Vinkku maistuu

60

<50

Vastaukset 60

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Niinpä. Saran kohdalla oikeastaan harmi kun itse ainakin sen perusteella mitä mediasta lukenut pidän hyväsydämisenä ja ja hyvät perusarvot omaavana naisena. Kyllä mielellään soisi että löytäisi pysyvän onnen mutta nuo jatkuvat bilettelyt varmaan tekee sen että ei ehkä ole ytmeille niin tavoiteltava vakavaan suhteeseen kuin voisi olla.

• Anonyymi

Näin lääketieteellisesti tuumattuna vaikka alkoholissa ei sokeria olisikaan, alkoholi palaa elimistössä AINA rasvaksi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niinpä. Saran kohdalla oikeastaan harmi kun itse ainakin sen perusteella mitä mediasta lukenut pidän hyväsydämisenä ja ja hyvät perusarvot omaavana naisena. Kyllä mielellään soisi että löytäisi pysyvän onnen mutta nuo jatkuvat bilettelyt varmaan tekee sen että ei ehkä ole ytmeille niin tavoiteltava vakavaan suhteeseen kuin voisi olla.

En ole pitänyt henkilöstä koskaan.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niinpä. Saran kohdalla oikeastaan harmi kun itse ainakin sen perusteella mitä mediasta lukenut pidän hyväsydämisenä ja ja hyvät perusarvot omaavana naisena. Kyllä mielellään soisi että löytäisi pysyvän onnen mutta nuo jatkuvat bilettelyt varmaan tekee sen että ei ehkä ole ytmeille niin tavoiteltava vakavaan suhteeseen kuin voisi olla.

En ymmärrä tämän siepin hypetystä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

En pidä äänestä, en tavasta puhua en lehtijutuista. Sivu ja kanava vaihtuvat saman tien.

• Harmaaritari kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että hänen kaiken ajan ja keskittymisen vie some ja päivitykset. On ilmeisesti hankalaa sovittaa tuohon elämäntyyliin kumppanin etsintä ja parisuhteseen panostaminen.
        Toivon myös, että hän löytää hyvän kumppanin rinnalleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin lääketieteellisesti tuumattuna vaikka alkoholissa ei sokeria olisikaan, alkoholi palaa elimistössä AINA rasvaksi.

Jos liikunta jää pois, eikä tarkkaile ruokavaliotaan, kyllä ne kilot kerääntyy pikkuhiljaa ja paino nousee.

• tosi..typy kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että hänen kaiken ajan ja keskittymisen vie some ja päivitykset. On ilmeisesti hankalaa sovittaa tuohon elämäntyyliin kumppanin etsintä ja parisuhteseen panostaminen.

Sen somen ymmärtää kun se on työ ja vissiin aika hyvät tulotkin sillä saa, mutta nuo biletykset kannattaisi jättää vähemmälle.

• Harmaaritari kirjoitti:

Sen somen ymmärtää kun se on työ ja vissiin aika hyvät tulotkin sillä saa, mutta nuo biletykset kannattaisi jättää vähemmälle.

Vaikka joskus bilettää ja käy eri paikoissa virkistäytymässä, ei aina tarvitse ottaa juomia. Ehkä hän on vaan yksinäinen? Kaunis nainen varmasti saisi seuraa, jos tekee tilaa miehelle.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Vaikka joskus bilettää ja käy eri paikoissa virkistäytymässä, ei aina tarvitse ottaa juomia. Ehkä hän on vaan yksinäinen? Kaunis nainen varmasti saisi seuraa, jos tekee tilaa miehelle.

Jep ja kun mocktailit on keksitty (0%).

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Kauneudesta voidaan olla erinäisissä kohdissa eri mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep ja kun mocktailit on keksitty (0%).

Jep! Tai vissylinja. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kauneudesta voidaan olla erinäisissä kohdissa eri mieltä.

Toki. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Sori mutta miten te tiedätte tän kaiken, ellette lue juoruja ja seuraa julkkisten elämää? Miten teill riittää aika ja kiinnostus. Ehditkö tehdä mitään älyllistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sori mutta miten te tiedätte tän kaiken, ellette lue juoruja ja seuraa julkkisten elämää? Miten teill riittää aika ja kiinnostus. Ehditkö tehdä mitään älyllistä?

Ei, minä en todellakaa tee mitään älyllistä ja tuottavaa, joten aika riittää hyvin kaikkeen muuhun hömppään. :D

(uskokoon, ken tahtoo!)

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Jep! Tai vissylinja. :)

Janskuuu....pus

• Anonyymi kirjoitti:

Janskuuu....pus

Kuka on Jansku? Olet ennenkin kutsunut minua tuolla nimellä, en ymmärrä vitsiä. Kerro.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Kuka on Jansku? Olet ennenkin kutsunut minua tuolla nimellä, en ymmärrä vitsiä. Kerro.

Janskuu puspuspus tinä olet jansku

• Anonyymi kirjoitti:

Janskuu puspuspus tinä olet jansku

Sorry tuottaa pettymys. En ole Jansku.

• Anonyymi

Leveä elämä tekee leveäksi.

• Anonyymi

Ei Kaija Koota voikaan kuunnella selvinpäin! Paskaa musaa 🤮

• Anonyymi

Höö! Kaunis rietas onnellinen ja onnellinen loppu !

• Jaaha.. Ja sitten päivän juorupläjäys.. 🙄

• Maistuis nyt muuten punkku. Siitähän on ikuisuus kun oon sitä viimeks juonu.. Ainakin.. * laskee sormilla, no ainakin 3,5 päivää.. 😳

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Maistuis nyt muuten punkku. Siitähän on ikuisuus kun oon sitä viimeks juonu.. Ainakin.. * laskee sormilla, no ainakin 3,5 päivää.. 😳

Pistä menemään. Kunnon naiset ottaa kaksin käsin.

• Anonyymi

Miksi lopetit Harmiksen kanssa flirttailun yks kaks?

• Anonyymi kirjoitti:

Pistä menemään. Kunnon naiset ottaa kaksin käsin.

Menisköhän toi frouva hakemaan..

Täällä ei ole kuin keittiösherryä, omenaviinietikkaa ja käsidesiä..ja vademecumia.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi lopetit Harmiksen kanssa flirttailun yks kaks?

En lähde noin helppoon.. 😌

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Menisköhän toi frouva hakemaan..

Täällä ei ole kuin keittiösherryä, omenaviinietikkaa ja käsidesiä..ja vademecumia.

Ei jouda nyt. Nyt palstaillaan.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Aika rumaa sanoa toista helpoksi. Vaikeaan olisit lähtenyt?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kaikki sen näkivät. Joten...?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Maistuis nyt muuten punkku. Siitähän on ikuisuus kun oon sitä viimeks juonu.. Ainakin.. * laskee sormilla, no ainakin 3,5 päivää.. 😳

Se olis sitten niinku tuuri- eli röpöttelypäivä? Maanantaina potilaat taas odottavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki sen näkivät. Joten...?

Joo kyllä tässä on nähty palstanaiset ensin pöksyt märkinä ja yhtäkkiä pöksyt kuivemmat kuin BEirutin aavikko.

• Anonyymi kirjoitti:

Se olis sitten niinku tuuri- eli röpöttelypäivä? Maanantaina potilaat taas odottavat.

Ei niitä kato selvinpäin kestä, että kyllä maanantaina jatketaan.. 🍷

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Maksa rupeaa useimmiten vaatimaan kun tottuu saatuun viikoittaiseen annokseen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei niitä kato selvinpäin kestä, että kyllä maanantaina jatketaan.. 🍷

Se on tämä korona kätevä näin duunijuopottelun kannalta, kun poppoo pitää turvavälejä, maskit naamalla ja käsidesi haisee..

• Anonyymi kirjoitti:

Mä laitoin varamaksan.☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä laitoin varamaksan.☝️

Tuolta elinsiirtovarastosta nappasin, nielasin ja asettelin paikoilleen. Mä katsos kun olen hoitsu, niin löytyy avaimet tommosiinkin mestoihin.. jep.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä tässä on nähty palstanaiset ensin pöksyt märkinä ja yhtäkkiä pöksyt kuivemmat kuin BEirutin aavikko.

Disse tule pois puskista :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Disse tule pois puskista :D

Disse-parka koko palstan syntipukki :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...kertoo lääkäri.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä laitoin varamaksan.☝️

Piip piip piip -piippaa-

• Anonyymi

Onkos harmis nalli?

• Tuli sama mieleen..🤔

• Anonyymi

Onhan tuo nyt asiaton kysymys.

• Anonyymi

Ei ole koskaan ollut.

• Anonyymi

Nalli napsahtaa kyllä samaan tyyliin 🤔

• Anonyymi

Alkaa olemaan aika samanlaista höpinää kyllä, ehkäpä hahmot alkavat sekoittumaan päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa olemaan aika samanlaista höpinää kyllä, ehkäpä hahmot alkavat sekoittumaan päässä.

Ai Harmis ei olekaan terävä(kö) molemmista päistä 😂
        No jos olet sitä mieltä...

• Anonyymi

Kyllä se on säälittävää.

• Anonyymi

Naiset haluavat juoda viinaa. Naiset viihtyvät viinamiehen seurassa koska hänen kanssaan voi juoda viinaa.

Raitis mies haaveilee raittiista naisesta, mutta naisseuraa hänellä ei ole.

t. viinamies

• Anonyymi

Viini ei ole viinaa. Eikä kalja. Koskenkorva on viinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja pontikka kun sitä kuusen katveessa otetaan.

• Anonyymi

Hörpätkeehän. Mitä punkkua nyt on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta mieleen, jossain luki, että eurokossusta voi lähteä muisti, ilmeisesti pysyvämmin.

• Anonyymi

Kannatta keikoilla käydä juomassa viinaa koska sitten voi tavata kumppanin. Eikö kukaan huoli sara sieppiä , ei sillä ole miestä ollutkaan aikoihin. Se juo punkkua koska haluaa tavata miehen baareissa ja keikoilla koska siellä on alkoholi tarjoilu aina.

T viinamies

• Pulkiustuminen ei tarkoita,että jää ilman miestä.

• Anonyymi

Voisivat edes joskus juoda ihan rehellisesti suruunsa. Siinä olisi jotain hienoa. Maailmantuskaa poteva Sara Sieppi olisi melkoinen namu.

• Anonyymi

Näin saran kerran terassilla ja juttelin sen kanssa koska se ja sen kaveri tuli pöytääni jossa oli vapaat paikat. Minusta ihan fiksun kuuloinen nainen oli ja juteltiin niitä näitä ja sara oli se joka oli eniten äänessä ollaan hyviä kamuja nykyään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      958
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      822
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      567
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      561
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      158
      502
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      26
      481
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      132
      472
    10. Kaipaisin kainaloosi

Emme voi jatkaa sillä tavoin, mutta silti sinua. -naiselta miehelle
      Ikävä
      45
      439
    Aihe