teetkö jotain parempaa kun on lauantai kuin arkena tekisit
Vastaukset 16
- Anonyymi
Kaurapuuroa ja näkkäriä. 😛
En, tein samaa eli kinkkujuustoruisleipä -voikkaria. Tuota en kyllä ymmärrä ollenkaan että mätetään päälliset väärinpäin ja vielä noin härskisti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ikuinen-leipakiista-tuleeko-juusto-vai-leikkele-ensin-sampo-kaulasen-tapa-sai-osan-suorastaan-ahdistuksen-partaalle/7904252#gs.dlbmyu- Anonyymi
Ensin pitää laittaa kinkku ja sitten juusto, koska päällimmäiseksi tulee kasvikset eikä niitä voi laittaa kinkun päälle.
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää laittaa kinkku ja sitten juusto, koska päällimmäiseksi tulee kasvikset eikä niitä voi laittaa kinkun päälle.
Ei vaan ensin tulee juusto ja sitten tulee kinkku ja sitten tulee kasvikset, hyvin selkeää.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei vaan ensin tulee juusto ja sitten tulee kinkku ja sitten tulee kasvikset, hyvin selkeää.
Ei missään nimessä, kasvikset maistuu pahalle jos kinkkua koskettavat. Siksi kasviksia ei voi syödä jos on pelkkä kinkku leivällä, pitää olla se juustokin.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä juusto eka ja mitä enemmän kasviksia sen parempi.
- Anonyymi
Kuin ruispaloja syö, niin eihän sillä pitäsi olla mitään väliä kummin perin päälliset laittaa (noh, jos on useampia päällisiä, niin sitten ehkä niiden keskinäisellä järjestyksellä...), koska lopuksi leivän kansi laitetaan kuitenkin päälle. Mitäh? Ette kai te syö niitä puolikkaina leipinä!?! Se pitää laittaa niinkuin se oli: yksi kokonainen leipä ja välissä täytteet! Noh, onhan niissä paloissa selkeäsi yläkansi ja alakansi eli niillä on orientaatio miten perin leipää oletettavasti lopuksi pidetään (reiät ylöspäin), niin kuin ne pussissakin aluksi ovat. Joten jossain mielessä voitanee väittää, että täytteilläkin näin on järjestys, mutta eihän se sieltä leivän välistä näy, jos maltillisesti laittaa. Sellaiset tursottavat juustot ja leikkeleet leivän välissä on kyllä ärsyttäviä syödä. Ne on leikeltävä leivän malliseksi ja vaikka sitten laitettava niin että nyt vaikka tulisi kaksikin juusto siivua jossain kohdin päällekkäin. Käsineen repii, jos ei siihen nyt halua veistä sotkea.
Anonyymi kirjoitti:
Sampo teki ihan oikein. Se juusto pitää ne vihannekset paikallaan. Kinkkua ei tarvita, mutta jos se on pakko laittaa, niin alimmaiseksi. Luonnonlaki ja ainoa järkevä tapa kasata voikkari. ☝️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sampo teki ihan oikein. Se juusto pitää ne vihannekset paikallaan. Kinkkua ei tarvita, mutta jos se on pakko laittaa, niin alimmaiseksi. Luonnonlaki ja ainoa järkevä tapa kasata voikkari. ☝️
Itse laitan aina juuston alimmaiseksi, mutta tietysti ihan järkevä ajatus tuo että juusto pitää vihannekset paikoillaan.
Anonyymi kirjoitti:
Itse laitan aina juuston alimmaiseksi, mutta tietysti ihan järkevä ajatus tuo että juusto pitää vihannekset paikoillaan.
Ja voi laittaa uuniinkiin, niin mukavasti juusto sulaa päälle..no ei tietenkään salaattia ja kurkkua silloin..
- Anonyymi
Samaa syön kuin muulloinkin. Syön yleensäkin paljon samoja ruokia.
- Anonyymi
Olin laiska, kiuasmakkarat ja salaatti.
AsianVierestä - Anonyymi
Pikkunaperot, eli voileipäkeksit, cream crackerit erilaisilla päällysteillä.
Tai lämpimiä voileipiä uunissa tai mikrossa, uunissa tuollaiset rapeutuvat paremmin. - Anonyymi
Minä koitan aina iltaisin syödä mahdollisimman paljon, kun eikös silloin ruoka "vaikuta" eniten. Näin ainakin jotkin laihdutuslegendat puhuu. Minä taas koitan nostaa painoa. Ei helvetti pysyvästi yli 70 kg pääse sitten mitenkään.
- Anonyymi
Kokonaisenergiansaanti ratkaisee. Mutta olisit tyytyväinen että vältät monet voimakkaasti lihomiseen liittyvät sairaudet. No ei välttämättä mut todennäköisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaisenergiansaanti ratkaisee. Mutta olisit tyytyväinen että vältät monet voimakkaasti lihomiseen liittyvät sairaudet. No ei välttämättä mut todennäköisemmin.
Joskus teen niin että otan jonkun painavan asian vaa'alle mukaan, niin tulee korkeampi lukema. Sanon itselleni, että minä syön tämän sitten, niin ihan oikeahan tuo lukema on. Vaikkei se mukana oleva asia olisi syötävääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77778Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?144760- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44587
- 31521
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20503- 6466
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee402452- 30436
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭76431Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39394- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390- 28384