Oletteko huomanneet että palstan rekkautuneista muutamat kuvittelevat omistavansa palstan ja savustavat ulos kaikki jotka yrittävät toimia fiksusti eivätkä kumarra heitä ? Eikö heillä ole vaikutusvaltaa missään muualla kuin tällä heidän hiekkalaatikollaan? Mitä paremmin heitä vastaan argumentoi sen enemmän heitä pelottaa. Säälittäviä. "Hennot teiniviikset halkoo yötä..."
Palstan kanttikset
129
192
Vastaukset
Miten minusta tuntuu että aloitus on taas jonkinlaista panettelua "fiksukirjoittajat vastaan rekkautuneet käyttäjät"?
(suomi24-käyttäjistä on muuten 1,7 rekkautunutta kirjoittajaa)
Onko ilmiö siis haitallinen vai onko kyse yksittäisistä asioista?
Milloin kirjoittajan on oikeus puolusta itseään ja milloin ei?
Kuka on savustettu ulos ja kenen toimesta?Disse kirjoitti:
Katos, Ellu. :oD Kuin tilauksesta. :oD
Kuis revittää?Mitä? Tilasitko? :-D
Joo, ihan hyvin. Yritän toipua kaameasta työputkestä yövuoroineen. Heräsin tänään jotain seitsemän jälkeen illalla. On hiukka pöntelö olotila. No nyt menee se viimeinenkin rytmi piloille, perskules sentään. Taas.
Kuis itse?
No, mitäs sanot palstan aloitukseen? Kuulutko ryhmään säälittävät?elisakettu kirjoitti:
Mitä? Tilasitko? :-D
Joo, ihan hyvin. Yritän toipua kaameasta työputkestä yövuoroineen. Heräsin tänään jotain seitsemän jälkeen illalla. On hiukka pöntelö olotila. No nyt menee se viimeinenkin rytmi piloille, perskules sentään. Taas.
Kuis itse?
No, mitäs sanot palstan aloitukseen? Kuulutko ryhmään säälittävät?Joo, tilasin... Kysyttiin mitä kaipaan palstalle, niin muummoassa vilauksen sinusta. :oD
No voi perskeles... hurjaa touhua... no jospa palstalta saa sellaisen hurjan unettavan sysäyksen ja kuorsaat tunnin päästä aamuun asti. :oD
Mitäs täsä... yövuoro ja sit vapaat... Kaikkea kivaa on saanut aikaiseksi syksymmällä taas. Jotenkin kiva touhuta jotain mikä ei edes näy vielä valmiina. :o)
Enpä koe itseäni kohtaan käytyä krittiikkiä uhkaksi... sitten jos joku sivun omistava taho vie oikeuden kirjoittaa tänne, voi alahuuli väristä. :oD Noi anomuumien uhriutumiset ei väräytä mitään...onhan niitä jo tässä vuosien saatossa nähty. :oD- Anonyymi
Sinkut-palsta ei tarkoita suomi24:n 1,7miljoonaa rekkautujaa, eihän?
Disse kirjoitti:
Joo, tilasin... Kysyttiin mitä kaipaan palstalle, niin muummoassa vilauksen sinusta. :oD
No voi perskeles... hurjaa touhua... no jospa palstalta saa sellaisen hurjan unettavan sysäyksen ja kuorsaat tunnin päästä aamuun asti. :oD
Mitäs täsä... yövuoro ja sit vapaat... Kaikkea kivaa on saanut aikaiseksi syksymmällä taas. Jotenkin kiva touhuta jotain mikä ei edes näy vielä valmiina. :o)
Enpä koe itseäni kohtaan käytyä krittiikkiä uhkaksi... sitten jos joku sivun omistava taho vie oikeuden kirjoittaa tänne, voi alahuuli väristä. :oD Noi anomuumien uhriutumiset ei väräytä mitään...onhan niitä jo tässä vuosien saatossa nähty. :oDOoo.... olen kaivattu. Wau!
Pahoin pelekkään. Mua ei aamurytmiin saa huijattua kuin väsyttämissodalla. Se on jotain ensi viikon puolivälissä sit ehkä. Ai, ja taas alkaa sit yöt.
Kyllä mä nyt vähän säälin itseäni :-D Mutta onneksi omistan tämän palstan. On jotain mistä olla ylpeä.
Senkin Touhu-Teppo. Siviilissä en ole saanut mitään aikaan. No yks veneen hakukeikka oli eilen. Ja laitoin jopa ruokaa (grillattavat uuniin). Ja kävin kaupassa. En pääse näillä hommilla oikein elvistelemään. Piti siksi päästä pätemään palstalle.Anonyymi kirjoitti:
Sinkut-palsta ei tarkoita suomi24:n 1,7miljoonaa rekkautujaa, eihän?
Noo tuskinpa niin. Mutta sinkut-palstalla on paljon rekattuja jäseniä, jotka eivät vain viitsi käyttää nimimerkkiään.
En tiedä miksi. Ehkä he häpeävät itseään. Vai mitä mieltä itse olet?- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Katos, Ellu. :oD Kuin tilauksesta. :oD
Kuis revittää?Kuinka ollakkaan...🙄
elisakettu kirjoitti:
Ooo.... olen kaivattu. Wau!
Pahoin pelekkään. Mua ei aamurytmiin saa huijattua kuin väsyttämissodalla. Se on jotain ensi viikon puolivälissä sit ehkä. Ai, ja taas alkaa sit yöt.
Kyllä mä nyt vähän säälin itseäni :-D Mutta onneksi omistan tämän palstan. On jotain mistä olla ylpeä.
Senkin Touhu-Teppo. Siviilissä en ole saanut mitään aikaan. No yks veneen hakukeikka oli eilen. Ja laitoin jopa ruokaa (grillattavat uuniin). Ja kävin kaupassa. En pääse näillä hommilla oikein elvistelemään. Piti siksi päästä pätemään palstalle.No onhan sinulla jokin sellainen kiva vetoava olemus, mitä kaipaa. :o)
No kuules...kyllä säkin joskus vaan putoot...:oD Vanhemmiten sitä ei enää tartte niin unta. Parempi olla murehtimatta siitä. :o)
Ainiin, sulla on omistussuhteissa sormesi pelissä, no onneks oon sun kanssa hyvää pataa, niin voin äihäillä täällä suhteilla vielä. :oD
No siis en mäkään mitään ihmeellistä... No auton pohjan sain laitettua ja pitkään roikkuneet käsijarruvaijerit ruuvasin kiinni. Sekä peräkärripistokkeelle hitsasin jämäkän kiinnikkeen suoraan koukkuun. Vähän puimalaa sain laitettua ja sit sukulaisille polttopuuhommia lomalla. Ei huono. Tänään juuri ennen sadetta nurtsi nurin.... ja pennuille ruoka ennen töihin tuloa... Joo, no nyt taas kulkee hommat. :oDAnonyymi kirjoitti:
Kuinka ollakkaan...🙄
Niinpä... eikös olekin ihanata!!!?? :oD Elluinen saapui kuinn tilauksesta kun vähän kaipailin jo toisessa aloituksessa... :oD
Disse kirjoitti:
No onhan sinulla jokin sellainen kiva vetoava olemus, mitä kaipaa. :o)
No kuules...kyllä säkin joskus vaan putoot...:oD Vanhemmiten sitä ei enää tartte niin unta. Parempi olla murehtimatta siitä. :o)
Ainiin, sulla on omistussuhteissa sormesi pelissä, no onneks oon sun kanssa hyvää pataa, niin voin äihäillä täällä suhteilla vielä. :oD
No siis en mäkään mitään ihmeellistä... No auton pohjan sain laitettua ja pitkään roikkuneet käsijarruvaijerit ruuvasin kiinni. Sekä peräkärripistokkeelle hitsasin jämäkän kiinnikkeen suoraan koukkuun. Vähän puimalaa sain laitettua ja sit sukulaisille polttopuuhommia lomalla. Ei huono. Tänään juuri ennen sadetta nurtsi nurin.... ja pennuille ruoka ennen töihin tuloa... Joo, no nyt taas kulkee hommat. :oDPitääkö tässä jo vanhuutta alkaa kaipaamaan? :-D Että pärjää vähemmillä unilla?
Passais mulle. Jäis vuorokaudessa enempi aikaa, vaikka mihin.
Ai niin, marjat ovat puolukoita vaille pakkasessa. Ei mahdu enää juuri mitään tohon torniin.
Olet saanut kamalasti tehtyä. Massasitko siis pohjan? Mulla oli tässä muutaman päivän vapaa maalla. Arvaa teinkö mitään? En tehnyt. No vähän myrkyttelin Pujiksen ohjeiden mukaan. Muuten meni ihan holtittomaksi touhuksi koko vapaat. Jos sit parin viikon päästä enemmän...
On tää päteminen muuten ihan kamala tauti. Mitenkähän siitä pääsisi eroon?- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niinpä... eikös olekin ihanata!!!?? :oD Elluinen saapui kuinn tilauksesta kun vähän kaipailin jo toisessa aloituksessa... :oD
Sun toinen nikki 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka ollakkaan...🙄
Dissellä on ryppyjä rakkaudessa wuppiksen ja janin kanssa. Joten nyt on enää jäljellä elisakettu kenen kanssa voi jatkaa paskasättäilyä palstalla.
elisakettu kirjoitti:
Pitääkö tässä jo vanhuutta alkaa kaipaamaan? :-D Että pärjää vähemmillä unilla?
Passais mulle. Jäis vuorokaudessa enempi aikaa, vaikka mihin.
Ai niin, marjat ovat puolukoita vaille pakkasessa. Ei mahdu enää juuri mitään tohon torniin.
Olet saanut kamalasti tehtyä. Massasitko siis pohjan? Mulla oli tässä muutaman päivän vapaa maalla. Arvaa teinkö mitään? En tehnyt. No vähän myrkyttelin Pujiksen ohjeiden mukaan. Muuten meni ihan holtittomaksi touhuksi koko vapaat. Jos sit parin viikon päästä enemmän...
On tää päteminen muuten ihan kamala tauti. Mitenkähän siitä pääsisi eroon?No monet stressaa unien puutteesta, mutta kuitenkaan eivät nuku.... kyllä se kuule nukuttaa sitten kun unta tarttee... Jos ahistaa liikaa eikä saa unta, niin sitten eri juttu...muuten ei kannata liikoja murehtia.. on sit nukkumati. :oD
No mulla ei oo marjoita huolta....meidän mutsi on ihan kaheli marjojen ja sienien kanssa...sillä on niitä aina liikaakin...aina koittaa tyrkyttää niitä joka kohdassa. :oD Eli sieltä saa jos tarttee.
Siis helmat vaan...siitä oli irronnut kiveniskusuojat ja ne roikkui irti....otin irti ne roikaleet ja laitoin uutta päälle..
Ainiin tää rekattujen päteminen ja aina oikeassa oleminen? Joo, ei tälle mitään enää tässä vaiheessa voi... Parantumatonta... Ihan kuule tehdään mitä tykätään ja päälle jopa saatetaan lällätellä... se on vaan kaikkien muitten hyväksyttävä, jos meinaa palstalla olla. No can do....Huomaan, että fiksukirjoittajat eivät ole vielä vastanneet asialliseen kommenttiini, kysymyksiini?
No?
Oliko tällä aloituksella arvonsa vai ei?Anonyymi kirjoitti:
Dissellä on ryppyjä rakkaudessa wuppiksen ja janin kanssa. Joten nyt on enää jäljellä elisakettu kenen kanssa voi jatkaa paskasättäilyä palstalla.
Kyllä väkisin on sen ikäisten kanssa ryppyjä mukana aina. :oD
Anonyymi kirjoitti:
Teeppä testi... laita peili lattialle....vedä housut kinttuun ja laske takapuoli siihen peiliä päin... näet itsekin ryppyjä. :oD
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Huomaan, että fiksukirjoittajat eivät ole vielä vastanneet asialliseen kommenttiini, kysymyksiini?
No?
Oliko tällä aloituksella arvonsa vai ei?Kukaan ei ehtinyt kun saman tien alkoi paskasätti Dissen kanssa. Ja luulen, että tässä vaiheessa ei ainuttakaan fiksua kirjoittajaa enää kiinnosta vastata sinun kommenttiisi.
Disse kirjoitti:
No monet stressaa unien puutteesta, mutta kuitenkaan eivät nuku.... kyllä se kuule nukuttaa sitten kun unta tarttee... Jos ahistaa liikaa eikä saa unta, niin sitten eri juttu...muuten ei kannata liikoja murehtia.. on sit nukkumati. :oD
No mulla ei oo marjoita huolta....meidän mutsi on ihan kaheli marjojen ja sienien kanssa...sillä on niitä aina liikaakin...aina koittaa tyrkyttää niitä joka kohdassa. :oD Eli sieltä saa jos tarttee.
Siis helmat vaan...siitä oli irronnut kiveniskusuojat ja ne roikkui irti....otin irti ne roikaleet ja laitoin uutta päälle..
Ainiin tää rekattujen päteminen ja aina oikeassa oleminen? Joo, ei tälle mitään enää tässä vaiheessa voi... Parantumatonta... Ihan kuule tehdään mitä tykätään ja päälle jopa saatetaan lällätellä... se on vaan kaikkien muitten hyväksyttävä, jos meinaa palstalla olla. No can do....Joku tuossa esitti väittämän, että sulla on ryppyjä rakkaudessa parin palstalaisen kanssa.
Mitäs tää homma nyt oikein on? Nyt kerrot elisatädille kaiken.
Minkähän takia musta tunuu, että joku yrittää syventää ryppyjä minun ja itsensä välille. Ja minä kun pyrin olemaan niin rakastettava. Pitäisiköhän alkaa olemaan ilkeäksi?
Minusta rakastaminen on paljon mukavampaa hommaa kuin vihaaminen.Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ehtinyt kun saman tien alkoi paskasätti Dissen kanssa. Ja luulen, että tässä vaiheessa ei ainuttakaan fiksua kirjoittajaa enää kiinnosta vastata sinun kommenttiisi.
No tämä aloitushan oli suunnattu meille, niinkö?
Toisten kommentointi ei koskaan ennnekään ole estänyt muita kommentoimasta. Ainoastaan silloin, kun on kiire lukea niiden toisten kommentteja.
Kyllä minun mielestäni asialliseen kysymyykseeni pitäisi vastata asiallisesti. Itse alat olla hieman siellä... asiattomuuden reunalla. Onko se fiksua?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
No tämä aloitushan oli suunnattu meille, niinkö?
Toisten kommentointi ei koskaan ennnekään ole estänyt muita kommentoimasta. Ainoastaan silloin, kun on kiire lukea niiden toisten kommentteja.
Kyllä minun mielestäni asialliseen kysymyykseeni pitäisi vastata asiallisesti. Itse alat olla hieman siellä... asiattomuuden reunalla. Onko se fiksua?Kerroin vaan miksi yksikään fiksu kirjoittaja ei ole kommentoinut sinulle ja tuskin tulee kommentoimaankaan. On sinun valinta mistä ja miten haluat keskustella. Haluatko mielipiteitä komment(e)istasi tai paskasättäilyä Dissen kanssa?
Toinen asia mikä todennäköisesti sinussa fiksuja kirjoittajissa häiritsee, on sinun opettajamainen tyyli täällä. Jos haluat asiallista ja fiksua keskustelua, sinun olisi syytä korjata tämä asia. elisakettu kirjoitti:
Joku tuossa esitti väittämän, että sulla on ryppyjä rakkaudessa parin palstalaisen kanssa.
Mitäs tää homma nyt oikein on? Nyt kerrot elisatädille kaiken.
Minkähän takia musta tunuu, että joku yrittää syventää ryppyjä minun ja itsensä välille. Ja minä kun pyrin olemaan niin rakastettava. Pitäisiköhän alkaa olemaan ilkeäksi?
Minusta rakastaminen on paljon mukavampaa hommaa kuin vihaaminen.Enpä itse tiedä siitä mitään. :oD Kummankin kanssa heitän jerryä yhä. Ja tänään luin yhden wuppiksen kommentin minusta ja olin vetää kahvit henkeen... :oD Olen kuulemma huippujätkä, melkein yhtä huippu kun hän, mutta Harmis kuulemma on persesuti. :oD
(pitää ymmärtää Wuppiksen huumoria, se on huikeaa... )
No ei kannata miettiä täällä kovin tarkkaan, että olisi vain joku... ja jos onkin, onko se oikeasti se jonka ilmiselvästi luulet olevan se kiusanhenki... täällä osaa jotkin selkeästi sotkea kunnolla ilmapiiriä...tai on oikeastaan spesialisoitunut sen pilaamiseen ja on siinä taitava... Äkkinäiset menee mukaan....Luulen, että siinä on jollakulla sellainen omanlainen vallantunteen haku, että saa ihmiset toraamaan keskenään...
Mukavammaksi ei aina voi sanoa rakastamistakaan... joskus olis helpompi vaan vihata...
Mietippäs, jos oikein rakastat jotakuta ja sitten menee poikki. Jossain vaiheessa etsit jopa syitä vihata häntä...olisi mielestään helpompi unohtaa... Ihmisen mieli tekee ihmeellisiä asioita, että tunteet muuttuisivat sopivammiksi itselle sietää...Anonyymi kirjoitti:
Kerroin vaan miksi yksikään fiksu kirjoittaja ei ole kommentoinut sinulle ja tuskin tulee kommentoimaankaan. On sinun valinta mistä ja miten haluat keskustella. Haluatko mielipiteitä komment(e)istasi tai paskasättäilyä Dissen kanssa?
Toinen asia mikä todennäköisesti sinussa fiksuja kirjoittajissa häiritsee, on sinun opettajamainen tyyli täällä. Jos haluat asiallista ja fiksua keskustelua, sinun olisi syytä korjata tämä asia.Esimerkkejä opettajamaisesta tyylistä?
Toi onkin vaikea nakki. Mistä tietää mitä pitää korjata, jos sitä ei esitetä asiallisesti. Ja esimerkein? En ole ollut tietoinen koko asiasta. Kukaan fiksuudessaan ei ole tullut ajatellaaksi asiaa.
Kyllä täällä mollata osataan. Ei sellaiseen pidä tuhlata aikaansa. Mutta rakentavaa kritiikkiä; kuka sitä osaa jakaa?
Toinen asia mikä mua mietityttää. Miten tämä ero fiksuihin ja muihin kirjoittajiin tehdään? Pitää olla esimerkkejä näistäkin.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Esimerkkejä opettajamaisesta tyylistä?
Toi onkin vaikea nakki. Mistä tietää mitä pitää korjata, jos sitä ei esitetä asiallisesti. Ja esimerkein? En ole ollut tietoinen koko asiasta. Kukaan fiksuudessaan ei ole tullut ajatellaaksi asiaa.
Kyllä täällä mollata osataan. Ei sellaiseen pidä tuhlata aikaansa. Mutta rakentavaa kritiikkiä; kuka sitä osaa jakaa?
Toinen asia mikä mua mietityttää. Miten tämä ero fiksuihin ja muihin kirjoittajiin tehdään? Pitää olla esimerkkejä näistäkin.Lue omat viestisi ulkopuolisen silmin jos kykenet siihen. Siinä on sinulle esimerkkejä riittävästi.
Disse kirjoitti:
Enpä itse tiedä siitä mitään. :oD Kummankin kanssa heitän jerryä yhä. Ja tänään luin yhden wuppiksen kommentin minusta ja olin vetää kahvit henkeen... :oD Olen kuulemma huippujätkä, melkein yhtä huippu kun hän, mutta Harmis kuulemma on persesuti. :oD
(pitää ymmärtää Wuppiksen huumoria, se on huikeaa... )
No ei kannata miettiä täällä kovin tarkkaan, että olisi vain joku... ja jos onkin, onko se oikeasti se jonka ilmiselvästi luulet olevan se kiusanhenki... täällä osaa jotkin selkeästi sotkea kunnolla ilmapiiriä...tai on oikeastaan spesialisoitunut sen pilaamiseen ja on siinä taitava... Äkkinäiset menee mukaan....Luulen, että siinä on jollakulla sellainen omanlainen vallantunteen haku, että saa ihmiset toraamaan keskenään...
Mukavammaksi ei aina voi sanoa rakastamistakaan... joskus olis helpompi vaan vihata...
Mietippäs, jos oikein rakastat jotakuta ja sitten menee poikki. Jossain vaiheessa etsit jopa syitä vihata häntä...olisi mielestään helpompi unohtaa... Ihmisen mieli tekee ihmeellisiä asioita, että tunteet muuttuisivat sopivammiksi itselle sietää...Mun mielestä sun keskinäinen kommunikointi noiden kirjoittajien kanssa on ilo seurata.
Olen oikeastaan kateellinen. Joillekin se on niin helppoa.... huumori, heti tiedetään mistä narusta seuraavaksi vedetään ja jatketaan. Ja kaikki ymmärtää toisiaan kybällä.
Sellainen onnistuu vain harvemmilla. Ehkä se onkin se juttu, mitä monet muutkin saattavat kadehtia toisissa. Välittömyys. Sosiaalisuus. Saman mielisyys. Mua ymmärretään ja ymmärrän muita.elisakettu kirjoitti:
Mun mielestä sun keskinäinen kommunikointi noiden kirjoittajien kanssa on ilo seurata.
Olen oikeastaan kateellinen. Joillekin se on niin helppoa.... huumori, heti tiedetään mistä narusta seuraavaksi vedetään ja jatketaan. Ja kaikki ymmärtää toisiaan kybällä.
Sellainen onnistuu vain harvemmilla. Ehkä se onkin se juttu, mitä monet muutkin saattavat kadehtia toisissa. Välittömyys. Sosiaalisuus. Saman mielisyys. Mua ymmärretään ja ymmärrän muita.No joittenkin kanssa juttu vaan luistaa... :o)
Niin... no eipä sitä voi opettaa... se kai tulee vaan luonnostaan? En osaa sanoa?
Mutta kyllähän säkin tulet monien kanssa juttuun... jopa niiden hankalimpien, kuten vaikkapa Pertti...monesti se on sun kanssa turissut. :o)Anonyymi kirjoitti:
Lue omat viestisi ulkopuolisen silmin jos kykenet siihen. Siinä on sinulle esimerkkejä riittävästi.
No kuule, en kykene. Enkä edes halua.
Esimerkkisi ei toimi, koska näen asiat aivan eri lailla.
Mun kommentoitni ei perustu opettamiseen. Se perustuu omiin mielipiteisiin ja näkemyksiin. Nähtävästi myös muiden keskustelijoiden, eikös?
Opettajat ovat pätevöityneet omalla sarallaan. Kunnioittavaa joukkoa. En kuitenkaan katso ansaitsevani moista titteliä. Jos joku lukee minun opettavan muita, niin pitää kysyä itseltään miksi? Ja miksi se ärsyttää?
Olen oma persoonani. Ja sekö pitäisi muokata joksikin muuksi? Vain siksi, että se ärsyttää jotakuta?
Ärsyttäähän muakin monet asiat. Ja saatan sanoakin niistä. En silti odota tai edes usko, että ihmiset muuttuisivat. Koska eivät he halua. Ei ainakaan toisten mieliksi.Disse kirjoitti:
No joittenkin kanssa juttu vaan luistaa... :o)
Niin... no eipä sitä voi opettaa... se kai tulee vaan luonnostaan? En osaa sanoa?
Mutta kyllähän säkin tulet monien kanssa juttuun... jopa niiden hankalimpien, kuten vaikkapa Pertti...monesti se on sun kanssa turissut. :o)No musta Pertti on okei. Ainakin silloin kun ei ala dissaamaan muita. Mulla ei ole tarvetta haastaa häntä, ehkä siksi.
Me ollaan erilaisia ihmisinä ja kommentoijina. Plus siihen päälle filikset ja sun muut. Siksi palstalaiset ovat eräänlainen rikkaus. IRL:ssä tulisi hulluksi moisen joukon kanssa :-D
Joillekin tuntuu olevan vain tarve tehdä toisista ihmisistä huonompia. Tekeekö se heistä muita parempia? Ei. Minusta se on pelkuruutta. Ei uskalleta kohdata ihmistä itsenään, vaan muokataan se ensin muuksi, Jotta saisi luvan ignooramiselle.
"Hyviä ihmisiä" "Pahoja ihmisiä"elisakettu kirjoitti:
No musta Pertti on okei. Ainakin silloin kun ei ala dissaamaan muita. Mulla ei ole tarvetta haastaa häntä, ehkä siksi.
Me ollaan erilaisia ihmisinä ja kommentoijina. Plus siihen päälle filikset ja sun muut. Siksi palstalaiset ovat eräänlainen rikkaus. IRL:ssä tulisi hulluksi moisen joukon kanssa :-D
Joillekin tuntuu olevan vain tarve tehdä toisista ihmisistä huonompia. Tekeekö se heistä muita parempia? Ei. Minusta se on pelkuruutta. Ei uskalleta kohdata ihmistä itsenään, vaan muokataan se ensin muuksi, Jotta saisi luvan ignooramiselle.
"Hyviä ihmisiä" "Pahoja ihmisiä"No moni ei näe monimuotoisuudessa etuja... Minustakin tänne sopii kaikenlaiset vipeltäjät... mitä usempia ja erilaisia, sen paremmat turinat. :o)
Mutta onhan niitäkin mukana siinä, jotka haluavat lytätä vaan muita...ylentää itsensä ja alentaa muita... Ja konstit on monet...
Sellaista tää on... eikä kai muutu...niin pitkään, kunnes täällä kirjoittaa muut kuin ihmiset. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ups.... jäin kiinni... :oD
Mikä on toinen😘😍😍?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on toinen😘😍😍?
No siis mähän kirjoitan työkseni näitä kaikkia rekattuja... Nyttenkin oon yövuorossa painanut hiton lailla näitä kirjoittaa.... :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No moni ei näe monimuotoisuudessa etuja... Minustakin tänne sopii kaikenlaiset vipeltäjät... mitä usempia ja erilaisia, sen paremmat turinat. :o)
Mutta onhan niitäkin mukana siinä, jotka haluavat lytätä vaan muita...ylentää itsensä ja alentaa muita... Ja konstit on monet...
Sellaista tää on... eikä kai muutu...niin pitkään, kunnes täällä kirjoittaa muut kuin ihmiset. :oDKirjoitin joskus jonkin aloituksen johon sinä vastasit jotain että "sääliksi käy naisia kun tuollaisiakin miehiä on jne...". Onneksi olen unohtanut sen mutta hyvin loukkaavaa se kuitenkin oli. Siinä mielessä jeesustelusi tuntuu vähän hölmöltä.
Disse kirjoitti:
No siis mähän kirjoitan työkseni näitä kaikkia rekattuja... Nyttenkin oon yövuorossa painanut hiton lailla näitä kirjoittaa.... :oD
No eihän sua sitten turhaan syytetä pätemisestä. Ja omistamisesta.
Oikeessa olivat pirulaiset.Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin joskus jonkin aloituksen johon sinä vastasit jotain että "sääliksi käy naisia kun tuollaisiakin miehiä on jne...". Onneksi olen unohtanut sen mutta hyvin loukkaavaa se kuitenkin oli. Siinä mielessä jeesustelusi tuntuu vähän hölmöltä.
No vähän paremmin saisit muistaa, että tuosta kukaan ottaa tolkkua...
Tiedätkö, että täällä saa monesta kirjoituksesta ihan toisenlaisen kuvan, mitä kirjoittaja on tarkoittanut.... Lisäksi kaikki oikeastaan puhuu vain omien kokemuksien kautta...olet luultavammin herättänyt minussa jotain, mikä on tuon pistänyt kirjoittamaan...
Aina voi koittaa selvittää asioita, eikä jäädä johonkin käsitykseen...mutta jos vaan suuttuu ja loukkaantuu, voi jäädä paljosta keskustelusta paitsi...Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin joskus jonkin aloituksen johon sinä vastasit jotain että "sääliksi käy naisia kun tuollaisiakin miehiä on jne...". Onneksi olen unohtanut sen mutta hyvin loukkaavaa se kuitenkin oli. Siinä mielessä jeesustelusi tuntuu vähän hölmöltä.
Jaha. Paha ottaa kantaa kun en tiedä asian ydintä.
Pahoittelen loukkaantumistasi. Jos esitän mieleipteeni, joskus se saattaa loukata. Se, että oliko se mielstäsi sitten epäoikeudenmukaiseksi luokiteltua, osaat vain itse vastata.
Minulta ei kukaan ole koskaan pyytänyt anteeksi, jos on pyrkinyt tahallisesti tai tahattomasti loukkaamaan. Tai vääristellyt totuutta.
Johtuukohan se siitä, että kuvittellaan minun olevan sen ulkopuolella? En ansaitse sitä? Se on oikeutettua?Disse kirjoitti:
Tiedätkö, että täällä saa monesta kirjoituksesta ihan toisenlaisen kuvan, mitä kirjoittaja on tarkoittanut.... Lisäksi kaikki oikeastaan puhuu vain omien kokemuksien kautta...olet luultavammin herättänyt minussa jotain, mikä on tuon pistänyt kirjoittamaan...
Aina voi koittaa selvittää asioita, eikä jäädä johonkin käsitykseen...mutta jos vaan suuttuu ja loukkaantuu, voi jäädä paljosta keskustelusta paitsi...Mjoo. Asioita olisi hyvä pyytää täsmentämään, tarkentamaan.
Tehdään usein liian helposti pikaisia päätelmiä ja oletuksia.elisakettu kirjoitti:
No eihän sua sitten turhaan syytetä pätemisestä. Ja omistamisesta.
Oikeessa olivat pirulaiset.Niin, säkin oot oikeastaan mun käsialaa...
Mutta kummallisinta on kirjoittaa sinuna tälle disselle sähköpostia.... sitä mä vähän oon miettinyt, että onkohan turhaa touhua?Disse kirjoitti:
Niin, säkin oot oikeastaan mun käsialaa...
Mutta kummallisinta on kirjoittaa sinuna tälle disselle sähköpostia.... sitä mä vähän oon miettinyt, että onkohan turhaa touhua?Niin mut sä saat yksin syyt niskoillesi. Hähä.
Joo, tuo alkaa jo olla aika omituista. Mutta vielä omituisempaa varmaan on, jos yllättyy lukemastaan.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Aina voi koittaa selvittää asioita, eikä jäädä johonkin käsitykseen...mutta jos vaan suuttuu ja loukkaantuu, voi jäädä paljosta keskustelusta paitsi...Aikamoinen zen-mestari saa olla jos vielä sen jälkeen alkaa kyselemään tarkennuksia. Mutta voi toki olla että olet erehtymätön mestari ja ehkä olet paras ihminen joka koskaan on syntynyt tähän maailmaan. Olet vain niin uskomattoman täydellinen että sitä on vaikea ymmärtää. Hallitset kaiken, keskustelut, tunteet ja kaikki työt. Pakko on vaan nöyrtyä kun kohtaa tuollaisen sokaisevan kirkkauden.
elisakettu kirjoitti:
Mjoo. Asioita olisi hyvä pyytää täsmentämään, tarkentamaan.
Tehdään usein liian helposti pikaisia päätelmiä ja oletuksia.No näinpä....lisäksi itse ainakin huomaan, että omalla mielialalla on väliä, mitä tulee kirjoitettua... Ja sama pätee taatusti muihinkin.
Meitä rekattuja on vaan niin helppo maalittaa siinä verraten anonyymeihin...he kantavat ryhmänä vastuun, vaikka joku allekirjoittaisikin jonkun kommentin...
Mutta nää on näitä taas...Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen zen-mestari saa olla jos vielä sen jälkeen alkaa kyselemään tarkennuksia. Mutta voi toki olla että olet erehtymätön mestari ja ehkä olet paras ihminen joka koskaan on syntynyt tähän maailmaan. Olet vain niin uskomattoman täydellinen että sitä on vaikea ymmärtää. Hallitset kaiken, keskustelut, tunteet ja kaikki työt. Pakko on vaan nöyrtyä kun kohtaa tuollaisen sokaisevan kirkkauden.
Ei kukaan ole tuollainen.
Tarkennuksia, kyllä. Tuntuuko se kivalle? No ei vittu tunnu. Tuntuu kuin joutuisi nöyrtymään. Mutta mitä pahaa siinä on? Mitä menettää?
Mulla on ainakin sellainen kuti, että juuri siksi olen oppinut paremmin sietämään omaa epätäydellisyyttäni. Koska sellainen minä olen, mutta epätäydellisenäkin riittävän suuri ja kaunis ollakseni minä. Mutta uskallan olla myös eri mieltä. Ei toinen aina automaattisesti ole oikeassa ja itse väärässä. Oikean ja väärän eron voi opetella tuntemaan nimenomaan vertailujen kautta.elisakettu kirjoitti:
Niin mut sä saat yksin syyt niskoillesi. Hähä.
Joo, tuo alkaa jo olla aika omituista. Mutta vielä omituisempaa varmaan on, jos yllättyy lukemastaan.Joo, no saan tuntuvan korvauksen kivusta ja särystä. :oD
No siinäpä se onkin...aina intoudun kun saan sulta postia... :oD
Muuten...mietin, että voisin sit vissiin kirjoittaa sinuna paljon sellaista vähemmän rankan kuuloista tekstiä...vaikka että miehen kanssa vaan tsillaillaan ja ollaan mökillä, kalassa ja matkoilla... eikä mitään pikkuriikkistäkään stressiä...kunnon kukkahattuistätin elämää... :oDAnonyymi kirjoitti:
Aikamoinen zen-mestari saa olla jos vielä sen jälkeen alkaa kyselemään tarkennuksia. Mutta voi toki olla että olet erehtymätön mestari ja ehkä olet paras ihminen joka koskaan on syntynyt tähän maailmaan. Olet vain niin uskomattoman täydellinen että sitä on vaikea ymmärtää. Hallitset kaiken, keskustelut, tunteet ja kaikki työt. Pakko on vaan nöyrtyä kun kohtaa tuollaisen sokaisevan kirkkauden.
No jos sä löysit mun kommentista jotain tuollaista kipua tuottavaa, niin olisi kannattanut katsoa mitä se on... Mä oon kuitenkin vaan ihan ulkopuolinen kommentoija täällä... Se mitä sulle tapahtuu, on sua... Ei liity mitenkään minuun, muuta kuin että herätin sussa jotain kommentillani.
Ihan tavallinen jannu mä oon.... :o)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä? elisaketun kirjoitukset ovat oikein hyviä ja fiksuja. En useinkaan kommentoi, koska olen usein samaa mieltä. Silti luen niitä mielelläni. Tyyli ei todellakaan ole negatiivisessa mielessä (eikä juuri muutenkaan) opettajamainen.
Minun villi, kieli poskessa heitetty veikkaukseni on, että kommentissasi yhdistyy huonohko mieliala ja naisvihamielinen suuntautuneisuus. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No jos sä löysit mun kommentista jotain tuollaista kipua tuottavaa, niin olisi kannattanut katsoa mitä se on... Mä oon kuitenkin vaan ihan ulkopuolinen kommentoija täällä... Se mitä sulle tapahtuu, on sua... Ei liity mitenkään minuun, muuta kuin että herätin sussa jotain kommentillani.
Ihan tavallinen jannu mä oon.... :o)Ei kai se nyt ihan tavallista ole että joku osaa noin hyvin käsitellä tunteitaan? Ei minusta ainakaan olisi siihen koska sorrun usein moniin tunneloukkuihin ja jään niihin kiinni.
Disse kirjoitti:
Joo, no saan tuntuvan korvauksen kivusta ja särystä. :oD
No siinäpä se onkin...aina intoudun kun saan sulta postia... :oD
Muuten...mietin, että voisin sit vissiin kirjoittaa sinuna paljon sellaista vähemmän rankan kuuloista tekstiä...vaikka että miehen kanssa vaan tsillaillaan ja ollaan mökillä, kalassa ja matkoilla... eikä mitään pikkuriikkistäkään stressiä...kunnon kukkahattuistätin elämää... :oDMä menettäisin (eiku elisakettu menettäisi) katu-uskottavuutensa jos elämä olisi pelkästään ruusuilla tanssimista.
Kalaan? Ei tässä olla mihkään kalaankaan päästy, koko hatun kesänä.
Eikä matkoillekaan.... ei nyt, ensi vuonna eikä ikinä... (: perkuleen covidi....
elisakettu voi kuulostaa tädille, mutta ei se mikään kukkahattutäti ole. Et muuten kirjoittelisi niitä juttuja itsellesi sp:ssa mitä ek kirjoittaa.elisakettu kirjoitti:
Mä menettäisin (eiku elisakettu menettäisi) katu-uskottavuutensa jos elämä olisi pelkästään ruusuilla tanssimista.
Kalaan? Ei tässä olla mihkään kalaankaan päästy, koko hatun kesänä.
Eikä matkoillekaan.... ei nyt, ensi vuonna eikä ikinä... (: perkuleen covidi....
elisakettu voi kuulostaa tädille, mutta ei se mikään kukkahattutäti ole. Et muuten kirjoittelisi niitä juttuja itsellesi sp:ssa mitä ek kirjoittaa.No ei se olekaan, mutta mä voisin oikeastaan kirjoittaa siitä sellaisen lässyn elostelijan, mikä elää vaan niin rennosti ja zillisti.. :oD
No siis tietty säpot on ihan muuta toista....sehän on privaa. :oD Sinne voisin laittaakin kunnon paljastuksia sulta tulemaan. :oDAnonyymi kirjoitti:
Ei kai se nyt ihan tavallista ole että joku osaa noin hyvin käsitellä tunteitaan? Ei minusta ainakaan olisi siihen koska sorrun usein moniin tunneloukkuihin ja jään niihin kiinni.
Kommentti oli Disselle mutta haluun kommnetoida silti tähän.
Tunneloukoissa me kaikki tai ainakin suurin osa ollaan. Ainakin jossain vaiheessa elämää.
Olen itse elänyt sellaissa kuonissa, että kermat pois ja hapanta piimää päälle.
Olen joutunut opettelemaan niistä pois. Tulkinnut tunteitani, miettinyt syitä niihin, joutunut kohtaamaan itseni. Ihan vittu perseestä. Mutta oppinut niitä sittemmin myös hallitsemaan niitä ja lakkaamaan syyttelemästä muita ja itseäni koko ajan epäonnistumisistani ja tunnereaktioistani.
Onko helppoa? Ei. Onko nopeaa? Ei.
Hyötyykö? Kyllä.
Mulla menee nyt paremmin.
Tämä ei ole neuvo, mutta kehoitus, oikeastaan hajatelma. Tutustu itseesi.Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se nyt ihan tavallista ole että joku osaa noin hyvin käsitellä tunteitaan? Ei minusta ainakaan olisi siihen koska sorrun usein moniin tunneloukkuihin ja jään niihin kiinni.
No en mä siis käsittele tunteita, vaan tutustun niihin ja tutkailen mitkä niihin vaikuttaa mitenkin jne... tunteet tulee ja menee...
Kyllä monikin ihan tavallinen ihminen niitten kanssa osaa aina vaan paremmin tulla toimeen.
Mutta muistahan sekin, etten minä tänne kaikkea elämästäni kerro... tää palstamaailma on aikapitkälti jokaisen kohdalla sellainen ulkokullattu pinta vaan... Kyllä sitä tunnesolmuja on kaikilla...Disse kirjoitti:
No ei se olekaan, mutta mä voisin oikeastaan kirjoittaa siitä sellaisen lässyn elostelijan, mikä elää vaan niin rennosti ja zillisti.. :oD
No siis tietty säpot on ihan muuta toista....sehän on privaa. :oD Sinne voisin laittaakin kunnon paljastuksia sulta tulemaan. :oDElostelija? Elostelija! :-D
Ai vattu nyt mä ratkeen.... Mulla olis paljonkin paljastuksia tuohon, mutta ei sitä nyt kaikkea kehtaa ilmituoda.
ek on kiltti tyttö. Ihminen ek:n takana ei välttämättä olekaan. Mitä se on, ei kukaan tiedä :-D- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kommentti oli Disselle mutta haluun kommnetoida silti tähän.
Tunneloukoissa me kaikki tai ainakin suurin osa ollaan. Ainakin jossain vaiheessa elämää.
Olen itse elänyt sellaissa kuonissa, että kermat pois ja hapanta piimää päälle.
Olen joutunut opettelemaan niistä pois. Tulkinnut tunteitani, miettinyt syitä niihin, joutunut kohtaamaan itseni. Ihan vittu perseestä. Mutta oppinut niitä sittemmin myös hallitsemaan niitä ja lakkaamaan syyttelemästä muita ja itseäni koko ajan epäonnistumisistani ja tunnereaktioistani.
Onko helppoa? Ei. Onko nopeaa? Ei.
Hyötyykö? Kyllä.
Mulla menee nyt paremmin.
Tämä ei ole neuvo, mutta kehoitus, oikeastaan hajatelma. Tutustu itseesi.Eli tämä vakikirjoittelijoiden halu opastaa muita on sitä että on vasta juuri itse oivaltanut jotain? Ei sen kummempaa viisautta? Mitä jos joku toinen on jo keksinyt samat asiat aiemmin - tungette vaan samaa lääkettä kaikille suun täyteen kun ette muustakaan tiedä?
elisakettu kirjoitti:
Elostelija? Elostelija! :-D
Ai vattu nyt mä ratkeen.... Mulla olis paljonkin paljastuksia tuohon, mutta ei sitä nyt kaikkea kehtaa ilmituoda.
ek on kiltti tyttö. Ihminen ek:n takana ei välttämättä olekaan. Mitä se on, ei kukaan tiedä :-DNo elostelija, sellainen hymy suussa kulkeva ikuinen rauha...vissiin levitoi itsensä paikasta toiseen. :oD
No tietty mä sinne säpoon pistänkin kaikkea roisia..... :oDAnonyymi kirjoitti:
Eli tämä vakikirjoittelijoiden halu opastaa muita on sitä että on vasta juuri itse oivaltanut jotain? Ei sen kummempaa viisautta? Mitä jos joku toinen on jo keksinyt samat asiat aiemmin - tungette vaan samaa lääkettä kaikille suun täyteen kun ette muustakaan tiedä?
En ota vastuuta muiden sanomisistasi. Älä työnnä sanoja suuhuni. Opettele kommentoimaan asiallisesti henkilölle itselleen.
Mitähän tähän nyt vastata?
No, itse kirjoitan, milta tuntuu. En minä tiedä enkä voi tietää toisen elämästä sen enempää, mitä hän juuri ilmaisuust. Siltä pohjalta lähdetään. Ja kyllä, sillä omalla kokemuksella siihen vastataan. Se mikä tiedetään, tosiaan.
Mitä sen enempää voisi tehdäkään?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
En ota vastuuta muiden sanomisistasi. Älä työnnä sanoja suuhuni. Opettele kommentoimaan asiallisesti henkilölle itselleen.
Mitähän tähän nyt vastata?
No, itse kirjoitan, milta tuntuu. En minä tiedä enkä voi tietää toisen elämästä sen enempää, mitä hän juuri ilmaisuust. Siltä pohjalta lähdetään. Ja kyllä, sillä omalla kokemuksella siihen vastataan. Se mikä tiedetään, tosiaan.
Mitä sen enempää voisi tehdäkään?Ehkä sinä kuitenkin ensin otit sanoja toisen suusta ja nyt ne ei enää kelpaakaan sinulle?
Disse kirjoitti:
No elostelija, sellainen hymy suussa kulkeva ikuinen rauha...vissiin levitoi itsensä paikasta toiseen. :oD
No tietty mä sinne säpoon pistänkin kaikkea roisia..... :oDLevitoiva elostelija; love-peace-and rockn roll.
Joo.Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä? elisaketun kirjoitukset ovat oikein hyviä ja fiksuja. En useinkaan kommentoi, koska olen usein samaa mieltä. Silti luen niitä mielelläni. Tyyli ei todellakaan ole negatiivisessa mielessä (eikä juuri muutenkaan) opettajamainen.
Minun villi, kieli poskessa heitetty veikkaukseni on, että kommentissasi yhdistyy huonohko mieliala ja naisvihamielinen suuntautuneisuus.Kiitos.
Mun villi veikkaus on se, että mun olisi kannattanut jäädä masentuneeksi lopun elämäni. Nythän minä menin vaan pilaamaan itseni. Siltähän nämä kirjoitukset näyttävät.Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinä kuitenkin ensin otit sanoja toisen suusta ja nyt ne ei enää kelpaakaan sinulle?
En taida ymmärtää kommenttiasi.
Ehkäpä täsmentäisit?elisakettu kirjoitti:
Levitoiva elostelija; love-peace-and rockn roll.
Joo.Juuri niin.... :o)
-ojentaa violetit aurinkorillit-- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
En taida ymmärtää kommenttiasi.
Ehkäpä täsmentäisit?"Kommentti oli Disselle mutta haluun kommnetoida silti tähän."
Tuostahan se kone lähti käyntiin...nytkö se jo yskii? Disse kirjoitti:
Juuri niin.... :o)
-ojentaa violetit aurinkorillit-"Kiitos"
Onhan niissä vihreet pokat?
On! Jess! Nää sopii mulle täydellisesti.Anonyymi kirjoitti:
"Kommentti oli Disselle mutta haluun kommnetoida silti tähän."
Tuostahan se kone lähti käyntiin...nytkö se jo yskii?No perkele kun halusin kommentoida siihen silti. Johan minä sen siihen heti alkuun kirjoitin.
elisakettu kirjoitti:
"Kiitos"
Onhan niissä vihreet pokat?
On! Jess! Nää sopii mulle täydellisesti.Tietty vihreet.... Tai toinen vaihtoehto ois ollut oranssit, mutta oli minusta liian äitelät.... :oD
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
No perkele kun halusin kommentoida siihen silti. Johan minä sen siihen heti alkuun kirjoitin.
Et siis ota sen kummemmin vastuuta loppukirjoituksesta tai edes kommentoi siihen? Se oli "oikeudet pidätetään ja vastuusta paetaan" tyyppinen ratkaisu? Olette te vakikirjoittelijat melkoisia mestareita. Ei tällainen amatööri osaisi tuollaista. Aion kyllä jatkossakin ottaa teiltä oppia jos sitä vaan edullisesti on saatavilla.
Disse kirjoitti:
Tietty vihreet.... Tai toinen vaihtoehto ois ollut oranssit, mutta oli minusta liian äitelät.... :oD
Oranssit linssit on päheet. Mutta ruskeilla tai mustilla pokilla.
"vaihtarit"
Ei ku anna ne takaisin. Ahneena paskiaisena pidän molemmat.Anonyymi kirjoitti:
Et siis ota sen kummemmin vastuuta loppukirjoituksesta tai edes kommentoi siihen? Se oli "oikeudet pidätetään ja vastuusta paetaan" tyyppinen ratkaisu? Olette te vakikirjoittelijat melkoisia mestareita. Ei tällainen amatööri osaisi tuollaista. Aion kyllä jatkossakin ottaa teiltä oppia jos sitä vaan edullisesti on saatavilla.
Mikä loppukirjoitus? Enks mä ole kommentoinut johonkin?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mikä loppukirjoitus? Enks mä ole kommentoinut johonkin?
Annoit kovasti elämänohjeita hölmömmille. Voi toki olla että en vaan vielä ymmärtänyt koko syvällistä sanomaa ja siksi tiedustelin niiden taustaa. Mutta en epäile etteikö ne olisi hyvin syvällisiä viisauksia koska ne on tulleet rekisteröityneen kirjoittajan kynästä.
elisakettu kirjoitti:
Oranssit linssit on päheet. Mutta ruskeilla tai mustilla pokilla.
"vaihtarit"
Ei ku anna ne takaisin. Ahneena paskiaisena pidän molemmat.Heh.... joo, nää sopii sulle paremmin molemmat. :oD
Mäpä kuule jatkan sinuna ja muina kirjoittelijoina, mutta pistän tään Dissen niinkuin unille... se kato saa sunnuntailisät ja vielä vetää pokkana sikeitä töissään.... aika possu ukko. :oD
Öitä siis....- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mun mielestä sun keskinäinen kommunikointi noiden kirjoittajien kanssa on ilo seurata.
Sellainen onnistuu vain harvemmilla. Ehkä se onkin se juttu, mitä monet muutkin saattavat kadehtia toisissa. Välittömyys. Sosiaalisuus. Saman mielisyys. Mua ymmärretään ja ymmärrän muita.Ai jeesus miten läpinäkyvää 🤣Yrittäkää nyt edes🤣
Anonyymi kirjoitti:
Annoit kovasti elämänohjeita hölmömmille. Voi toki olla että en vaan vielä ymmärtänyt koko syvällistä sanomaa ja siksi tiedustelin niiden taustaa. Mutta en epäile etteikö ne olisi hyvin syvällisiä viisauksia koska ne on tulleet rekisteröityneen kirjoittajan kynästä.
Mun on vaikea päätellä mikä sua ärsyttää tai ahdistaa. Jotenkin se tuntuu nyt liittyvän minuun.
Koska et itse halua keskustella asiasta, en voi mitään.Disse kirjoitti:
Heh.... joo, nää sopii sulle paremmin molemmat. :oD
Mäpä kuule jatkan sinuna ja muina kirjoittelijoina, mutta pistän tään Dissen niinkuin unille... se kato saa sunnuntailisät ja vielä vetää pokkana sikeitä töissään.... aika possu ukko. :oD
Öitä siis....Öitä, senkin possu :) Kauniita unia kaveri.
Ai niin, kiitos. Sana jota harvemmin muistaa :)Anonyymi kirjoitti:
Ai jeesus miten läpinäkyvää 🤣Yrittäkää nyt edes🤣
Vituttaako kun kommenttejasi ei millään muotoa voi sanoa ilolla seurattavaksi?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mun on vaikea päätellä mikä sua ärsyttää tai ahdistaa. Jotenkin se tuntuu nyt liittyvän minuun.
Koska et itse halua keskustella asiasta, en voi mitään.Mielelläni tarkennan. Kysyin näin:
Eli tämä vakikirjoittelijoiden halu opastaa muita on sitä että on vasta juuri itse oivaltanut jotain? Ei sen kummempaa viisautta? Mitä jos joku toinen on jo keksinyt samat asiat aiemmin - tungette vaan samaa lääkettä kaikille suun täyteen kun ette muustakaan tiedä?
Tähän en saanut mitään tolkullista vastausta mutta vielähän sitä ehtii. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No en mä siis käsittele tunteita, vaan tutustun niihin ja tutkailen mitkä niihin vaikuttaa mitenkin jne... tunteet tulee ja menee...
Kyllä monikin ihan tavallinen ihminen niitten kanssa osaa aina vaan paremmin tulla toimeen.
Mutta muistahan sekin, etten minä tänne kaikkea elämästäni kerro... tää palstamaailma on aikapitkälti jokaisen kohdalla sellainen ulkokullattu pinta vaan... Kyllä sitä tunnesolmuja on kaikilla...Mikä tekopyhä jeesustelija!!! Jossain aloituksessa vedottiin ettei jokaista aloitusta tarttis tulla sotkemaan ja miten vastasitkaan...
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Vituttaako kun kommenttejasi ei millään muotoa voi sanoa ilolla seurattavaksi?
Mä kuule skippaan sun yksinpuhelut☝️
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni tarkennan. Kysyin näin:
Tähän en saanut mitään tolkullista vastausta mutta vielähän sitä ehtii.Vastasin näin
"No, itse kirjoitan, milta tuntuu. En minä tiedä enkä voi tietää toisen elämästä sen enempää, mitä hän juuri ilmaisuust. Siltä pohjalta lähdetään. Ja kyllä, sillä omalla kokemuksella siihen vastataan. Se mikä tiedetään, tosiaan.
Mitä sen enempää voisi tehdäkään?"
En osaa vastata siihen, mitä muiden opastamishalu on. Jokainen vastaa itsestään. Itse kommentoin sillä fiiliksellä miltä tuntuu, sillä hetkellä. Ei kyse ole viisauksista, vaan elämästä, kokemuksista, näkemyksistä ja tunteista. Ehkä oletuksista. Mutta onko se sen kummempaa kuin kenelläkään toisella kirjoittajalla. Vai pitäisikö olla? Mitä sen pitäisi olla?Anonyymi kirjoitti:
Mä kuule skippaan sun yksinpuhelut☝️
Ole hyvä. Sittenhän sulla ei ole enää oikein varaa arvostellakaan minua tai nimimerkkiäni, kommenteistani puhumattakaan.
Sulla on siihen sentään mahdollisuus.
Minä sen sijaan seuraan innolla, mitä täällä kirjoitellaan. Riippuen mitä ehdin milloinkin.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Vastasin näin
"No, itse kirjoitan, milta tuntuu. En minä tiedä enkä voi tietää toisen elämästä sen enempää, mitä hän juuri ilmaisuust. Siltä pohjalta lähdetään. Ja kyllä, sillä omalla kokemuksella siihen vastataan. Se mikä tiedetään, tosiaan.
Mitä sen enempää voisi tehdäkään?"
En osaa vastata siihen, mitä muiden opastamishalu on. Jokainen vastaa itsestään. Itse kommentoin sillä fiiliksellä miltä tuntuu, sillä hetkellä. Ei kyse ole viisauksista, vaan elämästä, kokemuksista, näkemyksistä ja tunteista. Ehkä oletuksista. Mutta onko se sen kummempaa kuin kenelläkään toisella kirjoittajalla. Vai pitäisikö olla? Mitä sen pitäisi olla?Kyllä te viisaat rekisteröityneet kirjoittajat vähän siihen sävyyn kirjoitatte että opastatte tyhmempiä elämän tiellä hieman alkuun ja sitten heittelette yläfemmoja keskenänne kun alempiarvoiset surkimukset on saatu oikealle tolalle.
Vaikuttaa siltä että olette oikeasti oivaltaneet jotain mitä anonyymit eivät ole koskaan käsittättäneet. Jokin oivallus kenties? Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te viisaat rekisteröityneet kirjoittajat vähän siihen sävyyn kirjoitatte että opastatte tyhmempiä elämän tiellä hieman alkuun ja sitten heittelette yläfemmoja keskenänne kun alempiarvoiset surkimukset on saatu oikealle tolalle.
Vaikuttaa siltä että olette oikeasti oivaltaneet jotain mitä anonyymit eivät ole koskaan käsittättäneet. Jokin oivallus kenties?Aikamoista oletusta tuossa liituilit.
Miksi haluat uskotella itsellesi tai muille moista, niin enpä osaa tuohon vastata.
Miksi sulle on niin tärkeää pitää kuilua rekisteröityjen ja anonyymien kirjoittajien välillä?
Eihän toinen -kukaan- kirjoittaja ole toiselle uhka.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Aikamoista oletusta tuossa liituilit.
Miksi haluat uskotella itsellesi tai muille moista, niin enpä osaa tuohon vastata.
Miksi sulle on niin tärkeää pitää kuilua rekisteröityjen ja anonyymien kirjoittajien välillä?
Eihän toinen -kukaan- kirjoittaja ole toiselle uhka.Ei kai kukaan ole uhka mutta toki moni haluaisi saada hieman teidän viisautta itselleen. Olette kuin Olympos -vuoren jumalat tai Delfoin oraakkelit. Jos tyhmä sinkku haluaa saada opastusta elämän tiellä niin teiltä sitä varmasti löytyy. Osaatte aina kertoa kaiken juuri oikein ja lisäksi vielä keskenänne syvennätte jumalallista keskusteluanne niin että sitä eivät kuolevaiset edes ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan ole uhka mutta toki moni haluaisi saada hieman teidän viisautta itselleen. Olette kuin Olympos -vuoren jumalat tai Delfoin oraakkelit. Jos tyhmä sinkku haluaa saada opastusta elämän tiellä niin teiltä sitä varmasti löytyy. Osaatte aina kertoa kaiken juuri oikein ja lisäksi vielä keskenänne syvennätte jumalallista keskusteluanne niin että sitä eivät kuolevaiset edes ymmärrä.
Haluat istuttaa minut tuohon muottiin?
Miksi ihmeessä?
Minäpä kuule sanoudun irti tuosta mallistasi.
Miksi haluat tehdä kuilua rekisteröiyneiden ja anonyymien kirjoittajien välille? Koska eihän tässä ilmiselvästi mistään muusta ole kysymys. Samaan hengenvetoon hammastellaan palstan rekisteröityneitä kirjoittajia.
Agenda on outo.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Haluat istuttaa minut tuohon muottiin?
Miksi ihmeessä?
Minäpä kuule sanoudun irti tuosta mallistasi.
Miksi haluat tehdä kuilua rekisteröiyneiden ja anonyymien kirjoittajien välille? Koska eihän tässä ilmiselvästi mistään muusta ole kysymys. Samaan hengenvetoon hammastellaan palstan rekisteröityneitä kirjoittajia.
Agenda on outo.Rekisteröityneiltä kirjoittajilta tulee aina selvät sävelet ja ohjeet miten toimia. Ehkä se kuilu tulee siitä? On oppilaat ja sitten on opettajat. En muista ala-asteelta että opettajien päätöksiin olisi kovin paljoa pystynyt vaikuttamaan eikä täälläkään synny keskustelua jos toinen on niin paljon ylempiarvoinen.
Anonyymi kirjoitti:
Rekisteröityneiltä kirjoittajilta tulee aina selvät sävelet ja ohjeet miten toimia. Ehkä se kuilu tulee siitä? On oppilaat ja sitten on opettajat. En muista ala-asteelta että opettajien päätöksiin olisi kovin paljoa pystynyt vaikuttamaan eikä täälläkään synny keskustelua jos toinen on niin paljon ylempiarvoinen.
En näe asiaa tavallasi.
Muuttuuko tilanne mielestäsi, jos alan kirjoittamaan anonyymina? Olisinko sitten "siedettävämpi" palstakirjoittajana?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
En näe asiaa tavallasi.
Muuttuuko tilanne mielestäsi, jos alan kirjoittamaan anonyymina? Olisinko sitten "siedettävämpi" palstakirjoittajana?Ehkä anonyymius voi vapauttaa sen verran ettei aina ole pakko olla kaikkitietävä kommentaattori? Toki tuo Disse on se varsinainen ylijumala Zeus joka tietää kaikesta kaiken.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä anonyymius voi vapauttaa sen verran ettei aina ole pakko olla kaikkitietävä kommentaattori? Toki tuo Disse on se varsinainen ylijumala Zeus joka tietää kaikesta kaiken.
En ole mielestäni kaikkitietävä kommentaattori. Kirjoitan monesti myös virheellisyyksistäni.
Kuule, mulla on tämä sama nimerkki ollut kauan käytössä. En näe syytä peitellä itseäni. Seison sanojeni takana. Tai sitten kompuroin. Joskus ryömin mahallanikin.
Ei minusta Disse ole mikään Zeus. Tavallinen ihminen. Hyvä ihminen.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
En ole mielestäni kaikkitietävä kommentaattori. Kirjoitan monesti myös virheellisyyksistäni.
Kuule, mulla on tämä sama nimerkki ollut kauan käytössä. En näe syytä peitellä itseäni. Seison sanojeni takana. Tai sitten kompuroin. Joskus ryömin mahallanikin.
Ei minusta Disse ole mikään Zeus. Tavallinen ihminen. Hyvä ihminen.Ehkä kirjoitat virheellisyyksistäsi ikään kuin opetuksena muille? Sitähän täällä näkee jatkuvasti. Joku vakijankkaaja on oppinut käsittelemään lopulta tunteitaan ja sen jälkeen kaikki muut saavat sitä oppia vaikka olisivat jo läksynsä lukeneet.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kirjoitat virheellisyyksistäsi ikään kuin opetuksena muille? Sitähän täällä näkee jatkuvasti. Joku vakijankkaaja on oppinut käsittelemään lopulta tunteitaan ja sen jälkeen kaikki muut saavat sitä oppia vaikka olisivat jo läksynsä lukeneet.
Kokemuksen ääni. Sitähän me kaiki harrastamme, eikö? Esimerkillästän mieluummin itseni. Kuin että puhuisin jostakusta toisesta. siinähän saattaa mennä harhaan pahasti. Ei voi oikeasti tietää, mitä toinen tuntee, ajattelee tai miksi on tapahtunut niin.
Mistäpä sitä kenenkään läksynsä luvuista tietäisi? Kommentoi mitä ajattelee. Tai sitten pitää olla turpa rullalla. Mistäpä sitä milloinkin tietää, miten ketäkin osaa miellyttää? Tai millä sanoilla?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni tarkennan. Kysyin näin:
Tähän en saanut mitään tolkullista vastausta mutta vielähän sitä ehtii.Olet täsmälleen asian ytimessä. Pahimpia ovat pikku-d, wuu ja janjazuli.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kokemuksen ääni. Sitähän me kaiki harrastamme, eikö? Esimerkillästän mieluummin itseni. Kuin että puhuisin jostakusta toisesta. siinähän saattaa mennä harhaan pahasti. Ei voi oikeasti tietää, mitä toinen tuntee, ajattelee tai miksi on tapahtunut niin.
Mistäpä sitä kenenkään läksynsä luvuista tietäisi? Kommentoi mitä ajattelee. Tai sitten pitää olla turpa rullalla. Mistäpä sitä milloinkin tietää, miten ketäkin osaa miellyttää? Tai millä sanoilla?Olisi hienoa jos edes hetken harkitsisitte sitä että välttämättä ette ole henkisen kehityksen kärkijoukossa. Saatatte olla ihan hyvää keskitasoa tai jopa sen yläpuolella mutta ei se ole mahdollista että olette aina muiden yläpuolella ja edellä.
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hienoa jos edes hetken harkitsisitte sitä että välttämättä ette ole henkisen kehityksen kärkijoukossa. Saatatte olla ihan hyvää keskitasoa tai jopa sen yläpuolella mutta ei se ole mahdollista että olette aina muiden yläpuolella ja edellä.
Kukakohan edes tekee moisia oletuksia? :-D
No kuule, en mä kuvittele olevani muiden "yläpuolella". Ja mun sanomiset eivät ole sen kummempia kuin muidenkaan. Mutta osallistun, kuten jokainen täällä. Omalla tavallaan.
Olis myös hienoa jos mua ei syytettäisi siitä, että kuvittelen olevani kenenkään yläpuolella. Jos joku näin olettaa, näkee sen itse, jostain omista tarpeita käsin. Ne eivät ole minun tarpeitani.
Jos mun kritisointi muita kohtaan juontaa juurensa tuosta, niin eikö sitä voi osoittaa vain siksi, että asiaa kritisoidaan, mikä mielestäni tuntuu oikealle? Ehkä se aina ole sitä, mutta tottahan toinen voi sen sanoa, jos ei ole samaa mieltä kanssani.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kukakohan edes tekee moisia oletuksia? :-D
No kuule, en mä kuvittele olevani muiden "yläpuolella". Ja mun sanomiset eivät ole sen kummempia kuin muidenkaan. Mutta osallistun, kuten jokainen täällä. Omalla tavallaan.
Olis myös hienoa jos mua ei syytettäisi siitä, että kuvittelen olevani kenenkään yläpuolella. Jos joku näin olettaa, näkee sen itse, jostain omista tarpeita käsin. Ne eivät ole minun tarpeitani.
Jos mun kritisointi muita kohtaan juontaa juurensa tuosta, niin eikö sitä voi osoittaa vain siksi, että asiaa kritisoidaan, mikä mielestäni tuntuu oikealle? Ehkä se aina ole sitä, mutta tottahan toinen voi sen sanoa, jos ei ole samaa mieltä kanssani.Tutustu itseesi...kehotit tässäkin keskustelussa. Se on yksi esimerkki saarnaavasta tyylistä jota te jatkuvasti harjoitatte. Ihme että ilmaiseksi voi saada tällaista terapiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tutustu itseesi...kehotit tässäkin keskustelussa. Se on yksi esimerkki saarnaavasta tyylistä jota te jatkuvasti harjoitatte. Ihme että ilmaiseksi voi saada tällaista terapiaa.
Ei se ollut saarnaa. Höh.
Suositus. Oliko tuo nyt pahasti sanottu? En tajunnutkaan että tuostakin voi loukkaantua. No anteeksi helevetisti, kun en osaa sanoja laittaa mieleiseksi.
Kerroin omasta kokemuksesta, jota suosittelen muillekin. Onko paha juttu? No, olisi varmaan pitänyt vain sanoa, että jos on tunnelukkoja, mene terapeutille. Eli mene terepeutille, The better?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Suositus. Oliko tuo nyt pahasti sanottu? En tajunnutkaan että tuostakin voi loukkaantua. No anteeksi helevetisti, kun en osaa sanoja laittaa mieleiseksi.
Kerroin omasta kokemuksesta, jota suosittelen muillekin. Onko paha juttu? No, olisi varmaan pitänyt vain sanoa, että jos on tunnelukkoja, mene terapeutille. Eli mene terepeutille, The better?En ole menossa terapeutille. Rauhoitu. Ei aina tarvitse jakaa jotain ohjeita vaikka olisi kuinka kirjautunut. Ei se tarkoita että olisi jokin psykologin tutkinto suoritettuna.
Anonyymi kirjoitti:
En ole menossa terapeutille. Rauhoitu. Ei aina tarvitse jakaa jotain ohjeita vaikka olisi kuinka kirjautunut. Ei se tarkoita että olisi jokin psykologin tutkinto suoritettuna.
No pidä sitten tunnelukkosi.
Sä et todellakaan halua että sua lähestytään millään lailla. Edes kommentoimalla.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
No pidä sitten tunnelukkosi.
Sä et todellakaan halua että sua lähestytään millään lailla. Edes kommentoimalla.Tunnelukko oli pelkkää piruilua tuolle varsinaiselle jeesustelijalle. Mutta varajeesus tuli paikalle ja lähes pelasti taas yhden syntisen.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnelukko oli pelkkää piruilua tuolle varsinaiselle jeesustelijalle. Mutta varajeesus tuli paikalle ja lähes pelasti taas yhden syntisen.
Vai niin. No sepä harmillista.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kerroin omasta kokemuksesta, jota suosittelen muillekin. Onko paha juttu? No, olisi varmaan pitänyt vain sanoa, että jos on tunnelukkoja, mene terapeutille. Eli mene terepeutille, The better?Voit aivan vapaasti antaa neuvoja. Elämänkokemuksesi näkyy ja kuuluu kauas. :)
Disse kirjoitti:
Kyllä väkisin on sen ikäisten kanssa ryppyjä mukana aina. :oD
Minul ei ole kuin yks ryppy ja senkin päällä istun. ☝️
Disse kirjoitti:
Teeppä testi... laita peili lattialle....vedä housut kinttuun ja laske takapuoli siihen peiliä päin... näet itsekin ryppyjä. :oD
Tuo muuten todistaa ettei aurinko ryppyjä aiheuta, kun ryppysin paikka on siellä minne se ei paista..😮
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo muuten todistaa ettei aurinko ryppyjä aiheuta, kun ryppysin paikka on siellä minne se ei paista..😮
Niitähän tulee ryypystä.... yks yyyy vaan putoo pois....☝️
- Anonyymi
Ei heillä ole vaikutusvaltaa täälläkään. Luulevat vaan, että on koska se rekisteröity nimimerkki.
Yym. Nillittäminen auttaa.
- Anonyymi
Kyllä teille kusipäille aina jotain jää sinne mieleen jää kaihertamaan ja opitte ehkä tavoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teille kusipäille aina jotain jää sinne mieleen jää kaihertamaan ja opitte ehkä tavoille.
Nyyh nyyh. Ei tule ätmin itkusta loppua...
Anonyymi kirjoitti:
Suurkusipää hölskyy vaan muualle kusensa, ei tarvi tänne roiskia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyyh nyyh. Ei tule ätmin itkusta loppua...
Joko pelottaa?
- Anonyymi
Muutama ihmisvihaaja / ragettaja täällä huusi muutaman päivän lähes joka ketjuun, mutta nythän tilanne on rauhoittunut.
- Anonyymi
Paskasätti alkoi tässäkin ketjussa.
- Anonyymi
Yllättävän paljon täällä kirjoitellaan jostain polttopuiden tekemisestä. Eihän siinä mitää pahaa ole, ihan kelpo aihe mutta kai se joka paikassa on niin että aina jokin porukka leiriytyy sinne ja ehkä vähän karkottaakin muita. Vähän kuin puliukot puistossa.
- Anonyymi
Eikä ihan vähääkään. Olen samaa mieltä monen muun kanssa, että noi vakkareiden keskinäiset lässytykset karkottaa tehokkaasti kaikki muut.
Oikeasti, ketä kiinnostaa lukea parin insaiderin länkytystä polttopuista, yövuoroista, autorempasta, äidin tekemisistä yms. Oli aloitus mikä hyvänsä, niin kaikki elintila viedään muilta sadoilla tyhjänpäiväisillä jaaritteluilla, joista ulkopuoliset ei tiedä mitään.
Eikö tuota paskaa voisi jauhaa vaikka puhelimessa keskenään, niinkuin normaalit ihmiset tekee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ihan vähääkään. Olen samaa mieltä monen muun kanssa, että noi vakkareiden keskinäiset lässytykset karkottaa tehokkaasti kaikki muut.
Oikeasti, ketä kiinnostaa lukea parin insaiderin länkytystä polttopuista, yövuoroista, autorempasta, äidin tekemisistä yms. Oli aloitus mikä hyvänsä, niin kaikki elintila viedään muilta sadoilla tyhjänpäiväisillä jaaritteluilla, joista ulkopuoliset ei tiedä mitään.
Eikö tuota paskaa voisi jauhaa vaikka puhelimessa keskenään, niinkuin normaalit ihmiset tekee?Täällä voi valita mitä lukee.
Ja ainahan sinä itse voit kirjoitella ja keskustella sellaisista aiheista sellaisella tyylillä mikä sulle sopii paremmin. Sille ei sitten voi mitään, jos muita ei kiinnosta keskustella just sillä tavalla siitä aiheesta....
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä voi valita mitä lukee.
Ja ainahan sinä itse voit kirjoitella ja keskustella sellaisista aiheista sellaisella tyylillä mikä sulle sopii paremmin. Sille ei sitten voi mitään, jos muita ei kiinnosta keskustella just sillä tavalla siitä aiheesta....
xLinerEn uskonut, että sanoisin näin, mutta täällä olisi hyvä jos voisi valita myös kommentoijat omiin aloituksiin. Sillä sais pidettyä sinut ja muut paskasättääjät pois järkevien ihmisten ketjuista. Mutta nyt kun sitä valinnan mahdollisuutta ei ole, saadaan nauttia teidän paskasättäilyistä ja paskantärkeilystä melkein joka ketjussa, missä on vähänkään keskustelua.
Eli se siitä, että saa valita mitä lukee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskonut, että sanoisin näin, mutta täällä olisi hyvä jos voisi valita myös kommentoijat omiin aloituksiin. Sillä sais pidettyä sinut ja muut paskasättääjät pois järkevien ihmisten ketjuista. Mutta nyt kun sitä valinnan mahdollisuutta ei ole, saadaan nauttia teidän paskasättäilyistä ja paskantärkeilystä melkein joka ketjussa, missä on vähänkään keskustelua.
Eli se siitä, että saa valita mitä lukee.Ainahan sä olet tuosta valittanut. Kun haluaisit olla se kaikkivaltias sirkustirehtööri. Ihan karrrmeeta, jos kaikki ei pyörikkään sun nappasi ympärillä 😁
Onko Suomi24:ssa chattia? Joskus muinoin oli. Sehän olis ratkaisu sun pulmaasi. Tää palsta toimii eri idealla.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sä olet tuosta valittanut. Kun haluaisit olla se kaikkivaltias sirkustirehtööri. Ihan karrrmeeta, jos kaikki ei pyörikkään sun nappasi ympärillä 😁
Onko Suomi24:ssa chattia? Joskus muinoin oli. Sehän olis ratkaisu sun pulmaasi. Tää palsta toimii eri idealla.
xLinerNo onhan siellä vielä chat, sinne vaan!
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskonut, että sanoisin näin, mutta täällä olisi hyvä jos voisi valita myös kommentoijat omiin aloituksiin. Sillä sais pidettyä sinut ja muut paskasättääjät pois järkevien ihmisten ketjuista. Mutta nyt kun sitä valinnan mahdollisuutta ei ole, saadaan nauttia teidän paskasättäilyistä ja paskantärkeilystä melkein joka ketjussa, missä on vähänkään keskustelua.
Eli se siitä, että saa valita mitä lukee."Mutta nyt kun sitä valinnan mahdollisuutta ei ole, saadaan nauttia teidän paskasättäilyistä ja paskantärkeilystä melkein joka ketjussa, missä on vähänkään keskustelua.
Eli se siitä, että saa valita mitä lukee."
Edelleenkään ei ole mikään ongelma ohittaa sellaiset viestit ja kirjoittajat jotka ei nappaa. Miten sä luet vaikkapa aamun lehteä?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se siitä, että saa valita mitä lukee.Erittäin hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta nyt kun sitä valinnan mahdollisuutta ei ole, saadaan nauttia teidän paskasättäilyistä ja paskantärkeilystä melkein joka ketjussa, missä on vähänkään keskustelua.
Eli se siitä, että saa valita mitä lukee."
Edelleenkään ei ole mikään ongelma ohittaa sellaiset viestit ja kirjoittajat jotka ei nappaa. Miten sä luet vaikkapa aamun lehteä?
xLinerEi se tietenkään ole sinulle mikään ongelma, kun kuulut siihen paskasättääjien joukkoon, mikä paskasättää kaikki järkevätkin ketjut täyteen paskasättiä.
Sinun ja muun paskasättääjän suurin ongelma on se, että ette näe mitään vikaa omassa palstakäyttäytymisessä. Minä tuskin olen ainoa, joka on sitä mieltä. Tässä tilanteessa on älyllistä laiskuutta jankuttaa koko ajan, että on vapaus lukea mitä haluaa lukea täällä ja kieltää ongelmien olemassaolo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä voi valita mitä lukee.
xLinerVoi tietysti valita, mutta joskus joutuu pitkäänkin hyppimään keskustelussa kommenttien yli ja etsimään niitä aiheeseen liittyviä, kun noi keskinäiset jaarittelut vie niin paljon tilaa. Varmasti menee ohi hyviäkin kommentteja, kun joutuu ohittelemaan noita vakkareiden keskusteluita. Eli sinänsä olen vähän samaa mieltä näiden muiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tietenkään ole sinulle mikään ongelma, kun kuulut siihen paskasättääjien joukkoon, mikä paskasättää kaikki järkevätkin ketjut täyteen paskasättiä.
Sinun ja muun paskasättääjän suurin ongelma on se, että ette näe mitään vikaa omassa palstakäyttäytymisessä. Minä tuskin olen ainoa, joka on sitä mieltä. Tässä tilanteessa on älyllistä laiskuutta jankuttaa koko ajan, että on vapaus lukea mitä haluaa lukea täällä ja kieltää ongelmien olemassaolo.No siis ongelmaan on sulla, ei niillä joiden keskustelua et kestä.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietysti valita, mutta joskus joutuu pitkäänkin hyppimään keskustelussa kommenttien yli ja etsimään niitä aiheeseen liittyviä, kun noi keskinäiset jaarittelut vie niin paljon tilaa. Varmasti menee ohi hyviäkin kommentteja, kun joutuu ohittelemaan noita vakkareiden keskusteluita. Eli sinänsä olen vähän samaa mieltä näiden muiden kanssa.
Siis itsesi kanssa.
xLiner
- Anonyymi
En ole huomannut. Eikö kannattaisi rekisteröityä, jos saisit sillä osuuden kadehtimastasi kullasta?
Jaa... Yksi tyyppi, joku miespuolinen kuvasta ja jutuista päätellen, oli ensin ihan lupsakan ja leppoisan tuntuinen tapaus, mutta veti sitten kunnon ala-arvoiset pisupöksyraivarit (Wuun kanssa jutellessa?? En muista..) ja katosi sen jälkeen. Oletko sinä se? Tai joku joka on kokenut vastaavaa? Selittäisi jotenkin tuota katkeruutta ja pettymystä.
Musta on kummallista, ettei asioista saisi olla toista mieltä. Keskustelupalstalla... 🙄
xLiner- Anonyymi
En tiedä kestä puhut, mutta usein täällä luullaan että joku tietty kirjoittaja on hirmu vaikutusvaltainen ja sen takia ihmiset lähtevät pois... ehkä vaan elämä muualla voitti palstailun? Se on tavallaan sitä että nähdään itsensä jotenkin hirmu merkityksellisenä, että joo, "sen takia se lähti kun raivoistui minuun". Ja sitten tietysti muka katkeria aloituksia tekee...
Pertti-setä ja Viron nappis häiriköivät.
- Anonyymi
Lisään puska-Pöntön listaan. Sillä menee jo vähän överiksi.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään puska-Pöntön listaan. Sillä menee jo vähän överiksi.
xLinerOlit sä se Pönttis fani ku joku sanoi, että lineri alkoi nähdä saman merkin kaikkialla heh mut.joo :)
- Anonyymi
Kävelijä- ja juoksijanaiset, nuoret, ovat aika voimakkaita ja seksikkäitä, pitäisi kai ottaa sellainen seuraavaksi tyttökaveriksi, olisi niin voimakas että voisi kantaa koko kauppareissunkin itse minut sylissään.
- Anonyymi
Fiksuus ja viisaus on tarkkailijan eli katsojan silmässä ja aivoissa aina.
- Anonyymi
Siksi he ovat täällä. Elämä muualla ei kolahda.
Sellaista mietin että nämä pääosan esittäjät ovat jo aika kuluneita, Jos haluavat päätähtinä jatkaa niin pohjalaista meininkiä peliin. Yksi kyrpäjooseppi täällä yrittää sitä puolta takoa huutomerkkiheilutuksilla mutta jää aika pliisuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60854
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111813Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla240699- 51691
- 49609
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43518