Miten saada muija kiinnostumaan

Anonyymi

Olen 16v poika ja olen aina harmikseni joutunut toteamaan itsekseen jokaisessa keskustelussa että hän ei ole kiinnostunut minusta. Sinkkuna olen joutunut katsomaan muiden parisuhteita, kun taas minä joudun olemaan yksin. Minua siis ärsyttää olla sinkku.
Minkälainen minun pitää olla että muija alkaisi kiinnostumaan minusta?
Eli nyt niitä hyviä vinkkejä, jotka tehoaa muijiin

5

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ala juomaan alkoholia, tee rikoksia, pahoinpitele naisia, kiusaa muita. Sata varmana saat heti naiset kiinnostumaan.

    • Anonyymi

      Noo, se kuuluu nuoruuteen.
      Sitä opetellaan, kokeillaan ja erehdytään. Ja petytään.
      Mutta tyvestä puuhun noustaan, kyllä se siitä! 16-vuotiailla ei nyt mitään oikeita parisuhteita edes ole, se on vain sellaista harjoittelua ja opiskelua.
      Vielä monta pettymystä ja kolausta tulet kokemaan, se on varmaa, mutta kaikista niistä oppii. Vika ei ole sinussa eikä siinä toisessakaan, nuorilla ihmisillä vain kun on koko elämä auki edessä ja kaikki on uutta ja jännittävää, kumppanit vaihtuu ja sekaan mahtuu paljon draamaa.
      Mahdotontahan kenenkään on sivusta neuvoa miten joku tietty tyttö saadaan kiinnostumaan. Mistä tiedät hänen olevan kiinnostunut? Missä hän tykkää viettää aikaa? Minkälaisista pojista huomaat hänen olevan kiinnostunut? Ehkä et vain ole hänen tyyppiään.
      Pidä silmät ja sydän auki, tapaat varmasti monta mukavaa tyttöä ja muutaman vuoden päästä ehkä sen oikean parisuhteenkin. Nuoren pitää olla nuori ja elää!

      • Anonyymi

        Ja muista: katkerat syrjäytyneet tällä palstalla ja vastaavilla purkaa katkeruuttaan.
        Anna mennä ohi korvien ja silmien. Takuulla tulet vielä tytön löytämään! Fiksu nuori mies tietää arvonsa, ja sellainen menestyy.


    • Anonyymi

      Etsi toinen muija.

    • Anonyymi

      Menesty jossain urheilulajeissa hyvin. Harrasta jotain, joka luo uskottavuutta sinuun ja millä saat varmuutta enemmän itseesi. Koulu menestyskin pitkässä juoksussa antaa paremmat eväät menestyä nais markkinoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe