kenellä palstalaisella on paras

Anonyymi

niin kenellä palstalaisella on paras naismaku eli ymmärtää seksikkäiden naisten päälle eikä voi sanoa muuta kuin on se oikeassa ja ymmärtää naisista

39

<50

Äänestä

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhden tiedän, mut sillä käy niitä pubiruusuja kylässä, ja kyllähän se tinderissäkin joskus jonkun vahinko matchin saa. On toki ronkeli mies, ymmärtää hyvän päälle. 🤗

• Anonyymi

Taidetaan tuntea, kovin itsekäs luonnoltaan eikä sängyssä kummoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidetaan tuntea, kovin itsekäs luonnoltaan eikä sängyssä kummoinen.

Puheet yleensä suuremmat kuin teot. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheet yleensä suuremmat kuin teot. 🤗

Yleensä miehet on tyhmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä miehet on tyhmiä.

No ei nyt sentään 🤗

• Anonyymi

Etkö tampio ymmärrä, että kaikilla on OMA MAKU eikä makuja voi laittaa järjestyksekseen.

• Anonyymi

no en kehu mutta minulla on pettämätön naismaku ja tiedän kyllä kuka on seksikäs

• Anonyymi kirjoitti:

no en kehu mutta minulla on pettämätön naismaku ja tiedän kyllä kuka on seksikäs

Jokaiikka osaa sanoa kuka on seksikäs, se on ihan henk.koht mieltymys. Useimmat osaavat määritellä senkin kuka valtavirran mielestä näyttää seksikkäältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kuka on seksikäs OMASTA mielestäsi. Se ei kiinnosta muita paskan vertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väliksen naiset kamalia pulleroita

• Anonyymi

Toisen ruusu on toisen rotta, näin se on.

• Anonyymi

Katson ja salaa vilkuilen tv;stäkin amerikkalaisten vaalit kun tulevat, mainoskamppanjoitaan niillä.

• Anonyymi

Ensimmäinen oli kaunis, muihin en koskisi.

• Anonyymi

😘😘😘😘😘

• Anonyymi

täytyy muistaa että kauneus on katsojan silmässä.

• Anonyymi

Varmaan toivot salaa että kaikki äänestävät sinua vaikka eivät tiedä kuka olet 🙈 Jösses.

• Anonyymi

Etkö lapsellinen pikkupirkko ymmärrä, että aloituksen kirjoitti huomionkipeä ja esineellistävä mies?Jos sulla on ongelmia viehättävyytesi kanssa tai siis miten itse asian oletat, älä tee siitä noin suurta ongelmaa itsellesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö lapsellinen pikkupirkko ymmärrä, että aloituksen kirjoitti huomionkipeä ja esineellistävä mies?Jos sulla on ongelmia viehättävyytesi kanssa tai siis miten itse asian oletat, älä tee siitä noin suurta ongelmaa itsellesi

Jonkun toisen ymmärryksessä tais nyt olla vikaa. Aloittaja kysyi kenellä paras naismaku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun toisen ymmärryksessä tais nyt olla vikaa. Aloittaja kysyi kenellä paras naismaku.

Niin ja kysymys oli mieskeskeisesti naiset ohittaen ja esineellistäen kirjoitettu. Mieheltä miehille, etkö tajua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kysymys oli mieskeskeisesti naiset ohittaen ja esineellistäen kirjoitettu. Mieheltä miehille, etkö tajua?

Mun mielestä on kerrassaan hämmästyttävää tulkita tällainen keskustellaan meidän karjalaumastamme-keskustelu naisen kirjoittamaksi itsekehuksi. Onko omanarvontunnossa jotain silloin pahasti pielessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä on kerrassaan hämmästyttävää tulkita tällainen keskustellaan meidän karjalaumastamme-keskustelu naisen kirjoittamaksi itsekehuksi. Onko omanarvontunnossa jotain silloin pahasti pielessä?

Niin toi pikkupirkoksi nimittelijä tyhmyyksissään teki niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin toi pikkupirkoksi nimittelijä tyhmyyksissään teki niin.

Yhyy, kiusataanko sinua vai oletko kuitenkin itse sellainen kiusaaja?

• Anonyymi

Kaikkihan nyt geneettisen symmetrisen kauneuden tunnistaa, sillä evolutiivinen funktio, merkki terveydestä. Eri asia on sitte se mikä just kunkin omaa silmää miellyttää, voi olla jotain tuttuutta, omia, läheisten piirteitä, puhutaan naimanaamasta. Kun näytetty vastakkaisen sukupuolen kuvaa, johon hienovaraisesti lisätty koehenkilön omia piirteitä, viehättävyys kasvanut.

• Anonyymi

Minulla on niin hyvä maku, etteivät kyseiset naiset katsokaan päin. Eli todistettavasti minulla. Huonommalla maulla olisin voinut naisen jo löytääkin.

• Mulla tietysti. :)

• Anonyymi

Söpö kuva =))))

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Eipä tuo enää Pittille kyllä näytä, vaan puolisolleni aikalailla täysin.

Seonnut?

• Anonyymi kirjoitti:

Seonnut?

Kuka?

• J-76 kirjoitti:

Kuka?

Nyt vaihdoin kuvan. Jos se edellinen harmitti. Minun ja P. Walkerin risteytys kelvannee sulle.

• J-76 kirjoitti:

Nyt vaihdoin kuvan. Jos se edellinen harmitti. Minun ja P. Walkerin risteytys kelvannee sulle.

Suosi kotimaista, Teemu Selänne plus mää on ihan jees. Enkä oo seonnu, luomisvimmaa vaan.

• Anonyymi

No niin perskules. Mitä on seksikkyys? Millaista on kokea itsensä seksikkääksi? Onko tässä jotain tavoiteltavaa? Mitä sillä saa, etukuponkejako? Ketä tosiasiallisesti kiinnostaa onko hän seksikäs vai ei? Seksikkyys on seksikästä, mutta tällaisella naisvihafoorumilla tulee tästä seksikkyydestä mieleen lähinnä joku tavuviivajankutus. Sek-si-kä-s ja keukeukeu.

• Anonyymi

Minä yritän keksiä jotain uutta musiikkia jos saisin mieleen jonkun hyvän idean tehdä, kuuntelemalla paljon erilaisia artisteja: Aqua - Barbie Girl: https://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A

Barbie ja Ken se ihmis-Ken -kä.

• Anonyymi

Jos tulee hyvä idis mieleen, tarvitsen mieluiten bassokitaran, pohjaan sillä sävellystä, on näppärin vehje sellaista tehdä. Tai normikitarakin, kätevin heittää ääniä, sointuja korviin.

• Anonyymi

Paras on sukunimi, joku jalkapalloilija kai, siinä hyvä uusi sukunimikin itselle, vähän kuin Varakas, oli Paras.

t. Pekka Paras.

• Anonyymi
    • Anonyymi

No minulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      61
      1650
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      29
      1265
    3. 85
      1108
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      925
    5. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      878
    6. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      67
      855
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      15
      809
    8. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      755
    9. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      735
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      711
    11. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      669
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      632
    13. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      77
      627
    14. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      625
    15. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      611
    16. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      590
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      576
    18. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      25
      561
    19. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      558
    20. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      32