Ihan hauska pätkä:
https://areena.yle.fi/1-50393319?autoplay=true
Kurppa alkossa
18
<50
Vastaukset 18
Noh noh.
- Anonyymi
😂😂😂 ei tullu vinkkua eikä ikäboostausta.
- Anonyymi
Kurppa kuitenkin antaa 😂
Nyt se on apteekissa, jännämies tartutti jonkun taudin:
https://areena.yle.fi/1-50393308- Anonyymi
Hahhhhaaaa 😂😂 kohta tulee pissit houUusuun ilman mitään puikkoja, haah! Kari siihen vielä sermin takaa ja vartija ai helvettti 😂🤣
- Anonyymi
On se kumma kuin voi ihmisillä olla näitä noloja tilanteita. Hyvä sarja 😂😅
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma kuin voi ihmisillä olla näitä noloja tilanteita. Hyvä sarja 😂😅
Joo, yllättäväkin hyviä pätkiä. Katsellut tässä useampia. Pointsit Pirjolle näistä.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, yllättäväkin hyviä pätkiä. Katsellut tässä useampia. Pointsit Pirjolle näistä.
en nähnyt mitään hauskaa koska kyseisessä tilanteessa en ole ollut edes nolona kun emätinpuikkoja on minulle apteekista annettu.
Harmaaritari kirjoitti:
Joten mietippä mikä pöpö lähtisi pelkällä ruokavaliolla.?
valtakunta kirjoitti:
Joten mietippä mikä pöpö lähtisi pelkällä ruokavaliolla.?
Niin en tiedä, mutta minusta tuo Pirjo veti ihan hyvin. Vähän meni ehkä ylinäyttelynkin puolelle mutta hyvä että noita naiskoomikoitakin näkee ja saavat ruutuaikaa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Niin en tiedä, mutta minusta tuo Pirjo veti ihan hyvin. Vähän meni ehkä ylinäyttelynkin puolelle mutta hyvä että noita naiskoomikoitakin näkee ja saavat ruutuaikaa.
Voi jeesus, ootko aikakoneella tullut tänne 1800- luvulta?
Ei ole järkevää käyttää kenestäkään mitään kurppa-nimitystä. Ja ihmisen iän arviointi ei ole helppoa. Pari vuotta sitten yksi äijä pyysi minua arvioimaan hänen ikäänsä. Ajattelin, että vähän yli kuusikymppinen, mutta olin kohtelias ja sanoin: Ikäsi lienee 59 vuotta. --- Tuli pikku yllätys, kun äijä sanoi olevansa vasta 51-vuotias.
Muutama vuosi sitten eräs nainen pyysi minua arvioimaan ikänsä. vastasin hänelle totuudenmukaisesti ja hän hätkähti loukkaantuneesti. Myönsi minun kyllä osuneen oikeaan, arvioinkin kyllä oikein mutta toki tiesinkin hänen ikänsä koska itse hän oli sen minulle jokunen viikkoa aiemmin kertonut.
Ihmettelempää vaan, että miksi hän yleensäkään kysyi kun oli jo sen kertonut,,,halusikohan tuo testata, että yritänkö mielistellä kertomalla hänen ikänsä nuoremmaksi.- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Muutama vuosi sitten eräs nainen pyysi minua arvioimaan ikänsä. vastasin hänelle totuudenmukaisesti ja hän hätkähti loukkaantuneesti. Myönsi minun kyllä osuneen oikeaan, arvioinkin kyllä oikein mutta toki tiesinkin hänen ikänsä koska itse hän oli sen minulle jokunen viikkoa aiemmin kertonut.
Ihmettelempää vaan, että miksi hän yleensäkään kysyi kun oli jo sen kertonut,,,halusikohan tuo testata, että yritänkö mielistellä kertomalla hänen ikänsä nuoremmaksi.Ei kait nyt kukaan kysy ja halua kuulla näyttävänsä vanhemmalta.
Hyvin hauska.
- Anonyymi
Ainesosat: sokeri, glukoosi-fruktoosisiirappi, muunnettu perunatärkkelys, vesi, happamuudensäätöaineet (E330, E331), aromit, värit (E120, E160c, E160a, E141), pintakäsittelyaine (E903).
Fruktsötsaksblandning
Ingredienser: socker, glukos-fruktossirap, modifierad potatisstärkelse, vatten, surhetsreglerande medel (E330, E331), aromer, färgämnen (E120, E160c, E160a, E141), ytbehandlingsmedel (E903).
Assorted fruit flavoured sweets
Ingredients: sugar, glucose-fructose syrup, modified potato starch, water, acidity regulators (E330, E331), flavours, colours (E120, E160c, E160a, E141), glazing agent (E903 - Anonyymi
Tämähän jopa liittyy itse aloitukseen: Levitä vaalea helmiäisluomiväri silmän sisänurkkaan sekä tuo vaalea sävy liikkuvalle luomelle. On makuasia, kuinka pitkälle liikkuvaa luomea vaalean sävyn tuo. Mitä pidemmälle, sen keveämmältä smokey tulee näyttämään. Itse levitin tässä meikissä liikkuvan luomen puoliväliin asti, mutta vain keveästi niin pitkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45682- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 52534
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30476- 48457
- 38450
- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437