Kuinka usein iho tulisi kuoria ja "naamioida"? Ja millaisissa olosuhteissa,suihkun saunan jälkeen?miten ois paras..Tietoa halvoista ja hyvistä kuorinta jne. aineista?
kuorintaa ja naamioita
4
3072
Vastaukset
- Rakkaus83
Kuorintaa suositellaan käytettävän n.pari krt/vkossa.
Kaupoista löytyy paljon erilaisia, eri valmistajien kuorinta-tuotteita.
Oma mielipide "kaupan tuotteista" on se, että suosittelen Nivea Visagea. Hyvä hinta-laatu suhde.
Tietysti kalliimmat ja ammattikäytössä käyt.tuotteet ovat KAIKISTA parhaimmat, mutta mielestäni Nivean tuotteet sopivat mainiosti ihopuhd.
Nivealta löytyy "nuorille" oma YOUNG-sarja.
Sitten naamioista. Edelleen suosittelen Nivea Visagea.
Nivealla on tällä hetkellä markkinoilla kolmea erilaista naamiota.
On kirkastavaa, raikastavaa, syväpuhdistavaa...
Naamiot maksavat n.2 euroa, ja riittää kahteen käyttökertaan. Ne pakkaukset ovat sellaisia "läpyksiä":)
Naamioita suos.käytettävän myös pari krt/vko.
Oma suosikki naamioista on Nivean syväpuhdistava ja raikastava kasvonaamio.
Kuorinnat voi tehdä suihkun tai saunan yhteydessä.
Naamiot esim. niin että ennen suihkuun menoa levittää naamion puhdistetulle iholle ja sen on sitten annettava vaikuttaa iholla n.15 min., jolloin se on kuivunut iholle, jonka jälkeen sen voi vaan vetää irti varovasti kasvoilta.
Mutta toki, kannattaa lukea ohjeet, tämä ei päde kaikkiin naamiohin.
Jeps, toivot.tässä tuli vinkkejä ;) - madame
Vaikka näin: Valitse ihotyypillesi sopivat tuotteet...
Puhdistat kasvosi puhdistusaineella
Käytä kasvoilla kasvovesi
Kuori kasvosi kevyesti kitkaten, vältä silmänympärysihoa...jos couperosaa ei saa ainakaan kitkata.
Huuhtele kuorinta-aine pois - käytä kasvoilla kasvovesi ja valitse ihotyypillesi sopiva naamio...
esim.
kurkkunaamio jos tarvitset kosteutta-kuiva iho
savinaamio jos haluat imeä talia-rasvainen iho
sekaihoiselle voit laittaa kuiviin kohtiin esim. poskiin kurkkunaamiota ja rasvaisiin kohtiin leuka, nenä ja otsa savinaamiota. Jos käytät Oriflamen naamioita niitä ei saa ainakaan laittaa löylyyn.
huuhtele naamiot pois vedellä esim. sienten avulla jos vaikea saada naamiot pois kasvoilta.
Käytä kasvovesi ja valitse päivä- tai yövoide.
Oriflamella on lisäksi kaikille sopiva rentouttava naamio sekä seka- ja rasvaiselle iholle sopiva geelinaamio, mikä kuivaa kasvoille kalvoksi. se saa olla kasvoilla 20min. muuten Oriflamen naamioita pidetään 5-10 min ja naamioita ja kuorintoja käytetään kasvoilla 1-2krt./vko paitsi kurkkunaamiota voi käyttää vaikka joka päivä jos kasvot ovat esim. pintakuivat.
Lisäksi herkkäihoisille on oma naamio myös.
toivottavasti näistä oli jotakin apua :) - Oikeesti!
Lidl:istä saa Cien Beauty -merkkiset ihonhoitotuotteet, ja ne on ihan oikeesti tosi hyvät! Kuorintavoide on Mild Peeling Gel ja kosteuttava naamio Moisturising Beauty Mask. Toi kuorintavoide on aivan samanlainen kuin Nivean kuorintavoide, mutta mä joka saan näppylöitä Nivean tuotteista, voin käyttää noita Lidlin tuotteita ihan täysin! Iho on ollu mun elämäni parhaimmassa kunnossa ihan viime syksystä lähtien, kun aloin noita käyttää! Ja epäilijöille tiedoksi, että on todellakin tullu kokeiltuu monia muitakin tuotteita, ja noi on ylivoimaisesti parhaat. Mun ihoni oli sellainen pintakuiva sekaiho tai jotain sinnepäin, ja vuosien ajan se oli oikee ongelma. Aina mä olen tehny kuorinnan & naamion 2 kertaa viikossa, mutta vasta tuo Lidlin tuotteisiin siirtyminen tuotti tulosta! Kuorintavoiteissa on nykyään liian pieniä rakeita, tai niitä on liian vähän, tai sit niissä on joku älytön tuoksu, tai jotain muuta vikaa, mut toi Lidlin kuorintavoide on siis tosi hyvä! Siinä ne rakeet on varmaan keskimääräistä isompia, joten voiteesta on todellakin apua! Ja naamiokin on todella hyvin kosteuttava! Suosittelen lämpimästi!
Ja huomatkaa, ettei nuo tuotteet edes maksa paljoa! - lkas
kaikki nääkin riippuu ihan ihotyypistä ja tuotteista mitä käyttää.. mä teen näin..
kerran viikossa kun käyn saunassa, teen kunnon kasvohoidon. ensin ennen saunaan menoa pesen kasvot hyvin, sen jälkeen istuskelen jonkun aikaa saunassa(15-3min yleensä) jotta ihohuokoset suurentuisivat. sitten kuorin kasvot, ennen käytin herbinan kuorintavoidetta, mikä oli tosi hyvää, mutta tällä hetkellä teen itse aina kuorintavoiteen kasvorasvasta(aqualan l) ja sokerista. sokeria pitää olla paljon jos niin tekee että se myön kuorii kunnolla. tämä on osottautunut mulle hyväksi kuorintamenetelmäksi, et ei oo tullu ostettua edes "oikeeta" ainetta. kuorimisen jälkeen laitan turvenaamion, käytän lumenen turvenaamiota mikä on erittäin hyvä! sitten menen saunaan, naamion annan vaikuttaa saunassa 10-15min. en nyt muista onko naamio juuri saunaan tarkoitettu, mutta suositeltu kuitenkin.
mulla on sekaiho, leuka ja otsa on hieman rasvaista, mutta muu alue taas kuivaa ja normaalia. tällänen hoito on mulle just hyvä.
kuorintaa suositellaan tehtäväks n.3 krt/vko
ja naamio 1-2krt. niinku muutkin jo todennu, ohjeet riippuu ihan tuotteista mitä käyttää. kun onnistuu löytämään itselle sopivat tuotteet niin niitten ohjeitten perusteella kandee sit toimia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275