Olen 16v poika ja olen aina harmikseni joutunut toteamaan itsekseen jokaisessa keskustelussa että hän ei ole kiinnostunut minusta. Sinkkuna olen joutunut katsomaan muiden parisuhteita, kun taas minä joudun olemaan yksin. Minua siis ärsyttää olla sinkku.
Minkälainen minun pitää olla että muija alkaisi kiinnostumaan minusta?
Eli nyt niitä hyviä vinkkejä, jotka tehoaa muijiin
Miten saada muija kiinnostumaan
5
224
Vastaukset
- Anonyymi
Ala juomaan alkoholia, tee rikoksia, pahoinpitele naisia, kiusaa muita. Sata varmana saat heti naiset kiinnostumaan.
- Anonyymi
Noo, se kuuluu nuoruuteen.
Sitä opetellaan, kokeillaan ja erehdytään. Ja petytään.
Mutta tyvestä puuhun noustaan, kyllä se siitä! 16-vuotiailla ei nyt mitään oikeita parisuhteita edes ole, se on vain sellaista harjoittelua ja opiskelua.
Vielä monta pettymystä ja kolausta tulet kokemaan, se on varmaa, mutta kaikista niistä oppii. Vika ei ole sinussa eikä siinä toisessakaan, nuorilla ihmisillä vain kun on koko elämä auki edessä ja kaikki on uutta ja jännittävää, kumppanit vaihtuu ja sekaan mahtuu paljon draamaa.
Mahdotontahan kenenkään on sivusta neuvoa miten joku tietty tyttö saadaan kiinnostumaan. Mistä tiedät hänen olevan kiinnostunut? Missä hän tykkää viettää aikaa? Minkälaisista pojista huomaat hänen olevan kiinnostunut? Ehkä et vain ole hänen tyyppiään.
Pidä silmät ja sydän auki, tapaat varmasti monta mukavaa tyttöä ja muutaman vuoden päästä ehkä sen oikean parisuhteenkin. Nuoren pitää olla nuori ja elää!- Anonyymi
Ja muista: katkerat syrjäytyneet tällä palstalla ja vastaavilla purkaa katkeruuttaan.
Anna mennä ohi korvien ja silmien. Takuulla tulet vielä tytön löytämään! Fiksu nuori mies tietää arvonsa, ja sellainen menestyy.
- Anonyymi
Etsi toinen muija.
- Anonyymi
Menesty jossain urheilulajeissa hyvin. Harrasta jotain, joka luo uskottavuutta sinuun ja millä saat varmuutta enemmän itseesi. Koulu menestyskin pitkässä juoksussa antaa paremmat eväät menestyä nais markkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212