autolla ajan reittiä lautiosaaresta lähen ajaan tornioon ja sieltä kolariin ja sieltä ylläs rärven suuntaan eli onko missä kantis pysähty
tai toinen reitti vaihto ehto olis lautiossaresta ajan rovaniemelle ja sieltä kittilään ja sieltä ylläsjärve suuntaan (ylläksellä suvun mökki)
jos joku tietää hyviä paikkoja jotka jommalta kummalta reitiltä kanttii pysähtä ja käydä kävellen tai kattoa tosiaan omalla autolla olen liikenteessä sitkun lähen jos tosiaan on hyviä paikkoja jotka kantii käydä niin krtokaa ne tänne niin katon netistä löytyykö niistä tietoa ja osoite että löytää sinne voitte tekin kertoa tänne sen ositteen joka teistä kantis käydä kattoon esim patikka- tai luonto polut
luonto polku ja patikka polkuja tai muuta nähtävää
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa välttää kolaria automatkalla.
- Anonyymi
tä mikä kolarissa on vikana se on ok kunta )lapissa et vissiin tajunnu sitä että tarkotin kuntaa kolari
- Anonyymi
Kantis mentis Haaparantis ja nähtis Nuuskakauppa ja halvis bensis.
- Anonyymi
tuo ei liity asiaan millään lailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo ei liity asiaan millään lailla
Tottakai liittyy kun ajelet ympäriinsä rajan pintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai liittyy kun ajelet ympäriinsä rajan pintaa.
ei edelleenkä liity koska ne ei liity suomeen eikä mun kysymykseen vielä sanon että ei mitään (tupakkijuttuja eikä alkoholi eikä muuta sellaista ne ei liity mun kysymykseen )
jos nyt ymmärsit miksi ei kuulu
Oliskohan parrein palata sinne koulunpenkille pänttäämään lisää oppimäärää? Eihän tuosta kirjoittelusta ota selvää vanha Erkkikään. 🤔
- Anonyymi
Joopa joo
- Anonyymi
Tornion kautta jos menet, voit poiketa Kukkolankoskella. Ties vaikka saat savusiian lounaaksi. En tiedä onko siikakausi vielä meneillään. Matkakoski on myös hieno paikka. Ja koko Tornionjokivarsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685