokoinen iloiset silmät ja käyttäytymisen omaava koira jolle hän heitteli uimalelua veteen. Koira haki lelun iloisena. Tytär oli iloinen näkemästään, iloinen koira iloisessa tapahtumassa piristää jokaisen mieltä. Nainen huomasi hymyilevän tyttäreni kiinnostumisen ja kysyi halusiko tytär heittää koiralle lelun veteen ja toki hauskaa oli kaikilla.

Tällainen koiranomistaja ei ole lapsivihaaja, ehkä hänellä on ollut omia lapsiakin joskus kotona joita olisi kasvattanut. Ihmiset jotka haastavat toisia kanssaihmisiä olemaan yhteisöllisiä, jopa niin että pelastaisimme toisia ihmisiä tuhansien kilometrien päästä eivät usein ole itse kovinkaan yhteisöllisiä.

AsianVierestä

• Anonyymi

Hyi miten karkealta kuulostaa kun tukeva akka rannalla juodun sidukan lasku humalassa kirjoittaa karkeaa tekstiä!

Hän on LIHAVA, wou wou wou hän on LIHAVA !!

• Anonyymi

Näkeehän uimarannoilla näitä elvistelijöitä, jotka ainakin omasta mielestään ovat niin komeita ja viehättäviä, että heidän pitää patsastella ympäriinsä itseään näyttelemässä.
      Joku tällainen elvistelijä voi kokea sen hämmentävänä ja loukkaavana, jos joku tulee hänelle pönöttelystä ja tiellä olemisesta jotain huomauttamaan. Meidän tulisi kuitenkin ymmärtää se, että emme välttämättä ole aina kaikkien mielestä niin viehettäviä, ja siis vähän matalampaa profiilia voisi olla fiksumpaa pitää.
      Itse käyn lähinnä yleisillä uimarannoilla , missä nyt kesällä on ollut paljon nimenomaan lapsia rannassa ja laiturilta hyppimässä, siinä seassa on sitten heidän vanhempiaan, äitejään yleensä. Jätän muovikassissa tavrani avaimineen ihan siihen rantaan, jotta näen sen kassin kaukaa järveltä missä uin. Ei ole mulle mitään sanottu asiasta, ja kassi on saanut rauhassa olla, vaikka se siinä lapsille vähän tielläkin on. Aurinkoa en kyllä rannoilla ota, vaan käyn siis vain uimassa.

• Anonyymi

Hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita.

• Anonyymi

Selvästi käsitti, että et ole mikään aikuinen, vaan ihan vertainen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      300
      1040
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      857
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      76
      825
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      712
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      668
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      577
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      570
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      507
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      505
    Aihe