Kävin tässä taannoin vieraissa. Mies oli tuttu jo sinkkuajoilta ja yks vakipanoista. Hitto vieköön, kun olin unohtanut hänen meisselin kokonsa. Jos olisin muistanut koon, olisin muistanu vähän venytellä paikkoja. Noh, joka tapaukses, nyt on alakerta hellänä (ja kiima päällä, tekis mieli uusi reissu tehdä, mut hälläkin kumppani, nii ei onnistu nii helpost) ja tosiaan toivon, ettei omalla miehel ny ala haluttaan, kun tosiaan isoa tuli jyystettyä. Ja ala vatsa hellänä.
Vieraissa kävin, koska kotona ei saa kunnollista kyytiä.
Kävin vieraissa...
14
1849
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kun jaoit tämän kokemuksen kanssamme. Mulle riittää täysin oma mies ja tiedän mitä saan sisalleni. Jos ei omaa kumppani arvosta aika kuspää on suomeksi sanottuna.
- Anonyymi
Toivottavasti myös kestät seuraukset tästä asiasta!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Ja toivottavasti oli kivaa!!! Nimim. Ei ole isoja vittuja, on vain pieniä mulkkuja joillain, jotka tulee omia aikojaan minuutissa.
- Anonyymi
Voi vit....tu mitä paskaa, mielikuvitusolento ilmeisesti, en muistanut hän pippelinsä kokoa, vaikka vakipano...voi tätä elämää ....buahahhaaaaa....
- Anonyymi
Ja taannoin vieraissa, ja pillu on vieläkin kipee...huaahhhh..hhaaaaa....pelle
- Anonyymi
Ei edes pelleksi hyvä 😉
- Anonyymi
Voijan se pillu olla kovan jyystön jälkeen hellenä mutta ei päiviä. No, ongelmansa kullakin jos nyt edes totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voijan se pillu olla kovan jyystön jälkeen hellenä mutta ei päiviä. No, ongelmansa kullakin jos nyt edes totta.
Sua ei oo jyystetty kunnolla 😂
- Anonyymi
Nyt vasta tajusin, että oli mieheltä aloitus.
- Anonyymi
Hölmömpiäkin on.
- Anonyymi
Kaikkea maa kantaa päällänsä, vanha sanonta jos lusikalla on saanut ei voi kauhalla vaatia.
- Anonyymi
Hassu mies olet AP ja ilmeisen puutteessa, mutta löydät vielä jonkun eikä sillä vehkeen koollakaan ole loppupeleissä niin väliä.
- Anonyymi
Naisena voin sanoo ja vakisuhteessa olevana että tärkeintä on osata käyttää sitä mikä siellä housuissa on ei se koko vaan taito.
- Anonyymi
Oikein kuunon provo ja vielä pääkin yhtä tyhmä kun avaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092965Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171872674Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612119Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2231322Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31071Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115880Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3822