Oonko läski!!

Eli kertokaa oonko läski? oon 145cm pitkä ja 48.6kg eli LÄSKI AF alotin tänää laihdutamise et söin 202.5 cal ja kulutin jotai 230! Eli antakaa laihdutus vinkkei ja kertokaa oonko läski!!

7

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käy katoo netist painodeksi

• Anonyymi

sä oot kuluttanut enemmän kuin 230 kcal.kato kun ihmisellä on perusenergiankulutus jonka ihminen kuluttaa vaikka makais koko päivän sängyssä.Mutta älä ala nälkäkuurille koska se voi vaikuttaa pituuskasvuun,mutta jos haluat jäädä alle 150 senttiseksi niin sitten ala vaan nälkäkuurille,mutta älä valita sitten kun mahdollisesti pituuskasvu tyssää.

• Anonyymi

Ehk, mutta ei syytä laihduttaa.

• Anonyymi

Mä oon 11v 153 ja 49kg... Mut et must oo kyl yli painone ja sit ku kasvaa ni paino tasaantuu

• Anonyymi

Olet siis koulua käyvä. Eikö sinulla ole mahdollisuus saada koulutetulta henkilöltä apua siellä? Oletko joutunut kiusaajien kynsiin tuollaisesta itseäsi nimittelystä päätellen?
      Nämä keskustelupalstat eivät ole tarkoitettu lapsille opetusta jakamaan.
      Käänny luotettavien henkilöiden puoleen neuvoja etsiessäsi.

• Anonyymi

Tääkin niitä juttuhuttu tarinoita. Ap on 0llut yli 50v naimisissa. Lapsia monessa polvessa.
      Pakonomainen tarve asua netin palstoilla. Vaimo paapoo miestään, joka kadotti todellisuuden tajunsa.

• Anonyymi

Näinkin voi olla monella, jonka arkielämä on kuolettavan tylsää tai stressaavaa.

Ajatteleppa naista, jolla on lahjakkuutta ja halua opiskella.
        Sattuu tulemaan raskaansi ja saa lopettaa opiskelunsa.
        Tappavan tylsä työ pienellä palkalla, pitkät työmatkat, sairastelevat lapset, erimielisyyttä partnerinsa kanssa, ikääntyvät vanhemmat, sekä omat, että partnerin, omat sairastelemiset...
        Kyllä sellainen pistää jotkut päiväuniin ja ottamaan erilaisia rooleja.
        Kirjailijoille maksetaan tarinoista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135