Veri vetää sinne lappiin kun oon siellä syntyny. Näin vanhemmuuten voisi asua jossain muualla kun nyt täällä suomen keskellä. Oon normaali hetero mies, just jäämässä eläkkeelle ja haluaisin muuttaa sinne pohjoiseen. En ole viinamäen miehiä enkä tupakoi. Siksi kyselen, että mikä olis hyvä paikka, vaikka näistä: Muonio, Kolari, Ylitornio, Pello, Kittilä. Nämä tulee mieleen kun oon väylän varressa syntyny. Ei kannata esitellä känni ja kaljottelujuttuja, en ole sillä asialla.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kesäisin mahdollisimman pohjoisessa ja talvet Kittilässä. Turistitytöiltä saa namia.
- Anonyymi
Muuten aika hyvä pointti mutta ne "turistitytöt" on juuri täällä muualla enemmän aikaa. Kyllähän ne joskus piipahtaa sielläkin päin.
- Anonyymi
Eipä näytä olevan paljookaan syytä muuttaa sinne lappiin jos ainoa syy olla siellä on turistitytöt. Täytyy katsella jostain muualta mitä siellä kehutaa. Itä suomi on myös hienoa seutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811328
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191099En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621043- 65898
- 62793
- 60770
- 66712
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24700- 69682
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 51586
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43533
- 29525
- 33520
- 72496
- 61488