Petetyksi tuleminen

Anonyymi

Sain tietää, että kumppanini on pettänyt minua jokunen vuosi sitten. Sain myös tietää, että hän on vuoden verran keskustellut eri ihmisten kanssa sellaisia asioita mitä parisuhteessa olevan ei kuuluisi toisille puhua. Hän on myös vaihtanut kyseenalaisia kuvia joidenkin kanssa.
Jatkoimme suhdetta kaikesta huolimatta, emme kuitenkaan halua menettää toisiamme ja rakkaus on suuri. Luottamuspula puoleltani on myös suuri, mutta viimeaikoina olen saanut luotettua häneen enemmän.
Nyt kävi ilmi, että hänellä saattaa olla yhdellä nettisivustolla itsestään kuvia, niin tietenkin että naama ei näy, vain tietty ruumiinosa.
Nyt en tiedä mitä tekisin, jos kysyn suoraan niin myöntääkö ja voiko kuitenkin olla niin, että profiili ei olekkaan hänen..
Haluaisin tämän toimivan ja olemme olleet onnellisia kaikkien niiden vastoinkäymisten jälkeen.
Jos hän kuitenkin pettää minua taas, niin haluaisin jollain tavalla saada hänet rysän päältä kiinni, tiedän että rehellistä tunnustusta häneltä ei todellakaan tule..

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvosta itseäsi ja jätä se.

• Anonyymi

Halusi ei tunnu riittävän siihen, et luottamus syntyisi välillenne?

• Anonyymi

Kai sää sen mulkun tunnistat? että onko sun kumppanis vai jonkun muun?

• Anonyymi

Tuhnuni.....

Oon juonut jo kymmenen olutta tähän kaipaukseen.....

Net-sivustolle en lähetä kuviani,olet suanut yhden mutta puhelimeesi aikoo sittän.

Netissä en niitä levittele.

Olen tuhma kun juon mutta nakit ja muussi oli hyvää.

Kauheesti jo väsyttäis...

Sinun menojasi en tiedä.

Muþta toivottavasti joskus kohdataan niin vaikka humalassa jolloin on mukavompoo...

Puhua joutavia, joita sinä et ehkä kuitenkaan puhu.
      Muþ mul on paljon asiaa enkä haluis jakoo niitä ihan kenelle sattuu.

Nytkin on valtava rakkaus piällä😚😙

• Anonyymi

Voi sinua raukkaa!

• Anonyymi

Sille pitää virittää ansa, niin selittelyt loppuu kertaheitolla.

• Anonyymi

Ei ole tämän keskustelun aloittajan rakas mikään kuusen kirkkain kynttilä. Itse en voisi olla parisuhteessa tyhmän miehen kanssa.

• Anonyymi

Miten rakkaus on suuri sellaisella joka pettää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6955
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1239
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe