Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oonko läski!!

Eli kertokaa oonko läski? oon 145cm pitkä ja 48.6kg eli LÄSKI AF alotin tänää laihdutamise et söin 202.5 cal ja kulutin jotai 230! Eli antakaa laihdutus vinkkei ja kertokaa oonko läski!!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käy katoo netist painodeksi

    • Anonyymi

      sä oot kuluttanut enemmän kuin 230 kcal.kato kun ihmisellä on perusenergiankulutus jonka ihminen kuluttaa vaikka makais koko päivän sängyssä.Mutta älä ala nälkäkuurille koska se voi vaikuttaa pituuskasvuun,mutta jos haluat jäädä alle 150 senttiseksi niin sitten ala vaan nälkäkuurille,mutta älä valita sitten kun mahdollisesti pituuskasvu tyssää.

    • Anonyymi

      Ehk, mutta ei syytä laihduttaa.

    • Anonyymi

      Mä oon 11v 153 ja 49kg... Mut et must oo kyl yli painone ja sit ku kasvaa ni paino tasaantuu

    • Anonyymi

      Olet siis koulua käyvä. Eikö sinulla ole mahdollisuus saada koulutetulta henkilöltä apua siellä? Oletko joutunut kiusaajien kynsiin tuollaisesta itseäsi nimittelystä päätellen?
      Nämä keskustelupalstat eivät ole tarkoitettu lapsille opetusta jakamaan.
      Käänny luotettavien henkilöiden puoleen neuvoja etsiessäsi.

    • Anonyymi

      Tääkin niitä juttuhuttu tarinoita. Ap on 0llut yli 50v naimisissa. Lapsia monessa polvessa.
      Pakonomainen tarve asua netin palstoilla. Vaimo paapoo miestään, joka kadotti todellisuuden tajunsa.

      • Anonyymi

        Näinkin voi olla monella, jonka arkielämä on kuolettavan tylsää tai stressaavaa.

        Ajatteleppa naista, jolla on lahjakkuutta ja halua opiskella.
        Sattuu tulemaan raskaansi ja saa lopettaa opiskelunsa.
        Tappavan tylsä työ pienellä palkalla, pitkät työmatkat, sairastelevat lapset, erimielisyyttä partnerinsa kanssa, ikääntyvät vanhemmat, sekä omat, että partnerin, omat sairastelemiset...
        Kyllä sellainen pistää jotkut päiväuniin ja ottamaan erilaisia rooleja.
        Kirjailijoille maksetaan tarinoista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe