Veri vetää sinne lappiin kun oon siellä syntyny. Näin vanhemmuuten voisi asua jossain muualla kun nyt täällä suomen keskellä. Oon normaali hetero mies, just jäämässä eläkkeelle ja haluaisin muuttaa sinne pohjoiseen. En ole viinamäen miehiä enkä tupakoi. Siksi kyselen, että mikä olis hyvä paikka, vaikka näistä: Muonio, Kolari, Ylitornio, Pello, Kittilä. Nämä tulee mieleen kun oon väylän varressa syntyny. Ei kannata esitellä känni ja kaljottelujuttuja, en ole sillä asialla.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kesäisin mahdollisimman pohjoisessa ja talvet Kittilässä. Turistitytöiltä saa namia.
- Anonyymi
Muuten aika hyvä pointti mutta ne "turistitytöt" on juuri täällä muualla enemmän aikaa. Kyllähän ne joskus piipahtaa sielläkin päin.
- Anonyymi
Eipä näytä olevan paljookaan syytä muuttaa sinne lappiin jos ainoa syy olla siellä on turistitytöt. Täytyy katsella jostain muualta mitä siellä kehutaa. Itä suomi on myös hienoa seutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta361705- 891005
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290849Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75780Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259735Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O45725- 69694
- 87625
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty58605- 33603