Jo viisikymmen luvulla oivallettiin apuvälineitten käyttö liikunnassa, käveltiin heinäpellolle kahdeksan kilometrin päähän rautakanki kummassakin kädessä. Voin vakuuttaa että oli kätösissä tunne että on kuntoiltu. Siitä huolimatta seivästettiin vielä useita kymmeniä heinäseipäitä ja palattiin sitten yöksi kotiin. Kyllä uni maistoi makeasti.
Vanha laji
1
534
Vastaukset
- Ekitalo
Kyllä on kuule tuttu laji tuo kankikävely,maalla syntyneenä ja heiniä seivästäneenä olen samaa mieltä,että kyllä uni maistui päivän jälkeen.
Olen muuten harrastanut tuota lajia vielä 6 vuotta sitten eräällä isännällä olin kesä töissä oli iso karja ja paljon heinän tekoa ja kaikki seivästettiin, sanon joitakin lukuja niin on jotain miettimistä: Kun kaikki paalattiin niin tuli 11 tuhatta paalua noin yksi paalu per/seiväs.
Olin monena kesänä kunnes isäntä kuoli.
Mutta nyt harrastan sauvakävelyä lähes joka päivä viime vuonna tuli n.200 tuntia käveltyä.
Nytkin tässä pitää kohta lähteä sauvakävely lenkille ja käydä samalla reissulla keilaamassa.
On muuten tiet jo sulat,että tulpat voi olla paikallaan ja lenkkarit jalassa. Kesä taitaa tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858