Sain tietää, että kumppanini on pettänyt minua jokunen vuosi sitten. Sain myös tietää, että hän on vuoden verran keskustellut eri ihmisten kanssa sellaisia asioita mitä parisuhteessa olevan ei kuuluisi toisille puhua. Hän on myös vaihtanut kyseenalaisia kuvia joidenkin kanssa.
Jatkoimme suhdetta kaikesta huolimatta, emme kuitenkaan halua menettää toisiamme ja rakkaus on suuri. Luottamuspula puoleltani on myös suuri, mutta viimeaikoina olen saanut luotettua häneen enemmän.
Nyt kävi ilmi, että hänellä saattaa olla yhdellä nettisivustolla itsestään kuvia, niin tietenkin että naama ei näy, vain tietty ruumiinosa.
Nyt en tiedä mitä tekisin, jos kysyn suoraan niin myöntääkö ja voiko kuitenkin olla niin, että profiili ei olekkaan hänen..
Haluaisin tämän toimivan ja olemme olleet onnellisia kaikkien niiden vastoinkäymisten jälkeen.
Jos hän kuitenkin pettää minua taas, niin haluaisin jollain tavalla saada hänet rysän päältä kiinni, tiedän että rehellistä tunnustusta häneltä ei todellakaan tule..
Petetyksi tuleminen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Arvosta itseäsi ja jätä se.
- Anonyymi
Halusi ei tunnu riittävän siihen, et luottamus syntyisi välillenne?
- Anonyymi
Kai sää sen mulkun tunnistat? että onko sun kumppanis vai jonkun muun?
- Anonyymi
Tuhnuni.....
Oon juonut jo kymmenen olutta tähän kaipaukseen.....
Net-sivustolle en lähetä kuviani,olet suanut yhden mutta puhelimeesi aikoo sittän.
Netissä en niitä levittele.
Olen tuhma kun juon mutta nakit ja muussi oli hyvää.
Kauheesti jo väsyttäis...
Sinun menojasi en tiedä.
Muþta toivottavasti joskus kohdataan niin vaikka humalassa jolloin on mukavompoo...
Puhua joutavia, joita sinä et ehkä kuitenkaan puhu.
Muþ mul on paljon asiaa enkä haluis jakoo niitä ihan kenelle sattuu.
Nytkin on valtava rakkaus piällä😚😙- Anonyymi
Voi sinua raukkaa!
- Anonyymi
Sille pitää virittää ansa, niin selittelyt loppuu kertaheitolla.
- Anonyymi
Ei ole tämän keskustelun aloittajan rakas mikään kuusen kirkkain kynttilä. Itse en voisi olla parisuhteessa tyhmän miehen kanssa.
- Anonyymi
Miten rakkaus on suuri sellaisella joka pettää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733