Ex-tyttöystävä tunnusti puhelimessa 26 vanhan pettämisen jokin aika sitten. Miten tähän pitäisi suhtautua? Minä menin ihan sanattomaksi. Hän ei ollut sitä ihmistyyppiä, joka pettää. Hetken hiljaisuuden jälkeen sain sanottua, että "Hei, siitä on ikuisuus. Miksi pitäisi olla katkera?" Outoa tässä on myös se, että hän soitti vielä pari puhelua sen tunnustuksen jälkeenkin. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään enää muutamaan kuukauteen.
Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia?
Ex tunnusti 26 vuotta vanhan pettämisen.
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi
...26 vuotta vanhan pettämisen.
Eikö johonkin raittiusohjelmaan kuulu vanhojen tekojen hyvittely ja anteeksipyyntely?
- Anonyymi
Tai jos tulee uskoon ja alkaa pelätä tuonpuolesta. Haluaa hyvittää että pääsee oikeaan paikkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos tulee uskoon ja alkaa pelätä tuonpuolesta. Haluaa hyvittää että pääsee oikeaan paikkaan.
Aa käsittääkseni on uskovaisten masinoima raittiuskerho.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aa käsittääkseni on uskovaisten masinoima raittiuskerho.
Ei ole. Siellä puhutaan kyllä " korkeammasta voimasta" muttei ole uskonnollinen järjestö.
Ehkä on sulle jostain katkera ja halusi vielä aikojen päästä kostaa. Varmaan suuttui kun et ollut moksiskaan tiedosta että olitkin aisuri silloin aikoinaan.
- Anonyymi
Keski-iän kriisi laittaa arvioimaan mennyttä elämää. Todennäköisesti halunnut puhdistaa pöydän, ehkä soitellut muillekin joita kokee loukkanneensa, voi sitten hyvin mielin keskittyä loppuelämään. Ihan ymmärrettävää. On sitä itsekin tullut anteeksi pyydettyä joskus vanhoja juttuja jotka jääneet vaivaamaan.
- Anonyymi
????
- Anonyymi
Näinhän ihmiset toimii, multakin on kerran pyytänyt anteeksi vuosia myöhemmin mies, jolla oli suhde silloisen avokkini kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän ihmiset toimii, multakin on kerran pyytänyt anteeksi vuosia myöhemmin mies, jolla oli suhde silloisen avokkini kanssa.
Niinpä. Hyvin monella omatunto on sen verran voimakas ettei ihan anna rauhaa ennen kuin teko on tunnustettu. Aikas kauan kuitenkin salaisuutta jaksoi kantaa!
Mitäpä tuota miettimään, hän sai varmaan rauhan itsensä kanssa ja menee eteenpäin. Tee sinä samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251103
- 82982
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36760
- 47722
- 90713
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13700Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i18681- 115656
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 39522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508