mitä teet itapalaksesi

Anonyymi

teetkö jotain parempaa kun on lauantai kuin arkena tekisit

16

<50

Äänestä

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaurapuuroa ja näkkäriä. 😛

• Anonyymi

Ensin pitää laittaa kinkku ja sitten juusto, koska päällimmäiseksi tulee kasvikset eikä niitä voi laittaa kinkun päälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin pitää laittaa kinkku ja sitten juusto, koska päällimmäiseksi tulee kasvikset eikä niitä voi laittaa kinkun päälle.

Ei vaan ensin tulee juusto ja sitten tulee kinkku ja sitten tulee kasvikset, hyvin selkeää.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei vaan ensin tulee juusto ja sitten tulee kinkku ja sitten tulee kasvikset, hyvin selkeää.

Ei missään nimessä, kasvikset maistuu pahalle jos kinkkua koskettavat. Siksi kasviksia ei voi syödä jos on pelkkä kinkku leivällä, pitää olla se juustokin.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä juusto eka ja mitä enemmän kasviksia sen parempi.

• Anonyymi

Kuin ruispaloja syö, niin eihän sillä pitäsi olla mitään väliä kummin perin päälliset laittaa (noh, jos on useampia päällisiä, niin sitten ehkä niiden keskinäisellä järjestyksellä...), koska lopuksi leivän kansi laitetaan kuitenkin päälle. Mitäh? Ette kai te syö niitä puolikkaina leipinä!?! Se pitää laittaa niinkuin se oli: yksi kokonainen leipä ja välissä täytteet! Noh, onhan niissä paloissa selkeäsi yläkansi ja alakansi eli niillä on orientaatio miten perin leipää oletettavasti lopuksi pidetään (reiät ylöspäin), niin kuin ne pussissakin aluksi ovat. Joten jossain mielessä voitanee väittää, että täytteilläkin näin on järjestys, mutta eihän se sieltä leivän välistä näy, jos maltillisesti laittaa. Sellaiset tursottavat juustot ja leikkeleet leivän välissä on kyllä ärsyttäviä syödä. Ne on leikeltävä leivän malliseksi ja vaikka sitten laitettava niin että nyt vaikka tulisi kaksikin juusto siivua jossain kohdin päällekkäin. Käsineen repii, jos ei siihen nyt halua veistä sotkea.

• Anonyymi kirjoitti:

Sampo teki ihan oikein. Se juusto pitää ne vihannekset paikallaan. Kinkkua ei tarvita, mutta jos se on pakko laittaa, niin alimmaiseksi. Luonnonlaki ja ainoa järkevä tapa kasata voikkari. ☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sampo teki ihan oikein. Se juusto pitää ne vihannekset paikallaan. Kinkkua ei tarvita, mutta jos se on pakko laittaa, niin alimmaiseksi. Luonnonlaki ja ainoa järkevä tapa kasata voikkari. ☝️

Itse laitan aina juuston alimmaiseksi, mutta tietysti ihan järkevä ajatus tuo että juusto pitää vihannekset paikoillaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse laitan aina juuston alimmaiseksi, mutta tietysti ihan järkevä ajatus tuo että juusto pitää vihannekset paikoillaan.

Ja voi laittaa uuniinkiin, niin mukavasti juusto sulaa päälle..no ei tietenkään salaattia ja kurkkua silloin..

• Anonyymi

Samaa syön kuin muulloinkin. Syön yleensäkin paljon samoja ruokia.

• Anonyymi

Olin laiska, kiuasmakkarat ja salaatti.

AsianVierestä

• Anonyymi

Pikkunaperot, eli voileipäkeksit, cream crackerit erilaisilla päällysteillä.
      Tai lämpimiä voileipiä uunissa tai mikrossa, uunissa tuollaiset rapeutuvat paremmin.

• Anonyymi

Minä koitan aina iltaisin syödä mahdollisimman paljon, kun eikös silloin ruoka "vaikuta" eniten. Näin ainakin jotkin laihdutuslegendat puhuu. Minä taas koitan nostaa painoa. Ei helvetti pysyvästi yli 70 kg pääse sitten mitenkään.

• Anonyymi

Kokonaisenergiansaanti ratkaisee. Mutta olisit tyytyväinen että vältät monet voimakkaasti lihomiseen liittyvät sairaudet. No ei välttämättä mut todennäköisemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokonaisenergiansaanti ratkaisee. Mutta olisit tyytyväinen että vältät monet voimakkaasti lihomiseen liittyvät sairaudet. No ei välttämättä mut todennäköisemmin.

Joskus teen niin että otan jonkun painavan asian vaa'alle mukaan, niin tulee korkeampi lukema. Sanon itselleni, että minä syön tämän sitten, niin ihan oikeahan tuo lukema on. Vaikkei se mukana oleva asia olisi syötävääkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      77
      778
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      144
      760
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      654
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      653
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      634
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      587
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      521
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      511
    10. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      506
    11. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      503
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      466
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      402
      452
    14. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      436
    15. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      76
      431
    16. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    17. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      394
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      36
      392
    19. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      390
    20. Mikä on toinen nimesi?

😊
      Ikävä
      28
      384
    Aihe