Mitä ajatella miehestä, joka ei halua heti sänkyyn?

Anonyymi

Vaikka ehdotin heti ekan yhteisen illan jälkeen, niin mies sanoi, ettei nyt sentään ekalla kerralla. Hävettää hänen puolestaan.

Olin niin loukkaantunut, että voisin vetää sitä lättyyn. Pitäisikö tuollaiselle vielä antaa uusi mahdollisuus? Oisi käydä niin, että se paljastuisi pienimunaiseksi turhakkeeksi, joten maksaako vaivaa ottaaa selvää?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pienimunainen voi tyytyä puhumaan mukavia ja halailemaan. Ei halua tuottaa naiselle pettymystä 😉

    • Anonyymi

      Kunnioitus - ole otettu ! Tuommoiset miehet on harvassa, sillä on itsetunto paikallaan !
      Jos mies osasi jutella & kiinnostunut oikeesti, haluaa ensin tutustua muuten - ei kaikki ole vaan sen yhden perässä - kokonaisuus ratkaisee

    • Anonyymi

      Olipa kerrankin viisas mies. Bravoooo!
      Sinua tässä pitää hävetä, ei tuota miestä.

      • Anonyymi

        Se oli kunnon mies ja nyt katsomaan Pieni talo preerialla


      • Anonyymi

        Minä taas häpeäisin sinuna ihan itseäni, jos luet nettiä kuin kaikki olisi totta


    • Anonyymi

      Me seurustelimme 3kk ennen peiton alle menoa. Naiseni pyysi minua käymään testeissä ennen sitä. Ennen kuin aloimme näyttäytyä enemmän yhdessä ulkopuolisille, menimme kihloihin.

      Minusta oli hienoa löytää ihminen, jolla on korkea moraali. Huolehtii itsestään, minusta ja maineestaan.

      Varmaan joidenkin mielestä tiukkapipoista, mut nyt minusta on huolehdittukin, että saan kaiken haluamani, mielin määrin.

    • Horo loukkaantui 😹
      Pisteet äijälle, toivottavasti löytää itselleen sopivan naisen eikä mitään jakotavaraa✌️☀️

      • Anonyymi

        Vedä sinä käteen kun itse et ketään saada.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vedä sinä käteen kun itse et ketään saada.

        Taasko jouduit poistumaan paikallisesta ilman pedin lämmittäjää 👀🤔
        Eikö edes ovimies lämmennyt kun kaatuilit kännissä hänen edessään kuset ja paskat housuissa 🤔🤷‍♂️
        Noh... Kohta aurinko nousee ja uusi päivä 👍✌️☀️


      • Anonyymi
        JanneJohannes kirjoitti:

        Taasko jouduit poistumaan paikallisesta ilman pedin lämmittäjää 👀🤔
        Eikö edes ovimies lämmennyt kun kaatuilit kännissä hänen edessään kuset ja paskat housuissa 🤔🤷‍♂️
        Noh... Kohta aurinko nousee ja uusi päivä 👍✌️☀️

        Olet aloituksen kirojoittanut mies erittäin epätoivoinen tapaus, en tiedä kenelle vastasit, mutta oikoluin tuon, niin, että ovimiesten kanssa on ongelmia silloin, kun yrität tehdä muutakin kuin jauhaa paskaa trolliluolassasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aloituksen kirojoittanut mies erittäin epätoivoinen tapaus, en tiedä kenelle vastasit, mutta oikoluin tuon, niin, että ovimiesten kanssa on ongelmia silloin, kun yrität tehdä muutakin kuin jauhaa paskaa trolliluolassasi

        En ole joten hutiin meni jälleen sinun puoleltasi :)


    • Anonyymi

      Suorituspaineita? Kenties sitä kautta erektio-onkelmia?

    • Anonyymi

      Jos ei sillä napannu. Itelkää ei seiso kaikille, ei sit tiiä miksi.

    • Anonyymi

      Joo, kannattaa jättää se sika. Kuvottaa juuri tollaiset kuvailemasi ihmiset. Miten joku kehtaakaan haluta tutustua toiseen pintaa syvemmältä. Valitettavasti kyseisiä ihmisiä on olemassa, jotka haluaa kokea jotain yhteistä ennen kun hyppäävät sänkyyn. Jotkut sitten vielä KEHTAAVAT sanoa että eivät tiedä miten päin olla kun osa haluaa hypätä heti sänkyyn, osa odottaa pidempään(nämä jälkimmäiset ovat siis näitä kuvailemasia ihmishirviöitä) ja tutustua, ja sitten vielä osa jotka eivät halua päättää ollenkaan ja alkavat venkslaamaan jo ihan sen tutustumisprosessin kanssa.... Kyllä ovat kaikista kuvottavimpia ihmishirviöitä juuri he jotka tosta kaikeasta vielä hämmentyvät ja päättävät pitää esim. taukoa koko touhusta ja miettiä mitä itse haluavat, haluavatko tutustua ihmisiin ylipäätään jos vaatimukset, odotukset, ým, ovat tosi ristiriitaisia....

      • Anonyymi

        minulla ei ole mitään vaatimuksia häneltä, hän ehkä asettaa niitä itse?


    • Anonyymi

      Mitä sinusta pitäisi ajatella, mietin enemmänkin.

    • Anonyymi

      Jotkut miehet nyt vaan on niin pohjattoman itsekkäitä, eikä jaa tavaransa pelkkää ilkeyttään.

      Ole huoleti, tapaat vielä uusia ja parempia miehiä.

      • Anonyymi

        Nin, ja todennäköisesti vielä pihtaisi, vaikka asuisitre yhdessä. Ole onnellinen, että pääsit hänestä eroon.


    • Anonyymi

      Olipa fiksu mies!Miksi on kiire sänkyyn?

      • Anonyymi

        Typerä pihtari se on ainakin mun mielestä. Aika sivistymätöntä ja epäsosiaalista käytöstä, jos ja kun ei voi jakaa omastaan.


    • Anonyymi

      No siinä on tyypillinen, mukava keski-ikäinen mies. Upee juttu, mun mielestä.

    • Anonyymi

      heh, itsehän mieluiten tutustun siihen toiseen ennen kuin sänkyyn hyppään. Paljastuu aika äkkiä jos on tommosia tyhjäpäitä ja tiedä mitä tauteja saa kun monelta nuorelta naiselta kuullut, ettei mitään kondomeita ole ikinä käytetty, voi kiertää hyvin kaukaa sellaiset sitten.

      • Anonyymi

        Niin, parempi tyytyä panemaan eläinlääkärin tarkastamia lampaita tai possuja, ettei vaan saa nuorilta naisilta mitään tartuntaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, parempi tyytyä panemaan eläinlääkärin tarkastamia lampaita tai possuja, ettei vaan saa nuorilta naisilta mitään tartuntaa 🤣

        että sellaista tällä kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että sellaista tällä kertaa

        Tänään haukutaan nuoria naisia, huomenna ulistaan keski-ikäisistä


    • Anonyymi

      Aloitus haiskahtaa vahvasti trollilta.

      Harvassa on ne naiset jotka ei arvostaisi miestä, joka haluaa tutustua rauhassa eikä pyri heti housuihin.

    • Anonyymi

      Kun kerran noin paljon ketuttaa. Ei kannata jatkaa suhdetta. Aina löytyy miehiä, jotka haluavat ensitreffeillä seksiä.

      Minua tosin jäi mietityttämään, jos lähdet viettämään tyttöjen iltaa, annatko ensimmäiselle miehelle, joka ehdottaa hetinytseksiä vaikka bilepaikan vessassa?.

    • Anonyymi

      Aika sika tuo AP :n kuvailema mies. Kun naista panettaa, on miehen tehtävänä helpottaa naisen halua, eikä leikkiä jotain pihtailevaa hienostoherraa.

    • Fiksu mies, arvostan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe