Olen 16v poika ja olen aina harmikseni joutunut toteamaan itsekseen jokaisessa keskustelussa että hän ei ole kiinnostunut minusta. Sinkkuna olen joutunut katsomaan muiden parisuhteita, kun taas minä joudun olemaan yksin. Minua siis ärsyttää olla sinkku.
Minkälainen minun pitää olla että muija alkaisi kiinnostumaan minusta?
Eli nyt niitä hyviä vinkkejä, jotka tehoaa muijiin
Miten saada muija kiinnostumaan
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ala juomaan alkoholia, tee rikoksia, pahoinpitele naisia, kiusaa muita. Sata varmana saat heti naiset kiinnostumaan.
- Anonyymi
Noo, se kuuluu nuoruuteen.
Sitä opetellaan, kokeillaan ja erehdytään. Ja petytään.
Mutta tyvestä puuhun noustaan, kyllä se siitä! 16-vuotiailla ei nyt mitään oikeita parisuhteita edes ole, se on vain sellaista harjoittelua ja opiskelua.
Vielä monta pettymystä ja kolausta tulet kokemaan, se on varmaa, mutta kaikista niistä oppii. Vika ei ole sinussa eikä siinä toisessakaan, nuorilla ihmisillä vain kun on koko elämä auki edessä ja kaikki on uutta ja jännittävää, kumppanit vaihtuu ja sekaan mahtuu paljon draamaa.
Mahdotontahan kenenkään on sivusta neuvoa miten joku tietty tyttö saadaan kiinnostumaan. Mistä tiedät hänen olevan kiinnostunut? Missä hän tykkää viettää aikaa? Minkälaisista pojista huomaat hänen olevan kiinnostunut? Ehkä et vain ole hänen tyyppiään.
Pidä silmät ja sydän auki, tapaat varmasti monta mukavaa tyttöä ja muutaman vuoden päästä ehkä sen oikean parisuhteenkin. Nuoren pitää olla nuori ja elää!- Anonyymi
Ja muista: katkerat syrjäytyneet tällä palstalla ja vastaavilla purkaa katkeruuttaan.
Anna mennä ohi korvien ja silmien. Takuulla tulet vielä tytön löytämään! Fiksu nuori mies tietää arvonsa, ja sellainen menestyy.
- Anonyymi
Etsi toinen muija.
- Anonyymi
Menesty jossain urheilulajeissa hyvin. Harrasta jotain, joka luo uskottavuutta sinuun ja millä saat varmuutta enemmän itseesi. Koulu menestyskin pitkässä juoksussa antaa paremmat eväät menestyä nais markkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322405Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891114Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.55839Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69740EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25668Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664