Aihe

Miten saada muija kiinnostumaan

Anonyymi

Olen 16v poika ja olen aina harmikseni joutunut toteamaan itsekseen jokaisessa keskustelussa että hän ei ole kiinnostunut minusta. Sinkkuna olen joutunut katsomaan muiden parisuhteita, kun taas minä joudun olemaan yksin. Minua siis ärsyttää olla sinkku.
Minkälainen minun pitää olla että muija alkaisi kiinnostumaan minusta?
Eli nyt niitä hyviä vinkkejä, jotka tehoaa muijiin

5

<50

Vastaukset

• Ala juomaan alkoholia, tee rikoksia, pahoinpitele naisia, kiusaa muita. Sata varmana saat heti naiset kiinnostumaan.

• Noo, se kuuluu nuoruuteen.
      Sitä opetellaan, kokeillaan ja erehdytään. Ja petytään.
      Mutta tyvestä puuhun noustaan, kyllä se siitä! 16-vuotiailla ei nyt mitään oikeita parisuhteita edes ole, se on vain sellaista harjoittelua ja opiskelua.
      Vielä monta pettymystä ja kolausta tulet kokemaan, se on varmaa, mutta kaikista niistä oppii. Vika ei ole sinussa eikä siinä toisessakaan, nuorilla ihmisillä vain kun on koko elämä auki edessä ja kaikki on uutta ja jännittävää, kumppanit vaihtuu ja sekaan mahtuu paljon draamaa.
      Mahdotontahan kenenkään on sivusta neuvoa miten joku tietty tyttö saadaan kiinnostumaan. Mistä tiedät hänen olevan kiinnostunut? Missä hän tykkää viettää aikaa? Minkälaisista pojista huomaat hänen olevan kiinnostunut? Ehkä et vain ole hänen tyyppiään.
      Pidä silmät ja sydän auki, tapaat varmasti monta mukavaa tyttöä ja muutaman vuoden päästä ehkä sen oikean parisuhteenkin. Nuoren pitää olla nuori ja elää!

• Ja muista: katkerat syrjäytyneet tällä palstalla ja vastaavilla purkaa katkeruuttaan.
        Anna mennä ohi korvien ja silmien. Takuulla tulet vielä tytön löytämään! Fiksu nuori mies tietää arvonsa, ja sellainen menestyy.

• Etsi toinen muija.

• Menesty jossain urheilulajeissa hyvin. Harrasta jotain, joka luo uskottavuutta sinuun ja millä saat varmuutta enemmän itseesi. Koulu menestyskin pitkässä juoksussa antaa paremmat eväät menestyä nais markkinoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      690
      10490
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      6607