Vaikka ehdotin heti ekan yhteisen illan jälkeen, niin mies sanoi, ettei nyt sentään ekalla kerralla. Hävettää hänen puolestaan.
Olin niin loukkaantunut, että voisin vetää sitä lättyyn. Pitäisikö tuollaiselle vielä antaa uusi mahdollisuus? Oisi käydä niin, että se paljastuisi pienimunaiseksi turhakkeeksi, joten maksaako vaivaa ottaaa selvää?
Mitä ajatella miehestä, joka ei halua heti sänkyyn?
29
58
Vastaukset
- Anonyymi
Pienimunainen voi tyytyä puhumaan mukavia ja halailemaan. Ei halua tuottaa naiselle pettymystä 😉
- Anonyymi
Kunnioitus - ole otettu ! Tuommoiset miehet on harvassa, sillä on itsetunto paikallaan !
Jos mies osasi jutella & kiinnostunut oikeesti, haluaa ensin tutustua muuten - ei kaikki ole vaan sen yhden perässä - kokonaisuus ratkaisee - Anonyymi
Olipa kerrankin viisas mies. Bravoooo!
Sinua tässä pitää hävetä, ei tuota miestä.- Anonyymi
Se oli kunnon mies ja nyt katsomaan Pieni talo preerialla
- Anonyymi
Minä taas häpeäisin sinuna ihan itseäni, jos luet nettiä kuin kaikki olisi totta
- Anonyymi
Me seurustelimme 3kk ennen peiton alle menoa. Naiseni pyysi minua käymään testeissä ennen sitä. Ennen kuin aloimme näyttäytyä enemmän yhdessä ulkopuolisille, menimme kihloihin.
Minusta oli hienoa löytää ihminen, jolla on korkea moraali. Huolehtii itsestään, minusta ja maineestaan.
Varmaan joidenkin mielestä tiukkapipoista, mut nyt minusta on huolehdittukin, että saan kaiken haluamani, mielin määrin. Horo loukkaantui 😹
Pisteet äijälle, toivottavasti löytää itselleen sopivan naisen eikä mitään jakotavaraa✌️☀️- Anonyymi
Vedä sinä käteen kun itse et ketään saada.
Anonyymi kirjoitti:
Vedä sinä käteen kun itse et ketään saada.
Taasko jouduit poistumaan paikallisesta ilman pedin lämmittäjää 👀🤔
Eikö edes ovimies lämmennyt kun kaatuilit kännissä hänen edessään kuset ja paskat housuissa 🤔🤷♂️
Noh... Kohta aurinko nousee ja uusi päivä 👍✌️☀️- Anonyymi
JanneJohannes kirjoitti:
Taasko jouduit poistumaan paikallisesta ilman pedin lämmittäjää 👀🤔
Eikö edes ovimies lämmennyt kun kaatuilit kännissä hänen edessään kuset ja paskat housuissa 🤔🤷♂️
Noh... Kohta aurinko nousee ja uusi päivä 👍✌️☀️Olet aloituksen kirojoittanut mies erittäin epätoivoinen tapaus, en tiedä kenelle vastasit, mutta oikoluin tuon, niin, että ovimiesten kanssa on ongelmia silloin, kun yrität tehdä muutakin kuin jauhaa paskaa trolliluolassasi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aloituksen kirojoittanut mies erittäin epätoivoinen tapaus, en tiedä kenelle vastasit, mutta oikoluin tuon, niin, että ovimiesten kanssa on ongelmia silloin, kun yrität tehdä muutakin kuin jauhaa paskaa trolliluolassasi
En ole joten hutiin meni jälleen sinun puoleltasi :)
- Anonyymi
Suorituspaineita? Kenties sitä kautta erektio-onkelmia?
- Anonyymi
Jos ei sillä napannu. Itelkää ei seiso kaikille, ei sit tiiä miksi.
- Anonyymi
Joo, kannattaa jättää se sika. Kuvottaa juuri tollaiset kuvailemasi ihmiset. Miten joku kehtaakaan haluta tutustua toiseen pintaa syvemmältä. Valitettavasti kyseisiä ihmisiä on olemassa, jotka haluaa kokea jotain yhteistä ennen kun hyppäävät sänkyyn. Jotkut sitten vielä KEHTAAVAT sanoa että eivät tiedä miten päin olla kun osa haluaa hypätä heti sänkyyn, osa odottaa pidempään(nämä jälkimmäiset ovat siis näitä kuvailemasia ihmishirviöitä) ja tutustua, ja sitten vielä osa jotka eivät halua päättää ollenkaan ja alkavat venkslaamaan jo ihan sen tutustumisprosessin kanssa.... Kyllä ovat kaikista kuvottavimpia ihmishirviöitä juuri he jotka tosta kaikeasta vielä hämmentyvät ja päättävät pitää esim. taukoa koko touhusta ja miettiä mitä itse haluavat, haluavatko tutustua ihmisiin ylipäätään jos vaatimukset, odotukset, ým, ovat tosi ristiriitaisia....
- Anonyymi
minulla ei ole mitään vaatimuksia häneltä, hän ehkä asettaa niitä itse?
- Anonyymi
Mitä sinusta pitäisi ajatella, mietin enemmänkin.
- Anonyymi
Jotkut miehet nyt vaan on niin pohjattoman itsekkäitä, eikä jaa tavaransa pelkkää ilkeyttään.
Ole huoleti, tapaat vielä uusia ja parempia miehiä.- Anonyymi
Nin, ja todennäköisesti vielä pihtaisi, vaikka asuisitre yhdessä. Ole onnellinen, että pääsit hänestä eroon.
- Anonyymi
Olipa fiksu mies!Miksi on kiire sänkyyn?
- Anonyymi
Typerä pihtari se on ainakin mun mielestä. Aika sivistymätöntä ja epäsosiaalista käytöstä, jos ja kun ei voi jakaa omastaan.
- Anonyymi
No siinä on tyypillinen, mukava keski-ikäinen mies. Upee juttu, mun mielestä.
- Anonyymi
heh, itsehän mieluiten tutustun siihen toiseen ennen kuin sänkyyn hyppään. Paljastuu aika äkkiä jos on tommosia tyhjäpäitä ja tiedä mitä tauteja saa kun monelta nuorelta naiselta kuullut, ettei mitään kondomeita ole ikinä käytetty, voi kiertää hyvin kaukaa sellaiset sitten.
- Anonyymi
Niin, parempi tyytyä panemaan eläinlääkärin tarkastamia lampaita tai possuja, ettei vaan saa nuorilta naisilta mitään tartuntaa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, parempi tyytyä panemaan eläinlääkärin tarkastamia lampaita tai possuja, ettei vaan saa nuorilta naisilta mitään tartuntaa 🤣
että sellaista tällä kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että sellaista tällä kertaa
Tänään haukutaan nuoria naisia, huomenna ulistaan keski-ikäisistä
- Anonyymi
Aloitus haiskahtaa vahvasti trollilta.
Harvassa on ne naiset jotka ei arvostaisi miestä, joka haluaa tutustua rauhassa eikä pyri heti housuihin. - Anonyymi
Kun kerran noin paljon ketuttaa. Ei kannata jatkaa suhdetta. Aina löytyy miehiä, jotka haluavat ensitreffeillä seksiä.
Minua tosin jäi mietityttämään, jos lähdet viettämään tyttöjen iltaa, annatko ensimmäiselle miehelle, joka ehdottaa hetinytseksiä vaikka bilepaikan vessassa?. - Anonyymi
Aika sika tuo AP :n kuvailema mies. Kun naista panettaa, on miehen tehtävänä helpottaa naisen halua, eikä leikkiä jotain pihtailevaa hienostoherraa.
Fiksu mies, arvostan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746