Paasto jatkuu (10 tai 14 pvän paato)

Anonyymi

Mä kirjotin aikasemmin jotain Nutraus keskusteluun, mut mä teen nyt oman ketjun. Alotin paaston viime viikon tiistaina. Eka aattelin, et oon 5 päivää, ku en tiennyt millasta paastominen on. Eilen ois ollut eka syömispäivä sen mukaan. Mä tajusin vasta joskus 9 aikaan illalla, et mun ois pitänyt syödä, nii päätin sit jatkaan niin et aluks 7 päivää ja sit katon jatkanko. Tänään on se 7 päivä, huomisesta aamusta alkais syöminen, jos mä lopetan viikkoon.

Ei mun tee ytään mieli syödä. Ajattelin et seuraava tavoite 10 päivää ja sit ehkä viel 14 päivään asti, niinku siis yhteensä. Niin nyt jatkan sit niin, 10 pvän suunniteman mukaan enkä syö huomennakaan. Jos lopetan siihen, ni syön perjantaina, mut jos jatkan viel, et tulee kaks viikkoo täyteen, ni sit se on ens viikon tiistaina eka päivä ilman paastoo.

Ku lun paastojuttuja nii tosi monis oli, et ei suositella pitkää paastoo ekaks paastoks. Mihin se perustuu? Missään ei ollut et miks ei. Must tuntuu et vois jatkaa miten kauan vaan, mut voi ol et sit jossain vaihees tulee huono olo. Lopetan sit jos tulee.

Aion kyl paastoo myöhemminkin uudestaan. Tää on niin helppoo ja jotenki kivaa. Mä aattelin, et on vaikeeta ja ajattelis vaan ruokaa, mut en ajattele yhtää. Tähän jää ihan koukkuun. En oikee tiedä miks. Musta on helppoo paastoo.

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä kelailen ihan outoi juttui. Niinku nyt mietin, et mite ihmiset yleensä ees jaksaa syödä. Siit on hirveesti vaivaa ja menee aikaa, jatkuvasti pitä jotain syödä. En mä jaksais pureskella jotain ruokaa, ku se tuntuu niin rasittavalta ajatukselta.

      Sit ku alan syödä, ni mäki alan varmaan syödä jotain keittoa. Niist muutenki tuolla puhutaan. Sit ei tarvi pureskella se on varmaan tarpeeks varovainen aloitus.

      En tiedä millasta sit on, ku alkaa syömään, ku en oo ennen ollut paastol, ni en oo ennen lopettanutkaa sitä. Voihan se olla et tuleeki hirvee nälkä ja haluu syödä hirveet määrät. Nyt tuntuu vaan kaukaselta ajatukselta, et pitäs alottaa se rumba taas. Ei onneks vielä tarvii.

      Huomen aamulla oon ollut tasan 7 pvää ja alkaa 8. pvä. Laitan sit tiedot, mitä on lähtenyt ja mistä, painoo ja senttejä.

    • Anonyymi

      Vedessä ei ole vitamiinejä kuten on esim. kasviksissa.Jos keksit jonkun vitamiinin jota saat hanavedestä niin kerro ihmeessä.Vitamiinejä tarvitaan elimistön toimintaan.

      • Anonyymi

        Luulenpa että hanavedessä on ainakin eh, kuitua, ja saattaapa olla jotain vitamiineja, kivennäisaineita ja hivenaineita. Siis, siinä on sitä samaa tummaa mönjää jota kertyy WC pöntön vesisäiliöön ja huuhtelu"reunuksen" alle.

        Meillä on kaikissa vesihanoisssa josta otetaan suuhun menevää vettä (siis köksä sekä kylppärin käsienpesualtaan hanassa josta vettä ei juoda vaan sillä pestään hampaat) hanasuodatin jossa raakafiltteri aktiivihiilisuodatin ontelokuitu seulakoolla 0,1µm. Juuri äsken vaihdoin ensimmäisen suodattimen uuteen ja tietenkin purin käytetyn nähdäkseni miten se on rakennettu. Ei olisi pitänyt, en nukkunut kolmeen yhhön nähtyäni sen tumman mönjän mitä se oli kerännyt.


    • Anonyymi

      Jos luulet, et joku länsimaalainen sairastuu keripukkiin tai osteoporoosiin, ku ei oo saanut jotain tiettyy vitamiinia suositusmäärää kahteen viikkoon, niin oot aika pihalla. Ihmiset ois kuolleet sukupuuttoon, jos ois niin herkkiä.

      • Anonyymi

        Mä oon ite ollut pussikuurilla ja pusseissa pitäis olla reilusti päivän vitamiinit ja hivenaineet.Mutta ei olekaan koska mun labra-arvot oli pielessä koska mä en saanut kaikkia vitamiineja tarpeeksi.Eli kyllä se pari viikkoa ilman vitamiineja näkyy verikokeissa.


    • Anonyymi

      Tänään 7 pvää paastoo takana. Painoo on lähtenyt 5 kiloa. Sama oli kyl lähtenyt jo 6:n pvän kohdal, jostain syystä eilen ei laskenut paino yhtään. Eka päivinä lähti painoo kilon verran, sit puol kiloa ja vika tiputus oli 300g ja eilen ei tippunut lainkaan. Mut niin se kai menee muttenki, jos vähentää energiaa? Et eka lähtee pajon nesteitä ja sit ku siirtyy rasvan polttoon, niin ei sitä enää niin nopeeta voi lähtee.

      Senttejä on lähtenyt vyötäröltä 6 cm, perseestä 3 cm ja reiden ympäriltä 2cm. Vaik ihmiset väittää, et jos paastoo niin se lähtee lihaksesta niin en oikee usko. Isoimmat lihakset on persees ja reisissä, ei mahassa. Ja ketoosissa lähtee rasvasta ketoruuallakin, ni miks ei lähtis paastossa. Mulla ei oo kyl oikeen ylimäärästä rasvaa, ni voi olla et lopetan 10 pvän jälkeen enkä jatka sitä 14. Voinhan mä paastoo sit myöhemmin uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe