Yllätys alkkis

Anonyymi

Tavattiin nettideitin kautta - kivat juttelut & ekat treffit lounaan merkeissä
meni ihan hyvin ja mies kohtelias - molempia toki jännitti
tokat treffit mun luona , tutustumista & oloa käytiin ulkona syömässä - mies kävi usein sisällä ( istuttiin terassilla)
kolmas treffit hänen luona vkl , aluksi tervetulo drinkki & oli ostanut pullon poksuvaa
Siitä se lähti - join yhden lasin & sitten jo mentiin hänen kavereita tapaamaan , ihana päivä ulkona ,hänellä oli kassi mukana pakattu olutta ja yksi juoma minulle , en ollut huomannut että ennen lähtöä oli mennyt jo puoli plo whiskyä
kotiin - hän nukahti klo 20
seuraava aamu valitti pääkipua ja otti korjaus oluen
en huomannut että samalla meni pullo viiniä
ja päivä jatkui oluen merkeissä - koko päivä - olin itse kuski päivän " tutustutaan sinut ympäristöön" kierroksella ,
kotiin ja nukahti klo 20
seuraava aamu meidän piti lähteä vesille hänen veneellä , kääntyikin yhtäkkiä että mennäänkin kaverin veneellä - syykin selvisi, oli aamulla mennyt loput whiskystä viinin kera jostain oli löytynyt lisää juomaa , retki eväänä viiniä , mulla vettä - sanoin että jos ottaa niin ottaa ja minä otan junan.
kotiin & sammui klo 20, yöllä 02 heräsin poks ääneen, sihi juoma aukesi , herätti ja oli pahoillaan
aamulla 07 toinen poks ja klo 08 lähti juna & minä mukana
nyt on kaksi päivää sen jälkeen jatkanut samaan malliin & soitellut pahaa oloaan ja katumusta - välillä kaikki ollut minun syy välillä mikä mikäkin syy
Kuinka lempata tämmönen ilman että se saa siitä taas uuden syyn juoda lisää ?
kuitenkin olen inhimillinen ihminen enkä halua satuttaa enkä kenenkää tuhota elämäänsä

10

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sen kun lemppaat vaan. Sanot että ihan kivalta vaikutat, mutta meidän alkoholinkäyttötavat on sen verran erilaiset, ettei suhteesta mitään tulisi. Älä nyt hyvänen aika tieten tahtoen itsees alkkikseen sido!

      • Anonyymi

        Kiitos , joo en meinannut suhdetta jatkaa tätä pidemmälle , vaikeaa kun ei tiedä miten sanoa se ettei aiheuta lisää tuhoa .
        Neuvosi oli hyvä, sillä aloitan , Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos , joo en meinannut suhdetta jatkaa tätä pidemmälle , vaikeaa kun ei tiedä miten sanoa se ettei aiheuta lisää tuhoa .
        Neuvosi oli hyvä, sillä aloitan , Kiitos!

        "Neuvosi oli hyvä, sillä aloitan , Kiitos!"

        Voiko joku olla niin tyhmä ettei tuollaista tajua ite?


    • Anonyymi

      Ota siitä projekti itelles, et tartte enää muita harrastuksia sen jälkeen.

      • Anonyymi

        joo ei kiitos :) Mielummin pidän nykyiset harrastukset ja terveen mielen


    • Botti1975

      Naiset haluaa aina alkkiksen. Ettekö voi sopia treffejä sellaisen kanssa joka ei juopottele heti alkuunsa. En vaan ymmärrä, itse en kehtaisi kännissä treffeille tulla tai edes olutkassi mukana.

      • Anonyymi

        Kertooko he alkoholiongelmastaan heti tutustumisen alkuun sanoppa se. Joku voi valehdellakin.


    • Anonyymi

      Oi, olen tosi pahoillani, ei tule toistumaan; lupaan kunniasanalla!

    • Anonyymi

      Alkoholisti ystävääni sivusta seuranneena hän kuormitti omaa parisuhdettaan pahasti kun alkoholin nauttiminen vie niin paljon rahaa ja sitä kautta riitoja. En ole ikinä kuullut joka olisi alkoholistin kanssa seurustellut ja eronnut että sanoisi "No kyl siinä seurustelussa oli hyvätkin puolet, joten voisin ottaa uudestaan myös alkoholistin kumppaniksini." :D

      Joten jos noin selvät merkit jo HETI ALUSSA niin kyllä tulee vielä isoja ongelmia myöhemmin.

    • Anonyymi

      Kokemuksen äänellä,
      Älä hyvä ihminen tapaile tuollaista tyyppiä.
      Alkoholisoituu jossain vaiheessa pahasti.
      Sitten elämästä tulee yhtä helvettiä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
      Sairastut itsekin pahasti, oot jonkin ajan päästä läheisriippuvainen, saat hermoromahduksen tms.
      Vaikka kuinka tykkäisi jostakin, niin joskus vain parempi luopua. Omaa elämää kannattaa vaalia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe