Olen 16v poika ja olen aina harmikseni joutunut toteamaan itsekseen jokaisessa keskustelussa että hän ei ole kiinnostunut minusta. Sinkkuna olen joutunut katsomaan muiden parisuhteita, kun taas minä joudun olemaan yksin. Minua siis ärsyttää olla sinkku.
Minkälainen minun pitää olla että muija alkaisi kiinnostumaan minusta?
Eli nyt niitä hyviä vinkkejä, jotka tehoaa muijiin
Miten saada muija kiinnostumaan
5
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ala juomaan alkoholia, tee rikoksia, pahoinpitele naisia, kiusaa muita. Sata varmana saat heti naiset kiinnostumaan.
- Anonyymi
Noo, se kuuluu nuoruuteen.
Sitä opetellaan, kokeillaan ja erehdytään. Ja petytään.
Mutta tyvestä puuhun noustaan, kyllä se siitä! 16-vuotiailla ei nyt mitään oikeita parisuhteita edes ole, se on vain sellaista harjoittelua ja opiskelua.
Vielä monta pettymystä ja kolausta tulet kokemaan, se on varmaa, mutta kaikista niistä oppii. Vika ei ole sinussa eikä siinä toisessakaan, nuorilla ihmisillä vain kun on koko elämä auki edessä ja kaikki on uutta ja jännittävää, kumppanit vaihtuu ja sekaan mahtuu paljon draamaa.
Mahdotontahan kenenkään on sivusta neuvoa miten joku tietty tyttö saadaan kiinnostumaan. Mistä tiedät hänen olevan kiinnostunut? Missä hän tykkää viettää aikaa? Minkälaisista pojista huomaat hänen olevan kiinnostunut? Ehkä et vain ole hänen tyyppiään.
Pidä silmät ja sydän auki, tapaat varmasti monta mukavaa tyttöä ja muutaman vuoden päästä ehkä sen oikean parisuhteenkin. Nuoren pitää olla nuori ja elää!- Anonyymi
Ja muista: katkerat syrjäytyneet tällä palstalla ja vastaavilla purkaa katkeruuttaan.
Anna mennä ohi korvien ja silmien. Takuulla tulet vielä tytön löytämään! Fiksu nuori mies tietää arvonsa, ja sellainen menestyy.
- Anonyymi
Etsi toinen muija.
- Anonyymi
Menesty jossain urheilulajeissa hyvin. Harrasta jotain, joka luo uskottavuutta sinuun ja millä saat varmuutta enemmän itseesi. Koulu menestyskin pitkässä juoksussa antaa paremmat eväät menestyä nais markkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1304342Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja393278Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2211531Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v231393Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2131126Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1581079- 711073
Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka22988En elä täällä vaan oikeassa elämässä
Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott127812