Ropsin ottelut.

Anonyymi

Te jotka käytte ropsin peleissä vain menestyksen takia niin tässä teille vinkki miten tehdä jatkossa. Älkää tulko peleihin enään ikinä, ette ole tervetulleita, ymmärsittekö? Otteluun pääsevät vain he jotka ovat joukkueen tukena myös vaikeina aikoina. Vielä kerran, pysykää poissa!!

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mutta seura menettää rahaa jos siellä ei käy.

    • Anonyymi

      Vielä tässä pitäisi tukea Rovaniemen palloseuraa ja Rovaniemen kiekkoa. Tuommoisilla tuloksilla ja pelimenestyksillä, kuten esim Roki-Kärpät.. 2-10... Kaikki rahallinen tuki pois ja välittömästi! Aivan rahan haaskausta. Kaupungissa paljon paljon parempia tukikohteita!

      • Anonyymi

        Hyvin on Roki pelannut! Kärpät eri sarjassa! Jos olisivat hävinneet Kemin Lämäreille niin sitten oltais tervattu ja pyöritetty höyhenissä koko porukka!


    • Anonyymi

      Vedä ny vähän isompi herne nokkaan, kokeile vaikka pottu vetästä sieraimeen!!!

    • Anonyymi

      Kyllähän se on niin, että jokainen saa ihan itse päättää meneekö katsomaan peliä.
      Osa ihmisistä haluaa nähdä kun RoPs kompuroi ja jopa saa nautinnon siitä.

    • Anonyymi

      Mikään ei ole sen parempaa nähtävää urheilussa kuin RoPS:n tappio ja vielä omalla Keskuskentällä. Mukava nähdä ne RoPS-fanien naamat tappioiden jälkeen. Ai että oli ihanaa taas viimeksi kun HJK pisti pallon maaliin viime sekunneilla, ai että ne ropsilaisten ilmeet. Eipä örsilönaamat enää paljon huutele katsomossa vierasjoukkueen kannattajille kuten aiemmin, pää painuksissa menevät häpeillen ohi. Ykkönen kutsuu RoPS, ja sinä päivänä juhlitaan!

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


      • Anonyymi

        voi niitä vauvoja


      • Anonyymi

        eihän vaavit kestä sitä ku nyt ei mee hyvin, älkää menkö vaavit katsomaan vaan pysykää vanhempien luona kyl he lohduttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän vaavit kestä sitä ku nyt ei mee hyvin, älkää menkö vaavit katsomaan vaan pysykää vanhempien luona kyl he lohduttavat.

        näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin on.

        kipakko soveltuva aivot


      • Anonyymi

        Ja kakkonen, käy niinkö Kemissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin on.

        jos käy niin käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kipakko soveltuva aivot

        taas yks vaavi avautu (ff2) voi voi


    • Anonyymi

      Vaikeina aikoina...voi v.. Näyttää nuo vaikeat ajat sen kun jatkuvan..Nyt rops romahti, häviten Maarianhaminalle peräti 4-0.. ja ahdinko liigan JUMBONA sen kun syvenee.. Naurettavaa koko touhu.

      • Anonyymi

        ei hän se herkkua ole nyt ropsin peli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei hän se herkkua ole nyt ropsin peli.

        oikeasti ei riitä taso tällä hetkellä valitettavaa hirveää hosumista.


    • Anonyymi

      Saa niitä pelejä mennä katsomaan. Aloittajalta ei lupaa kysellä🐑

      • Anonyymi

        Saa mennä, mutta menestyksen takia jos tulee niin parempi katsoa tulos teksti-tv kautta.


    • Anonyymi

      Keneltä saa lupalapun peleihin, jos tahtoo mennä katsomaan?
      Voisitko kertoa nimesi pomo.
      👶Ja sähköpostiosoitteesi, jos vaik sähkösenä sen lapun sais.

      • Anonyymi

        jo vain


      • Anonyymi

        Itse jään kotiin katsomaan flunssan takia pidä tieto omana kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse jään kotiin katsomaan flunssan takia pidä tieto omana kiitos.

        johonki niitten pitää purkaa pahaa mieltä ku eivät itse saa elämässä mitään aikaiseksi, heille on tutut toimistot kela, sossu, mol jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        johonki niitten pitää purkaa pahaa mieltä ku eivät itse saa elämässä mitään aikaiseksi, heille on tutut toimistot kela, sossu, mol jne...

        niin näkyy olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin näkyy olevan.

        ei muutako tilata aika terapiaan.


    • Anonyymi

      Voi voi mitä peliä jälleen ropsilta..taas tappio tappion perään, nyt Kuopiolle vuorostaan häviö 2-0. Tämmöstä peliä jaksa kukaan enään seurata.

      • Anonyymi

        Pysy kotona ja anna aitojen fanien käydä otteluissa.


    • Anonyymi

      En olis tullukkaan!

    • Anonyymi

      EI SIIS YHTÄÄN VOITTOA KOKO KAUTENA!!???? HALOO????? JA JUMBO VIELÄ..
      Miten noi pelaajat kehtaavat vielä pelatakin yhä vähentyvän kotiyleisön edessä?? Kyllä minulla hävettäisi..

      • Anonyymi

        tulihan se viimein VOITTO!


    • Anonyymi

      Otatte pelin liian tosissaan.Urheilu on pohjimmiltaan leikkiä.Kyllä ykkösessä käynti antaa hyvän pohjan nousulle.Ja saavat palkkojakin laskettua kun aina on ollut rahasta pulaa.

      • Anonyymi

        Pari vuotta ykkösessä , ehkä kolmekin ja sitten voimme juhlia nousua Veikkausliigaan .
        Lapinkansakin voi taas kirjoittaa Rops:n upeasta noususta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari vuotta ykkösessä , ehkä kolmekin ja sitten voimme juhlia nousua Veikkausliigaan .
        Lapinkansakin voi taas kirjoittaa Rops:n upeasta noususta .

        eipä tarvi vaivautua katsomaan jos tippuvat divariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä tarvi vaivautua katsomaan jos tippuvat divariin.

        Sipilä ostaa Ropsin ja alkaa uusi nousukausi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä ostaa Ropsin ja alkaa uusi nousukausi!

        sipilä voi mennä mamu maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sipilä voi mennä mamu maahan.

        kelan eeliot vois ostaa jos niil olis miljoonia mut ei ole


    • Anonyymi

      ruuhkaa tulee olemaan tulevassa kotipelissä.

    • Anonyymi

      Kyllä sanoi jo Lapin radiossakin toimittaja hyvin.. 'Rops kävi taas häviämässä 4-1'.. Ihan oikein, että tuollasia suorituksia mollataan.

      • Anonyymi

        no sehän tietää että katsomot täyttyy viimeisessä kotipelissä.


    • Anonyymi

      Juha Sipilälle myönnettiin keskustan kultainen ansiomerkki – ”Poikkeuksellisen suuresta puolueen eteen tehdystä työstä

      Hyvä Juha

    • Anonyymi

      Aivan ropsin rahan haaskausta. Kaupungissa paljon parempia nostaa veroa kuin hävitä Ropsin ottelua

    • Anonyymi

      Ropsin joukkue on Suomen häviäjä joukkue Suomen mestari.

    • Anonyymi

      Ropsille häviäjä mestari titteli

    • Anonyymi

      Saatte tulla tai älkää tulko peleihin, kyllä olette tervetulleita tai sittenkin ei .

    • Anonyymi

      Ropsin joukkue myönsi se on hävinnyt jalkapallon liigassa

    • Anonyymi

      Ropsin pullamössöä väännetään ja rahasta treenata niin sitä on tuloskin. Olisiko parempi palkata oikeita pelaajia?

      • Anonyymi

        kautta aikojen surkein pääsarjatason joukkue.


    • Anonyymi

      itsehän oon käyny ropsin peleissä, mutta en todellakaan fanina. Ainoastaan koska minulle maksettiin siitä. Ei ikinä enää. Surkea joukkue!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe