Insignian tilalle Corolla

Anonyymi

Tuli ero ja nyt seurustelen uuden naisen kanssa ja heillä on tapana ostaa vain Toyotia, olen pari kertaa keskustellut uuden appeni kanssa ja hän aika jyrkkä mielipiteissä Toyotan suhteen. Mulla ei koskaan ole ollut Toyotaa ja hyvin palvellut Insignia menisi vaihtoon ja rauhan säilymiseksi olen päättänyt ottaa ostaa Toyotan. Ongelma vaan on se, että farkku Insignian kokoista ei oikein löydy, Corolla hiukan pieni ja Camry liian iso eikä saa farkkuna. Corolla kuulemma riittää meille apen mukaan, mutta mun mielestä ei oikein. Onko mitään muuta Toyotaa joka olisi vastaava Insignian kanssa? Käytetty Avensis olisi, mutta en haluisi käytettyä. Jos päädyn kuitenkin Corollaan onko maantiellä hyvä pitkässä ajossa, apen mukaan on paras?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole mies osta se minkä haluat. Jos ostat tojon appiukollasi on sen jälkeen susta niskalenkki ote.

    • Anonyymi

      Jos tuo olisi totta niin voisi olla syytä miettiä jatkoa muutenkin. Tuohon jos lähtee mukaan niin voi joutua vielä yhdessä jos toisessakin asiassa päättämään rauhan säilymiseksi tehdä niin kuin appivanhemmat sanelee. Vai maksaako ne teille sen Toyotan?

    • Anonyymi

      Jos tällä hetkellä olisin ostamassa Corollan kokoista uutta polttomoottoriautoa jolla ei olisi tarkoitus ajaa täältä ikuisuuteen, päätyisin luultavasti itse uusimman mallin Octaviaan. Uusimman Corollan rengasäänet närästävät sen verran.

      Corollamies

      • Anonyymi

        Pitää vielä jatkaa, että on minulla tallissa nytkin 3 automerkkiä, joista se Corolla Verso on ollut ylivoimaisesti pisimpään ja luultavasti viimeisenä silti lähtee pois.

        Corollamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vielä jatkaa, että on minulla tallissa nytkin 3 automerkkiä, joista se Corolla Verso on ollut ylivoimaisesti pisimpään ja luultavasti viimeisenä silti lähtee pois.

        Corollamies

        Tojo-Hönö vauhdissa.Reppana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo-Hönö vauhdissa.Reppana!

        Oletko?


    • Anonyymi

      Tyydy mukisematta siihen, minkä se uusi appiukko sinulle ostaa.

    • Anonyymi

      " Tuli ero ja nyt seurustelen uuden naisen kanssa ja heillä on tapana ostaa vain Toyotia, olen pari kertaa keskustellut uuden appeni kanssa ja hän aika jyrkkä mielipiteissä Toyotan suhteen. Mulla ei koskaan ole ollut Toyotaa ja hyvin palvellut Insignia menisi vaihtoon ja rauhan säilymiseksi olen päättänyt ottaa ostaa Toyotan. Ongelma vaan on se, että farkku Insignian kokoista ei oikein löydy, Corolla hiukan pieni ja Camry liian iso eikä saa farkkuna. Corolla kuulemma riittää meille apen mukaan, mutta mun mielestä ei oikein. Onko mitään muuta Toyotaa joka olisi vastaava Insignian kanssa? Käytetty Avensis olisi, mutta en haluisi käytettyä. Jos päädyn kuitenkin Corollaan onko maantiellä hyvä pitkässä ajossa, apen mukaan on paras? "

      Olipa tosi hauska trolli. Edellisessä suhteessa appiukko oli ostanut rahattomalle kaverille Ooppelin, ja nyt uusi appiukko on ostamassa samalle tyhjäntoimittajalle uutta Corollaa. Kyllähän näillä rahattomilla poikasilla on monesti kummallisia haaveita, mutta kyllä tämä trolli on kuitenkin huvittavuudessaan parasta ykkösluokkaa.

      • Anonyymi

        Appi ei maksa autosta euroakaan. Aloittaja ja ei ole mikään trolli


    • Anonyymi

      Opelista tuli parempi kun Peugeot osti sen. Opelin laatu on nykyään huomattavasti parempi kuin tunnetun huijauskonsernin.

    • Anonyymi

      Muijan suvussa melkein joka toisella Toyota. Sukuloimassa kiva kuunnell kun ei mitään vikoja ola kellään ollut. Sinänsä koomista kun yhdelläkään ei ajeta yli 100tkm ennne vaihtoa.
      Toinen hyvä keskustelu on varusteet. Joku hankkinut taas uuden Toyotan niin voi sitä ihmettelyn määrää kun uutta tullut. Silloin hyvä kommentoida et muilla merkeillä saman saanut jo 10v aikaisemmin.

      • Anonyymi

        Varusteiden saatavuus ja niiden ostaminen on kaksi eri asiaa.
        Koitappa etsiä käytetty C tai E mersu missä on ratin lämmitin tai BMW missä on risiselän tuen säätö. Et löydä. Etsin vuoden mutta ei tullut vastaan.

        Perus perheautojen varustelu on aika samanlainen kun katsotaan käytettyjä. Jostain syystä edes premiumien ostajat ei osta niitä lisukkeita vaikka niiden saatavuudella palstoilla retostellaan, kuten sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varusteiden saatavuus ja niiden ostaminen on kaksi eri asiaa.
        Koitappa etsiä käytetty C tai E mersu missä on ratin lämmitin tai BMW missä on risiselän tuen säätö. Et löydä. Etsin vuoden mutta ei tullut vastaan.

        Perus perheautojen varustelu on aika samanlainen kun katsotaan käytettyjä. Jostain syystä edes premiumien ostajat ei osta niitä lisukkeita vaikka niiden saatavuudella palstoilla retostellaan, kuten sinäkin.

        Juu, ei niissä ole juurikaan varusteita, sakemanneissa. Niitä joutuu ruksimaan lisävarustelistoilta ja hups, rottelon hinta nouseekin äkkiä kipurajalle .
        Voi olla kun niitä tarjolla olevia autoja katselee niin pankki onkin pistänyt hieman rajoitteita luoton suhteen, niin karvalakkeja ne näkyy olevan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei niissä ole juurikaan varusteita, sakemanneissa. Niitä joutuu ruksimaan lisävarustelistoilta ja hups, rottelon hinta nouseekin äkkiä kipurajalle .
        Voi olla kun niitä tarjolla olevia autoja katselee niin pankki onkin pistänyt hieman rajoitteita luoton suhteen, niin karvalakkeja ne näkyy olevan..

        Nykyisen autoni edellinen 3v-leasingkäyttäjä oli kyllä ruksannut listasta automaattisen taskuparkin, mutta jättänyt mm. sumuvalot ja kääntyvät taustapeilit ruksaamatta.
        Muuten jännä vehje, parkkeeraa aika ahtaaseen väliin kumpaan suuntaan tahansa.


    • Anonyymi

      Varakas suku sinulla, jos yhdelläkään ei ajeta yli 100 tkm. Niin no, kenties vain muutama sukulainen?

      • Anonyymi

        Eläkeläiset eivät paljon ajele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläiset eivät paljon ajele.

        Nokian kuolonajossa jossa kolme kuoli oli ajoneuvo Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokian kuolonajossa jossa kolme kuoli oli ajoneuvo Toyota.

        älä viitti.

        uitettu saksanruoste se oli. voimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä viitti.

        uitettu saksanruoste se oli. voimia

        Toyota.


    • Anonyymi

      Joo ex muijan isä oli kylän kovin tojoukko ja että osasi olla rasittava. Ekalla tapaamisella muisti jo mainita, että meidän perheessä sitten ajetaan Toyotalla otin vitsinä ja sanoin etten valitettavasti liity siihen ryhmään. No sehän otti sen tosissaan ja oli ensimmäinen särö. Se oli aina, kun mentiin käymään pihalla puunaamassa tojoa ja jokainen keskustelu päättyi tojotaan. Aluks koitin kestää, mutta en enää jaksanut annoin aina takas huuhaa jutuille ja sehän päättyi siihen ettei enää ukko edes puhunut mulle. Ex muija yritti saada ostamaan tojon, mutta koska tarviin autoo töissä se ei ollut edes vaihtoehto. Lopuks.kun oli jo varaa kahteen autoon exällä oli Yaris ja mulla eurooppalainen. Mutta joo älä lähde appiukon pompoteltavaksi et siitä mitään arvostusta saa.

    • Anonyymi

      Ei ihme, että vaimo otti tuollaisesta nysveröstä eron. Lähtikö Mese- vai Audimiehen matkaan?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Corolla itselataava hypridi on hyvä, ei häviä Insignialle missään. Toyota kuluttaa todella vähän, pitkä takuu, kiva ajettava, kestää aikaa ja kilometrejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe